Vraag

geloven jullie in geesten?

  • 15 March 2020
  • 5 reacties
  • 144 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4

Hai,

Geloven jullie in geesten? Zo ja zeg dan hier jouw verhaal waarom je in geesten geloofd of miss heb je een x iets meegemaakt.

dit is mijn verhaal😉

mijn vriend en ik hadden uitval en gingen naar een bos naast ons school. We hadden het over geesten en besloten uiteindelijk geesten op te zoeken. Als eerst deden we het met een ouija bord uiteindelijk kwam er ook een geest, eerst dacht ik dat het mijn vriend was, maar hij deed er net zo verbaasd over als ik en dacht zelfs dat ik het was ik weet wanneer hij liegt en hij loog niet. 
 

kinderen uit onze klas wouden met ons mee gaan, maar wij wouden dat niet, zij gingen dus opzoek naar ons. We zijn onze handen vast gaan houden en toen gevraagd: als hier een geest is, geef dan een teken. Ik hoorde iemand iets onverstaanbaar zeggen en toen ik die kant op keek zag ik iets wits weg gaan, mijn vriend hoorde niks. Eerst dacht ik dat het onze klasgenoten waren. 
We hielden onze handen nog een keer vast en zeiden weer: als hier een geest is geef dan een teken… niks. Toen belde onze klasgenoten ons en zeiden dat ze de hele tijd iets wits zagen en dat ze dachten dat wij het waren (mijn vriend heeft een witte tas) maar ze waren heel ergens anders dan wij waren, dat was dus ons teken.

toen we elkaar weer zagen, vroeg ik of ze een prank met ons uithaalde, maar ze waren heel geschokt.

 

Ik weet niet of jullie dit konden volgen. Bedankt dat jullie dit wouden lezen. 
xxx

 


5 reacties

Heyy! Het lijkt me heel eng om geesten te zien! Ik heb dat ook nog nooit gezien. Ik geloof wel in geesten, maar dan denk ik dat de geesten mensen zijn die al overleden zijn. 

Dat dus!:sweat_smile: Liefs, Naira193 :heart:

Reputatie 5
Badge +5

Als je sommige filmpjes van stuktv kijkt wel ja

Heyo,

Ik geloof wel in het bovennatuurlijke.  

 

Ik heb zelf verschillende keren ervaringen gehad met deze mensen. 

De eerste keer was toen ik erg klein was. Misschien hebben jullie dit ook wel meegemaakt. Ik werd dan 's ochtends wakker en dan stond in de hoek van me slaapkamer een oudere man met slordige kleren aan, een hoge hoed, en een wandelstok. In het begin gilde ik het uit van de angst. Me ouders hebben verschillende keren "gezocht" naar deze man. Uiteindelijk vond ik het allemaal wel best. De oudere man deed toch niks. En soms had die een grote bruine hond bij zich.  Die verrassend vriendelijk leek. 

De man verdween even toen ik 4 was en bij me opa en oma kwam wonen. Later heb ik hem wel is gezien. Niet meer in mijn slaapkamer, maar dan liep die door de gang of zat die in de stoel. De man zei nooit wat en als die wat zei dan was dat tegen zijn hond. Ik denk dat het rond me 8e/9e was toen ik die man voor het laatst zag. Naar wat research op internet kwam ik erachter dat meerdere mensen deze man hebben gezien toen ze klein waren.  Deze man zou dan komen kijken hoe je slaapt, je steun kunnen bieden als je in gevaar bent. Bijvoorbeeld bij misbruik, of mishandeling.  De man word vaak gezien met een hond die ervoor zorgt dat je fijn droomt. 

Er zijn natuurlijk ook andere verhalen over deze man. Dat die bijvoorbeeld je in de gaten houdt. En dat hij ook overdag wordt gezien in jou buurt. Maar geen van alle verhalen die ik heb gezien vertelt iets over dat deze man slecht is. Nou ja, bijna geen enkel verhaal. Het verhaal over dat hij slecht is, moet je zelf maar opzoeken haha.

Nog een ervaring? Nou vooruit dan.

Dit is meer een ervaring die meer uitgelopen is op een gewoonte. Het klinkt nu ik er over nadenk best vreemd.

Ik durf dus nooit 's avonds/ 's nachts over de gang te lopen,  of in de spiegels te kijken. Als het avond is sluit ik ook al mijn ramen op me slaapkamer. Misschien ken je wel het spookuur. Dit is tussen 01.00/04.00 in deze uren is er het meeste activiteit aanwezig van die mensen. Ik denk altijd dat die geesten onze wereld binnen komen via de spiegels, en ramen. Je moet door de gang lopen om naar buiten te lopen, of een andere kamer binnen te lopen. Dus er lopen gegarandeerd geesten door de gang. Ik heb ook altijd een glas met water op de grond staan. Ja waarom? Omdat die geesten dan wat kunnen drinken. Ja het is zo vreemd zoals ik het nu opschrijf haha. Koekoek zal je wel denken.

Het bang zijn voor spiegels in de avond en nacht zou ook nog kunnen komen door een verhaal.

Ik kan nog wel een verhaal vertellen? Nee? Oh dan stop ik wel voor nu haha.

Heerlijk om dit te schrijven om 3.10 uur.

See ya!

Spookyzx. 

Ja ik geloof ook in geesten. Ik heb wel ns mn overleden oma gezien.

 

Reputatie 5
Badge +4

Ik heb ook altijd een glas met water op de grond staan. Ja waarom? Omdat die geesten dan wat kunnen drinken. Ja het is zo vreemd zoals ik het nu opschrijf haha. Koekoek zal je wel denken.

hahahaha zou ik ook wel willen doen, maar ik heb een kat dus die zou alles opdrinken 😬

 

Reageer