drank op terschelling

  • 27 April 2018
  • 6 reacties
  • 380 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik ga dit jaar naar een jongerencamping op tershelling met een paar vrienden. ik heb gehoord dat je gwn drank kan halen in de winkels daar als je nog niet 18 bent. is dit waar of heeft iemand hier ervaring mee?

6 reacties

Als je de juiste winkels ingaat EN je uiteraard er niet uitziet als een 10-jarige Dan is het inderdaad zo dat op alle waddeneilanden je makkelijk aan drank kan komen
Dus als je 15,16,17 bent of lijkt en je gaat niet een grote supermarkt in maar gwn een drankwinkel of kleinere supermarkt Dan kom je wel aan drank
Hoi!

Of je makkelijk aan drank komt, weet ik niet. Wat je wel best weet is dat kampleiding vaak streng optreedt als je drank bijhebt. Ze letten erop dat de jongeren geen schadelijke dingen doen, en als ze je betrappen, kan dat gevolgen hebben.

Groetjes
x
Onafhankelijk van of het kan of niet, NIX 18?!? Drinken is slecht voor je en de leeftijdsgrens ligt niks voor niks op 18 jaar. Eigenlijk is het nog steeds niet goed om daarna te gaan drinken. Dus mijn advies: gewoon niet drinken.

Gr. Pin
Onafhankelijk van of het kan of niet, NIX 18?!? Drinken is slecht voor je en de leeftijdsgrens ligt niks voor niks op 18 jaar. Eigenlijk is het nog steeds niet goed om daarna te gaan drinken. Dus mijn advies: gewoon niet drinken.

Gr. Pin


Das natuurlijk het beste advies PIN
(Of het iets van effect heeft denk ik alleen niet lol)
Je kunt het altijd proberen niet waar?
Reputatie 3
Badge +8
Je moet jongeren het toch een beetje zelf laten uitvogelen. Luisteren is toch niet de sterkste kant van pubers. Ze zijn echt wel op de hoogte dat het niet goed is, maar hebben hier gewoon schijt aan.

Het is inderdaad wat gemakkelijker om op Waddeneilanden aan drank te komen, maar denk niet te makkelijk. Dezelfde regels gelden daar, dus met een beetje pech zal elke winkel je vragen om een legitimatie.


aangepast door de kindertelefoon ivm forumregel 9: illegale en/of schadelijke content

Reageer