Vraag

gymmen op school

  • 7 November 2019
  • 9 reacties
  • 1019 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik moet op school zit in de 3e op blote voeten gymmen de docenten zeggen dat het veel beter is meestal als ik heb gegymmed denk ik wel eens na waarom zouden we geen sokken of schoenen aanmogen. Heefd iemand op zijn school hetzelfde? En meteen nog een vraag op de basischool moesten we altijd tot groep 6 in onze onderbroek gymmen heefd iemand dat ook?


9 reacties

Nope, nooit gehad gelukkig, we moesten wel altijd op blote voeten als we geen gymschoenen meehadden ofzo. Ik heb medelijden met je though, want ik haat op blote voeten gymmen :joy:

En nee, we moesten ook nooit in onze onderbroek gymmen op de basisschool gelukkig...

Oke nou op blote voeten gymmen vind ik niet zon probleem maar wel dat we in onze onderbroek moesten gymmen

Hallo Sv45 :)

Ik hoef nooit op blote voeten te gymmen, als ik geen gymschoenen meeheb dan moet ik op sokken of schoenen lenen maar dat doe ik nooit, schoenen waarin zweetplekken zitten zijn gewoon ronduit ranzig, we hoefden gelukkig niet in onze onderbroek gymmen, altijd met gymkleding aan. Ik moet niet denken wat er gebeurd als je in je onderbroek gymt en je een stijve krijgt en iedereen ziet het…

-Dr8gon99

Hoi

 

Er werd ons altijd aangeraden om goede gymschoenen te dragen. Hadden we die niet bij, hoorden we er te lenen. Als we op de mat werkten, voor turnen bijvoorbeeld, gebeurde dat op blote voeten, aangezien je op sokken sneller uitschuift. 

 

In de lagere school droegen we een short en shirt van school. Van anderen hoor ik dan weer dat ze hun eigen gymkleding mochten meebrengen. Het verbaast me nogal dat op jouw school in onderbroek gegymd werd. Ik kan me voorstellen dat meerdere leerlingen zich daar niet comfortabel bij voelden. 

 

Groetjes

Kenshin

Badge +2

moet je de hele tijd op blote voeten gymmen of alleen bij bepaalde onderdelen

Alle onderdelen moet ik op blote voeten gymmen

 

Ik ben jake ik kom melden dat alles wat ik gestuurd heb niet door mij is verstuurd en niet in absolute serieusheid genomen mag worden. Neem niet serieus wat mensen zeggen op deze website vooral niet op deze topics over sexualiteit.

 

Bedankt voor het lezen van mijn bericht trap niet in de verhalen van mensen en vragenlijstjes helpen absoluut niet. 

 

Reputatie 3
Badge +3

Ik heb al eens gehad dat onze leraar ons buite liet gymen op blote voeten

Nouja dat je niet op sokken mag gymmen snap ik nog wel, want op sokken kan je makkelijk uitglijden. En misschien omdat niet iedereen het even breed heeft thuis dus niet iedereen gymschoenen kan betalen moet je op blote voeten. Ookal vind ik buiten gymmen op blote voeten ook wel weer next level hoor

Reageer