Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Feest

HenkDePotvis Auteur
Net nieuw
Reacties: 2

6 september 2017, 20:10

Hai ik ben 1sep 13 geworden en ik ga nog een feest geven met vrienden maar heb echt geen idee wat ik kan doen voor activiteit.
Iemand idee?

Reacties (10)

• ZIP
    Net nieuw
    Reacties: 9

6 september 2017, 22:03

13? Uh zwemmen whaha
  • M en Ms
    Vaak actief
    Reacties: 473

7 september 2017, 00:01

Misschien als het weer goed is, buiten in de lounge set chillen met de vuurkorf aan, muziekje erbij en wat te drinken en te knabbelen.
    Of als je ergens naartoe wilt, kun je gaan bowlen, kost wel 20-25 euro per uur voor een baan en je kunt wel met een stuk of 6 op 1 baan gooien. Kan wel met meer, maar dan duurt het zo lang voordat je weer aan de beurt bent.
    Of lasergamen/paintballen of karten (jeweet in zo'n skelter met een motortje erop) als dat bij jou in de buurt is. Weet niet wat dat kost, want ik ga altijd wel mee, maar heb nog nooit iets moeten betalen.
    Of snowboarden of als je dat nog niet kan, kun je ook wel met een sleetje of zo'n rubber band van de helling af. Is erg leuk, maar ja dan moet je wel een skihal in de buurt hebben. Of schaatsen, als er een kunstijsbaan is of survivallen.

Iig nog hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en veel plezier op je feestje :)

groetjes,
    M&M's
    ik ben de jongste helft van een 1-eiige-alle-twee-gay-ling and I like it .# ❤️ Voor Luca ❤️ # Cause I wanna touch you baby And I wanna feel you too I wanna see the sunrise On your sins just me and you Light it up, on the run Let's make love tonight Make it up, fall in love, try But you'll never be alone I'll be with you from dusk till dawn I'll be with you from dusk till dawn Baby, I am right here I'll hold you when things go wrong I'll be with you from dusk till dawn # song by ZAYN - Dusk Till Dawn ft. Sia https://www.youtube.com/watch?v=tt2k8PGm-TI
  • Hopelozehelper
    Weet de weg
    Reacties: 30

7 september 2017, 00:03

Dankje wel
  • M en Ms
    Vaak actief

7 september 2017, 00:06

@Hopelozehelper,

leuk dat je dankje wel zegt, maar je bent toch niet de topic starter of snap ik weer eens iets niet haha?

M&M's
    ik ben de jongste helft van een 1-eiige-alle-twee-gay-ling and I like it .# ❤️ Voor Luca ❤️ # Cause I wanna touch you baby And I wanna feel you too I wanna see the sunrise On your sins just me and you Light it up, on the run Let's make love tonight Make it up, fall in love, try But you'll never be alone I'll be with you from dusk till dawn I'll be with you from dusk till dawn Baby, I am right here I'll hold you when things go wrong I'll be with you from dusk till dawn # song by ZAYN - Dusk Till Dawn ft. Sia https://www.youtube.com/watch?v=tt2k8PGm-TI
  • Hopelozehelper
    Weet de weg

7 september 2017, 00:07

Ow sorry dit is me andere acc
  • Hopelozehelper
    Weet de weg

7 september 2017, 00:09

Karten kost wel wat
  • M en Ms
    Vaak actief

7 september 2017, 00:10

Oh haha,dat kan ook natuurlijk.

Ik kon verder alleen bedenken dat je gewoon aardig was en iedereen bedankt voor een reactie :)

Maak er iig maar een leuk feestje van :)
  • M en Ms
    Vaak actief

7 september 2017, 00:14

Ik heb snel op google gekeken en ja, karten kost rond 15 euro voor 10 minuten p.p., dus ja, dan kun je nog beter naar de bios gaan, das goedkoper. Of je moet een goeie sponsor hebben :)
  • 100Divergent11
    Topper
    Reacties: 980

9 september 2017, 19:56

Hoi!

Gelukkige verjaardag! (beetje laat, maar ja :D )

Hier een lijstje met goedkope activiteiten:
    - Picknicken in het park, en iedereen neemt iets mee, zo heb je een hoop eten. Ruim na je feestje wel alles op :D
    - Ga met iedereen fietsen en ontdek de buurt! Wie weet wat kom je nog allemaal tegen. Altijd grappig en gezellig, jullie kunnen daarna nog iets gaan drinken.
    - Skateboards huren/lenen en naar zo'n skateboardparkding gaan. Vergeet geen helm en kniebeschermers ;)
    - Probeer groepsyoga. Van die ingewikkelde yogachallenges van Youtube, hilarisch.
    - Ga naar de bibliotheek en leen wat goede films. Dan een filmmarathon bij je thuis. Is leuk na een van de bovenstaande activiteiten, als afsluiter bv. Chips en cola kosten niet veel en maken het nog veel gezelliger.

Hopelijk heb je er wat aan :D Heb een leuk feestje!

Groetjes
    x
    After victory, tighten your helmet cord.
  • sportfreak
    Vaak actief
    Reacties: 322

19 september 2017, 23:59

hey
    je kan gaan lasergamen/laserquesten
    Peace
    Sportfreak
    If there's no enemy within, the enemy outside can do us no harm

Reageer

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Bekijk mobiele versie Insided