Vraag

Foutje bij zwemles van mijn vriend

  • 15 June 2021
  • 7 reacties
  • 373 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal,

Misschien een beetje gekke vraag, ik moest heb even van mijn vriend doen, want hij heeft geen computer.

Hij zei tegen mij dat hij afgelopen weekend (zaterdag) moest zwemmen met kleding aan (dit doen ze namelijk elke maand). Ze deden de kleding wat ze moeten aan hebben aan in de kleedkamers. Daarna gingen ze oefenen met zwemmen. Weet niet wat ze deden (is ook nu niet belangrijk voor het verhaal). Vervolgens als ze klaar waren met het kleding zwemmen moesten ze de natte kleding in de plastic zak doen (deze plastic zak moesten ze hebben meegenomen). Hierna gingen ze nog heel even oefenen zonder kleding en vrij spelen. Mijn vriend zij dat hij een gele plastic zak had, de gene naast hem had ook een gele plastic zak. Ze hebben de kleding per ongeluk verwisselt. Dat ze het verwisselt hadden kwamen ze thuis pas achter. 

Heeft iemand misschien een tip hoe hij de kleding terug krijgt en hoe hij het de volgende keer (beter) zou kunnen doen?

Groetjes, 
Ik en mijn vriend.


7 reacties

Heeft hij geen telefoonnummer van die vriend? Dan kan ie toch even vragen of ze het weer om kunnen ruilen? Dat lijkt me niet heel ingewikkeld. Of woont die vriend heel ver weg?

Voor de volgende keer is het handig om die plastic zak herkenbaar(der) te maken d.m.v. een andere kleur of bijvoorbeeld een lintje aan het handvat o.i.d.

Hallo AlapaZwem :)

De eerst volgende keer dat je hem weer tegenkomt kunnen jullie die kleding weer verwisselen lijkt mij.

-TheMightySlayer <3

eenanoniemejongen1 en TheMightySlayer bedankt voor het antwoorden. Ik heb het doorgeven aan mijn vriend, maar het is een beetje een probleem, ze zien elkaar pas over 3 weken (de gene die de kleding heeft van mijn vriend die gaat op vakantie). En over 3 weken is het ook kledingzwemmen. Heeft iemand nog een tip?

[...] maar het is een beetje een probleem, ze zien elkaar pas over 3 weken (de gene die de kleding heeft van mijn vriend die gaat op vakantie). En over 3 weken is het ook kledingzwemmen. [...]

Het is dus niet mogelijk om elkaar eerder te treffen om de kleding om te ruilen?

Eenanoniemejongen1 schreef:
Het is dus niet mogelijk om elkaar eerder te treffen om de kleding om te ruilen?


Nee, want ze gaat op vakantie zei de gene naast hem bij de zwemles. En mijn vriend heeft er niet veel contact mee (alleen op zwemles). En mijn vriend weet ook niet waar hij/zij woont. Eigenlijk weet mijn vriend niet welke plastic zak hij heeft want er waren veel meer gele plastic zak. Hij vermoed zeker de gene naast hem (want mijn vriend had die zak van Jumbo (logo stond op zijn plastic zak) en andere persoon wat naast hem zat had de plastic zak van Jumbo (logo stond op de gene die naast hem zat op de plastic zak) en de kleding wat in die plastic zak zaten had de gene naast hem volgens mijn vriend aan). Hebben jullie misschien een andere oplossing?

Niet echt, je kan die kleding niet terugtoveren. Je zou voor die ene keer dan andere kleding aan kunnen trekken/aanschaffen of ter plekke vlak voor het zwemmen weer terugruilen? Veel meer keus is er niet echt… :)

Eenanoniemejongen1 bedankt voor het antwoorden. 
Ik heb het doorgeven aan mijn vriend. Mijn vriend zei toen:

  1. Andere kleding aanschaffen/aantrekken.
  2. Als hij geen kleding kan aanschaffen/aantrekken, probeert hij ze vlak van te voren te wisselen.
  3. Als dat niet lukt gaat hij de kleding van de gene naast hem zat aandoen. En dan probeer hij ermee te ruilen in het zwembad of na de les.

 

Bedankt voor het meehelpen en de tips. Ik vond je een fijne jongen om mee te chatten!

Groetjes,
AlapaZwem

Reageer