Vraag

enge gymdocent

  • 17 September 2022
  • 2 reacties
  • 244 Bekeken

Hallo iedereen!

Ik zit sinds dit jaar in de 2e en doe gymnasium! Ik ben dus 13 jaar, en heb dus het vak gym. 
Maar ik heb sinds dit jaar een mannelijke gymdocent, niet dat daar in particular iets mis mee is. Maar ik heb het gevoel dat er misschien wel iets mis kan zijn met deze man. Bijv:

De eerste gym les keek hij naar de borsten van mijn vriendin toen ze bukte. Er was inkijk en het is ook erg moeilijk om een goede BH te vinden die niet doorschijnt want van onze school moeten we een wit shirt aan. Ook kijkt hij naar mijn borsten en zei tegen de hele groep dat hij vond dat dat niet uitmaakte als je de BH zag doorschijnen. Ik vind dat een eigenaardige opmerking. 
Ook een x zei hij tegen een andere vriendin van mij dat ze iets moest oppakken voor hem en toen ze bukte keek hij naar haar kont.
 

Ik vind dit erg ongemakkelijk & durf nu ook niet meer te rennen zonder mijn hand voor mijn borsten te houden. (meiden snappen dit probleem)

 

Ik hoop dat jullie wat tips hebben! 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ga hiermee naar de directeur misschien kan diegene er wat aan doen 

Badge

Hey,

Als je niet naar je director duft te gaan kan je altijd naar je mentor of een vertrouwde docent gaan. Die luisteren altijd wel en helpen je een oplossing te vinden.

 

Ik hoop dat het goed komt

Reageer