Vraag

douchen met kleding aan

  • 12 August 2020
  • 19 reacties
  • 1583 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, k wil echt graag een keer met kleding douchen. Heeft iemand dat ook al gedaan? Hoe voelt dat. En verder iemand tips van wat voor kleding handig is


19 reacties

Voor me zwemdiploma moesten we een onderdeel doen met kleding. Daarna douche je eventjes met kleding aan om het chloor daar ook meteen uit te krijgen enzo. Niet echt chill, alles zit aan je vastgeplakt en je krijgt het daarna heel lastig uit. Dus als je dit perse wilt doen; draag losse kleding.

Hey @Annoniemm. Heb je het nog gedaan?
Ik zou ook graag een keer met kleren willen douchen. Is de ervaring aan te raden?
Heb je nog leuke kleding die ik aan zou kunnen doen, of tips om de kleding snel te drogen?

Reputatie 6
Badge +12

Het is niet fijn je bent helemaal nat en je kleren plakken aan elkaar

Het is niet fijn je bent helemaal nat en je kleren plakken aan elkaar

Het lijkt mij juist wel heel fijn, maar weet niet echt hoe ik het kan doen zonder dat m'n ouders er achter komen. Want m'n moeder doet de was en het zelf opdrogen van de kleding duurt lang… 

Badge

ik vind het zelf niet zo fijn want je natte kleding plakt aan je en je krijt het snel koud

 

Reputatie 2
Badge +3

hoe oud ben je? heb je ooit gezwommen met kleren voor je diploma B en C? nou zo voelt dat dus

Badge

Hey @Annoniemm. Heb je het nog gedaan?
Ik zou ook graag een keer met kleren willen douchen. Is de ervaring aan te raden?
Heb je nog leuke kleding die ik aan zou kunnen doen, of tips om de kleding snel te drogen?

Heyyy heb je dit nog eens een keer gedaan?

Badge +1

ik heb het wel eens gedaan voor de grap en het was eigenlijk best leuk. Ik had ooit gewoon zin om dat te doen en toen deed ik het dus. Ik zou trouwens vieze kleding aantrekken die je bijvoorbeeld in de was wilt doen ofzo. want dan kan je het gelijk in de wasmachine doen.

Hey Annoniemm,

Ik vind het erg leuk om te zwemmen met kleding aan. Misschien kun je een keertje naar een zwembad in de buurt bellen/mailen en dan vraag je of je een keertje met kleding onder de douche mag staan of ermee zwemmen. Ik zou het als ik jouw was niet thuis doen, want moet je nog thuis de douche nog schoonmaken. 
Als je nou naar het zwembad zou gaan dan neem een plastic zak mee, als je klaar met zwemmen bent kun je de kleding in de plastic zak doen dan wordt niet alles nat denk aan telefoon, kofferbak van auto. 

Groetjes,
AlapaZwem

Reputatie 7
Badge +5

Ja ik doe dat soms in een stoffen lange broek zonder onderbroek en ‘t shirt. Gewoon voor de fun  en is best lekker ik sta dan een tijdje zo en doe dan alles weer uit

@Annoniemm heyy, heb je het al gedaan??

Ik zelf doe het al een tijdje. Als sinds mijn 12e ga ik als mijn ouders niet thuis zijn met mijn kleren in bad. Dit kan verschillen in Alleen een shirt tot shirt, broek, sokken,schoenen en jas. Ik reken voor het droogmaken altijd een uurtje of 3. Wat ik doe is ik zet de verwarming aan en daar hang ik alles overheen en dan pak ik tekens 1 kledingstuk die ik dan volledig droog fühn. Alle keren is het goed gegaan. Je moet er alleen zeker van zijn dat je ouders niet eerder thuis komen. Mocht dit gebeuren heb ik altijd nog een violist zak bij de hand waar ik dan alles heel snel in zou kunnen doen. 

Reputatie 7
Badge +19

ik zelf vind het niet fijn ook omdat het voor mij een straf is soms werd ik dan met kleren aan onder de koude douche gezet en dat was niet fijn kan ik jullie verzekeren

Ik vind het leuk en het is ook heel goed om af te vallen. Dit heb ik gelezen op internet, maar weinig mensen weten het.

@Annoniemm heyy, heb je het al gedaan??

Ik zelf doe het al een tijdje. Als sinds mijn 12e ga ik als mijn ouders niet thuis zijn met mijn kleren in bad. Dit kan verschillen in Alleen een shirt tot shirt, broek, sokken,schoenen en jas. Ik reken voor het droogmaken altijd een uurtje of 3. Wat ik doe is ik zet de verwarming aan en daar hang ik alles overheen en dan pak ik tekens 1 kledingstuk die ik dan volledig droog fühn. Alle keren is het goed gegaan. Je moet er alleen zeker van zijn dat je ouders niet eerder thuis komen. Mocht dit gebeuren heb ik altijd nog een violist zak bij de hand waar ik dan alles heel snel in zou kunnen doen.

