Doelen 2019

  • 31 December 2018
  • 59 reacties
  • 716 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi allen,

2019 is er bijna en ik dacht iedereen maakt altijd voornemens om te doen.
daarom was ik benieuwd naar jullie voornemens of doelen in 2019

die van mij zijn;
blijer worden.
meer naar bijeenkomsten gaan
naar het congres kunnen gaan
blijven ademen
en de 1700 reacties op KT😂

59 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Nee @Ronald2001 dat kan echt niet. 2000 reacties voor Juni dan? Dat klinkt beter hé? 2020 is het jaar dat je Pin in haalt 😂.
Ja oké, ik ben wel bezig met m'n gender doel en op zich zit er wel wat vooruitgang in. Ik zie het mezelf gewoon niet echt halen ofzo... Het is gewoon een grote chaos en struggle.

@Future
Ik moet nog 841 reacties voor ik de 6000 haal. Mijn gemiddelde was de laatste keer dat ik het berekende vgm 5,3 reacties per dag, dus ik heb nog zo'n 159 dagen nodig 😉

Ronald moet nog aanzienlijk minder reacties dan ik om er 2000 te halen. Met zijn huidige gemiddelde van 5 reacties per dag heeft hij zo'n 111 dagen nodig om zijn doel te berekenen :)

Gr. Pin
haha waarom word het berekend hoeveel jij gemiddeld plaatst en ik, het hangt totaal af van het topic dat actief is, daarnaast is er no way dat ik pin inhaal behalve als ze stopt....
Future,
Mij inhalen? Dan mag hij wel z'n best gaan doen, mijn gemiddelde ligt hoger 😝 En ik heb een aardige voorsprong. Maar wat als ik nu zou stoppen met het forum?

1448 reacties (huidig) van Ronald. Ik heb er 5160. Ons verschil is dus 3712 reacties. Dat kan Ronald in 742 dagen bereiken. Hmmmm. dan moet z'n gemiddelde wel omhoog denk ik.
742 is te veel dagen omdat ik dan al verwijderd ben van het forum..... rip,
misschien al gaat pin een keer met vakantie dat ik even alle topics van 6jaar geleden ga invullen
Oh op vakantie ga ik ook vrolijk door met het forum hoor 😂 Overal 4G in Europa! 🙂
Ik heb nu zeg maar ook nog even een VWO te halen, dus ik zou nu ook eigenlijk moeten gaan leren 🤔 Ik zou zeggen, grijp nu je kans nu ik even offline ga Ronald 😂
en op het moment dat jij moet leren zit ik bezig op me stage... rip, ik ga het nooit inhalen
Reputatie 3
Badge +3
Dat sowieso! Ronald je moet vanaf vandaag gewoon 10 reacties per dag plaatsen.

Dan gaan we meteen voor de 5000 reacties aan het einde van het jaar! En Pin jij mag nog door tot 7000 reacties en dan mag je op vakantie voor 1 heel jaartje.

Zodat het toch nu een beetje eerlijk wordt voor Ronald
10 reacties per dag!? er worden soms nieteens genoeg topics aangemaakt daarvoor...
maar om even bij het topic te blijven mijn doel van 2019 is om me gemiddelde meer omhoog te krijgen,

hoe berekenen jullie dat eigenlijk
Reputatie 3
Badge +3
Ik heb geen idee, ik zou het wel is willen weten hoe Pin dat doet. Kan ik mijn gemiddelde ook uitrekenen.
Reputatie 3
Badge +3
Oh volgens mij. Moet je kijken wanneer je begonnen bent. Jij 18 april tot nu 18 januari, tellen hoeveel dagen dat zijn. 276 en je hebt 1452 reacties nu. Dus dan doe je 1452: 276 dan kom je uit op 5,26 (5,3 dus)
Oké, foei Pin, je bent nog online. Nu komt er straks niks meer van leren terecht, maar ok.

Ik kan in je profiel zien wanneer je je account hebt aangemaakt. Dan kan ik berekenen hoe oud je account is (hoeveel dagen oud). Vervolgens kan ik ook je totaal aantal reacties zien. Dan deel ik je aantal reacties door het aantal dagen. Dan heb ik het aantal reacties per dag (ongeveer, want er komt vrijwel altijd kommagetal uit).

Dat gemiddelde kan natuurlijk snel veranderen. De gemiddeldes die ik steeds gebruik zijn nog van rond de jaarwisseling.

In het geval van Future wordt het lastig om z'n echte gemiddelde te berekenen, want hij heeft meerdere accounts gehad. Voor dit account heeft hij een gemiddelde van 1,8 reacties per dag.
ahh, dat is veel te moeilijk. ik weet niet hoeveel dagen er in elke maand zitten en raak ergens de tel kwijt, dus bedankt voor mijn gemiddelde!
Reputatie 3
Badge +3
Je kan tellen op je knokkels je begint met januari dat is 31 dat weet je wel en dan is het 30, 31, 30, 31. Juli en augustus zijn allebei 31. En dat tel je bij elkaar op.
Badge +1
Hoi,
zouden jullie bij het onderwerp willen blijven en niet off-topic gaan?

Groet,
Evi
De Kindertelefoon
Ik heb maar één echt doel voor 2019 en dat is buiten mijn comfort zone stappen. De meeste onverachte en vaak ook leuke dingen gebeuren wanneer je het niet verwacht. Hopelijk ontmoet ik nieuwe mensen, en maak ik mooie herrineringen.
@Pin @Future @Asy silivana @AnOnIeMer2019 @MensPersoon hoe staat het ondertussen met de doelen??

