Bij welk liedje... (vragenlijst)


  • Anonymous
  • 0 reacties
Oke.. de bedoeling is simpel! Geef antwoord op de vragen

1.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel vrolijk en is er reden waarom?

2.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel boos en is er een reden waarom?

3.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel verdrietig en is er een reden waarom?

4.: Welk liedje heeft de ALLERGROOTSTE impact op jou? En hoe komt dat? Waar doet dit nummer jou zo aandenken?

Toevoeging: Ik heb dit topic ook al geplaatst bij Sport en Vrije tijd (een uurtje terug ofzo) alleen zat ik te denken: t gaat meer over gevoel. Dus heb ik t hier nog maar een keertje neergezet!

De twee topics zijn toch weer samengevoegd door de moderator omdat er geen dubbele topics geplaatst mogen worden op verschillende plaatsen op het forum

44 reacties

1 . uhm moeilijke vraag.. ik denk goodlife van onerepublic , ik weet niet precies waarom maar het geeft me gwn een fijn & vrolijk gevoel van . :)
2. deze vind ik nog moeilijker en dat komt omdat ik niet zo snel boos word door een liedje.. nee ik zou t echt niet weten..
3. um dit zijn er wel meerdere maar ik denk mad world van gary jules . het is een heel mooi liedje maar de tekst raakt me echt en ik word er gwn verdrietig van , maar toch luister ik 'm echt superveel.
4. ik weet het niet zeker maar ik denk angels on the moon van thriving ivory . normaal helemaal niet het soort muziek wat ik luister maar toch door de stem van de zanger en de tekst .. ik weet het niet ..


nja haha ik weet niks eigenlijk zeker mja er is ook echt heel veel muziek enzo
en ik luister ook echt heel veel muziek ;p
ben wel benieuwt naar andere antwoorden
xo
1. Mathilde santing - the morning of my life (geeft het leven weer een beetje energie)
2. Ik heb niet echt liedjes waar ik boos van wordt, ja van hardstyle vreselijk.
3. Marco Borsato - duizend scherven (Mijn opa is 2 jaar geleden overleden maar in dit nummer zit een zin wat ik mooi vind dat is: "Voor al het mooie wat verdwijnt, komt vast iets moois voor terug!" Nou ben ik in november tante geworden, en als ik mijn neefje zie moet ik altijd denken dat mijn neefje in de plaats is gekomen voor mijn opa).
4. Marco Borsato - zo dichtbij (Zelfde verhaal als bij 3)

Liefsx
1.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel vrolijk en is er reden waarom? - Simple plan Summer paradise waarom weet ik niet.

2.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel boos en is er een reden waarom? - geen
3.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel verdrietig en is er een reden waarom? - lil wayne how to love dat liedje doet me aan iemand denken.4.: Welk liedje heeft de ALLERGROOTSTE impact op jou? En hoe komt dat? Waar doet dit nummer jou zo aandenken? - Evanesence My immortal dat doet me denken aan me overleden vader ik weet niet waarom


xxx
1. dirty houdr muziek
2. geen
3, http://www.youtube.com/watch?v=oPSAFr26bf0&list=PL14043AAE5CFA6E0B&index=2&feature=plpp_video

4.http://www.youtube.com/watch?v=oPSAFr26bf0&list=PL14043AAE5CFA6E0B&index=2&feature=plpp_video
1.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel vrolijk en is er reden waarom?

Happy Song -Waylon, mooi nummer

Firework - Katy Perry, Ik weet niet, t geeft hoop.

Wannabe - Spics Girls, Ik vind dit serieus gewoon een komisch nummer haha :p

2.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel boos en is er een reden waarom?

-

3.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel verdrietig en is er een reden waarom?

Congrete Angel - Martina Mcbride, Herinnerd me aan wat mn zusje dagelijks moet doorstaan (ik ook, maar ik ben ouder) en t feit dat ik te laf ben op hulp in te roepen.

Family Tree - Venice, Doet me terug denken aan vroeger toen alles nog goed was.

4.: Welk liedje heeft de ALLERGROOTSTE impact op jou? En hoe komt dat? Waar doet dit nummer jou zo aandenken?

How to safe a life - The Fray, herinnerd me aan mijn vriendin die zelfmoord heeft gepleegd.

Oke, I know.. De muziek die ik luister slaat niet echt ergens op.. Ik luister eigenlijk alles wel haha
1Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel vrolijk en is er reden waarom?

