Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat alles mis gaat? Wat doen jullie als de wet van Murphy toeslaat?


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi iedereen,

 

Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat alles tegen lijkt te zitten?

Ik bedoel, je bent vrolijk opgestaan en hebt de morgen leuk door gebracht, maar dan ineens lijkt het ‘noodlot’ toe te slaan en gaat alles wat er maar mis kan gaan mis.

Ik geef even een voorbeeldje van vanmiddag. Mijn twin en ik hadden vanmorgen lekker gefietst en daarna hadden we ons thuis lekker opgefrist en wat gegeten. Tot zover, no problemo

Dan komt mama ons voorzichtig vragen wat we vanmiddag gaan doen. Twin en ik kijken elkaar aan en halen onze schouders op. Idk, zeggen we.

Oh, misschien kunnen jullie dan dat stukje coniferen langs het erf van de buurman en daar bij het terras nog even knippen.

Twin zucht en ik heb er ook niet veel zin in, maar ja, we hebben niet echt een goed excuus om het niet te doen en we hebben geen andere plannen. Ja, oké mama dan gaan we dat wel doen.

Onze buurman is een aardige man, maar ook een ontzettende ‘ouwehoer’. Soms is dat wel leuk of grappig, maar vandaag staat ons hoofd daar niet naar. Guess wat, die buurman is net op zijn land bezig. Hij woont daar niet echt, het is een stuk akkerland. Idk wat er nu op groeit, maar hij is onkruid aan het wieden, net achter onze coniferenhaag.

Ok, daar gaat plan A. We hebben al besloten om die coniferen nu iig niet te gaan knippen. Dan plan B maar en we zoeken onze spullen bij elkaar om de coniferen rond het terras te gaan knippen. Heggenschaar, verlengkabels, een hark, een veger en blik en een kruiwagen om de rotzooi in te doen, zodat we het later gemakkelijk in de aanhanger kunnen gooien en het naar de stort kunnen brengen. Daar maken ze er compost van, dus das wel nice, toch.

Ok, dus wij met onze spullen naar het terras. Ik liep voorop met de heggenschaar en twin met de kruiwagen met de rest van de spullen. Op zich niet echt een handige volgorde aangezien mijn twin altijd net iets harder loopt dan mij. Vooral als ie mij er mee kan pesten. Ik heb dus die hark al een paar keer in mijn rug voelen prikken, dus ik laat hem maar voor, nadat ik al een paar keer boos omgekeken heb.

Ik kom er achter dat we de trap vergeten zijn en ik zeg tegen m’n twin pak ff die heggenschaar aan en neem die gelijk ff mee, dan ga ik om de trap. Hij moeilijk doen, ja uh, die past er niet meer in. Kun je ‘m zelf straks niet meenemen als je met de trap er weer langs komt.

Ik zucht, maar weet dat verdere discussie niks oplevert en denk er het mijne van. Als we ergens niet echt zin in hebben is ineens alles te veel en te moeilijk. Ik noem hem nog een sukkel en loop naar de garage om de trap te pakken.

Deur op slot. Nou dat is zolang wij leven nog nooit gebeurd dat ie midden op de dag nog niet van het slot was. Nou ja, het zal wel eens vaker gebeurd zijn, maar toen hadden wij wsch niet zo’n kuthumeur. Ik helemaal omlopen, is de deur van de bijkeuken ook op slot. Grr. Ik bons op het raam en mama gebaart van wat is er. Ik wijs naar de deur. Mama snapt het niet precies, maar komt wel naar de bijkeuken gelopen, zwaait de deur open en vraagt wat er is. Ik zeg ‘die deur zat op slot’. Nee hoor, zeg mama, ik doe kom ‘m zo open doen. Ja, dat zal wel. Ik ben toch niet gek. Volgens mij zat ie op slot. Met frisse tegenzin pak ik binnen de sleutel van de garage en open de deur. Ik kan de trap niet vinden en loop weer naar mama. Ik wilde net vragen waar de trap is toen ik mijn twin er mee zag lopen. Waar bemoeit hij zich nou weer mee. Ik loop een beetje boos naar buiten en roep ‘wat doe jij nou met die trap’. Hij zegt: ‘die hebben we toch nodig’. Ik ‘ja, ok, laat maar’.

Nu moet het werk nog beginnen en we hebben al de pest in en de sfeer is niet echt goed. Twin en ik geven elkaar het voordeel van de twijfel en zetten onze boosheid even opzij. Ik klim op de trap en wil beginnen met knippen, maar de heggenschaar doet het niet. Ik roep soort van boos tegen mijn twin zoiets als, ‘je bent de stekker er vergeten in te doen’. Ik had dat natuurlijk ook zelf kunnen doen, maar ja, ik ben nu op oorlogspad en ga iedereen behalve mezelf de schuld geven. Mijn twin controleert de stroomkabel en die zat dus wel gewoon in het stopcontact. Misschien staat er nog geen stroom op het buitenstopcontact.

Twin pakt zijn telefoon en belt mama op, ik hoor hem zeggen ‘zet die schakelaar even om, want we hebben hier geen stroom’. Ik denk dat mama heeft gezegd ‘doe het lekker zelf ofzo’, want ik zie mijn twin even later boos naar de garage lopen. Even later hebben we stroom. Nu kunnen we eindelijk beginnen.

Ik knip en hij ruimt op en strakjes draaien we de rollen om, tenminste als we dan nog met elkaar praten. Het eerste stukje gaat wel aardig, maar de lucht wordt steeds donkerder. Voor we begonnen hadden we buienradar nog gecheckt en vandaag zou er geen regen vallen. Duh, eerst zien en dan geloven. Het wordt wel erg donker.

Twin begint te zeuren dat het opruimen zo’n rotklusje is. Op zich heeft ie gelijk, maar ja, ik kan zijn gezeur er niet bij hebben. Elke keer begint ie tegen me te praten als ik net mijn oortjes erin heb zitten en de heggenschaar lawaai maakt. Ik denk minstens dat er een ramp in aantocht is als ik zijn mimiek en armbewegingen zie. Dus ik zet de heggenschaar uit en doe een oortje uit. Komt er alleen maar flauwekul uit, dus ik wordt nog pissiger, zeg niks tegen hem en ga verder met knippen.

Als ik van de trap kom als het bovenste stuk geknipt is, zet ik de trap altijd ff een stukje opzij, want dan begin ik aan het volgende stuk onderkant en even later doe ik dan vanaf de trap de bovenkant. Het lijkt erop dat mijn twin me aan het klieren is en elke keer als ik op de grond sta verzet ie de trap weer een stukje. Het is niet dat ik daar echt last van heb, maar ik erger me er wel aan.

Na een tijdje krijgen we dorst en twin gaat wat te drinken halen. Voor ons allebei een blikje cola. Ah, lekkere koude cola, daar heb ik nu wel zin in. Twin zit naar me te kijken als ik het blikje wil openen. Ik denk ‘wat moet je’ en open het blikje. Nou begrijp ik ineens waarom hij zo zat te kijken. Hij had met het blikje geschud en bij het openen kreeg ik de volle laag in mijngezicht en de rest over min kleren.

Ik kan eigenlijk nooit echt boos op mijn twin worden en ergens vond ik het ook wel weer grappig, maar toch wilde ik boos doen. Ik ging met hem stoeien. Niet echt omdat ik boos was, maar meer om niet te hoeven knippen. Op een gegeven moment had hij me in de houdgreep, dus vond ik het wel tijd om weer wat te gaan doen aan de heg.

Ik klom weer op de trap, maar had kennelijk niet goed op het snoer gelet en bij het starten van de heggenschaar vloog gelijk de stop eruit. Ik had de draad doorgeknipt. Mijn twin lachen, wat ik dus niet echt leuk vond. Mijn twin ging wel een nieuw snoer halen en ach ja, we gaan maar weer verder met waar we gebleven zijn. Nu was het zijn beurt om te gaan knippen en ik moest opruimen.

Dat ging een tijdje goed, totdat het begon te sputteren. Nou zijn we niet van suiker, dus we kunnen wel wat hebben. Alleen ging het sputteren over in regenen. Weliswaar geen pijpenstelen, maar onze t-shirts begonnen al behoorlijk nat te worden. Zo’n nat t-shirt is ook niks, dus die deden we maar uit. De temperatuur was nog wel ok.

Nadeel van coniferen knippen zonder t-shirts bij regenachtig weer is dat al die kleine takjes aan je lichaam blijven plakken. Toen we er achter kwamen was het al te laat. Ik leek zelf wel een conifeer en twin ook. Aangezien we het nooit echt een heel leuk klusje vinden besloten we het toch maar af te maken, ook al regende het nu. Dan waren we er iig vanaf.

Vol goede moed gingen we verder totdat de heggenschaar er voor de tweede keer mee stopte. Nu had twin het nieuwe snoer ook door geknipt.

We hadden er nu niet echt veel zin meer in. Het bleef net zo hard regenen dat het vervelend was en bovendien waren de verlengsnoeren ook zo’n beetje op. We besloten dan maar alles op te ruimen.

Soms kun je beter allebei een eigen taak hebben, zodat je elkaar niet in de weg loopt, maar ja, wij moeten daar eerst achter komen. We waren al een keer met onze hoofden tegen elkaar gebotst toen ik net overeind kwam, terwijl mijn twin net even bukte. Dat voelde niet echt lekker.

Ik ging het gereedschap nu maar naar binnen brengen en mijn twin zou op het coniferenafval op gaan ruimen. Ik had mijn oortjes in en had de muziek lekker hard staan. Dat was een goede afleiding. Maar ik hoorde ook niet dat mijn twin achter me liep met de kruiwagen toen ik (voor hem) plotseling stopte. Het gevolg was dat ik aangereden werd door mijn twin en ik eindigde liggend op het coniferenafval in het bakje van de kruiwagen. Gelukkig had was ie niet tegen mijn, net herstelde enkel aangereden.

Zo ging het nog even door en we besloten het maar voor gezien te houden en wilden ons op gaan frissen.

Al pratend liepen mijn twin en ik niet binnen. Wij hadden niet in de gaten dat we er nog steeds als een wandelende conifeer uitzagen, maar we hadden wel duidelijk onze sporen nagelaten in huis. Vanaf de bijkeuken deur, door de keuken en woonkamer naar de hal richting onze slaapkamer.

Mama was er niet blij mee en zei dat we eerst alles op moesten ruimen, voordat we gingen douchen.

Ze had ons een emmer en dweil en zo’n zwabber gegeven. Omdat er nog steeds coniferenafval van ons afviel zijn we eerst maar weer naar buiten gelopen en hebben ons met de tuinslang afgespoten. Omdat die rotzooi overal in je kleren gaat zitten hadden we onze kleren uitgedaan en even snel een handdoek om ons heen geslagen.