School gaat op zich prima, dus dat is een ding.
Daarnaast ben ik wel eens naar de sportschool gegaan, dus dat is iets.

Maar qua liefde is het niet per se veel beter geworden.
Hopelijk heb ik later wat meer geluk.
hey

hoe gaat het met jullie doelen?
weet iedereen z'n doelen nog?

groetjes
bella
Oh ja, doelen...

Ik zie dat ik mijn oorspronkelijke doel, 5500 reacties op het forum, heb gehaald. Maar dat doel was aangepast naar 6000 reacties, dus daarmee ben ik nu net over de 60% Met 1 reactie lol 😉

Ja, de rest is pittig kansloos... 😂😅

Hoe gaat het met jouw doelen Bellablue?
dus daarmee ben ik nu net over de 60% Met 1 reactie lol 😉

dus je gaat dat doel wel halen. misschien haal ik dit jaar wel de 1000. heb meteen een nieuw doel voor mij 😂

het gaat dus niet zo goed met je gender ontdekken. het lijkt er op dat ik aan jou doel heb gewerkt 😅
misschien kan je uit dat doel een kleiner doel van maken. bvb een klein stukje er van. misschien lukt het je dan wel. het is alleen idee of het mogelijk is weet ik niet.

Hoe gaat het met jouw doelen Bellablue?

ik had maar 1 doel en dat doel lukt denk ik heel goed. en dat was mijn gevoel toe laten. nou ik laat het toe zo als je op mijn topic hebt kunnen lezen. ik voel me slecht met emotie. ik voelde me eerst slecht zonder emotie. dus het gaat vooruit?

ik had later nog een paar doelen bedacht en in mijn laptop gezet. dus moet ff terug denken want mijn laptop komt volgende week terug.
• uit zoeken waarom ik mijn uiterlijk zo haat ✅
• uit komen voor mijn beste vriend ✅
• uit komen naar me vertrouwens docent ✅
• uit komen naar me ouders ✔✔✔❌ (3 van mijn 4 ouders is gelukt)
• een nieuw iemand in vertrouwen nemen ✅
• met meer mensen praten (over normale dingen)
• naar de huisarts voor over mijn gender te praten om er stappen in te onder nemen
• mijn haar kort te laten knippen (ben op de helft)
• een vakantie baatje zoeken ✅
• uit huis gaan
• me zelf niet weg cijveren voor anderen
• 3 examens halen ✔✔❓
• uit zoeken wat voor vervolg ik wil doen
• een plekje vinden om mijn rust te vinden ✅
• naar het groodste pokemon event van het jaar gaan (heb de kaartjes besteld gister)
• met lot genoten in contact komen ✅

dus 8 van de 17 zijn gelukt dus ben goed op weg.
2 of 3 gaan er komende maand denk ik er bij komen dat ik ze gehaald heb.

groetjes
bella
Damn jouw doelen gaan echt super lekker! Fijn om te horen zeg 🙂
Nou jongens, ik zit op 6000 reacties.

Hoe staat het met jullie doelen?
En kijk je nog steeds rond op het forum @ronald2001?

En het is ondertussen bijna 2020! Heeft iedereen zijn of haar doelen voor dit jaar gehaald? :)

-Dr8gon99

hey 

 

bij mij zijn er 2 niet gelukt 

•me zelf niet wegcijferen (daar ben ik hard mee aan de slag) 

• uit huis gaan (ik woon niet meer in dat huis maar ik woon nu niet vepaald op me zelf) 

 

ben ook bij de andere wel benieuwd 👀

 

groetjes blue

Ik was in het begin van 2020 nog niet op dit forum aanwezig (Mijn account bestaat slechts 12 dagen),  maar ik had vorig jaar wel een paar goede voornemens gemaakt.

  • Een vriendin krijgen (Gefaald)
  • Niet blijven zitten (Gelukt)
  • Op minstens 3 dagen van de week motivatie hebben voor school (Gelukt)
  • Iemand's Insta account hacken om te adverteren (Niet perse een goed voornemen maar ik had het wel als doel gesteld) (Gefaald)
  • Actiever gamen (Van 5 naar 10 uur per dag) (Gelukt t/m 9 December want daarna ging ik teveel tijd besteden aan dit Forum)
  • Een voldoende proberen te staan voor Frans (Gelukt)
  • 1 nacht wakker blijven om de gevolgen te ervaren (Ik ga even uitgebreid deze situatie beschrijven, ik kan gamen boven op me kamer dus geen gezeik van me moeder toen dus wou ik een nacht wakker blijven, ik had het vorig jaar geprobeerd maar mijn telefoon raakte leeg en toen viel ik in slaap, ik ging eigenlijk tot 3:00 best lekker en toen was ik heel erg moe en moest ik de motivatie vasthouden om wakker te blijven, ik was tot 7:00 wakker en toen hield ik het niet meer vol ofzo, onbewust ging ik pitten terwijl ik een video zat te kijken, en ik werd 9 uur later wakker door mijn moeder die zat te schreeuwen dat ik wakker moest worden omdat ze het absurd vondt dat ik tot 16:00 door zat te slapen en dat ik ook wel wakker mocht worden)

-Dr8gon99

Reageer