Expres in broek plassen

• 9 juni 2020
  • 4 reacties
  • 105 Bekeken

Badge +1

Hii

Ik heb een vraagje aan jullie

Ik wil dolgraag een keertje in mijn broek plassen!!!!!!! Maar hoe zouden jullie dit doen ik ben van plan om het in mijn pyjama sof legging te doen ze zijn allebij grijs 3n mijn andere 5 pyjama broeken zijn blauw rood zwart wit roze

In welke zouden jullie dit doen? en wat voor een houding zou jij aanemen

HEB JIJ HIER OOK INTRESSE IN? OF HEB JE OOIT IN JE BROEK GEPLAST EN WEET JE HET NOG LAAT HET DAN HIER WETEN

4 reacties

Waarom. Zou je dit willen doen ik heb het 2 keer perongeluk gehad en ikkan je zeggen het is geen pretje

Badge

Hello there,

Als jij je dat leuk lijkt, zou ik geen reden zien om het niet te doen! Wel lijkt het opruimen me wat vervelend. Ik heb geen ervaring, maar hier wat praktische tips:

• Drink veel water van te voren, voor meer plassen, maar vooral schonere plas met minder "afvalstoffen”
  • Doe het in de badkamer onder de douch. Na het plassen kan je direct douchen en je plas opruimen.
  • Voorkom ongemakkelijke momenten door de deur op slot te doen of te wachten tot niemand meer thuis is.

Ik zou zeggen pak gewoon een comfortabele broek en probeer het. Ik zou als ik jou was er na wel de broek zelf wassen met de hand. Gewoon een teiltje met warm water en wat wasmiddel. 

Veel succes!

Badge +1

Hello there,

Als jij je dat leuk lijkt, zou ik geen reden zien om het niet te doen! Wel lijkt het opruimen me wat vervelend. Ik heb geen ervaring, maar hier wat praktische tips:

• Drink veel water van te voren, voor meer plassen, maar vooral schonere plas met minder "afvalstoffen”
  • Doe het in de badkamer onder de douch. Na het plassen kan je direct douchen en je plas opruimen.
  • Voorkom ongemakkelijke momenten door de deur op slot te doen of te wachten tot niemand meer thuis is.

Ik zou zeggen pak gewoon een comfortabele broek en probeer het. Ik zou als ik jou was er na wel de broek zelf wassen met de hand. Gewoon een teiltje met warm water en wat wasmiddel. 

Veel succes!

Oké ik ga het proberen! Ps andere reacties zijn gewoon welkom ik ga h er over 5 dagen proberen! 

hoe aas het? vertel

Reageer