Toen we het laatste stukje van de hal schoon aan het maken waren kwam onze zus thuis met een paar vrienden van haar studie. We hadden wel al over ze gehoord, maar ze nog niet gezien. Wij liepen in onze ‘omgeknoopte’ handdoek en tijdens het passeren raakte de handdoek van mijn twin los. Niet dat we preuts zijn, maar ja, het is wel apart om zo je bezoek te ontvangen. Voor de zekerheid hield ik mijn handdoek nog maar even goed vast.

Nu konden we eindelijk gaan douchen. Oh lekker onder de warme douche. Volgende probleem: shampoo op. Ons jongere broertje had die wsch opgemaakt en had er geen nieuwe neer gezet. Ik loop naar het kastje en zie dat er geen voorraad meer is. Ik loop de slaapkamer van mijn broertje binnen om te zeggen dat ie aan mama ff shampoo moet gaan vragen. Normaal gesproken is er niks aan de hand als ik bloot zijn kamer binnen loop, alleen had ie een paar vrienden en vriendinnen op bezoek. Nou ja, dat kon er ook nog wel bij.

Even later hadden we shampoo en konden we lekker opfrissen. Ik had alleen nog maar mijn teen gestoten toen ik een handdoek ging pakken……

Verder ging alles goed, nou ja, toen ik dit ging typen stond m’n caps lock ook nog aan. Verder is mijn toetsenbord nog gevallen en nu zit er een letter los. Dat ‘plastic kapje’ is er af, maar je kunt er nog wel op drukken. Houd het dan nooit op?

 

Oh ja, buiten is het helemaal opgeklaard en droog….

Toen wij onder de douche stonden werd de lucht blauw.

Morgen gaan we de rest knippen of misschien beter nog maar een dagje wachten.

 

Nou vroeg ik me een paar dingen af:

  1. Hebben jullie ook wel eens van die dagen?
  2. Hoe vaak?
  3. Wat doen jullie dan?
  4. Blijven jullie vrolijk of worden jullie boos en gooien jullie het bijltje erbij neer?
  5. Kunnen jullie er achteraf om lachen of niet?
  6. Vertel je verhaal
  7. Nog vragen?
  8. Nog opmerkingen?

Oh ja, twin en ik hebben we het weer goed gemaakt. We kunnen nooit lang boos zijn op elkaar. Ik ben zo blij met hem, misschien dat ik wel een blikje cola voor hem ga halen…..:joy::rofl:

 

Groetjes en alvast bedankt voor jullie reacties,

M&M’s


51 reacties

  1. Hebben jullie ook wel eens van die dagen? Ja
  2. Hoe vaak? 1 keer in de paar maanden.
  3. Wat doen jullie dan? Dan baal ik.
  4. Blijven jullie vrolijk of worden jullie boos en gooien jullie het bijltje erbij neer?  Verschillend.
  5. Kunnen jullie er achteraf om lachen of niet? Soms
  6. Vertel je verhaal Hele goede dag tot dat ik mijn ribben kneusde, heel erge regen en depressief weer en een gewone sombere stemming, oh en ik kreeg ook nog hoofdpijn.
  7. Nog vragen? Nee
  8. Nog opmerkingen? Nee

Hi iedereen,

 

oh ik zie dat ik een vraag die ik in mijn hoofd had er niet uitgekomen is, dus die wilde ik nog even toevoegen:

  1. denk je dat het je overkomt of denk je dat je er zelf invloed op hebt dat er dan zoveel dingen  achter elkaar mis gaan?

Kleine uitleg: denk je bijvoorbeeld dat er meer mis gaat omdat je al een beetje boos bent en dan misschien niet goed oplet of door je boosheid bijvoorbeeld ergens tegen aan schopt en dan ook nog je teen zeer doet etc. Of denk je echt dat het je overkomt en dat je er niks aan kunt doen?

Das iig weer een lekker korte vraag haha, maar ik moest het even toelichten. Dus als iedereen die vraag even er aan vast wil plakken. Alvast bedankt.

Oh ja, bij vragen/opmerkingen mogen natuurlijk ook tips aan ons gegeven worden.

 

Meestal gaat klussen ons wel goed af. Voor klustips kijken we eerst altijd naar Buurman & buurman:

 

 

Ik hoor/lees jullie reacties wel.

 

Btw, ik weet ook wel dat onze 'problemen’ niet echt iets voorstellen in vergelijking met wat sommigen hier op het forum allemaal door moeten maken. Ik ben wel gewoon nieuwsgierig of jullie ook van die dagen hebben dat alles mis lijkt te gaan.

 

Groetjes,

M&M's

  1. Hebben jullie ook wel eens van die dagen?ja , die heb ik zeker wel is.
  2. Hoe vaak?dat is echt verschillend. De ene keer is het 2x in een maand en de andere keer is het in 4 maanden. Dat verschilt bij mij. Het komt ook wel is voor dat het 2x in een week is gebeurd.
  3. Wat doen jullie dan?dan denk ik weer , het is weer zo ver. En daar baal ik dan ook van. Maar probeer het er niet bij te laten zitten.
  4. Blijven jullie vrolijk of worden jullie boos en gooien jullie het bijltje erbij neer?licht aan de situatie,  maar over het algemeen blijf ik neutraal , meestal niet boos ofzo. Ik probeer er dan niet het bijltje erbij neer te leggen maar soms is dat moeilijk om niet te doen.
  5. Kunnen jullie er achteraf om lachen of niet?dat licht weer aan de situatie. Meestal kan ik er wel achteraf wel om lachen , maar dat licht echt aan de situatie. 
  6. Vertel je verhaal. ik zal wel even een verhaaltje vertellen , maar dat was wel voor mij een hoogtepunt van alles dat leek tegen te zitten. Het begon eerst gewoon als normaal,  ik ging vroeg(ongeveer om 04.50  ) uit bed om ongeveer 05.20 te gaan hardlopen , ik kwam om 06.30 terug en toen ging ik naar boven om wat spullen klaar te leggen voor krachttraining,(kleine dingen zoals de gewichten klaar zetten enzovoort. ) toen ging ik naar de keuken en ging even water pakken uit de koelkast , er was nog niks mis. En daarna ging ik weer naar boven om te gaan trainen. Na de training ging ik even douchen, toen ik klaar was ging ik mijn kleren aandoen en mezelf even opfrissen. Toen werd ik gebeld op mijn privé telefoon (voor familie) en kreeg het nieuws te horen dat mijn tante was overleden.(was rond 08.00) ik had het die week al druk met belangrijke toetsen voor school en belangrijke afspraken en kon dit eigenlijk er niet bij hebben. Ik ben daarna maar weer verder gegaan met mijn dag , ik ben daarna maar gewoon gaan ontbijten en heb mijn pc opgestart, ik zag al dat mijn pc trager was dan normaal , maar 2 minuten later kreeg ik een melding dat er iets mis mee was, ik heb daarna mijn pc maar uitgezet en ging mijn andere pc maar aanzetten. Die deed het gelukkig wel. Ik heb daarna wat ik op mijn pc moest doen gedaan. Ik ging daarna naar beneden ,want ik werd opgehaald omdat ik naar Duitsland moest voor een zakelijke afspraak. Ik werd opgehaald en ik werd daarna (ongeveer 10 minuten van de grans) gebeld door iemand van het werk dat er een collega een hartaanval heeft gehad en naar het ziekenhuis is vervoerd en dat ik snel naar het ziekenhuis moest komen. Ik dacht het word weer zo'n dag. Ik tegen die meneer gezegd dat hij moest omdraaien en naar het ziekenhuis moest gaan. Daarna draaide hij om bij de 1e mogelijkheid. Ik bel de persoon waarmee ik een afspraak had, neemt hij niet op , ik weer bellen weer niet, ik heb het daarna nog 2x geprobeerd en heb daarna een SMS en een bericht achter gelaten in zijn voicemail.  Ik kom aan in het ziekenhuis en zie dat ze mijn collega aan het reanimeren zijn, daarna zag ik de collega die mij belde en die zij dat hij nu weer een hartstilstand heeft gehad, ik zei WEER en toen vertelde hij dat hij toen hij aan het werk was ineens instortte en dat ze de ambulance belde , de ambulance was er binnen 4 minuten. Ondertussen voelden ze geen pols en was de BHV er aan het reanimeren , toen de ambulance kwam hebben ze hem gelijk gereanimeerd , tien de 2e ambulance toerplaatse was kreeg hij weer hartslag en moest hij zo snel mogelijk naar het ziekenhuis. Toen belde hij mij op en ik kwam er zo snel mogelijk aan. Daarna zei hij dat hij onderweg een 2e hartstilstand kreeg en dat ze in de ambulance onderweg aan het reanimeren waren en ze nu nog bezig waren.  Na 45 minuten reanimeren en geen enkel teken van iets (zijn familie was er ondertussen bijgekomen) zijn ze gestopt met reanimeren. En is hij in het ziekenhuis overleden. Ik werd daarna 2 minuten later gebeld waar ik was. En heb alles uitgelegd en verteld dat ik ook had gebeld. Het was ondertussen 12.10 en wist het even niet meer, ik heb daarna even in een kamer  achterin even 3 minuten staan vloeken. Ik heb daarna even nagedacht en zat ook al te denken waarom moet dit nu? Ik had die ochtend al een vervelend bericht gehad en nu weer. Ik heb daarna de knop weer omgezet en ben naar die afspraak in Duitsland gegaan. Even gedaan wat ik moest doen en ben daarna weer gegaan. Toen ik een mail in mijn zakelijke telefoon zag staan stond er in dat er iets fout was gegaan, uiteindelijk heeft dat wat fout is gegaan €893 gekost. Ik dacht FIJN dat kon er ook nog wel bij. Mijn ouders zijn zoizo niet vaak thuis dus ik zie ze niet vaak , maar toen waren ze helemaal niet bereikbaar en ze waren de hele week niet thuis omdat ze beide op zakenreis waren, mijn vader die zat in Spanje en mijn moeder in Amerika. Dus kon ze niet bereiken. Ik dacht ach ja. Het was ondertussen toen ik thuis was 18.00 en ik ging maar gewoon eten koken. Ik zat even niet op te letten en voor ik het wist stond de vlam in de pan. Dus ik snel een emmer gepakt en er water overheen gegooid, gelukkig ging het daarvan uit , anders moest ik de brandblusser pakken. (Het was gelukkig niet zo erg dat ik de brandweer moest bellen) ik heb daarna het eten gewoon weggegooid en maar gewoon macaroni in de pan gegooit en dat opgegeten. Ik was in de tussentijd naar boven gegaan en toen ging de deurbel en ik kijken op de camera en zag dat het de buurman was, toen ik de deur opendeed wou hij even vragen of hij even kon bellen omdat bij hun de stoppen waren eruit gegaan en ze niet meer aan gingen. Ik gaf hem de telefoon en ging verder met wat ik aan het doen was. (De buurman was ondertussen al weer weg en zijn probleem was opgelost) ik ging daarna leren voor school en toen viel precies toen bij mij ook de stoppen eruit, en wat denk je , ja alle progressie was verloren. Ik naar de meterkast en gelukkig ging alles weer aan en niet zoals bij de buurman. Ik dacht voor de zoveelste keer die dag waarom nu precies en dat vandaag alles lijkt fout te gaan. Ik ben daarna maar even weer online gaan werken voor werk , gelukkig ging dat wel goed. Ik ben daarna nog even een blokje om gaan lopen en wat telefoontjes gepleegd. Toen ben ik me maar gaan omkleden en naar bed gegaan. Toen werd ik midden in de nacht wakker gebeld(vind ik meestal niet zo erg) door een vriend van mij,  dat hij en zijn broer een botsing hadden gehad met iemand die alleen duits kan, en omdat hij en zijn broer geen duits konden vroeg hij of ik naar hun toe kon fietsen en kon helpen.  (Het was gelukkig maar 3 km van mij vandaan)  ik vertelde dat ik er over 15 minuten zal zijn.  Ik was al echt moe maar ben daar maar naartoe gefietst. (Noem me maar een gek)  toen ik aankwam zag ik dat de auto van de broer van mijn vriend aan de voorkant helemaal kapot was. Ik heb daarna met die Duitser gepraat en hun contactgegevens aan elkaar gegeven(de contactgegevens van die broer en die duitser) , ik had al tegen die broer gezegd dat die duitser er wel goed vanaf kwam met de schade aan zijn auto, want hij had alleen een aantal deuken en achterin,en de Duitser kon dus gewoon verantwoordelijk gewoon naar huis rijden(de duitser was ook al moe omdat hij net van zijn ploegendienst af kwam.)  Ondertussen was de Anwb wel gebeld voor de auto van die broer. (Hij werd weggesleept omdat het niet verantwoord was om ermee te rijden)  het was ondertussen 02.30 en ik kon daarna naar huis. De volgende dag kwam ik erachter dat mijn band van mijn fiets lek was. Dit was het denk ik wel zo'n beetje , het is langer geworden dan ik had gedacht sorry daarvoor.
  7. zijn er nog vragen?nou , niet echt. Alleen hoe is het met de corriveren (sorry voor spelling)
  8. Nog opmerkingen? niet echt. Het is fijn dat jullie niet zo snel en boos op elkaar worden, dat is wel fijn voor jullie. 