Matt Pokora :On Est La , omdat het maakt me gewoon vrolijk op momenten waar ik een down heb
Simple Plan Ft Sean Paul -Summer Paradise het maakt me gwn blij weet niet wrm

2 Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel boos en is er een reden waarom?
geen

3 Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel verdrietig en is er een reden waarom?

Colbie Caillat -I Never Told You , het doet me denken aan waneer m'n vader en moeder er nog waren

Christophe Willem - Someone New het maakt me gwn triestig eigelijk is is het zo triest niet

4Welk liedje heeft de ALLERGROOTSTE impact op jou? En hoe komt dat? Waar doet dit nummer jou zo aandenken?

ook How To Save a Life : het herrinerd me aan m'n vader die zelfmoord pleegde

1.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel vrolijk en is er reden waarom?


* Sara Kroos met het nummer het komt nooit meer goed. wordt ik vrolijk van omdat ik het een grappig nummer vind.



http://www.youtube.com/watch?v=pNrxcC1MZFg

= Ruslana en heleboel kinderen van een juniorsonfestival ooit geloof ik 😛 deze word ik vrolijk van omdat ze allemaal zo vrolijk lijken en vrolijk ritme heeft...

P!nk ******* perfect omdat ik vind dat iedereen eigenlijk zou moeten inzien dat je perfect bent zoals je bent en dit wel een beetje grof is maar een best goede vertaling van wat ik vind :p en heel blij ben dat daar ook over gezonden kan worden. zelfde geldt eigenlijk ook voor firework van Katy perry

2 Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel boos en is er een reden waarom?
Not Ready To Make Nice van de Dixie Chicks. omdat ik het liedje heel herkenbaar vind. ik kan het ook niet altijd goedmaken met iemand en telkens als ik dit nummer hoor herinner ik me aan die dingen en word ik weer boos.


3 Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel verdrietig en is er een reden waarom?

* Hanna Pakarinen Damn you

omdat ik dan aan mijn moeder moet denken.

* Sara Kroos - Stilstand

omdat het een heel mooi nummer is wat mijn gevoel precies weer geeft maar mij ook zo verdrietig maakt.



4.Welk liedje heeft de ALLERGROOTSTE impact op jou? En hoe komt dat? Waar doet dit nummer jou zo aandenken?

Anoek - one word.

omdat ik hier kippenvel van krijg. het stukje:

Given the chance
I would ask
Forgive me
I didn't do a thing to make you stay
I didn't say a word to make you stay
If I would have known
Could I have tried to make it easier
But I didn't do a thing
Or say a word
One word

zo voelt het voor mij gewoon precies.
Ik word eigenlijk bij alle muziek die ik luister vrolijk. Anders luister ik het niet.
@Jantje Wrm Luister Je Het Anders Niet?
ik heb heel erg moeite met het nummer soldier- gavin decraw, het doet me denken aan de leuke tijd met mn ex !
1.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel vrolijk en is er reden waarom? grey's anatomy runnin on sunshine, het is een super vrolijk met een leuke beat

2.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel boos en is er een reden waarom? Ik word niet echt boos bij een liedje maar '''we are de world van micheal jackson maakt me een beetje opstandig.

3.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel verdrietig en is er een reden waarom? elizabeth gillies cover fast car. omdat ik het zo een mooi nummer vind.

4.: Welk liedje heeft de ALLERGROOTSTE impact op jou? En hoe komt dat? Waar doet dit nummer jou zo aandenken? elizabeth gilles you & i cover moet ik altijd huilen.
1.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel vrolijk en is er reden waarom? Stereo Hearts - Omdat het zelfs is geschreven om iemand op te rolijken, en dat vind ik een heel mooi doel! + het ritme is gewoon leuk 😉 ohja, en liedjes van onze musical op school :)

2.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel boos en is er een reden waarom? Sorry mensen... Ik ga voor Young Wild and Free, omdat ze er technisch gezien zeggen: wordt dronken drinken en high, dan ben je pas jong wild en vrij. En dat vind ik echt idioot...

3.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel verdrietig en is er een reden waarom? Oh, best veel liedjes... I will always love you, Teardrops on my guitar, Jump then fall... Alleen bij die laatste kan ik echt een reden geven: Ik vind de tekst gewoon precies passen bij mijn situatie eigenlijk.

