Vraag

Een maand lang verveling, tips?

  • 11 March 2023
  • 4 reacties
  • 82 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik zal in de nabije toekomst een operatie aan mijn borstkast hebben, dit is niet een hele lang operatie, maar de effecten ervan zijn wel langdurig. Ik zit hier best tegen op aangezien het onder andere inhoud dat ik een maand lang aan de pijnstillers zit en redelijk weinig kan doen, en drie maanden lang niet aan sport kan doen. Gelukkig ben ik niet een heel sportief iemand, en heb ik dan ook genoeg andere hobby's, maar ik zit er toch wel mee dat ik tenminste twee weken lang op mijn rug zal moeten liggen. Aangezien hobby's zoals tekenen, schrijven en eens in de zoveel tijd gamen dan ook gelijk weg vallen. Benieuwd of iemand nog tips heeft behalve twee weken lang Netflix kijken, alvast bedankt!


4 reacties

Reputatie 2
Badge

Heel erg bedankt voor de reacties allemaal, de suggestie om te leren "diamond painten" wekte vooral mijn interesse. Probeer al langere tijd beter te worden in pixal art en dit lijkt me een goede oefening daarvoor, aangezien het dezelfde principes lijkt te volgen. 

Reputatie 7
Badge +19

Met mensen bellen. Ik heb vaak in deze situatie gezeten en vond kletsen altijd wel leuk en tijddodend.  Verder zou je idd kunnen netflixen of gamen, verhaaltjes typen, slapen, muziek of podcasts luisteren, eten, je benen trainen, etc.

YouTube video's bekijken.
Praten met mensen.
TV kijken.
Nadenken.
 

Reputatie 7
Badge +15

Hi, ik heb pasgeleden op het forum een tip gelezen van @Tai6565 , een rubiks kubis leren  oplossen,  ideetje? 
 

voor de rest; 

  • lezen 
  • diamond painting, ken je dat? 
  • kijken of er vrienden/vriendinnen langs kunnen komen
  • of kijken of tantes/ooms/nichten/neven/oma’s ect. Langs kunnen komen
  • Naast Netflix misschien ook Disnep+, Videoland of dergelijke? 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer