Dansen, wat doe ik goed?

  • 22 June 2018
  • 8 reacties
  • 235 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii,

In mijn frije tijd dans ik, als het kan, alleen het probleem is ik kan niks en ik doe alles fout.
Dus ik kan niet dansen maar het gaat wel steeds fout voor mijn gevoel.
Moet ik stoppen of doorgaan met dansen?

X

8 reacties

Heyy,
als je dansen echt leuk vind blijf dan vooral doorgaan! Je kunt er beter door worden. Voor jou gevoel doe je alles fout. Maar waarom? Je kan vast wel dansen alleen zie je het nu niet in. Dans anders voor iemand anders en vraag om diegene zijn of haar mening. Ale je dat wilt en durft ik zeg nu ook maar wat. Want zo kwam ik er verder mee! Of dans samen met iemand!
Het enige wat ik eigenlijk wil zeggen blijf vooral door gaan meid! Xx
Dank je wel, ik blijf er denk ik dan wel mee door gaan...
Hoi!

Als je dansen leuk vindt, moet je het blijven doen. Je kan fouten maken, en daar is niets mis mee, als je er maar uit leert.

Als je je afvraagt of je dansen leuk vindt, kan je proberen terug te gaan naar de basis, en proberen te achterhalen waarom je in de eerste plaats wilde dansen. Als niet focust op techniek en de fouten die je maakt er even buiten laat, en je danst op je gevoel, voel je er dan vreugde bij? Zo ja, mag je het dansen niet opgeven.

Groetjes
x
Thnxx voor de tip
Hey Lise,
De reden waarom sporten en hobbies leuk zijn is omdat we er eerst slecht in zijn maar in de loop van de tijd er steeds beter in worden. Fouten maken hoort er gewoon bij en het zou jammer zijn dat je stopt met je hobby voordat je van je vooruitgang genieten kan. Stel je voor dat je alles al perfect kon, zou dat niet gaan vervelen?
Verder zeg je dat je alles fout gaat volgens jouw gevoel, ik denk dat dit eerder een questie van zelfvertrouwen is en niet van jouw capaciteit. Aan je zelfvertrouwen kun je werken door veel te oefenen en proberen jezelf niet al te veel met anderen te vergelijken.

Als ik jou was zou ik zeker doorgaan met dansen.
Thnx voor de tip
hey,
ik dans al bijna mijn hele leven en ik denk dat het belangrijkste is dat je er plezier in hebt, het maakt niet uit of je de bewegingen niet kan, als jij het leuk vindt gewoon blijven doen en je zal merken dat je vanzelf meer bewegingen onder de knie krijgt.
ghost
Dat is een goede, thxx

Reageer