 

Groetjes gebruiker c 

 

  1. denk je dat het je overkomt of denk je dat je er zelf invloed op hebt dat er dan zoveel dingen  achter elkaar mis gaan?

 

ik denk beide, het overkomt me meestal, maar soms heb ik er ook invloed op zoals er in mijn verhaaltje staat. Ik denk zelf ook niet echt dat ik er invloed heb dat zoveel achter elkaar misgaat. 

 

Kleine uitleg: denk je bijvoorbeeld dat er meer mis gaat omdat je al een beetje boos bent en dan misschien niet goed oplet of door je boosheid bijvoorbeeld ergens tegen aan schopt en dan ook nog je teen zeer doet etc. Of denk je echt dat het je overkomt en dat je er niks aan kunt doen?ik kan er meestal niks aan doen

Das iig weer een lekker korte vraag haha, maar ik moest het even toelichten. Dus als iedereen die vraag even er aan vast wil plakken. Alvast bedankt.is goed, mijn reactie is ook niet altijd kort.

 

Meestal gaat klussen ons wel goed af. Voor klustips kijken we eerst altijd naar Buurman & buurman: haha

 

 

Ik hoor/lees jullie reacties wel.

oke

Btw, ik weet ook wel dat onze 'problemen’ niet echt iets voorstellen in vergelijking met wat sommigen hier op het forum allemaal door moeten maken. Ik ben wel gewoon nieuwsgierig of jullie ook van die dagen hebben dat alles mis lijkt te gaan.

ja zoals ik bij de vorige vragen al zei. Maar ik denk dat dat je ook een beetje scherp houd. En voor iedereen is het anders he de een heeft het de ene keer extremer dan de ander etc.

Groetjes,

M&M's

groetjes gebruiker c 

Hey Buurman en Buurman

 

Oh nee, het zijn M en Ms. Ook hey. 

 

Zo zeg, wat een dag. Da’s inderdaad een hoop pech. Hopelijk komt het nog goed met die struiken van jullie. Laat ze desnoods even voor wat ze zijn, totdat jullie het 100% bijgelegd hebben en erom kunnen lachen. En oh ja, misschien tijdens droog weer. 

  1. Hebben jullie ook wel eens van die dagen? Ik heb eerder baalperioden. Dat enkele dagen tot weken balen zijn. Dan is het balen echter verdeeld over die weken, in plaats van over één dag. 
  2. Hoe vaak? Dat wisselt. De laatste tijd is het lot me eerder gunstig gezind, maar enkele maanden terug had ik vaker last van baalperioden. 
  3. Wat doen jullie dan? In bed liggen, mezelf naar buiten sleuren voor een wandeling in de natuur, en gezond eten. Van gezond eten ga je je vanzelf een stuk beter voelen, vind ik. 
  4. Blijven jullie vrolijk of worden jullie boos en gooien jullie het bijltje erbij neer? Mijn humeur kan erg snel omslaan. Niet per se naar boos, ik word niet snel boos, maar wel naar diep verdrietig. 
  5. Kunnen jullie er achteraf om lachen of niet? Meestal niet, behalve als ik tijdens die periode belachelijk trieste gedichten heb zitten schrijven. 
  6. Vertel je verhaal Laatst op een van mijn depressie bestrijdende wandelingen kwam ik twee eekhoorns tegen. En raad eens? Die dieren maken geluid! Dat wist ik niet, dat eekhoorns geluid maken. Weer wat bijgeleerd. 
  7. Nog vragen? Kan niemand anders thuis voor de tuin zorgen? Al is het maar voor deze ene keer? Dan doen jullie bij de komst van een volgend seizoen wel weer wat. Dat kan; een beurtrol voor de tuin, per seizoen. 
  8. Nog opmerkingen? Ik kan me jullie gezichten op dat moment zo voorstellen, haha. Ken je die M&M’s reclame, waarbij die reuze M&M wat humeurig kijken? Yep, zo moeten jullie eruit gezien hebben.
  9. Denk je dat het je overkomt of denk je dat je er zelf invloed op hebt dat er dan zoveel dingen  achter elkaar mis gaan? Verdrietig gaat bij mij naar verdrietiger, naar depressiever. Dan worden de dingen niet beter, enkel duisterder. 

 

Zou dat tuinincident een vorm van karma zijn? Nou zeg, dan zouden jullie wel wat mispeuterd hebben :sweat_smile:  Nee hoor, ik denk het niet. Soms is ongeluk gewoon ongeluk, zonder dat je er wat achter hoeft te zoeken. 

 

Gr. (en kom, we zullen nog eens gezellig doen; nog een knuffel erbij) Kenshin

1. Hebben jullie ook wel eens van die dagen?

zeker. als je het aan mij vraagt veel te vaak 😅 en meestal is het dan ook 3 dagen achter elkaar.

2. Hoe vaak? 

te vaak. ik denk eens in de maand of zo

3. Wat doen jullie dan?

gewoon de dag proberen te overleven 

4. Blijven jullie vrolijk of worden jullie boos en gooien jullie het bijltje erbij neer?

ik woord bloed chagarijnig

5. Kunnen jullie er achteraf om lachen of niet?

meestal niet haha. 

6. Vertel je verhaal

heb laatst een keer gehad. vlak voor corona. dat ik me eerst versliep. toen me fiets accu het niet deed. de trein net voor me neus weg reed. volgende trein. toen ik uitstapte had ik mog 12 minuten om naar de bus toe te gaan. maar de trappen waren afgezet dus je moest met de lift. er waren mensen voor mij. dus ik moest wachten. na de lift rennen naar de bus. springt het verkeerslicht op rood. en ja me bus reed voor me neus weg. de school dag was ook slecht. wat er gebeurde weet ik niet meer. ik kreeg wel met bijde docenten ruzie... toen was het tijd om naar huis te gaan. ik loop naar de halte. rijd die fukking bus voor me neus weg. dus dan maar lopen naar station. en raat eens ik kom op station aan en me trein heeft wissel storing. en het zou nog 4 uur duren tot er een trein reed. dus hup naar de bus toe. de bus zou over een kwartier aan komen. ik wachten en appen naar me afspraak ben een kwartiertje later. komt die bus niet. de volgende bus kwam een uur later. toen kwam ik op station aan uit eindelijk. kwam ik om 5uur aan. appt de leiding die toen zou komen ja sorry ik kan niet ik kom morgen. het huis was een smerige boel.. ik kreeg toen ruzie met me huisgenootje. ik wouw de was er in gooien. was de wasmachine vol van me huisgenootje en me wasmiddel was op... ik ging uit eindelijk maar koken. blijkt het dat ik de helft niet in huis heb. dus ik naar de winkel fietsen. hebben ze het niet. naar een andere winkel. hebben ze het wel. op nieuw gaan koken. krijg een paniekaanval omdat het te veel werd en toen brande het aan. later ging ik maar eerder naar bed want ik was klaar met de dag 😅

 

groetjes blue 

Hi iedereen,

 

Ik ga de vragen zelf ook maar even beantwoorden. Bovendien hebben jullie dan een lijstje van alle vragen achter elkaar en kun je die copy/pasten ofzo en jullie eigen antwoorden er in zetten. Kijk maar.

Ok, hier is mijn lijstje:

 

  1. Hebben jullie ook wel eens van die dagen?

Ja

 

  1. Hoe vaak?

Das heel verschillend. Soms een hele tijd niet en ook wel eens 2 dagen achter elkaar

 

  1. Wat doen jullie dan?

Natuurlijk kan er altijd eens iets mis gaan, dat accepteer je dan en je gaat door. Als er dan nog iets gebeurt denk ik, ok ja dat kan er ook nog wel bij. Als er daarna nog dingen mis gaan, schud ik soms met m’n hoofd en hoop dat het niet nog erger wordt. Soms word je er bijna moedeloos van, ook al ben ik rasoptimist

 

  1. Blijven jullie vrolijk of worden jullie boos en gooien jullie het bijltje erbij neer?

Ik baal er vaak wel van, want ja, je zit er niet op te wachten. Het kost allemaal tijd en je schiet er niks mee op. Opgeven is geen optie, maar het kan wel zijn dat ik dan maar iets anders ga doen, in de hoop dat dat wel goed gaat

 

  1. Kunnen jullie er achteraf om lachen of niet?

Vaak wel, als het allemaal van die onbenullige dingetjes zijn dan. Als het heavy stuff is, is dat nooit om te lachen. Kijk de voorbeelden in mijn verhaal hierboven. Ik ben de Topic Opener. Dat zijn wel dingen waar ik, zeker achteraf, om kan lachen. Dingen met ziekte en erger zijn natuurlijk altijd erg en niet om te lachen

 

  1. Vertel je verhaal

Zie hierboven. Ik ben de Topic Opener

 

  1. Nog vragen?

Nope

 

  1. Nog opmerkingen?

Nope

 

  1. Denk je dat het je overkomt of denk je dat je er zelf invloed op hebt dat er dan zoveel dingen  achter elkaar mis gaan?