4.: Welk liedje heeft de ALLERGROOTSTE impact op jou? En hoe komt dat? Waar doet dit nummer jou zo aandenken? I can't fight this feeling - REO Speedwagon, omdat ik het gewoon een prachtig lied vind. En ik dat gevoel ook wel eens heb wat hij uitdrukt.
@dark, ik luister alleen muziek die ik mooi vind. en van muziek die ik mooi vind wordt ik altijd vrolijk.
@Jantje oke

dit is ook nog een mooi liedj (vind ik) : Kelly Clarkson Dark Side
alle liedjes id eik luister kan ik meezingen en wordt ik dus vrolijk van. meestal echt meeschreeuwen en dan komen de buren klagen dat ik te hard zing 🙂.
1.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel vrolijk en is er reden waarom?
Don Omar - Ayer La Vi. Reden is omdat het gewoon zo'n mooi liedje is ookal begrijp er niets van.
Maar goed, je hoeft niet per sé te begrijpen wat er wordt gezegd om er van te genieten.

2.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel boos en is er een reden waarom?
Klassiek. Opera. Ik vind 't gewoon niet klinken. Maar dat is persoonlijke voorkeur. Smaken verschillen.

3.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel verdrietig en is er een reden waarom?
The Game ft. Lil Wayne - My Life. Dit liedje neemt me mee terug in de tijd. Ik moet dan denken aan zo'n meisje waar ik iets mee had lang geleden..

4.: Welk liedje heeft de ALLERGROOTSTE impact op jou? En hoe komt dat? Waar doet dit nummer jou zo aandenken?
De 2 bovenstaande omdat wanneer ik ernaar luister er een bepaald gevoel naar boven komt wat niet te beschrijven is.
nog een nummer waar ik zowel blij als verdrietig van word:
someone like you - adele
vooral omdat ik niet wil dat dit ooit bij mij zal gebeuren, maar tegelijkertijd vind ik het zooooo mooi...
1.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel vrolijk en is er reden waarom?
uuuhm, Sunshine Reggea hahaha xd een heel oud liedje maar ik vind hem zo leuk! Ook vind ik We Are Yound van Fun. heel erg leuk!

2.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel boos en is er een reden waarom?
Coldplay - The scientist... het gaat over terug gaan in de tijd,  dat zal ik ook willen, dan word ik boos om de fouten die ik ooit heb gemaakt.

3.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel verdrietig en is er een reden waarom?
Yes-R uit elkaar... tja heb in die tijd een belangrijk iemand verloren... En ook frozen van Madonna.

4.: Welk liedje heeft de ALLERGROOTSTE impact op jou? En hoe komt dat? Waar doet dit nummer jou zo aandenken?
Is Anybody out there! Jemig die tekst alleen al vind ik zo goed, en het verhaal er om heen. Het klopt gewoon precies!
1.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel vrolijk en is er reden waarom?
plage van de crystal fighters omdat het een vrolijk nummer is :)

2.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel boos en is er een reden waarom?
27 million van LZ7, omdat mensen gaan klagen over huiswerk, terwijl er 27 miljoen (!!!) seksslaven zijn op DIT moment, een recordaantal in de geschiedenis van de mensheid!

3.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel verdrietig en is er een reden waarom?
Falling van David Archuleta, omdat hij precies opgeschreven heeft hoe hij zich voelde toen een familielid van hem zelfmoord pleegde.
Moments van One Direction, ook het verhaal achter het liedje, een meisje pleegt zelfmoord en haar vriend kan het niet aan en gaat met haar mee.


4.: Welk liedje heeft de ALLERGROOTSTE impact op jou? En hoe komt dat? Waar doet dit nummer jou zo aandenken? 
Broken Angel van Boyce Avenue. Het nummer doet me denken aan mn beste vriendin, ze werkt zo hard en haar ouders blijven haar pushen om te leren voor school.
Niks is goed genoeg voor hen, bij een hoog cijfer is het: 'Oh, oké.' en bij een laag cijfer gaan ze haar uitgebreid vertellen hoe ze gaat falen in deze wereld :(
1.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel vrolijk en is er reden waarom?

Balada, door Gusttavo Lima. Dat vind ik een heel erg fijn lied om naar te luisteren als ik even in een dipje zit, en behoefte heb aan leuke herinneringen. Of.. Full Focus door Armin van Buuren, als ik even afleiding nodig heb en vind ik leuk om naar te luisteren.

2.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel boos en is er een reden waarom?

Owl City - Fireflies. Ik word gek van dat lied! Vorige zomer hoorde ik het télkens weer op de radio.

