Vraag

Dagbeleving

  • 11 June 2021
  • 5 reacties
  • 83 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hai haii, 

 

Ik heb een vraagje aan jullie uit nieuwsgierigheid.

Hoe was jullie dag en wat hebben jullie allemaal gedaan vandaag? 

Ben beniewd!!

 

Groetjess mijj


5 reacties

Heey,

Thanks!

klinkt als een leuke dag! Nog gefeliciteerd met je opa. Wel toevallig dat jij ook trivia quiz wil spelen met een goede vriend😂 Ik doe dat altijd via snap bellen.

 

joeeeee

Haii, 

 

Thx! 

 

Ja idd!

Het moet niet gekker worden joh, ik doe het ook altijd via snap bellend!! :laughing:

Reputatie 7
Badge +19

Hoooiii Kaj,

Ik heb vandaag school gedaan. Verder heel veel geslapen omdat ik beetje ziekjes en moe was. Ook heb ik met mn bff gebeld en sushi gegeten. Ohja en heel vee gekotst hahahahah…. Oke sorry hiervoor hoor. Ik hoop vanavond nog trivia quiz te gaan spelen met een goede vriend🤩 en daarna lekker slapen.

Wat heb jij gedaan?

 

Joeeeeee

Heyy

 

Ik had vandaag een redelijke dag.. Ik had een ziekenhuis controle en heb een stukje gewandeld.. Verder heb ik tussendoor nog ergens een dutje gedaan omdat ik moe was en heb ik een gesprek gehad met school om een plan van aanpak te maken om school weer een beetje op te bouwen na de vakantie🙂

 

 

Groetjes van mij!

Haii Jaivyy,

 

Oeehh sushi lekker zeg!! Verder veel beterschap!!

 

Ik ben vandaag ook bezig geweest met school. Had veel tussenuren, dus had nog even geluncht in de stad met een vriendin. Daarnaast ben ik nog bij de verjaardag van mijn opa geweest. Verder niet zo heel veel bijzonders. Ik hoop vanavond ook nog trivia quiz te doen met een goede vriend ;) 

 

Groetjess van mij

Reputatie 7
Badge +19

Heey,

Thanks!

klinkt als een leuke dag! Nog gefeliciteerd met je opa. Wel toevallig dat jij ook trivia quiz wil spelen met een goede vriend😂 Ik doe dat altijd via snap bellen.

 

joeeeee

Reageer