Skip to main content

Hoi allemaal,

Ik heb weleens verteld over de lotsgenoten groep waar ik binnenkort naartoe ga. met lotsgenoten bedoel ik mensen met autisme. Ik he dat namelijk. De groep is bedoeld om ervaringen te delen en die van anderen te horen.

Ik heb vandaag het eerste (video)gesprek met de begeleiders gehad. Ik heb mijn hobby's verteld enzo.

Ik vind het best wel spannend om in de groep te beginnen. De eerste sessie is komende maandag. Waarom ik er tegenop zie, is omdat ik op dezelfde dag ook toneel heb. Best druk dus. Het zijn 10 sessies.

Dat wou ik ff kwijt.

Liefs.

@Wolkje 

Haii,

is het gelukt om te delen? <3

Liefs🤗

Hey lieve ​@Wolkje  ik ben ook benieuwd! Zou mooi zijn voor je 💪 je vertelt alles hier ook altijd heel helder! 

Liefs Tover xxx

( ​@Cantaloupe  ahw wat ben jij toch ook een ontzettend lieve betrokken schat van een meid! ♥️

Awh dankjewel ​@Tover01 !!!🥰☺️ jij bent ook echt super lief!!🫂🥰

Hoihoi,

Er is weer veel gebeurd gisteren.

Ik heb het aan mijn vertrouwenspersoon verteld dat ik mezelf te dik vind. Ze zegt dat ik nogal slank ben maar dat dat niet erg is , want ik eet genoeg.

Ik heb het gisteravond ook aan mijn moeder en vader vertelt. Ze hebben me uitgelegd dat ik 2 maanden te vroeg ven geboren en daarom altijd al aan de lichte kant ben geweest. Ze zeggen net als mijn ex-mentor (vertrouwenspersoon) dat ik uit mijn hoofd moet zetten dat ik te dik ben. Dat ben ik namelijk niet.

Er is nog iets anders gebeurt bij toneel. Een meisje daar, laten we haar Tulp noemen, Tulp heeft mij de laatste tijd nogal vaak gebeld. Ik vroeg me af waarom. Gisteren gingen we een groepsfoto maken. Toen zat ze met d'r lippen aan mijn oor! Ik vroeg me af wat het was. Ik vroeg het aan haar wat het was, zegt ze dat ze me leuk vindt! Ik vond het wel moeilijk om te delen dat ik niet hetzelfde voor haar voel. Ik ben heel trots op mezelf en ook deels gevleid! Ik heb haar een knuffel gegeven en gezegd dat we vrienden blijven. Mijn moeder zegt dat ik het goed en netjes heb opgepakt.

@Wolkje.

Ik heb gisteren met Tulp gebeld over maandag. Het was heel gezellig. Ze was wel een beetje giechelig. Ik vind het wel ingewikkeld dat ik niet hetzelfde voel voor haar. Dan was alles vast veel gemakkelijker geweest.

@Wolkje.

Hey lieve ​@Wolkje  ik vind ook dat je dit super goed doet! Je hebt al gezegd dat je vrienden blijft, dus meer zit er niet in voor haar. En dat weet ze ook. Maar samen als beste vrienden het gezellig hebben en soms wat knuffelen is niet verkeerd 😉. Zolang het maar nooit verder gaat dan jij of de ander wil. Doe je goed hoor!! 

Liefs Tover xxx

Haii lieve ​@Wolkje ,

lukt het om het gevoel dat je te dik bent nu los te laten?

en ben het met ​@Tover01 eens😊 

liefs🤗

Heyy ​@Wolkje,

Dat zijn idd lastige gevoelens die liefde, maar je hebt het goed aangepakt hoor en sowieso ben je echt goed bezig! Je maakt zulke goede en positieve stappen en daar mag je echt trots op zijn!

Ik hoop dat je de gevoelens over je gewicht een beetje kan los laten en ben het verder ook eens met ​@Tover01! Je doet het echt goed hoor!💗

Liefs, ItsJustMe <3

Hoi lieverds,

@Tover01 

Best vrienden is misschien een beetje groot woord. Ik ga eerst even bekijken wat me fijn lijkt tussen ons.

@Cantaloupe en ​@ItsJustMe 

Ik weet dat io niet te dik ben. Ik denk gewoon aan de positieve dingen die mensen hebben gezegd over mijn ondergewicht en mijn buik.

Liefs van mij,

@Wolkje.

lieve ​@Wolkje echt topper ben zo trots op je dat je het zo goed oppakt allemaal. ook met die vriendin die je leuk vind en met je authisme succes lieverd😘

@stitch1234 

Dat vind ik lief!

@Wolkje.

Hai,

goed en knap dat je dat gaat doen😘

liefs 🤗

Hoii ​@Cantaloupe 

Ik ben ook trots ip mezelf. 

Ik heb jammer genoeg iedere dag last van paniekaanvallen. Dat is best moeilijk. Ik maak me te veel druk.

@Wolkje.

Haii,

wat naar zeg😕 heb je er hulp bij?

liefs van mij🤗

Hoi lieve ​@Cantaloupe 

Ik heb er zeker hulp bij. Mijn moeder steunt me.

Liefs.

@Wolkje.

Fijn dat je moeder je steunt!! 

Liefs 

Anoniem789 

Reageer