Cannabis test/blowen

  • 27 March 2018
  • 2 reacties
  • 242 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Dag allemaal,

Binnenkort wil ik weer eens blowen en er is kans dat ik bij thuiskomst getest wordt door mijn ouders. Het gaat om een urinetest die vervolgens aangeeft of er wél of geen cannabis geconstateerd is.

Nu ben ik clean en wil misschien voordat ik blow mijn urine zonder cannabis in een potje bewaren en vervolgens deze urine in de beker gieten die mijn ouders me bieden, op het toilet.

Weet iemand of mijn geloosde urine in ongeveer 12 uur verandert en dat de test beïnvloedt?

Bespaar mij alsjeblieft de reacties bevattend kritiek op mijn gebruik.

2 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Waarom wil je graag weer gaan blowen? Wat is er precies zo spannend/ leuk aan?

Daarnaast vraag ik me af, waarom zouden je ouders een urinetest bij je doen? Die urine moet toch onderzocht worden in een ziekenhuis/ laboratorium? Of tenminste dat kan toch helemaal niet thuis? Of bestaat er zo'n staafje die je erin steekt en dan als het staafje die kleur krijgt, dan heb je cannabis gebruikt?

En of je urine veranderd in 12 uur? Nee, die blijft hetzelfde. Dit gebeurd pas na 24 uur. Dus als jij graag 12 uur van te voren wil pissen in een bekertje en dat na 12 uur in je ouders bekertje wil doen, dat maakt geen verschil.

Ik hoop niet dat er iets van bekritiseren tussen staat, als dat wel zo, dan mijn excuses!

Gr: Mr.S

Reageer