Soms kun je wel een beetje beïnvloeden, denk ik. Ik merkte bij dat coniferen knippen soms wel een beetje dat ik nu bozer of geïrriteerder werd dan dat ik normaal zou zijn. Twin en ik hadden er al niet zo’n zin in en toen konden we het ook nog niet doen zoals we wilden, dan ging mijn twin me ook nog uitlachen en extra plagen en ik hetzelfde bij hem. Daardoor gingen er ook andere dingen mis. Zoals met dat snoer doorknippen. Ik denk dat de keer die ik beschreef wel grotendeels erger werd door ons zelf. Het ging echt bergafwaarts toen twin mama belde om te vragen of ze die schakelaar ff om wilde zetten en dat terwijl wij misschien 25 meter van ons huis af stonden….Twin en ik dachten toen nog ‘we doen het voor jou hè mama’, maar dat was natuurlijk totaal onredelijk. Mama doet zo veel voor ons en we zeggen er te weinig ‘dankjewel’ voor, denk ik wel eens. Dus is het karma denk ik, in ons geval. Misschien was er wel ‘lawinegevaar’, maar uiteindelijk hebben we deze lawine wel zelf veroorzaakt, denk ik. Ons gedrag heeft er iig niet aan geholpen

Soms overkomen alle dingen je wel echt, dat je er dus niks aan kunt doen/geen invloed op hebt en das wel balen dan.

 

 

PS

Alvast dankjewel voor jullie reacties. Ik ga ze eerst nog eens goed lezen en er dan, waar nodig, op reageren :relaxed:

 

Groetjes,

M&M’s

oh , ik was trouwens vergeten te zeggen(om een beetje duidelijkheid te brengen)  ik was toen eind 14 jaar en ik werkte toen bij een bedrijf dat veel deed in promotie werk,(en werken in een loods waar ouders van een vriend van mij die ik al een tijdje kende de eigenaars waren)( gesprekken voeren met toekomstigeklanten, de diensten van het bedrijf te verkopen en gaan flyeren voor bekende merken enzovoort.  Het was lekker afwisselend), ik deed het ook met 1 vriend van mij die ik kende van school.

En nog even wat duidelijkheid scheppen over die collega,  hij had mij toen ik daar de eerste week werkte mij vanalles geleerd, en wat ik ook het leukste vond was mij leren hoe een heftruck werkte.😀 (mocht eigenlijk niet omdat ik niet een heftruckcertificaat had en omdat ik ook te jong was) en ik werkte de laatste tijd toen veel met hem. 

 

Oke, ik hoop dat dit nog wat duidelijkheid heeft gebracht! 

  1. Hebben jullie ook wel eens van die dagen?ja , die heb ik zeker wel is.
  2. Hoe vaak?dat is echt verschillend. De ene keer is het 2x in een maand en de andere keer is het in 4 maanden. Dat verschilt bij mij. Het komt ook wel is voor dat het 2x in een week is gebeurd.
  3. Wat doen jullie dan?dan denk ik weer , het is weer zo ver. En daar baal ik dan ook van. Maar probeer het er niet bij te laten zitten.
  4. Blijven jullie vrolijk of worden jullie boos en gooien jullie het bijltje erbij neer?licht aan de situatie,  maar over het algemeen blijf ik neutraal , meestal niet boos ofzo. Ik probeer er dan niet het bijltje erbij neer te leggen maar soms is dat moeilijk om niet te doen.
  5. Kunnen jullie er achteraf om lachen of niet?dat licht weer aan de situatie. Meestal kan ik er wel achteraf wel om lachen , maar dat licht echt aan de situatie. 
  6. Vertel je verhaal. ik zal wel even een verhaaltje vertellen , maar dat was wel voor mij een hoogtepunt van alles dat leek tegen te zitten. Het begon eerst gewoon als normaal,  ik ging vroeg(ongeveer om 04.50  ) uit bed om ongeveer 05.20 te gaan hardlopen , ik kwam om 06.30 terug en toen ging ik naar boven om wat spullen klaar te leggen voor krachttraining,(kleine dingen zoals de gewichten klaar zetten enzovoort. ) toen ging ik naar de keuken en ging even water pakken uit de koelkast , er was nog niks mis. En daarna ging ik weer naar boven om te gaan trainen. Na de training ging ik even douchen, toen ik klaar was ging ik mijn kleren aandoen en mezelf even opfrissen. Toen werd ik gebeld op mijn privé telefoon (voor familie) en kreeg het nieuws te horen dat mijn tante was overleden.(was rond 08.00) ik had het die week al druk met belangrijke toetsen voor school en belangrijke afspraken en kon dit eigenlijk er niet bij hebben. Ik ben daarna maar weer verder gegaan met mijn dag , ik ben daarna maar gewoon gaan ontbijten en heb mijn pc opgestart, ik zag al dat mijn pc trager was dan normaal , maar 2 minuten later kreeg ik een melding dat er iets mis mee was, ik heb daarna mijn pc maar uitgezet en ging mijn andere pc maar aanzetten. Die deed het gelukkig wel. Ik heb daarna wat ik op mijn pc moest doen gedaan. Ik ging daarna naar beneden ,want ik werd opgehaald omdat ik naar Duitsland moest voor een zakelijke afspraak. Ik werd opgehaald en ik werd daarna (ongeveer 10 minuten van de grans) gebeld door iemand van het werk dat er een collega een hartaanval heeft gehad en naar het ziekenhuis is vervoerd en dat ik snel naar het ziekenhuis moest komen. Ik dacht het word weer zo'n dag. Ik tegen die meneer gezegd dat hij moest omdraaien en naar het ziekenhuis moest gaan. Daarna draaide hij om bij de 1e mogelijkheid. Ik bel de persoon waarmee ik een afspraak had, neemt hij niet op , ik weer bellen weer niet, ik heb het daarna nog 2x geprobeerd en heb daarna een SMS en een bericht achter gelaten in zijn voicemail.  Ik kom aan in het ziekenhuis en zie dat ze mijn collega aan het reanimeren zijn, daarna zag ik de collega die mij belde en die zij dat hij nu weer een hartstilstand heeft gehad, ik zei WEER en toen vertelde hij dat hij toen hij aan het werk was ineens instortte en dat ze de ambulance belde , de ambulance was er binnen 4 minuten. Ondertussen voelden ze geen pols en was de BHV er aan het reanimeren , toen de ambulance kwam hebben ze hem gelijk gereanimeerd , tien de 2e ambulance toerplaatse was kreeg hij weer hartslag en moest hij zo snel mogelijk naar het ziekenhuis. Toen belde hij mij op en ik kwam er zo snel mogelijk aan. Daarna zei hij dat hij onderweg een 2e hartstilstand kreeg en dat ze in de ambulance onderweg aan het reanimeren waren en ze nu nog bezig waren.  Na 45 minuten reanimeren en geen enkel teken van iets (zijn familie was er ondertussen bijgekomen) zijn ze gestopt met reanimeren. En is hij in het ziekenhuis overleden. Ik werd daarna 2 minuten later gebeld waar ik was. En heb alles uitgelegd en verteld dat ik ook had gebeld. Het was ondertussen 12.10 en wist het even niet meer, ik heb daarna even in een kamer  achterin even 3 minuten staan vloeken. Ik heb daarna even nagedacht en zat ook al te denken waarom moet dit nu? Ik had die ochtend al een vervelend bericht gehad en nu weer. Ik heb daarna de knop weer omgezet en ben naar die afspraak in Duitsland gegaan. Even gedaan wat ik moest doen en ben daarna weer gegaan. Toen ik een mail in mijn zakelijke telefoon zag staan stond er in dat er iets fout was gegaan, uiteindelijk heeft dat wat fout is gegaan €893 gekost. Ik dacht FIJN dat kon er ook nog wel bij. Mijn ouders zijn zoizo niet vaak thuis dus ik zie ze niet vaak , maar toen waren ze helemaal niet bereikbaar en ze waren de hele week niet thuis omdat ze beide op zakenreis waren, mijn vader die zat in Spanje en mijn moeder in Amerika. Dus kon ze niet bereiken. Ik dacht ach ja. Het was ondertussen toen ik thuis was 18.00 en ik ging maar gewoon eten koken. Ik zat even niet op te letten en voor ik het wist stond de vlam in de pan. Dus ik snel een emmer gepakt en er water overheen gegooid, gelukkig ging het daarvan uit , anders moest ik de brandblusser pakken. (Het was gelukkig niet zo erg dat ik de brandweer moest bellen) ik heb daarna het eten gewoon weggegooid en maar gewoon macaroni in de pan gegooit en dat opgegeten. Ik was in de tussentijd naar boven gegaan en toen ging de deurbel en ik kijken op de camera en zag dat het de buurman was, toen ik de deur opendeed wou hij even vragen of hij even kon bellen omdat bij hun de stoppen waren eruit gegaan en ze niet meer aan gingen. Ik gaf hem de telefoon en ging verder met wat ik aan het doen was. (De buurman was ondertussen al weer weg en zijn probleem was opgelost) ik ging daarna leren voor school en toen viel precies toen bij mij ook de stoppen eruit, en wat denk je , ja alle progressie was verloren. Ik naar de meterkast en gelukkig ging alles weer aan en niet zoals bij de buurman. Ik dacht voor de zoveelste keer die dag waarom nu precies en dat vandaag alles lijkt fout te gaan. Ik ben daarna maar even weer online gaan werken voor werk , gelukkig ging dat wel goed. Ik ben daarna nog even een blokje om gaan lopen en wat telefoontjes gepleegd. Toen ben ik me maar gaan omkleden en naar bed gegaan. Toen werd ik midden in de nacht wakker gebeld(vind ik meestal niet zo erg) door een vriend van mij,  dat hij en zijn broer een botsing hadden gehad met iemand die alleen duits kan, en omdat hij en zijn broer geen duits konden vroeg hij of ik naar hun toe kon fietsen en kon helpen.  (Het was gelukkig maar 3 km van mij vandaan)  ik vertelde dat ik er over 15 minuten zal zijn.  Ik was al echt moe maar ben daar maar naartoe gefietst. (Noem me maar een gek)  toen ik aankwam zag ik dat de auto van de broer van mijn vriend aan de voorkant helemaal kapot was. Ik heb daarna met die Duitser gepraat en hun contactgegevens aan elkaar gegeven(de contactgegevens van die broer en die duitser) , ik had al tegen die broer gezegd dat die duitser er wel goed vanaf kwam met de schade aan zijn auto, want hij had alleen een aantal deuken en achterin,en de Duitser kon dus gewoon verantwoordelijk gewoon naar huis rijden(de duitser was ook al moe omdat hij net van zijn ploegendienst af kwam.)  Ondertussen was de Anwb wel gebeld voor de auto van die broer. (Hij werd weggesleept omdat het niet verantwoord was om ermee te rijden)  het was ondertussen 02.30 en ik kon daarna naar huis. De volgende dag kwam ik erachter dat mijn band van mijn fiets lek was. Dit was het denk ik wel zo'n beetje , het is langer geworden dan ik had gedacht sorry daarvoor.
  7. zijn er nog vragen?nou , niet echt. Alleen hoe is het met de corriveren (sorry voor spelling)
  8. Nog opmerkingen? niet echt. Het is fijn dat jullie niet zo snel en boos op elkaar worden, dat is wel fijn voor jullie. 

