Vraag

Graffiti vragenlijst

  • 20 October 2019
  • 5 reacties
  • 76 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

1. Waar heb je graffiti voor het eerst geprobeert

2. Doe je het op legaale of illegaale plekken

3. Fav kleueren? 

4. Welke merk van Spuitverf

5. Wat doe je met je kunst werk (op canvas)

 

 


5 reacties

Hoi

 

Leuke vragenlijst :)

 

1. Waar heb je graffiti voor het eerst geprobeert

Op een plek in een bepaalde stad, enkele jaren geleden met school.

 

2. Doe je het op legaale of illegaale plekken

Legale plaatsen. Mijn conditie is er veel te slecht aan toe om van eventuele politie weg te rennen. Daarbij lijkt een blanco strafblad me best handig. 

 

3. Fav kleueren? 

Zilveren graffiti vind ik best mooi. Het hangt onder meer van mijn omgeving af denk ik. Diep rood doet ‘t ook vaak goed vind ik?

 

4. Welke merk van Spuitverf

Ik zou het niet weten. Welk merk zou je aanraden?

 

5. Wat doe je met je kunst werk (op canvas)

Van mijn “kunstwerk” op de muur heb ik een foto getrokken, die het best goed deed als wallpaper op m’n smartphone. 

 

Groetjes

Kenshin

 

1. Waar heb je graffiti voor het eerst geprobeert

Speeltuin ieder heeft een saaie garagebox die mag de jeugd met graffiti opleuken zolang het fatsoenlijk blijft 

2. Doe je het op legaale of illegaale plekken

Legaal 

3. Fav kleueren?

Zwart en felle kleuren 

4. Welke merk van Spuitverf

Van de action €2.05 voor een bus dus de kop niet af professionele lak is €20 de bus dus daar heb ik er bijna 10 voor.

5. Wat doe je met je kunst werk (op canvas)

Niet op canvas maar ieder heeft een blackbook een zwart schriftje met schetsen en sommige zijn tatoeage ontwerpen voor vrienden geworden zo heeft 1 vriendin er 15 geen grote maar alles ontworpen door mij enkel ze is 17 dus niet zo slim om jezelf te laten bekladden de tatoeages zijn mooi maar een jong iemand heeft een andere smaak dan als je ouder wordt. Al bij al ik ben trots dat ze mijn kunst op haar heeft vereeuwigd met trots.

1. Waar heb je graffiti voor het eerst geprobeert

Met een paar vrienden een half jaar geleden.

2. Doe je het op legaale of illegaale plekken

Legaal.

3. Fav kleueren? 

Donkere kleuren.

4. Welke merk van Spuitverf

I don't know.

5. Wat doe je met je kunst werk (op canvas)

Vrij weinig eigenlijk. Het staat er gewoon.

Badge

1. Waar heb je graffiti voor het eerst geprobeert bij een skatebaan en thuis op een plank

 

2. Doe je het op legaale of illegaale plekken allebei

 

3. Fav kleueren? Geel met een soort paars, lichtblauw met rood en paars met licht groen

 

4. Welke merk van Spuitverf meestal Montana black maar soms ook loop colors. En ik wil een keer beltons kopen 

 

5. Wat doe je met je kunst werk (op canvas) gewoon mooi maken i guess

Badge

 

4. Welke merk van Spuitverf

Van de action €2.05 voor een bus dus de kop niet af professionele lak is €20 de bus dus daar heb ik er bijna 10 voor.

 

Probeer es Montana cans. Ze zijn wel meestal 4,50 maar je kan allemaal verschillende caps gebruiken zoals een fatcap voor dikke lijnen en een skinny cap voor dunne etc. zijn echt goeie hoor 

Reageer