Vraag

Bts

  • 11 November 2018
  • 10 reacties
  • 354 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben sinds gister fan😅👍🏻

Ik wist al lang dat ik fan zou worden en was daarom bewust nooit echt gaan kijken en luisteren... Gister toch gedaan en ja hoor meteen helemaal tot over mijn ooren fan😅👍🏻

Mijn fave is v👍🏻 het was de naam die ik het eerst onthield en de naam die ik als eerst bij een gezicht kon plaaten (wand damnnn hun lijken op elkaar😅)

Wie is jou fave? En waarom?

Als je ook nog niet zoon lang fan bent heb ik in die 2 dagen al veel tips om ze uitelkaar te houden 😅

Jin heeft een lang gezicht
Suga een ronder gezicht
Rm vind ik zoizo heel anders dan de rest
V een kapot cute gezicht (licht miss aan mij😅)

De rest ben ik ook nog er mee aan 't strugelen😂😂

Wat helpt zijn hun clips kijken met naam en erbij echt heeeeel handig😂

Sinds waneer ben jij fan? en wat is je fave liefje?
Mijn fav lietje is denk idol 👍🏻❤️

10 reacties

Naar mijn weten zijn er genoeg fanpagina's, ook in het Nederlands, van BTS. Is het wellicht een idee om jezelf daarheen te verplaatsen? Dat zou fijn zijn.
Hoe zo fijn? als 't je niet aanstaat lees en rea je toch gw ni👍🏻😂

Ik voeg mij gw wat af. En voor zo ver ik weet is er geen regel dat je niks mag plaatsen over bts dus ik zie 't probleem niet.

Toch bedankt❤️👍🏻😂
Hoi

Wat leuk dat je een BTS-fan geworden bent. V is inderdaad adorable, en Jimin vind ik ook best schattig 😊 Mijn favorieten zijn Epiphany, First Love en Spring Day.

Misschien vind je BlackPink ook wel leuk. Stay is een van hun rustigere songs.

Groetjes
Kenshin
Dankje ❤️ jimin is idd ook cute.

Nu na wat meer te weten over bts lol zijn mijn faves nogsteeds meest v en jungkook❤️ ik kan ze nu eindelijk uitelkaar houde alemaal 😂

Ik zal zeker ook eve blackpink bekijken❤️👍🏻

Dankje groetjes❤️
Hii, ik ben al ong 2 jaar fan van bts en dit is mijn lijstje van favorieten:
Jhope
Suga
V
Rm
Jimin
Jungkook
Jin
Heyy,
Ik luister zelf niet echt naar BTS, maar mijn beste vriendin is er wel echt helemaal fan van. Ze gaat dit weekend ook samen met iemand anders naar de nieuwe bioscoopfilm over BTS (misschien lijkt dat jou ook wel iets om naartoe te gaan?). De liedjes 'Idol' en 'DNA' zijn wel leuk. Mn bff is helemaal fan van Jungkook en Jin hahah.
Mijn fave is v❤️

Ik ben ondertussen ook naar de film geweest😂 was echt top👍🏻

Mijn lieveling lietjes zijn nu
I need U
blood sweat and tears
Run

Mijn rijtjes is denk
V
Jungkook
Suga
Jimin
Jhope
Rm
Jin

Maar ze zijn alemaal echt top👍🏻

En hun huid😱
Ik ben jaloers....

Haha dankjewel voor reageeren❤️❤️❤️

ik ben ook fan van bts mijn bias is jimin en mijn biaswrecker is jungkook taehyung leuk suga ook rm j-hope jin ik ben ook fan van twice itzy blackpink ik hou van k-pop

Hallo Mijnigezien :) 

Er zijn al aardig wat reacties gekomen maar ik denk niet dat yourlocalghost dat zo onaardig bedoelde, hij wou jou denk ik gewoon helpen met die fanpage.

-Dr8gon99

Reputatie 4
Badge +5

Ik ben ook fan van BTS,  mijn crush is Jungkook en mijn bias is Jungkook en ik ben ook fan van BLACKPINK 

Reageer