Gebroken been

• 3 August 2017
  • 6 reacties
  • 409 Bekeken

Hoi ik ben Tatum.
Ik ben vorige week van de trap gevallen heb nu men been gebroken.
Ik verveel me dood hebben jullie nog tips?

Alvast bedankt

6 reacties

Hi Tatum,

oei je been is helemaal blauw :)
doet het ook nog zeer en hoe lang moet je nog gips? Wel balen want je kunt nu natuurlijk niet zwemmen en douchen lijkt me ook wel lastig. Ergens naartoe is ook niet meer zo makkelijk, dus misschien meer skypen/facetimen met je vriend(inn)en of lekker mensen bij je thuis uitnodigen en meisjesdingen doen, waarvan ik niet weet wat meisjes dan doen, maar ja.Laat je maar lekker verwennen door je familie. Verder weet ik niks.
Oh ja, ik denk dat je topic beter in een andere categorie staat (lichaam en gezondheid denk ik), maar dat zal KT wel voor je verzetten, denk ik

M&M's
Je zou kunnen gaan lezen of iets online doen.
Afspreken met vrienden/vriendinnen is misschien ook een goed plan.
Je kunt ook nog oude fotoboeken bekijken of foto's die op de computer staan. Dat vind ik persoonlijk altijd heel leuk!

Je kunt ook, als je (...) hebt, daar allemaal films op gaan kijken. Of anders op (...) kijken, want dat is gratis en veilig :)

(Ik weet niet of dit als reclame telt?)

-Reactie aangepast door Kindertelefoon, i.v.m. overtreden forumregels
Geen idee maar (...) is toch alleen veilig als je een vpn hebt? Niet ieder weet hoe dat moet enzo. Je kunt vgm wel gepakt worden, alleen doet de politie in Nl dat niet veel.

Gr. Pin

-Reactie aangepast door Kindertelefoon, i.v.m. overtreden forumregels
Hoi!

Ik heb nog nooit een been gebroken, maar hier zijn een paar dingen die je misschien wel leuk vindt:
- Lees een boek of luister naar een audioboek. Als je dat leuk vindt, kun je ook een serie lezen waar al veel boeken van zijn, dan ben je wel even bezig :)
- Ga tekenen. Tekenen is altijd leuk om de verveling tegen te gaan. Je kunt van realistisch naar abstract of cartoon gaan, veel keuzes dus.
- Probeer nieuwe haarstijlen uit
- Bestel een bouwdoos van modelvliegtuigjes of van die houten figuurtjes (paarden ofzoiets). Dat duurt meestal heel lang.
- Zoek op het internet een work-out voor als je een been gebroken hebt. Je krijgt waarschijnlijk van die armspier en buikspieroefeningen. Ga alleen geen gekke dingen met je rolstoel doen, het is niet de bedoeling dat je achterover valt of de breuk erger maakt. Je mailt best je dokter om te vragen of de oefeningen die je gevonden hebt veilig zijn voor je been.
- Leer songteksten of rapteksten vanbuiten.
- Begin met fotografie. Neem je telefoon (als daar een camera in zit) en ga in je kamer of huis spullen in een mooie compositie zetten en neem daar een foto van. Misschien wordt het wel een succes op social media :)
- Vraag of er vrienden van je langskomen. Samen is eens iets anders dan alleen en zo heb je wat afwisseling in je dag. Het best gaan jullie eens naar buiten, de buitenlucht zal je zeker goed doen.
- Maak een bucketlist met dingen die je wilt doen in je leven.

Hopelijk heb je er wat aan 🙂 Veel beterschap!

Groetjes
x
Hoi Tatum,

Ten eerste heeel veel beterschap!! Ik weet hoe het voelt want ik heb vorig jaar ook mijn been gebroken bij het sporten. Omdat ik topsport doe ging ik wel elke keer naar de training om armkracht enzo te doen en om natuurlijk lekker te kletsen met al mijn vriendinnen daar! Ik vond het heel leuk om af te spreken of te kletsen met mijn vriendinnen. Zoek een leuke serie op Netflix (ik weer niet of je het al gezien hebt maaf Modern Family is echt heel leuk en grappig!)

Ik hoop dat je been snel weer genezen is, nog even doorzetten! En als je weer mag lopen is dat echt het fijnste gevoel EVER!! (Haat naar krukken?)

Xxx Amina?

Reageer