Vraag

Crop Top

  • 6 June 2023
  • 13 reacties
  • 159 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Hallo allemaal!

Ik heb laatst een crop top gekregen maar ik durf hem niet te dragen, omdat hij nogal strak zit. Kan iemand mij helpen?

Groetjes Umbrella!


13 reacties

Als je zelf vind dat het te strak zit dan moet je hem niet aantrekken? Kan je hier geen tip over geven verder...

Reputatie 3
Badge

Hallo @TikTak !

Ik heb het misschien niet zo goed uitgelegd, de crop top zit niet per sé strak. Ik draag alleen oversized kleding. 

Groetjes Umbrella

Reputatie 7
Badge +7

Hoezo heb je dan een croptop gekregen? Want mensen zien toch dat je alleen oversized kleding draagt, dus dan weten mensen toch dat ze jou niet blij maken met een croptop? Maar dat ter zijde.

 

Je zou die misschien kunnen ruilen als je nog een bonnetje hebt. En anders hang je het gewoon in je kast en opgeruimd staat netjes😅

Reputatie 3
Badge

Hallo @Ik_wil_anoniem_blijven !

Ik heb de crop top van mijn vader gekregen en ik wilde hem zelf. Ik denk dat ik hem een keer ga dragen als ik zelfverzekerd genoeg ben!😃

Gewoon doen op een dag dat je geen school hebt maar bijvoorbeeld een feestje.  Dan kan je voelen hoe het staat. 

Reputatie 7
Badge +6

@Umbrella 

Gewoon doen! Bedenk gewoon dat het niks uit maakt wat anderen denken. Ik weet zeker dat je geweldig uit zou zien in die crop top! :) 

Liefs x Banaantje <3

Reputatie 3
Badge

Bedankt @Mimo en @Banaantjeeee ! Ik ga mijn best doen!😀

Reputatie 6
Badge +3

nee, moet je gewoon dragen hoor. ze staan eigenlijk iedereen leuk! Draag het gewoon een keer ergens heen en kijk of het iets is. 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Ik_wil_anoniem_blijven !

Ik heb de crop top van mijn vader gekregen en ik wilde hem zelf. Ik denk dat ik hem een keer ga dragen als ik zelfverzekerd genoeg ben!😃

Dat moer je zeker doen! Gewoon schijt hebben aan mensen. Mensen hebben toch altijd wat negatiefs te zeggen over je, als jij er maar goed in voelt en er blij mee bent😊

Hallo @Ik_wil_anoniem_blijven !

Ik heb de crop top van mijn vader gekregen en ik wilde hem zelf. Ik denk dat ik hem een keer ga dragen als ik zelfverzekerd genoeg ben!😃

Dat moer je zeker doen! Gewoon schijt hebben aan mensen. Mensen hebben toch altijd wat negatiefs te zeggen over je, als jij er maar goed in voelt en er blij mee bent😊

Zo is dat !!! 

Sjammetje xxxx

Reputatie 3
Badge

Hallo @Ik_wil_anoniem_blijven !

Ik heb de crop top van mijn vader gekregen en ik wilde hem zelf. Ik denk dat ik hem een keer ga dragen als ik zelfverzekerd genoeg ben!😃

Dat moer je zeker doen! Gewoon schijt hebben aan mensen. Mensen hebben toch altijd wat negatiefs te zeggen over je, als jij er maar goed in voelt en er blij mee bent😊

Schijt hebben werkt altijd! Thx @Ik_wil_anoniem_blijven 

Badge

Ik heb dit ook, ik heb 3 shirtjes die strak zitten…

Draag ze nooit ookal zijn ze wel leuk!

Maar bij mij is het probleem dus dat ik 12 ben en cup 70B heb voor mij gevoel lijken ze echt xxl! 🥺 

En k ben bang wat andere meiden (die niets hebben) zouden denken....... en ook wat jongens zouden denken want ja mis gaan ze vieze opmerkingen maken en dat is echt vervelend lijkt mij...🥺

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Umbrella  misschien kun je de naad van het shirtje tornen (dat is de naad los maken) en er elastiek in zetten zodat het iets minder strak zit kan alleen als je goed bent met naald en draad ;) 

 

 

Als je het zegmaar niet draagd omdat het irritant zit zou ik het eerste doen maar als je het bijvoorbeeld niet draagd omdat je onzeker bent dan zou ik het eerst aantrekken op iets kleins dus waarbij je niet veel mensen ziet die er iets over kunnen zeggen zoals een klein feestje of als je naar de film gaat dan zit je namelijk toch int donker :) 

 

 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt groetjes Tinker.fan

Reageer