Vraag

blowen

  • 1 March 2020
  • 6 reacties
  • 124 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik ben een jongen van 14 jaar en ik ga deze zomer op vakantie met een vriend van me, hij blowt soms en hij wil dus gaan blowen op vakantie. Aan de ene kant wil ik het wel maar aan de andere kant weet ik het niet zo goed. Wat moet ik doen? En niet met "BlOwEn Is SlEcHt" aankomen want dat weet ik.


6 reacties

Heyy

Ik denk aangezien je het niet zeker weet , je het beter niet doet.

Groetjes

Kaas123

Heyy, als je twijfelt zou ik het niet doen. Misschien maak je wel een verkeerde beslissing. 

Liefs, Naira193 :heart:

Maar....BlOwEn Is SlEcHt 😉😛

Reputatie 5
Badge +4

Hey, 

het lijkt me niet slim, ik zou het gwn niet doen. Je verpest je lichaam (sorry dat ik dit zei) maar het is waar, je moet goed nadenken over wat de gevolgen zijn.

Ten eerste er is een kleine kans dat je op vakantie kan gaan met het coronavirus…. Je kan beter op het moment wanneer het is zelf beslissen in plaats van op voorhand beslissingen maken. 

Hoi, ik begrijp de verleiding helemaal en natuurlijk is dat ook gezellig om met een vriend te doen op vakantie. Maar als je twijfelt kan je ook tegen je vriend zeggen dat je het nu niet weet en nog wil aanzien. Als je er uiteindelijk toch niet uit komt dan moet je denken aan jezelf of je het wel echt wil. Doe altijd alles waar jezelf ahter staat! En tenslotte het is jou lichaam dus doe wat je er zelf mee wil dus niet van een ander tenslotte. (En ja je weet dat het slecht is maar als je twijfelt kan je het ook verminderen naar alleen wanneer je het echt wil)

Ik hoop dat je iets aan mijn mening hebt op jou situatie !

Reageer