Dingen om te gaan doen

  • 18 February 2017
  • 13 reacties
  • 687 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Het is niet echt een probleem, maar ik heb dus wel een vraag.
Ik ga (als alles lukt) met een vriendin afspreken in de vakantie, maar ik weet niet echt iets om te gaan doen.
Dus weten jullie misschien iets dat we zouden kunnen doen?
Alvast bedankt.

13 reacties

Ben je meisje of jongen
1) ^ bruh staat in ze profiel, tis een jongen
2) Mens ik zou wat doen wat jullie allebei leuk vinden
Dat kan van alles zijn maaruh voordat ik wat ideeën kan geven
Wat voor relatie heb jij met dat meisje......want je doet dingen met EEN vriendin maar je doet andere dingen met JE vriendin/meisje die je wel ziet zitten ;)
Maar hier alvast wat die voor beide werkt,.....
Bioscoop; er zijn heel veel nieuwe films......
Thuis op de bank; voor die chille vibe
Bowlen, golfen,schaatsen
@Angovis,

" Mens ik zou wat doen wat jullie allebei leuk vinden"
Tja daar had ik in ieder geval al aan gedacht.

Het is trouwens EEN vriendin van mij en je doet idd andere dingen afhankelijk van de relatie met een persoon.
En bedankt voor je ideeën , maar thuis op de bank lijkt mij niet echt een optie.
Ideeën zijn nog steeds zeer welkom.
Als je geld uit kan geven voor dierentuin of pretpark of uhm zwemmen idd bioscoopje pakke of samen lekker buiten de deur lunchen
Onnodige quote
Bedankt voor je ideeën.
quote verwijderd
neukee
@DIKJOCH5533 het heeft geen zin om op oude fora te gaan antwoorden, al helemaal niet zo sarcastisch.
Het is niet compleet nutteloos, de reactie wel.
In oude topics staan vrij handige tips, waar iets te vaak naar wordt gevraagd , omdat deze verloren gaan.
Iedereen die hier dus iets plaatst helpt niet slechts mij, maar hopelijk ook anderen.
Ik denk dat je nu wel met haar hebt afsgesproken omdat het veel later is en ik ga over een tijdje ook met een vriendin van mij afspreken, dus vroeg ik me af wat jij uiteindelijk had gedaan. En ging het goed?
Om even het stuk te negeren wat volledig een ramp was:

Ja het ging wel goed.
We waren een park in gegaan en hebben daar gepraat een gewandeld.
Eten is meestal wel een goed idee.
Hi MensPersoon,

ik hoop dat de "ramp" aan het begin was en dat het goede gedeelte daarna is gekomen, zodat het uiteindelijk toch een geslaagd uitje was.
Eten is sws een goed idee, maar vergeet ook niet voldoende te drinken :)

Dit is ook beetje grappig bedoeld, want ik hoop ook wel dat jullie een beetje lol hebben gemaakt of op zijn minst gelachen hebben.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd ofzo, idk, hoe het gezegde precies is.

Lees ik daar tussen de regels door ook een volgend afspraakje?

Met lekker weer is zwemmen wel leuk of een ijsje eten :)

Waterballonnen gooien is ook leuk, maar misschien minder geschikt als je iemand wilt leren kennen, maar het zorgt wel voor een ontspannen sfeer (en een nat pak) :P

Waterfietsen met zijn 2-en ergens in de grachten of op een meertje ofzo. Heb je een mooie omgeving, kun je lekker rondkijken en praten en je krijgt nog een beetje beweging (handig voor je andere topic, dus win-win).

Ik weet niet of je in de buurt van Scheveningen woont (dat hoef je dus niet te zeggen, maar das eigenlijk overbodig dat ik dat zeg, want ik weet eigenlijk toch wel dat je dat sws niet zou doen), maar daar hebben ze aan het strand bij de pier een reuzenrad staan. Is ook wel chill. Je kunt er ook boven het water bungee jumpen, dus plan je dag goed qua volgorde van eten en naar beneden springen.

Dagje strand, met de trein er naartoe (als het niet te ver is), zon, zee, reuzenrad, er is een winkelcentrum en een game-hal en bowling, en een heleboel horeca waar je iets kunt drinken of eten en daarna moe en voldaan weer naar huis met een heleboel mooie herinneringen 🙂, selfies en andere foto's 🙂 en zere voeten en verbrande schouders 😞 (dat laatste hoop ik niet natuurlijk, dus goed insmeren (elkaar? hoeft niet, kan wel, das dus nog een activiteit :)) maar ja, zou kunnen). Wat een zin met al die haakjes :8

Iig veel plezier wat je ook gaat doen :)

Zoiets kan vast ook wel in andere plaatsen, maar toevallig ken ik Scheveningen een beetje, dus vandaar dit voorbeeld.

Je kunt in Amsterdam ook op een giant schommel op het dak van een gebouw schommelen 😉 (google "schommelen amsterdam" en je zult wel iets vinden). Misschien hebben ze daar ook wel waterfietsen, sws rondvaartboten weet ik wel.

Die laatste paar dingen zijn meer voor een dagje uit, net zoals naar een pretpark ofzo.

Have fun en geniet van elkaar 🆒

PS ik heb extra veel smileys toegevoegd om een beetje een losse, vrolijke sfeer te creëren, das wel belangrijk voor een leuke date, vind ik :D

Oh, last minute toevoeging: pannenkoeken of poffertjes eten is ook wel lekker, als je er van houdt 😉 en anders niet 🆒 Met drinken erbij :8

Groetjes,
M&M's
"ik hoop dat de "ramp" aan het begin was en dat het goede gedeelte daarna is gekomen, zodat het uiteindelijk toch een geslaagd uitje was."

Nouja, het was een tijdje ervoor mis gegaan, dus de afspraak was daardoor niet bedorven..

"Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd ofzo, idk, hoe het gezegde precies is."
Klopt. We hebben aardig wat geleefd.


"Lees ik daar tussen de regels door ook een volgend afspraakje?"
Nouja, je hebt een compleet andere teksts, toevallige de juiste , erbij gepakt.
We hebben daar het even over gehad , dus met wat geluk doen we weer wat rond de zomervakantie.

Leuke activiteiten die je opnoemt, maar ik woon niet echt in de buurt van die steden.
Gelukkig is deze stad ook groot genoeg.

" das wel belangrijk voor een leuke date"
Nouja, ik weet niet of je het een date moet noemen, zeker niet met mijn leeftijd....

"Oh, last minute toevoeging: pannenkoeken of poffertjes eten is ook wel lekker, als je er van houdt en anders niet"
Ja.

Min of meer qua info:
Dit is iemand anders dan degene waar ik een jaar geleden op doelde.

Reageer