Vraag

Cadeau voor beste vriend

  • 25 April 2019
  • 2 reacties
  • 74 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal,

ik (m, 17) ben nog een cadeau verontschuldigd aan Mn beste vriend (j, 19) ik wil graag iets persoonlijks en unieks geven, maar ik weet dat hij niet mega sentimenteel is. Daarom wilde ik iets kleins en symbolisch geven, maar het moet niet te zweverig zijn. Het mag ook best humoristisch zijn.

Ik vind het best lastig, voor een meisje zou ik genoeg dingen kunnen bedenken (sieraad oid), maar voor een jongen...🤔
ik zat ook al te denken aan iets samen doen om herinneringen te maken, maar ik heb eigenlijk niet genoeg geld daarvoor haha

ik snap dat het misschien lastig is om goed advies te geven omdat jullie niks weten over onze vriendschap etc, maar ik moet gewoon ff een beetje in een andere richting denken, dus globale ideeën zijn prima denk ik

ff op een rijtje dus:
  • klein budget
  • iets liefs en kleins
  • niet te zweverig
  • niet te sentimenteel
  • leuk voor jongens (van 19)
dussss meiden hebben jullie goede ideeën? En jongens wat vinden jullie nou écht leuk en bijzonder om te krijgen?
Help me out!

Alvast bedankt 💕

2 reacties

Misschien vind je vriend wel een leuke stof armbandje leuk, van leer ofzo, een gevlochten leerde armbandje, dat is meer het enige wat ik kan bedenken wat een jonge leuk zal kunnen vinden..

Ik heb echt geen andere ideeën wat je vriend leuk zal vinden..

Suc6 ermee he.

Groetjes Jade
Hoi hoi, ik zou gewoon iets liefs geven met ying yang ofzo. Houd hij van ringen koop een ring. Of is er iets heel grappigs wat jullie hebben mee gemaakt probeer het te verwerken in iets wat hij leuk vind. Als jullie samen bvb frozen hebben gekeken koop iets daar van. Vind hij honkbal heel erg leuk koop een kinderlijke piniata.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Veel succes met iets vinden!!

Kusjes😘

Reageer