 

Groetjes gebruiker c 

 

Hi iedereen die al iets gepost heeft,

 

ik heb al jullie reacties gelezen, soms met een lach, maar zeker ook wel een traan, want wat jullie allemaal mee maken is soms wel echt heavy. Dan is dat stukje van twin en mij 'like a walk in the park'. 

Ik heb nu (rond 01.00 uur) weinig tijd om overal individueel op te reageren. Dat ga ik morgen of nou ja, later vandaag proberen te doen. Ik heb hier nog een logé die om mijn aandacht vraagt :blush:

Op één dingetje wil ik wel ff reageren:

8)Nog opmerkingen?

Ja, jullie moeder doet veel voor jullie, maar het is wel lullig dat ze jullie 25 meter laat lopen terwijl zij ook ff dat knopje om kan zetten als zij wel dichtbij is… Dat heeft niks met ondankbaarheid ofzo te maken. Ze mag inderdaad al lang blij zijn dat haar kids dit opknappen. Ik ken zo veel mensen die dat niet zouden doen. Misschien vinden jullie het heel normaal, maar zo normaal is het niet dat jullie die tuin dan gaan aanpakken onder deze omstandigheden.

Precies. Ja, 25 meter heen en ook nog 25 meter terug hè en dat terwijl mama alleen maar even uit haar kantoortje naar beneden had moeten lopen en een skype gesprek met een klant moest onderbreken, om even naar de garage te lopen om die schakelaar te checken :smirk:  Ze had de telefoon van mijn twin opgenomen omdat ze dacht dat er echt iets ergs aan de hand was en dat was ook zo :sweat_smile:  Wij bellen mama natuurlijk niet zomaar voor de flauwekul :stuck_out_tongue:  Toch vond ze haar skype gesprekje belangrijker dan ons. Als wij een klusje moeten doen, moeten we soms ook al onze dingen uit onze handen laten vallen (nou ja, met dingen laten vallen hebben we vaak niet zo'n moeite :joy: ) en als de bliksem ‘aantreden’. Over bliksem gesproken, het waren barre omstandigheden waarin wij op ‘kniptocht’ moesten gaan, voor hetzelfde was er idd een blikseminslag :cloud_lightning::zap: geweest ofzo. 

Weet je wat @Pin , twin gaat even jouw antwoord op vraag 8 uitprinten en dan laten we mama dat wel even lezen. Dan hoort ze het eens van iemand anders :relieved:  We zitten nog te twijfelen of we het briefje op haar ontbijtbordje gaan leggen (als we zo de ontbijttafel gaan dekken voor morgenochtend) of dat we het zelf geven bij het ontbijt. Misschien is dat laatste wel leuker, want dan kunnen we gelijk haar reactie zien.

Ik houd jullie wel op de hoogte.

 

Oh ja, ik denk dat mama wel heftig gaat reageren, maar dan zeggen we wel dat jij het briefje hebt geschreven. Oké?

 

Hahahaha, ik lag dubbel van jouw reactie :joy::rofl: , maar we gaan natuurlijk wel dat briefje (zonder jouw naam) met jouw antwoord laten lezen. Ik denk dat mama ook wel dubbel van het lachen gaat als ze leest wat we nu weer geregeld hebben.

 

Misschien heb ik het wel eens verteld, maar thuis hebben we een soort 'rechtbank'. Als iemand iets uitgehaald heeft dan komt er een 'rechtzaak’ en moeten de broers en zus, als die niet onderdeel zijn van de overtreding, een soort jury-uitspraak doen. We mogen ook bewijs en tegenbewijs leveren en getuigen oproepen. Je moet natuurlijk wel een redelijke straf geven aan anderen, want anders wordt je terug gepakt als je zelf een overtreding hebt gemaakt. Dus ja, mama is wel wat gewend van ons als we ons willen verdedigen.

 

Ik geef later wel ff een update hierover en ook op al die andere posts.

 

Groetjes :relaxed: ,

M&M's en twin en een mysterieuze logé :scream:

 

Oké als ze een Skypegesprek had met een klant en zelf ook een eindje moest lopen is het wel een iets ander verhaal... Ik stelde me voor dat ze gwn in een kamertje zat en ff moest opstaan en wellicht alleen naar een andere kamer moest lopen en dan ff floep die schakelaar om, maar dat ligt dus anders.

Desondanks zou ik het zeker aandragen in jullie rechtszaak! Ik ben benieuwd, haha.

Ok ff reageren op alles wat jullie gepost hebben. Ik ga gwn maar even het rijtje af:

 

@TheMightySlayer,

wow gekneusde ribben is niet echt lekker, maar depressie al helemaal niet. Gaat het al wat beter?

 

@Gebruiker c,

zo'n verhaal wil je echt niet mee maken. Dit was echt wel een opéénstapeling van nare dingen. Kijk dat je eten aanbrandt is vervelend en later kun je om zulke dingen nog wel glimlachen, maar dat er 2 mensen die je dierbaar zijn (ook nog bedankt voor de extra toelichting waaruit dat blijkt) overlijden op één dag, is echt wel heavy. Ik hoop niet dat je in de toekomst nog vaker van die dagen mee maakt. Het klopt dat het leven ondertussen doorgaat, maar er zijn wel grenzen aan wat je op één dag allemaal kunt verwerken. Btw wat heb jij een druk leven. Kan je toe met zo weinig slaap?

  1.  
  2. zijn er nog vragen?nou , niet echt. Alleen hoe is het met de corriveren (sorry voor spelling)
  3. Nog opmerkingen? niet echt. Het is fijn dat jullie niet zo snel en boos op elkaar worden, dat is wel fijn voor jullie. 

 

Nou die coniferen staan er nog net zo bij als waar we gestopt zijn :wink: We hebben nog maar één kant geknipt, de rest moet nog…

Ja, twin en ik kunnen ons soms wel ontzettend ergeren aan elkaar en ook zorgen dat dat tot een climax komt, maar als we ons dan op gaan frissen spoelt alles van ons af, niet alleen het vuil van het werken, maar ook alle irritaties. Als het nodig is spreken we zeker ook wel dingen uit, maar meestal als we elkaar aankijken en een knuffel geven is het weer goed. Het gebeurt een enkele keer dat er 'bemiddeling’ nodig is van mama of iemand anders, maar ‘in the end’ komt alles altijd weer goed, ook al is dat soms pas ‘at the end’ of the day :rofl:. Wij gaan altijd slapen met een gerust hart .

Tot zover de cursus Cambridge Engels, check deze video maar

 

Dit waren alvast de eerste twee, ik ga nu aan de slag met de anderen. Die volgen dus zsm.

 

Groetjes,

M&M's

 

@Gebruiker c,

zo'n verhaal wil je echt niet mee maken. Dit was echt wel een opéénstapeling van nare dingen. Kijk dat je eten aanbrandt is vervelend en later kun je om zulke dingen nog wel glimlachen, maar dat er 2 mensen die je dierbaar zijn (ook nog bedankt voor de extra toelichting waaruit dat blijkt) overlijden op één dag, is echt wel heavy. Ik hoop niet dat je in de toekomst nog vaker van die dagen mee maakt. ik hoop het ook niet , maar ik ben wel wat gewend,(ook al zouden sommige mensen iets anders doen in die situatie , maar dat ben ik) Het klopt dat het leven ondertussen doorgaat, maar er zijn wel grenzen aan wat je op één dag allemaal kunt verwerken.ja , daar ben ik het wel mee eens! De meeste verklaren mij voor gek(dat snap ik ook wel) maar ja , dat ben ik dan weer.

 Btw wat heb jij een druk leven. haha, ja klopt , ik ben het wel gewend, dus ja . Het is wel lekker druk , het is ondertussen een deel van mijn ritme geworden en ja ik het is misschien druk. Maar dat is mijn leven. Haha😄😅

Kan je toe met zo weinig slaap?eerlijk gezegd weet ik het zelf ook niet precies,  ik ben er aan gewend en ja het is denk ik ook de wil en de energie en ook een knop om zetten, ik zie jullie nu denken: dat hou je echt niet lang vol! Ik zelf kan niet in de toekomst kijken, maar ik weet wel als dat als ik er voor ga ,dat ik er echt voor ga en ook dit aankan. Zo niet zorg ik ervoor dat ik het aankan. Ja het is misschien ook niet gezond, ik zit ook nog op school ,dus ik kan wel goed plannen. Maar als het bijvoorbeeld zomervakantie is en ik ben op vakantie dan ben ik nog bezig met werk, en vaak is het dan wel ,als ik iets wil doen zoals even met vrienden weg , dan moet ik echt plannen op de minuut. Maar ik dwaal af. Het is bij mij gewoon zo , de wil en de knop op kunnen draaien.

  1.  
  2. zijn er nog vragen?nou , niet echt. Alleen hoe is het met de corriveren (sorry voor spelling)
  3. Nog opmerkingen? niet echt. Het is fijn dat jullie niet zo snel en boos op elkaar worden, dat is wel fijn voor jullie. 

 

Nou die coniferen staan er nog net zo bij als waar we gestopt zijn :wink: We hebben nog maar één kant geknipt, de rest moet nog…dat zal later wel goedkomen,  in de vakantie(ik kan niet in jullie agenda kijken) kunnen jullie de rest ook doen.

