Vraag

heeft er iemand ervaring met turnen

  • 7 February 2022
  • 5 reacties
  • 107 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik woon nu al een half jaar op Bonaire maar ik wil dus mega graag op turnen. Nu vroeg ik me af heeft iemand ervaring met turnen en is het een beetje te vergelijken met cheerleading waar ik dus op heb gezeten.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @TessaV

Ik heb geen ervaring met turnen, maar reageer toch ff op dit topic. Dan zien andere forum gebruikers dit topic ook. :) 

xx Eenmeisje004 

Heyy @TessaV

Ik heb geen ervaring met turnen, maar reageer toch ff op dit topic. Dan zien andere forum gebruikers dit topic ook. :) 

xx Eenmeisje004 

Dankje 

Reputatie 3
Badge

Hoi ik zit al 8 jaar op turnen, het is ermee vergelijkbaar maar turnen gaat meer in op individuele trucs en meer onderdelen zoals balk en brug. Ik vind het persoonlijk heel erg leuk maar je moet er soms wel hard vboor werken.

 

gr. me

Hoi ik zit al 8 jaar op turnen, het is ermee vergelijkbaar maar turnen gaat meer in op individuele trucs en meer onderdelen zoals balk en brug. Ik vind het persoonlijk heel erg leuk maar je moet er soms wel hard vboor werken.

 

gr. me

Oke ja hard trainen weet ik alles van ik was aanvoerder van ons cheerleader team dus plus ik trainde de jongere meiden heel vaak. Ik den in totaal wel 15 uur dat ik bezig was met cheerleading en zomers wel meer want dan gingen we met het zwemmen op een badhanddoek voor het huis cheerstunts uit oefenen. Wat kun je trouwens het beste dragen bij turnen echt zo turn pakje of een korte broek met sport bh aangezien ik dat laatste altijd droeg bij cheerleader training.

Hoi ik doe athletiek , dat is wel wat anders maar soms prpoberen we wel eens een turn onderdeel en turnen is super leuk ! Ik zou het gewoon eens proberen :D het is wel heel inspannend en dus je krijgt er ook conditie van. Je word of blijft er ook heel lenig van. Volgens mij is voor de oefeningen het makkelijkkste een turnpakje of iig strakke kleding.

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reageer