Vraag

depri na uitgaan

  • 31 March 2020
  • 3 reacties
  • 75 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi

 

ik ben een jongen van 16 en ik ga regelmatig uit met vrienden maar nu zit het zo dat als ik uitga het super naar men zin heb en altijd raar doe met iedereen dan begin ik overdreven sociaal te zijn terwijl ik dit eigenlijk niet ben. En dit geeft mij de dag na het uitgaan een rotgevoel omdat ik denk dat ik me belachelijk heb staan maken en dat is ook zo. Ik was bijvoorbeeld echt is super agressief geworden hebben  meerdere vrienden van  me gezegd maar dit herriner ik me niet meer… Hebben jullie misschien tips waardoor ik de dag erna minder depri ben???

 

EDIT: misschien kan het depri gevoel ook te maken hebben dat ik normaal onzeker ben en erg let op men uiterlijk en in de club boeit het me allemaal niet


3 reacties

Ik ben belg en hier mag je gewoon drinken als je 16 bent

Volgens de wet mag jij nog geen alcohol drinken dus ik weet niet of dit het geval is met jou, maar ik drink best veel als ik uit ga, de  volgende dag denk ik wat voor domme dingen ik gedaan heb. Als je met het hele groepje goed dronken ben zal het niet veel uitmaken, maar als je als enige heel veel meer op heb is het wel een beetje gek. Ik zou aanraden verantwoord te drinken en gewoon water tussendoor helpt ook voor de kater morgenochtend :p

Reputatie 4
Badge +3

Misschien moet je jezelf er bewust op maken dat je gek aan het doen bent of vraag 1 van je vrienden erop te wijzen dat je te druk bent. 

Reageer