Leuk dat je het doet. Ik doe zelf ook met kleding zwemmen 1 keer in de maand bij een zwembad bij mij in de buurt. Misschien is dat ook leuk voor jouw. Jouw ouders komen en dan minder snel achter ook nog. Ik doe WEL van te voren bellen of er een baan vrij is. Ik neem standaard mee: t-shirt met lange mouwen, lange (spijker)broek en schoenen mee. Soms neem ik ook extra dingen mee bijvoorbeeld jas of sokken. Ik neem ook altijd een plastic zak mee om mijn kleding in te doen.

De eerste keer zeiden mensen die ook aan het zwemmen waren: 'Vergeten je kleding uit te doen'. Heb gezegd dat ik gekleed zwemmen doe en dat dit gezond is. Nu zijn ze het gewend haha. 

Ongeveer doe ik een uurtje zwemmen met kleding en een half uurtje doe ik ze uit. Ik heb altijd een programma (heel soms wijk ik ervan): Eerst doe ik altijd met de plastic zak drijven 3 minuten. En van te voren heb ik thuis kleine uitdagingen bedacht. Deze kleine uitdagingen doe ik dan dit kan bijvoorbeeld zijn onder water de bodem aantikken, over de mat en schoolzwemmen. Ik noteer de kleine uitdagingen op een blaadje (thuis) En daarna ga ik even chillen/ontspannen met kleding aan en dan komt het leukste mijn kleding in het water uitdoen dit is soms een uitdaging haha! Soms komen mensen kijken wat ik aan het doen ben. Veel mensen waarderen dit. Dit vind ik een fijn gevoel!

Ik neem ook soms vrienden mee. Een keer per jaar ga ik met mijn vrienden zwemmen met kleding altijd leuk. Dan ga we een uurtje met de kleding vrij zwemmen en daarna doen we de kleding uit en blijven we toch de hele dag! 

Mijn advies is dat het erg gezellig en gezond is om met kleding aan te zwemmen. Altijd ik er gezonde spanning, dit maakt het ook wel spannend. Elke keer maak je wel een avontuur mee. Ik zeg zeker doen die dit ook wel leuk vind. Als je het een keer heb gedaan dan wil je vaker.

Groetjes AlapaZwem.

 

 

Badge

Hoi, interessant topic heb ik gevonden.
Ik hou van zwemmen en toen ik op het strand was, kreeg ik het idee om met kleren te zwemmen, ik stapte uit het water, droogde mezelf een beetje af en toen deed ik een t-shirt en een broek aan en sprong erin. Het voelde heel vreemd om met de kleren aan in het meer te zwemmen. Daarna heb ik geprobeerd om thuis met de kleren te douchen als ik alleen ben.

Ik zwem graag met mijn kleren aan, ik denk dat meer mensen het zouden moeten proberen, want het is leuk en het is goed om te weten hoe het voelt als je nat wordt of in het water valt.

Badge

Ik heb zelf al  een paar ker met mijn  kleren aan  gedoucht in  het begin vond ik het nogal spannend. Nu probee  ik  ook steeds te variëren. Bijvoorbeeld een keer met alleen mijn onderbroek of een keer ben ik  ik gewoon met al mijn kleren in bad  gestapt. 

 

Ik zou  het als ik  jo  was gewoon  een keer doen.

Badge

Ik vind het een goede ervaring, ik heb het heel vaak gedaan, dus ik heb er een gewoonte van gemaakt, ik heb ook gebaad met de polyester kleding in het badhuis

Badge

Zou katoenen kleding pakken, lang shirt lange broek en een vestje. Zit lekker.

@Annoniemm heyy, heb je het al gedaan??

Ik zelf doe het al een tijdje. Als sinds mijn 12e ga ik als mijn ouders niet thuis zijn met mijn kleren in bad. Dit kan verschillen in Alleen een shirt tot shirt, broek, sokken,schoenen en jas. Ik reken voor het droogmaken altijd een uurtje of 3. Wat ik doe is ik zet de verwarming aan en daar hang ik alles overheen en dan pak ik tekens 1 kledingstuk die ik dan volledig droog fühn. Alle keren is het goed gegaan. Je moet er alleen zeker van zijn dat je ouders niet eerder thuis komen. Mocht dit gebeuren heb ik altijd nog een violist zak bij de hand waar ik dan alles heel snel in zou kunnen doen. 

Ja ik heb het ook, is zo leuk en lekker om te doen, maar schaam me er alleen voor **

**De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel  4

Reageer