Vraag

Fles wodka waar opbergen?

  • 14 July 2018
  • 4 reacties
  • 166 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyyy ik had laatst een feesje en daar heb ik nog een halve fles wodka van over die wil ik nu bewaren voor een andere keer alleen moeten mn ouders er niet echter komen weet iemand waar ik hem dan het beste kan opbergen?

4 reacties

Om maar het "je moet niet drinken, dat is slecht voor je" gedeelte achter te laten, want ik hoop dat je dat onderhand wel doorhebt:
Heb je geen plaatsen in je kamer die niet echt worden doorzocht?
Lades met ouder schoolspullen e.d.

Waarschijnlijk is het makkelijker om de vloeistof in een andere , of in andere, container(s) op te bergen.
Die zouden makkelijker te verstoppen zijn.
Hangt af van je leefomgeving, je Huis, je kamer.
Ik heb alles al gezien; onder het laminaat (de vloer) , in het plafond, ergens helemaal achterin een hoek, in de verwarming,onder je matras etc etc
Reputatie 2
Badge +9
Misschien onder je bed, of boven op je kast( als je een hoge kast hebt), of in een lade in je bureau of kast, of je giet het over in een andere fles en zet het gewoon neer op je kamer het lijkt toch op water, onder je bureau met tape( enigste probleem kan zijn als die fles valt en hij valt kapot ben je je wodka kwijt), in een kluis (als je die hebt), etc, etc

Gr:Mr. S
Bij iemand anders? Dan kunnen jouw ouders het zeker niet vinden :)

Verder lijkt het mij slim het in een onschuldig ogende fles o.i.d. te stoppen en die ergens te verbergen.

Je zou het ook in een doos met oude spullen kunnen stoppen op zolder waarvan je ouders niet eens wisten dat je het nog had.

Begraven in de tuin?

In het zicht verstoppen werkt soms ook. Mijn vader heeft véél drank. Veel drank waar hij nooit naar kijkt. Zet het er naast en niemand die het door heeft :8:)

Gr. Pin

Reageer