Ja, twin en ik kunnen ons soms wel ontzettend ergeren aan elkaar en ook zorgen dat dat tot een climax komt, maar als we ons dan op gaan frissen spoelt alles van ons af, niet alleen het vuil van het werken, maar ook alle irritaties. Als het nodig is spreken we zeker ook wel dingen uit, maar meestal als we elkaar aankijken en een knuffel geven is het weer goed. Het gebeurt een enkele keer dat er 'bemiddeling’ nodig is van mama of iemand anders, maar ‘in the end’ komt alles altijd weer goed, ook al is dat soms pas ‘at the end’ of the day :rofl:. Wij gaan altijd slapen met een gerust hart .dat is wel echt fijn! 

Tot zover de cursus Cambridge Engels, check deze video maar

haha😄

Dit waren alvast de eerste twee, ik ga nu aan de slag met de anderen. Die volgen dus zsm.oke👍 Suc6.  

 

Groetjes,

M&M's

Groetjes Gebruiker c 

Ps. Fijne dag nog.

@Kenshin,

hier Buurman en Buurman, voor al je sloopwerk :joy::rofl:

vervelend dat je echt van die baalperioden hebt, dat het dus langere tijd aanhoudt. Gelukkig gaat het de laatste tijd wat beter en ook wel goed van jou om je toch zoveel mogelijk zelf vooruit te helpen door bijvoorbeeld een wandeling te maken en gezond te eten. Dat helpt je wel enigszins gelukkig. Hopelijk breekt de dag snel aan dat je van die baalperioden en alles wat er mee samenhangt verlost bent.

Wel cool dat je eekhoorn hebt horen 'praten’. Zou je niet benieuwd zijn naar wat ze tegen je te zeggen hadden? Dat lijkt me wel vet.

Wat zou je er van vinden als wij, M&M’s aka Buurman en Buurman, de 'Klankentapper’ van professor Barabas om zouden bouwen zodat je behalve naar planten en vruchten ook naar dieren kunt luisteren en hun taal begrijpen? Er is zoveel om ons heen aan mooie en interessante dingen. Ik vind het wel mooi dat jij nu al oog hebt voor dingen in je omgeving. Veel mensen kijken wel, maar zien niet. Jij kan gelukkig wel die (kleine) dingen oppikken en dat helpt je vast verder

Oh ja, als het ombouwen van dat apparaat niet lukt, dan kun je altijd nog het Suske en Wiske album ‘de Klankentapper’ lezen. Wist je trouwens dat heel veel Suske en Wiske verhalen gebaseerd zijn op echte uitvindingen en verhalen?

Check de link voor meer info:

https://nl.wikipedia.org/wiki/De_klankentapper

 

  1. ... kwam ik twee eekhoorns tegen. En raad eens? Die dieren maken geluid! Dat wist ik niet, dat eekhoorns geluid maken. Weer wat bijgeleerd

Hoe klinken eekhoorns? Kun je dat geluid even nadoen?

Zo fonetisch opschrijven, dus bijvoorbeeld een aap doet ‘oe, oe oe’

en een eekhoorn doet ……

 

  1. Nog vragen? Kan niemand anders thuis voor de tuin zorgen? Al is het maar voor deze ene keer? Dan doen jullie bij de komst van een volgend seizoen wel weer wat. Dat kan; een beurtrol voor de tuin, per seizoen.

ja, dat kan wel en anders komt er eigenlijk altijd een hovenier, maar die had nu ff geen tijd en mama dacht 'waarom niet wat geld besparen in deze coronatijd?’, M&M's en twin kunnen dat klusje wel opknappen, want behalve wat sporten en achter jongens aanlopen hangen ze hier toch vaak maar rond….

Ik weet niet hoe het met het besparingsverhaal zit, want we hebben nog niet alle schades die we veroorzaakt hebben bij elkaar opgeteld :thinking:

 

  1. Nog opmerkingen? Ik kan me jullie gezichten op dat moment zo voorstellen, haha. Ken je die M&M’s reclame, waarbij die reuze M&M wat humeurig kijken? Yep, zo moeten jullie eruit gezien hebben.

 

omdat we anoniem willen blijven heb ik ff een balkje over onze ogen en naam gedaan :lying_face:

Dit is een foto uit betere tijden….

 

Zou dat tuinincident een vorm van karma zijn? Nou zeg, dan zouden jullie wel wat mispeuterd hebben :sweat_smile:  

Yep, door onze negatieve houding toen we er aan begonnen, eigen schuld, dikke bult en oh ja, ook wel een beetje pech

 

kom, we zullen nog eens gezellig doen; nog een knuffel erbij) Kenshin

we zijn wel toe aan een knuffel, dus dankjewel

 

EDIT: de rest van de reacties op anderen volgt wat later. We gaan nu eerst ff iets voor ons zelf doen. Fijne middag allemaal en tot later

 

Groetjes,

M&M's

 

@Blue,

elke maand een aantal dagen achter elkaar dit mee maken lijkt me ook niet echt iets om naar uit te kijken. Bij ons zijn er nog dingen waar je om kunt lachen, maar bij jou is t wel anders.

Ik las in je eigen topic dat je nu ook geen lekkere week hebt met die bijwerkingen. Ik zou willen dat ik er iets aan kon doen, maar ja….

Misschien vind je het als ontspanning leuk om een filmpje te zien van de danskunsten van twin en mij. Nou ja, een andere jongen speelt ons, zeg maar, want we willen wel anoniem blijven.

Vanaf het begin zit de sfeer er goed in, iedereen zit al op het puntje van zijn stoel  en kan niet wachten tot we beginnen en dat ze mee mogen doen. Ja, ok in het begin moeten ze eerst al die pasjes onder de knie krijgen, want die zijn niet echt makkelijk. Al onze vrienden zitten in de zaal, maar dat zie je wel in de video. Het is wel een hele flitsende dans en die is niet zo makkelijk als het lijkt. Ik vind dat het draaien wel al heel goed gaat (3.11-3.15), vind je ook niet? Bij 3.19 is niet een spiegel, maar dan staat m'n twin tegenover me. Je ziet ook wel dat ik makkelijk vrienden maak 4.24-4.31 en nog wat meer draaien. Cool hè

 

 

Genoeg over mij/ons.

Jouw verhaal met het missen van al die treinen en bus lijkt me ook wel iets waar je bijna moedeloos van wordt. Je hebt je er toch maar doorheen geslagen, dus dat verdient wel een :thumbsup_tone2:

Na zo'n dag zou ik ook in bed kruipen, dan is het risico dat er nog iets geks gebeurt toch al wat kleiner dan dat je rond blijft lopen :wink:

 

Groetjes,

M&M'sa

@Pin,

Hmmm de wet van Murphy. Volgens mij is mijn leven daarop gebaseerd. 

Oei, nu we weten dat je eigenlijk Murphy heet, ben je niet meer echt anoniem, Pin

Btw bij jou lijkt het echt wel of je Murphy in het kwadraat hebt. Overdag depressief zijn en er dan ook nog een hele nacht over dromen… en dat in periodes…heavy stuff….vicieuze cirkel

Ik zou er ook van gaan huilen…dat zijn geen dingen om mee te lachen, ook niet achteraf

Dan je verhaal, zoiets kun je niet verzinnen, lijkt het soort van onschuldig te beginnen met een ontbrekende stift, beetje regen kan er ook nog wel bij, maar je verwacht toch niet al die andere dingen die ook nog mis gaan? Je bent wel een volhouder, dat moet ik wel zeggen. Tsja, iets naar een hoger niveau tillen op het laatste moment is wel gewaagd. Twin en ik zijn al blij als we enig niveau halen….

Wat een stress om alles weer op z’n pootjes terecht te laten komen en dan als beloning wel nog een happy ending, wie wil dat nou niet? Twin en ik vinden een happy ending ook wel nice altijd :hugging:

 

7)Nog vragen?

Hoe gaat het met je enkel? 

Mijn enkel is één van mijn minst erge problemen. Op zich gaat het wel goed. Hij doet enkel nog een beetje pijn als ik mijn voet zo naar buiten draai, maar ja, waarom zou ik dat doen? Verder doet alleen mijn rug een beetje pijn sinds ik geschept ben door een kruiwagen. Het is gelukkig maar op één plekje. Wel jammer dat mijn twin daar steeds op duwt

 

Hebben jullie nou oprecht 2x een verlengsnoer gesloopt? 

Je moet het niet erger maken dan het is hè Pin. Technisch gesproken hebben we er allebei maar eentje doorgeknipt , das een groot verschil

Maar we hebben de snoeren toch maar mooi zelf gerepareerd.

Op yt vonden we ‘This is short video about repairing power cord for your power tool.’ 

Nou ja, short, wij lachen, hij duurt ruim 10 minuten. Achteraf was dat wel veel korter dan de tijd die wij er uiteindelijk voor nodig hadden :unamused:

Wij vonden die man van die video niet echt aardig praten tegen ons. Zo noemt ie mij op 00.17 ‘stupid guy’ en even later (00.30-00.36) zegt ie ook nog ‘the best way ofc is to get a hammer and knock out that idiot’.

Toen hadden wij er eigenlijk al geen zin meer in, maar ja, alle moed maar bij elkaar geraapt en zijn we door gegaan. Dus wij gelijk meedoen met die gast en dan tussendoor die video weer op pauze enzo. Wij hebben precies gedaan wat hij ook deed, wat achteraf niet heel slim was omdat hij zelf nogal wat fouten maakte.

Wij hadden ook van die krimpkousen, das wel cool als je die verwarmt en je ziet ze dan krimpen. Eigenlijk is dat wel raar, want normaal moeten kousen jou toch verwarmen en niet omgekeerd? Onze kousen waren gelukkig wel  lang genoeg

Nou ja, dus wij hadden eindelijk alles aan elkaar, zegt die gast aan het einde van die video (09.39-09.42 ):

‘ofc it will be good if it works for one day and buy a new cable and replace it’

'For one day? Wtf’

Waarom zou je een nieuwe kabel kopen als je die oude net goed hebt gerepareerd? Rare gast van die video

 

Oké als ze een Skypegesprek had met een klant en zelf ook een eindje moest lopen is het wel een iets ander verhaal... Ik stelde me voor dat ze gwn in een kamertje zat en ff moest opstaan en wellicht alleen naar een andere kamer moest lopen en dan ff floep die schakelaar om, maar dat ligt dus anders.

Desondanks zou ik het zeker aandragen in jullie rechtszaak! Ik ben benieuwd, haha.

Nou uhm, ons bewijsstuk, jouw verklaring haha is door de rechtbank van tafel geveegd.

Niet dat de rechtbank jou iets kwalijk neemt, maar de rechtbank vond dat wij die verklaring op basis van onvolledige informatie hadden verkregen. Bovendien was jij niet echt aanwezig en was je niet echt getuige, Het was een verklaring op basis van ‘hear say’ en das niet wettig en overtuigend bewijs

Dus dat we claimden dat we doordat onze opdrachtgever ons in de steek had gelaten ons niet meer goed konden concentreren op het knippen en daardoor dat snoer door hebben geknipt, was geen verzachtende omstandigheid.