3.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel verdrietig en is er een reden waarom?

A Thousand Years door Christina Perri, ik word er niet per se verdrietig van maar het doet me wel wat. Als ik ergens aan blijf denken dan moet ik toch even mijn gevoel kwijt, en ik kan dat goed bij dit lied.

4.: Welk liedje heeft de ALLERGROOTSTE impact op jou? En hoe komt dat? Waar doet dit nummer jou zo aandenken? 

Soldier, door davin DeGraw. Haha, ik denk altijd aan dat lied bij mooie of vervelende gebeurtenissen. Ik luister naar dit lied als ik weer iets, voor mij, bijzonders heb meegemaakt en daar denk ik dan altijd aan terug als ik dit lied luister.

Haha, sinds kort muziek "ontdekt". Ik luister steeds meer muziek, omdat ik dan even kan relaxen en rustig kan nadenken.
1.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel vrolijk en is er reden waarom?
loin in the morning sun.. omdat dat een heel gezellig liedje is met een leuke melody

2.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel boos en is er een reden waarom?
..??...

3.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel verdrietig en is er een reden waarom?
niemand.. van guus meeuwis.. ... waarom weet ik niet.....

4.: Welk liedje heeft de ALLERGROOTSTE impact op jou? En hoe komt dat? Waar doet dit nummer jou zo aandenken?
wanneer zie ik jou terug.. van k3... omdat me dat doet denken aan mijn overleden broertje
1. Misery - Maroon 5, waarom? Gewoon, leuk melodietje XD
2. Geen een denk ik...
3. Home - Michael Bublé, waarom? Het herrinnert me te veel aan m'n ouders (die zijn overleden)
4. Landslide - Fleetwood Mac, waarom? Het kan echt precies mijn gevoel omschrijven, en het heeft voor mij een erg grote emotionele waarde (lang verhaal). Waar het me aan doet denken? Vroeger...
Hooii,

1. What The Hell van Avril Lavigne 
Ik vind echt zo geweldig! Het kan haar niks schelen wat iedereen van haar
vindt dat heb ik ook behalve bij mn ex (Zie 4)

2. Heb ik nii echt...

3. Talking to the Moon van Bruno Mars 
Dit liedje was op de radio toen ik hoorde dat mn tante borstkanker had, heeft ze gelukkig nu niet meer

4. I will Be van Avril lavigne
Bij mn ex krijg ik het gevoel dat ik niks waard ben (Hoort ook een beetje bij 3) 
doordat hij altijd naar mn BestFriend kijkt terwijl ik nog verliefd op hem ben.
http://www.youtube.com/watch?v=hYkfVLyMROg

Vooral bij het stukje:

I will Be
All that you want 
and get myself together cus you keep
me from falling apart

All my life
I'll be with you forever
To get you through te day
And make everything ok

Dit is precies wat ik meemaak het hele liedje daarom ben ik fan van haar 
Haar tekst in de liedjes begrijp ik en is wat ik meemaak.
1. Sowieso alles van Jack Johnson, heel relaxede muziek waar je echt een zomergevoel bij krijgt.
2. Geen, eigenlijk…
3. De voornaamsten zijn Breathe Me van Sia, Fix a Heart, Lightweight en Skyscraper van Demi Lovato.
4. Believe In Me, weer van Demi Lovato (sorry, sorry… maar luister het, al is het maar voor 1x.) Het is een sterk nummer. 'The mirror can lie.' Zingt ze en als hoofdboodschap dat je weer in jezelf moet gaan geloven. Oh, en roots before branches van ikweetnietwie. De glee-versie is heel mooi.
1.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel vrolijk en is er reden waarom? Heel veel liedjes van one direction, omdat die heel vrolijk zijn en omdat ik dan eraan denk dat ik naar hun concert ga (: 

2.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel boos en is er een reden waarom? Alle liedjes van Taylor swift.. 😳  ik mag haar echt niet.

3.: Bij welk(e) liedje(s) wordt jij heel verdrietig en is er een reden waarom? Ehm weet ik even niet ;d 

4.: Welk liedje heeft de ALLERGROOTSTE impact op jou? En hoe komt dat? Waar doet dit nummer jou zo aandenken? No matter what van Boyzone , omdat ik daar vroeger als baby'tje altijd heel rustig van werd als ik moest huilen , en nu eigenlijk nogsteeds =$ 

x [/b]

Reageer