Feestje

  • 21 March 2018
  • 5 reacties
  • 266 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Binnenkort hebben ik en vrienden een feestje van een vriend van ons. we zijn echt bang dat het saai gaat worden dus we hebben wat ideeen nodig om het feestje leuker te maken. er is genoeg bier maar niet te veel drank. iemand tips of uitdagingen om te doen tijdens het feest? iedereen mag drinken.~
p.s alles mag
groetjes!

5 reacties

Omdat je op een sub-18 forum zit mag je niet drinken, dus dat is af te raden.
Of je bent 18+ , maar dan weet je al waar dit naar toe gaat...
Hoi!

Je gaat me vast saai of "no fun" vinden, maar zonder alcohol plezier hebben is wel degelijk een mogelijkheid. Weten je vrienden iets wat jullie kunnen doen? Zijn klassieke dingen zoals 'waarheid, durven of doen' een optie? Daar kun je alle kanten mee uit, zolang je het legaal en veilig houdt.

Je kunt vragen of iedereen een beetje eten meebrengt, zodat je daar niet alleen voor hoeft te zorgen.

Jullie kunnen iets gaan doen. Zwemmen, paintball, gaan voetballen op een pleintje uit de buurt, etc. Wie weet kom je daar nog wat leuke mensen tegen om het feest nog beter te maken.

Veel plezier!

Groetjes
x
Hey,

Mijn ervaring is dat het met een leuke groep mensen nooit saai is. Dus ik ben ervan overtuigd dat jullie er met z'n allen met of zonder speciale activiteiten / alcohol / andere hulpmiddelen een leuk feestje van kunnen maken.

Is het feestje al geweest? Zo ja, hoe was 't?

Gr. Pin
hey,
Ik denk niet dat je echt iets hoeft te organiseren voor het feestje, zorg dat er genoeg eten en drinken is en je zult zien dat de mensen er zelf wel een gezellige boel van maken.
en muziek opzetten is ook altijd een goed idee
ghost

Reageer