Wij zijn uiteindelijk door de rechtbank veroordeeld tot het repareren of als dat niet lukt, het vervangen van de verlengsnoeren.

Zoals ik hierboven al had geschreven hebben we ze kunnen repareren, dus worden we verder niet vervolgd.

Wel hangt er ons nog een claim boven het hoofd als we onze afspraak om de coniferen te knippen niet helemaal uitvoeren.

Het openbaar mamasterie heeft daar nog geen strafeis voor bekend gemaakt. Maar we gaan denk ik de rest van de coniferen vandaag of morgen maar even knippen om overal van af te zijn. Hopelijk blijft ‘Murphy’ dan ff uit onze buurt.

 

Groetjes,

M&M's

hey

 

de wet van Murphy slaat vandaag toe nouja gister al met kleine dingetjes.

het begon gister ochtend al. geen eten in huis en mijn geld was nog niet bijgeschreven. dus ik kon ook niks komen. maar me beste vriend had brood en ik had kaas dus we konden tosties eten.

ik had kunnen bedenken ik pak me eigen pinpas en koop iets waar mee ik morgen de dag kan overleven. maar dat bedacht ik pas anderhalf uur na dat alle winkels dicht waren. en daarbij had/heb ik last van me enkel. vrijdag is er iets zwaars tegen aan gevallen. en heb hem overbelast... dus ik kon gister nouwelijks lopen. dus lag de heledag in bed. en niet nadenkend gohh zo kan ik vanavond niet slapen. toen ik gister avond wouw gaan slapen rond 10 uur. moest ik een goeie vriendin en een goeie vriend uit crisis halen. ben tot 1 uur bezig geweest. toen konden zij allebei weer positief in slaap vallen. maar toen belande ik er zelf in. maar om een uur of 3 was ik ook weer rustiger... en toen moest ik gaan slapen terwijl ik om 6 uur er uit moet... en vanochtend ging het gewoon veder. ik moest bvb toen ik beneden was medicatie nemen. en al me 6 glazen lagen vies op me kamer... (als ik te lui ben voor afwassen spoel ik ze wel om dat ze niet smerig worden) dus ik naar boven strompelen want ik kan nouwelijks steunen op me enkel. ben ik beneden. wil ik me glas afdrogen. lag er geen theedoek beneden dus weer naar boven. ben ik weer beneden. glas ingeschonken kom ik achter dat mijn medicatie boven ligt... en zo ging het nog een aantal keer met dingen door want ik had gister avond me niet voorbereid. 

toen ik zo straks op de fiets zat onderweg naar school flikkerde ik er af 😅 maar goed we gaan door. kom ik op station aan. is de station winkel niet open. dus ook nog geen ontbijt. omdat ik moe ben. ben ik perongelijk 2 haltes te vroeg uitgestapt. omdat mijn slaperige kop dacht dat ik moest werken. dus ik want nu op de volgende trein. ik vraag me af wat er nog meer misgaat... 

 

ik kan er nu gewoon om lachen want het is gewoon me eigen schuld. als ik gister me had voorbreid had ik nu nog lang niet mijn trappen doel nog niet bereikt 😂

 

ik vind het trouwens wel knap dat jullie beiden een snoer kunnen door knippen. 

 

het filmpje kijk ik vanmiddag wel want ik heb nu alleen 4g.... 

 

groetjes blue

Hey M en Ms, en wie er ook rond je moge zitten

 

Nou dus, die eekhoorns, een koppeltje volgens mij, renden achter elkaar aan door de bomen heen. Volgens mij was het een perfecte representatie van jou of twin die achter jongens aan rennen. Nee maar, het was een schattig tafereel. Die ene eekhoorn ging van ‘kroew, kroew’ en die andere iets meer van ‘rohow, rohow’. 

 

(met wat voor beschrijvingen ik me toch kan bezighouden)

 

Suske en Wiske zijn cool. En die gekke professor nog cooler.

 

Oh dus, zo zien jullie eruit. Oranje huid, witte handschoentjes, donkere wenkbrauwen… Nu weet ik jullie te herkennen hoor, moest ik jullie tegenkomen. Enkel jullie ogen zijn me nog een mysterie.

 

Succes nog, met die coniferen. Ik doe wel even een schietgebedje voor jullie. 

 

Oh @Blue, jij ook al last van je enkel? Nou zeg, van een enkelkwetsure zou je denken dat die maar een enkele keer voorkomt, enkel bij één iemand. M en Ms had ‘m al, en nu jij nog? Balen. Ook naar dat je dag niet eenvoudig leek.

 

En ja, haha, beiden een snoer doorknippen, op dezelfde dag, daar moet je een ééneiige tweeling voor zijn.

 

Gr. Kenshin


 

Hey M en Ms

Zoals kenshin al een schietgebedje voor je heeft gedaan , ga ik dat ook maar vast even doen! Ik had je graag een klavertje 4 willen sturen , maar dat kan jammergenoeg niet.  Dus dan maar zo 🍀🍀.

 

Hey blue, vervelend dat het niet optijd was overgemaakt, gelukkig had je vriend wat brood en jij kaas. Zoals kenshin al zei. Zou je inderdaad denken dat het maar een enkele keer voorkomt.

Het is geen prettig gevoel nee, hopelijk gaat het snel wat beter!

Ik moet wel zeggen , dat toen ik net op school les had , zag ik dat best veel mensen bij mijn ene klas last hadden van hun enkel. Ik merkte dat mijn docent een beetje moeite had met lopen, het kan toeval zijn maar ja dat is wel toevallig,  alleen ik en 2 andere hadden geen last van onze enkels of voeten terwijl de rest het wel had.

Ik werd net gebeld door een collega van mijn ene werk (voor de mensen die het nog niet wisten , ik werk soms in een carwash, wel raar dat het zo heet want ik doe soms ook vrachtwagens wassen😁.) En die vroeg of ik straks kan werken voor hem, omdat hij niet kon lopen (hij is al naar zijn huisarts gegaan) en dus niet kan werken, want ja , dat word moeilijk als je niet kan lopen en de huisarts al zei dat hij 2 weken moet rusten. Maar ik dwaal weer is af. Kortom , het lijkt wel alsof het een beetje heerst als je me snapt😉 en het is natuurlijk toeval. 

Hopelijk gaat het snel beter met je blue! 😊😘  en veel beterschap van mij!💙

 

Groetjes gebruiker c 

hey 

 

 

Oh @Blue, jij ook al last van je enkel?

ja maar dat heb ik vaker 😔

ik heb ooit met een val een bod verschoven in me enkel... en later het zelfde bod gebroken... dus ja dan krijg je dat je af en toe last krijgt als je in eens weer actiever bent... 

 

 

Hopelijk gaat het snel beter met je blue! 😊😘  en veel beterschap van mij!💙

 

dankje!! 

 

M&Ms jullie krijgen van mij 2 blauwe klavertjes4. ik heb ze gemaakt maar ik heb geen postzegels 😜

 

groetjes blue

 

Hi,

Shit, daar gaat mijn zorgvuldig verhulde identiteit. Murphy it is. Gelukkig ben ik niet als enige exposed, ik heb jouw foto en ik weet nu dat je m'n buurman bent 🤨 Niet zo slim om dat te zeggen M&M's... (Al die tijd woonde je gewoon naast me, hoe we dat hebben gemist...)

De ingeving kwam per toeval, maar hij was zo goed dat we 'm niet konden negeren. Genialiteit kun je nooit negeren 😉 

Waarom zou je je enkel naar buiten draaien? Hmmm. Ik ging even brainstormen en ik kwam met de volgende ideeën:

Testen of het nog pijn doet; tics (dus dan heb je geen keuze 🤷‍♂️); als je de deur wil dichtdoen met je voet, dan moet je 'm misschien een beetje naar buiten draaien om 'm juist achter de deur te krijgen (probeer maar eens met je goede enkel); als je naar iemand wil zwaaien, maar je hebt je handen vol en besluit je voeten te gebruiken.

Ja dat was 't.

Mijn rug doet ook pijn :( Vervelend. Twin duwt steeds op je rug. Probeert hij te masseren? Wat aardig 😝

Jullie hebben allebei een snoer doorgeknipt. Twin heeft vast jou nagedaan en dacht misschien dat het doorknippen van het snoer ook bij de handelingen hoorde... 

Ik heb een beetje doorgespoeld door dat filmpje zonder audio en wat mij meteen opviel is dat die gast de kabel doorknipt. Wtf... Heb je een werkende kabel, knip je 'm door. Die is niet wijs.

Jammer dat de rechtbank het bewijs niet heeft geaccepteerd. Toch goed geprobeerd. Ik ga trouwens echt stuk om je woordspeling (niet echt gelukkig, anders hadden jullie dat ook nog moeten repareren...)

Wat vervelend dat iedereen last heeft van z'n enkel. Beterschap aan de enkels!

Gr. Pin

 

 

 

@Blue,

wow, jij maakt elke dag wel zoiets mee met ‘Murphy’, gelukkig kon je er deze keer om lachen achteraf, ook al moest je met je zere enkel een paar keer de trap op en neer. Een gebroken botje lijkt me echt wel pijn doen :head_bandage:

Als het je troost: twin en ik vallen ook wel eens om onverklaarbare redenen van ons fiets.

Bedankt voor de blauwe klavertjes :relaxed:

Als afleiding gaan we vaak dansen, maar natuurlijk niet zo sloom als in die clip die ik gisteren stuurde :joy: Onze inspiratie voordansen kwam toen we 7-8 jaar waren door Matthew Koon

en later door Fresh Allstars

en Oxygen

 

Dansen geeft ons de mogelijkheid om onze emoties te uiten en als het ff niet zo lekker gaat (want ja dat hebben we ook wel eens, alhoewel we altijd positief zijn/proberen te blijven) dan kunnen we dat delen met anderen. In de filmpjes kun je die emotie van dans ook zien en de hechtheid (is dat een woord)  van de groep. Dus misschien een tip voor iedereen om dat ook eens te proberen. Wij zijn niet zo goed als iedereen in die clips, maar het geeft ons wel altijd een ontzettend fijn gevoel…. Btw, we zijn 'big fan’ van Dan Karaty. Hij kan echt zo blij worden en geraakt worden door dans

 

ik vind het trouwens wel knap dat jullie beiden een snoer kunnen door knippen. 

bedankt voor het compliment. Ja, het is niet dan we niks kunnen hè :stuck_out_tongue:

 

Sterkte met je enkel en we wensen je een mooie toekomst zonder Murphy :blue_heart:

 

Groetjes,

M&M's

@Kenshin,

 

Hey M en Ms, en wie er ook rond je moge zitten

de mysterie guest was Newt, die hoort hier ondertussen bij het meubilair….

