Vraag

Geen inspiratie wattpad

  • 6 April 2019
  • 4 reacties
  • 92 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey beste lezer,

Ik zit met een klein probleempje, Ik schrijf een boek op Wattpad maar ik heb geen inspiratie voor een titel. Hier een paar onderwerpen die erin voorkomen:

-Drugs
-Familieproblemen
-Criminaliteit
-Liefde
-De burgemeester die ziek word (leukemie)
-Haat


De hoofdpersoon is Katja, de burgemeester van de stad.


Als jullie nog wat informatie missen, je kan altijd de nodige informatie aan me vragen.


Groetjes,
AnoniemKatje

4 reacties

Hey!

Goh sorry, ik denk niet dat ik op basis van enkele kernwoorden echt een passende titel kan vinden voor je.
Ik wil je wel deze site met tips hiervoor meegeven. Zorg dat het een titel is die een beetje de aandacht trekt, maar die ook zoveel mogelijk van jou persoonlijk uit komt.
Heel tof dat je boeken schrijft!

Groetjes
Lot
Dankje ❤️
Ik ga kijken of ik daarmee iets kan verzinnen
Succes!
Je kunt misschien ook verder nog inspiratie vragen aan vrienden of familie, kortom, mensen die jou goed kennen.
Hoi,

Ik zou ook zo snel geen titel weten.

Op Wattpad kunnen mensen toch reageren op je verhaal? Misschien kun je daar vragen om suggesties, aangezien zij je boek hebben gelezen en zo beter weten wat een passende titel kan zijn.

Persoonlijk denk ik dat de titel vanzelf wel komt, samen met het verhaal. De titel hoeft echt nog niet klaar te liggen als je het verhaal nog niet af hebt / geschreven hebt. Soms komt dat pas later en dat is prima!

Gr. Pin

Reageer