brolita

  • 27 November 2018
  • 7 reacties
  • 271 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
zijn er meer brolitas in nederland (een brolita is een jongen die de lolita fashion draagt)
en zo ja hoe hebben jullie het tegen je ouders vertelt? als je ouders hebt natuurlijk want ik hoor heel vaak dat mensen het pas doen als ze 18 zijn en een eigen huis hebben

7 reacties

Hi nairolf3,

ik kende dat "brolita" eigenlijk helemaal niet, dus heb het ff opgezocht op internet.
Het ziet er wel grappig uit, soort van, maar niks voor mezelf.

Ik val wel op jongens, maar ik weet niet of dit daarmee ook iets heeft te maken.
Val je op jongens of meisjes en voel je je een jongen of een meisje?

Volgens mij heb ik die kleding wel eens gezien bij meisjes in China of Japan idk, kan dat? Maar nog niet voor jongens.

Ik zou er geen problemen mee hebben als jij een vriend van me was en dan zo bij ons thuis zou komen. Ik weet ook zeker dat papa en mama en onze broers en zus er geen probleem mee zouden hebben.

Maar doe je die kleren dan in het openbaar aan, dus ga je er gwn mee over straat of ga je er alleen mee naar feesten of bijeenkomsten waar "iedereen" dat dan draagt?

Groetjes,
M&M's
Hoi

Ik vermoed dat er wel meer brolita's in Nederland zijn. Als je het moeilijk vindt om dit aan je ouders te vertellen, zou je dat eventueel via een briefje kunnen doen. Denk je dat je ouders ok zouden reageren?

Desnoods zou je momenten kunnen uitzoeken waar je het huis voor jou alleen hebt. Fijner zou zijn dat je dit gewoon kan doen in het bijzijn van je huisgenoten, maar als je denkt dat je daar erg een negatieve reactie op zal krijgen, kan het goed zijn om op jezelf plezier te beleven aan de lolita fashion. Er zijn vast fora of bijeenkomsten waar je ervaringen kan delen met andere brolita's.

Groetjes
Kenshin
Dat snap ik best. Misschien helpt het om eens te beginnen over lolita fashion in het algemeen, en te kijken hoe ze daarop reageren.
Hoi

Alvast fijn dat je ouders accepterend zijn. Ik kan me echter voorstellen dat je geen zin hebt in lange gesprekken. Het zou kunnen dat, als je aangeeft dat je gesprekken niet ziet zitten, je ouders hier ook niet over zullen beginnen.

Wat M en Ms zei over bijeenkomsten vind ik een goede tip. Zou je het fijn vinden om naar plekken te gaan waar je andere brolita’s tegenkomt, en ervaringen kan delen? Wie weet leer je daar leuke mensen kennen. Ze zouden ervaring kunnen hebben met hierover praten met ouders.

Groetjes
Kenshin
bedankt ik denk persoonlijk dat mijn ouders het wel goed vinden ik vind het gewoon eng om te vertellen
mijn ouders hebben nooit problemen gehad met mensen die anders zijn heb gewoon niet veel zin in lange gespreken en allemaal extra poes pas.
Hi nairolf3,

ik kende dat "brolita" eigenlijk helemaal niet, dus heb het ff opgezocht op internet.
Het ziet er wel grappig uit, soort van, maar niks voor mezelf.

Ik val wel op jongens, maar ik weet niet of dit daarmee ook iets heeft te maken.
Val je op jongens of meisjes en voel je je een jongen of een meisje?

Volgens mij heb ik die kleding wel eens gezien bij meisjes in China of Japan idk, kan dat? Maar nog niet voor jongens.

Ik zou er geen problemen mee hebben als jij een vriend van me was en dan zo bij ons thuis zou komen. Ik weet ook zeker dat papa en mama en onze broers en zus er geen probleem mee zouden hebben.

Maar doe je die kleren dan in het openbaar aan, dus ga je er gwn mee over straat of ga je er alleen mee naar feesten of bijeenkomsten waar "iedereen" dat dan draagt?

Groetjes,
M&M's

yo mijn vrienden hebben geen probleem mee ik wil het voral op conferenties maar mischien ook soms normaal ik wil vooral gewoon als ik sochtends wakker word kunnen kiezen tussen de viguurlijke roze en blauwe kleding kast

Reageer