Vraag

Geen vrienden

  • 11 April 2018
  • 6 reacties
  • 307 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb helemaal geen vrienden.
Wel een paar gehad, maar snel weer achter me gelaten. Ik werd veel gebruikt of verkeerde vrienden.

Ik wil enorm graag iemand in mijn leven hebben. Maar hoe dan? Wel ben ik ontzettend verlegen, maar als ik goed met je kan ben ik heel gezellig.

Vroeger had ik een leuke zussenband, maar dat heeft zei verpest en komt niet meer goed.
4 jaar lang doen we alsof we elkaar niet kennen. Vind ik jammer ik heb het vaak geprobeerd goed te maken, maar houd een keer op.

Ik had een relatie hij ging vreemd etc.
Ze doen me allemaal pijn lijkt wel alsof ze dat leuk vinden. Misschien vertrouw ik daarom niemand meer?

Ik wil weer een relatie maar de meeste willen me alleen voor seks, meer niet. Ik ben dan wel blij dat ze dat toegeven. Ik doe sws niet aan seks zonder een relatie, vind ik gewoon vies, bah!

Elk vriendengroep gaat uit, roddelt over anderen, luchten hun hart, doen leuke dingen
Ik mis dat ontzettend!
Ik heb alleen mijn ouders.. ook heel leuk maar niet voor heel mijn leven en met mijn ouders daar ga ik echt niet mee uit.

Hoe maak ik vrienden?
Het is altijd gelijk van "wie ben jij?"
Mensen zijn niet zo open

6 reacties

Wat vervelend voor je!
Misschien kan je via forums, Instagram, en dat soort sites online vrienden proberen te maken?
En anders kan je misschien een keer bij een groepje gaan staan, en proberen een 'uitstraling' te hebben van 'Hallo, hier ben ik, en ik besta ook. Ik laat niet over me heen lopen'.
Hopelijk heb je er wat aan.
-Xx
Ik zou als ik jou was naar een nieuwe school gaan en een nieuwe stap zetten, heb ik ook gedaan en heb nu een goede vriendengroep.
Badge
@Loveyou_d
kijk ik heb ook geen vrienden, ik zou je wel willen leren kennen natuurlijk want ik wil graag altijd nieuwe en andere mensen ontmoeten want dat vind ik echt leuk.
( mag geen contacten delen )

dus dat gaat niet lukken, maar ik zou gewoon keer meiden via insta een DM sturen van ' hoiiii ik ben …. en hoe is het verder met jou ? '

zoiets doe ik wel is en soms krijg ik van wie ben jij of ga weg. dat is pech hebben maar soms reageren die wel leuk en dan heb je wel weer contact.

Groetjes.
Dejay

hopelijk lees je dit nog !!
ja ik heb dit ook dus mij helpen jullie er ook gelijk mee. Ik ben zelf 15 maar ik ga ook nooit uit oid, ik dacht dat dat normaal was maar blijkbaar niet
het is misschien een beetje cliché maar, blijf jezelf, er zijn vast mensen die jou leuk vinden zoals je bent, ik begrijp dat je nu mensen minder snel vertrouwd maar als je geen actie onderneemt dan kom je ook niet ver. Kijk wie er op je pad verschijnt.
Ik denk dat je introvert bent en niet verlegen. (Ik kan het natuurlijk ook mis hebben) (:
Misschien kan je op internet naar tips zoeken?

Succes!

Reageer