 

Nou dus, die eekhoorns, een koppeltje volgens mij, renden achter elkaar aan door de bomen heen. Volgens mij was het een perfecte representatie van jou of twin die achter jongens aan rennen.

hahaha, ja zo zijn wij, maar dat gaat ook niet altijd goed, want soms 'Murphy’ daar ook wel eens de boel in de war schoppen

 

Die ene eekhoorn ging van ‘kroew, kroew’ en die andere iets meer van ‘rohow, rohow’. 

(met wat voor beschrijvingen ik me toch kan bezighouden)

dat weten, want we waren erbij toen jij met die eekhoorns praatte. We zijn vaak dichterbij dan je denkt, ook al is dat vaak alleen maar in gedachten…..

Check deze foto die ik van twin maakte met één van die eekhoorns, jammer dat jij er net niet op staat….

Hoe voelt het om even buiten je ‘çomfort zone’ te gaan? Wel goed toch. Soms moet je iets onverwachts doen in het leven om nieuwe dingen te ontdekken

 

Oh dus, zo zien jullie eruit. Oranje huid, witte handschoentjes, donkere wenkbrauwen… Nu weet ik jullie te herkennen hoor, moest ik jullie tegenkomen. Enkel jullie ogen zijn me nog een mysterie.

die vorige foto was een oude, van toen we voor die fotoshoot in Italië net een 'spray tan’ hadden gehad en ons haar zwart was geverfd. Onze ogen zijn BLUE( haha) in het echt en we zijn (donker) blond. Dat je het weet. Maar we kunnen in verschillende gedaantes verschijnen, zoals je merkt. Als je onze aanwezigheid voelt, ga er dan maar van uit dat we er ook zijn :relaxed:

Thnx voor succes wensen met de coniferen. We hebben gisteren al weer een stukje gedaan. De rest volgt nog.

We wensen je een dag zonder Murphy, wat zeg ik, een heel leven...

 

Groetjes,

M&M's

 @Gebruiker c,

Ik moet wel zeggen….. dat best veel mensen bij mijn .. klas…. last hadden van hun enkel.

….alleen ik en 2 andere hadden geen last van onze enkels of voeten terwijl de rest het wel had.

... een collega van ... de ... carwash...kon niet lopen …. de huisarts ..zei dat hij 2 weken moet rusten.

….het lijkt wel alsof het een beetje heerst als je me snapt😉 en het is natuurlijk toeval. 

 

dat is zeker wel opvallend, dat ‘iedereen' iets aan zijn enkel heeft…..

Volgens mij is het niet besmettelijk, maar wie weet :thinking:

Zou het een bijwerking zijn van die anderhalve meter afstand houden??? :smirk:  :joy:

 

Hey M en Ms

Zoals kenshin al een schietgebedje voor je heeft gedaan , ga ik dat ook maar vast even doen! Ik had je graag een klavertje 4 willen sturen , maar dat kan jammergenoeg niet.  Dus dan maar zo 🍀🍀.

oh, dankjewel, het voelt altijd wel goed als je weet dat er ergens iemand is die aan je denkt :upside_down:

 

Groetjes,

M&M's

@Pin,

Hi,

Shit, daar gaat mijn zorgvuldig verhulde identiteit. Murphy it is. Gelukkig ben ik niet als enige exposed, ik heb jouw foto en ik weet nu dat je m'n buurman bent 🤨 Niet zo slim om dat te zeggen M&M's... (Al die tijd woonde je gewoon naast me, hoe we dat hebben gemist...)

uhm ja, daar heb je wel gelijk in, wij zijn ook exposed.

Al die tijd kwam jij dus ook al bij ons thuis, maar we wisten niet dat jij, onze buurjongen irl ook nog door het leven gaat als Pin. Weet je wat, we houden privé en forum gescheiden en blijven doorgaan op de manier die we al zo lang doen. We hebben altijd al een speciale band gehad met onze buurjongen en ik begrijp nu nog beter hoe dat komt. Ons geheimpje, niet verder vertellen hè. We 'got each others back’, om het maar in goed Nederlands en (slecht?) Engels te zeggen :relaxed:

 

De ingeving kwam per toeval, maar hij was zo goed dat we 'm niet konden negeren. Genialiteit kun je nooit negeren 😉 

zo is het maar net

 

Idd ik doe al die dingen, die je opnoemde met m'n enkel. Geen wonder dat het niet overgaat haha

 

Mijn rug doet ook pijn

oh balen, ik stuur twin wel ff voor een massage, als je wilt. Das dan 2 vliegen in één klap. Jij hopelijk minder last erna en ik minder last tijdens dat ie bij jou is haha

 

Jullie hebben allebei een snoer doorgeknipt. Twin heeft vast jou nagedaan en dacht misschien dat het doorknippen van het snoer ook bij de handelingen hoorde... 

heel fijn dat je dit zegt, NOT :rofl:, mijn twin heeft op basis van deze opmerking van jou, gelijk hoger beroep aangetekend en wil zo alle schuld in mijn :athletic_shoe::athletic_shoe:  schuiven. Fijn dat je mij zo goed helpt :wink: :joy::rofl::grin:

 

Ik heb dus nu net een enkelband gekregen

 

Oh, das misschien een beetje verwarrend, nu denkt iedereen dat ik een enkelband van het openbaar mamasterie heb gekregen en het was wel mama, maar niet in de functie van mamasterie, maar gewoon in de functie als 'mama’

 

Ze had bij de Action voor ons, brokkenpiloten, wat van die enkelbanden en ook voor onze knieën, ellebogen en polsen van die rekverbanden gekocht, allemaal in maat M, maar dat lijkt me logisch toch als je M&M's heet :stuck_out_tongue:. Nou vraag ik me ineens wel af waarom onze onderbroeken dan nooit maat M zijn, maar altijd XS of S of voor '14 -15 jaar’…. Zijn we dan echt heel dun voor onze leeftijd ofzo? Idk

Ik begin me wel af te vragen of mama nog meer klusjes voor ons in petto heeft. Dat ze alvast zich voorbereid op meer ongelukken met ons….

 

Die dingen kosten nog geen euro per stuk, dus misschien is het ook iets voor jou @Blue nu je ook last van je enkel hebt.

 

Ik heb een beetje doorgespoeld door dat filmpje zonder audio

dat hadden wij beter ook gedaan

en wat mij meteen opviel is dat die gast de kabel doorknipt. Wtf... Heb je een werkende kabel, knip je 'm door. Die is niet wijs.

uhm ja, daar ging het bij ons ook mis.

Fijn dat je ons er nog even aan helpt herinneren dat dat niet wijs is hahaha :joy:

 

Jammer dat de rechtbank het bewijs niet heeft geaccepteerd. Toch goed geprobeerd. Ik ga trouwens echt stuk om je woordspeling (niet echt gelukkig, anders hadden jullie dat ook nog moeten repareren...)

gelukkig is de 'schade’ beperkt gebleven tot je lachspieren. Wel fijn om te horen dat we nog iemand aan het lachen kunnen brengen met onze capriolen

 

Groetjes,

M&M's

 

PS iedereen die dat wil, mag natuurlijk ook nog de vragen over de wet van Murphy beantwoorden. Ik ben wel benieuwd wie, wat allemaal meegemaakt heeft. Ik kan me niet voorstellen dat wij de enigen zijn. Hieronder nog ff alle vragen op een rijtje:

 

  1. Hebben jullie ook wel eens van die dagen?
  2. Hoe vaak?
  3. Wat doen jullie dan?
  4. Blijven jullie vrolijk of worden jullie boos en gooien jullie het bijltje erbij neer?
  5. Kunnen jullie er achteraf om lachen of niet?
  6. Vertel je verhaal
  7. Nog vragen?
  8. Nog opmerkingen?
  9. Denk je dat het je overkomt of denk je dat je er zelf invloed op hebt dat er dan zoveel dingen  achter elkaar mis gaan?

Alvast bedankt voor het invullen!

 

 @Gebruiker c,

Ik moet wel zeggen….. dat best veel mensen bij mijn .. klas…. last hadden van hun enkel.

….alleen ik en 2 andere hadden geen last van onze enkels of voeten terwijl de rest het wel had.

... een collega van ... de ... carwash...kon niet lopen …. de huisarts ..zei dat hij 2 weken moet rusten.

….het lijkt wel alsof het een beetje heerst als je me snapt😉 en het is natuurlijk toeval. 

 

dat is zeker wel opvallend, dat ‘iedereen' iets aan zijn enkel heeft…..

@M en Ms ja ,dat ben ik het wel mee eens.

Volgens mij is het niet besmettelijk, maar wie weet :thinking:denk het niet, maar het is wel opvallend ja.

ik heb het gelukkig nog niet maar ja , ik kan niet in de toekomst kijken. En ik doe zelf op een dag veel lopen of iets in die richting.

Zou het een bijwerking zijn van die anderhalve meter afstand houden??? :smirk:  :joy:

idk, zou best kunnen . Ik weet wel dat echt iedereen bij mij in de klas meer dan 5kg zijn aangekomen.  Dat zeiden sommige leerkrachten ook😄 ze zeidenook dat zij er ook niet dunner van werden. Ik ben zelf tijdens corona erg actief gebleven, en ook erg druk zoals jullie al lazen . Ik doe ook elke dag iets om mijn conditie(wat je eigenlijk geen conditie kan noemen) om die op pijl te houden. Ik hoorde wel dat zei gewoon zaten te gamen en bin en bleven en dus niet deden bewegen, ik heb dan wel het geluk dat ik dicht /naast een groot park woon waar niemand komt, en ook veel weilanden zijn en een lange weg waar nooit iemand komt.  Maar ja , zei hebben allemaal ook een achtertuin dus ja , denk dat ze er geen zin in hadden😄. 

 

Hey M en Ms

Zoals kenshin al een schietgebedje voor je heeft gedaan , ga ik dat ook maar vast even doen! Ik had je graag een klavertje 4 willen sturen , maar dat kan jammergenoeg niet.  Dus dan maar zo 🍀🍀.

oh, dankjewel, het voelt altijd wel goed als je weet dat er ergens iemand is die aan je denkt :upside_down:

dat zal altijd zo blijven! Ook al heb je dat niet in de gaten. Ik weet het het klinkt raar. Maar het is wel zo! Ook al denk je over een aantal jaar dat mensen je op sommige platforms niet meer aan je denken omdat je het niet meer gebruikt, toch zal er dan altijd iemand zijn die aan je denkt! (En misschien ben ik dat maar misschien ook wel iemand anders😊😅😘) en dat geld voor iedereen hier. Hopelijk weten jullie dat!(denk het wel)

Groetjes,

M&M's

Groetjes Gebruiker c 

Reageer