Vraag

Cadeautje 16e verjaardag

  • 22 July 2021
  • 6 reacties
  • 838 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoihoii, 

Ik ben over anderhalve maand (ongeveer) jarig, en word dan 16. Mijn ouders beginnen al een beetje te vragen wat ik wil, maar ik weet het niet echt. Ben best tevreden met alles wat ik al heb. Hebben jullie misschien ideeën wat ik zou kunnen vragen? (ben een jongen btw ;))

Ook vragen mijn ouders of ik een sweetsixteen party wil geven met vrienden. Alleen het probleem: zoveel vrienden heb ik niet. Zij begrijpen dat alleen niet zo goed. Iemand tips? 

Joejoee!!


6 reacties

Heyy

 

Als eerste.. Alvast gefeliciteerd met je 16e verjaardag🎉

 

Het is voor mij een hele herkenbare struggle. Ik weet ook nooit wat ik voor mijn verjaardag wil😅 Weet je ook een beetje wat het budget is waar je op moet letten? 
 

Je kan natuurlijk gewoon om geld vragen, maar als het om cadeautjes gaat kan je kijken naar de wat standaard spullen zoals mooie kleren, spulletjes voor het nieuwe schooljaar, een leuk boek, een nieuw dekbed, een nieuw telefoonhoesje of misschien een nieuwe tas.

 

Je kan ook een beetje kijken naar dingen die je misschien nog nodig hebt of dingen voor je hobby zoals een mooie koptelefoon, tekenspullen, een game die jij leuk vind, nieuwe (sport)schoenen. Of handige spullen voor op je kamer zoals een nieuw nachtkastje of een mooie nieuwe bureau stoel.

 

Je kan ook om een cadeaubon vragen zodat je zelf bij een bepaalde winkel kan kijken wat jou leuk lijkt!

 

Over je verjaardag (sweet sixteen party) met je vrienden.. Als je het niet wilt / je er niet goed bij voelt moet je het natuurlijk niet doen, maar ook al heb je niet zoveel vrienden.. Een paar vrienden zijn genoeg om het wel heel gezellig te maken toch?😊


 

Fijne verjaardag! En hopelijk krijg je leuke cadeau’s🎁

 

Groetjes van mij!

Echt super bedankt voor je hulp!! Ik zal het laten weten als ik weet wat ik uiteindelijk voor mijn verjaardag wil vragen!! 
 

Joee!!

Hey,

 

ik ben ook ongeveer die leeftijd (logisch) en ik had voor mijn 16e rijlessen voor een autorijbewijs gekregen zodat ik snel mijn rijbewijs kon halen. Ik kreeg ook wat kleren die ik er leuk uit vond zien (kleedgeld sinds 15e) en dus wat geld bespaarde. 

Ook kun je ze vragen voor reserveringen of tickets naar wat duurdere uitjes, zoals bijvoorbeeld dat skydiven, zweefvliegen, kitesurfen, waterskiën, etc. 
 

 Haii, 

Bedankt voor je reactie en je felicitatie!!

 

Weet je ook een beetje wat het budget is waar je op moet letten? 

Ik denk tussen de 100 en 150 euro. 

 

 Een paar vrienden zijn genoeg om het wel heel gezellig te maken toch?😊

 

Ja, je hebt gelijk!

 

Heyy 

Ik denk tussen de 100 en 150 euro. 

Ah oke! Naja dat is een mooi bedrag en dan heb je best veel dingen die je kan vragen voor je verjaardag!
 

Misschien staat er iets in mijn vorige reactie wat je leuk lijkt, maar je hebt nog even om na te denken en ik denk dat je nog wel iets leuks tegen komt wat je wilt🙂


Ik ben super benieuwd wat je uiteindelijke cadeau gaat worden! Kies in ieder geval iets wat jou leuk lijkt. Succes👍
 

Groetjes van mij!

Badge +3

Hey,

Aangezien je zegt dat je best tevreden bent met je spullen  zou je in plaats van spullen ook om een ervaring kunnen vragen. Klinkt een beetje raar, maar daarmee bdl ik bijv. Een weekendje weg, een uitje, etc. Wat jou leuk lijkt. Zo heb je een leuke dag en een mooie herinnering:)

Reageer