Vraag

ben ik te oud voor playmobile?


Badge

Hoi, ik ben een jongen van 14 en vind het af en toe echt heel leuk om met playmobile te spelen, alleen schaam ik me er voor.

Ben ik hier te oud voor of hebben jullie tips?


11 reacties

Heyy

 

Ik vind niet dat je hier te oud voor bent hoor. Als jij het leuk vind om met playmobile te spelen moet je het vooral blijven doen en je bent ook echt niet de enige die dit nog doet!

 

Groetjes van mij!

boeie. ik vind dat je lekker moet doen wat je zelf wilt.

ik ben 17 en k bouw gewoon lekker lego star wars hahaahahahaha

echt dikke boeie. als jij t leuk vind… why not

Reputatie 1
Badge +1

Joo,

 

doe lekker wat je zelf leuk vind, het doet niemand kwaad dus gewoon mee doorgaan.

Als jij dat leuk vindt is dat helemaal prima! Daar komt nog eens bij dat in principe niet de hele wereld dat weet toch? Doe gewoon je ding, it’s fineee

Heyhoi !

Ik vind dat ieder mag doen wat hij/zij leuk vind. Schamen hoef je je helemaal niet, want ga maar eens kijken op Youtube of zelfs op Tv spelen nog mensen van 40 met Lego en Playmobil. 

Gewoon lekker mee doorgaan ! :hugging::bangbang:

Greetzz,

Hugo

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Anoniemedorien, 

 

Als jij met Playmobile wilt spelen, moet jij dat lekker doen. Wat maakt het anderen nou uit waar jíj mee speelt? Alleen moet jij wel opletten dat niet iedereen er zo mee om gaat. Houd het gewoon voor jouzelf en jouw gezin, ik zou het niet tegen klasgenoten of vrienden vertellen, anders bestaat er een kans dat jij gepest wordt, aangezien de meeste jongens van 14 jaar oud niet meer met Playmobile spelen. Veel plezier met spelen!

 

Groetjes,

Anoniempje2222

Reputatie 3
Badge +2

Hey Hoi!

Zoals meerdere mensen al zeiden: Je moet het lekker doen als je daar zin in hebt! Al zou ik het toch niet op school zeggen :wink: . Je weet uiteindelijk zelf wel wanneer je er klaar mee bent!

Groetjes!

Reputatie 6
Badge +3

Hey anoniemedorien, 

Er is niks mis mee dat je met playmobile te willen spelen. Zelf speel ik ook nog met Lego en ander speelgoed . Je hoeft je er echt niet voor te schamen. Je bent nooit te oud voor speelgoed!

Groetjes iemand.

heyyy

 

ik vindt het helemaal niet raar hoor. ik vindt dat er niet echt een leeftijd is dat je er te oud voor bent. als jij het leuk vindt moet je er gewoon mee door gaan!

 

Reputatie 5
Badge +1

Hoi, ik ben een jongen van 14 en vind het af en toe echt heel leuk om met playmobile te spelen, alleen schaam ik me er voor.

Ben ik hier te oud voor of hebben jullie tips?

Hoi,

ik zie dat dit topic al een jaar oud is, maar ik wil toch nog even zeggen: nee!! Tuurlijk is dat niet raar… ik vind playmobile ook best leuk hoor ;) ik meen het, niemand zou je raar aankijken, het is juist hartstikke leuk!

liefs, Emma <33

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @Anoniemedorien ,

het is helemaal niet raar als je met playmobil wil spelen. Ik doe dat ook nog wel eens bijvoorbeeld met mijn zusje of gewoon alleen. En ook als ik dat niet deed had ik het niet raar gevonden als je met playmobil dat mag toch gewoon? En zelfs als ik had gezegd dat ik het niet accepteerde of dat ik het raar vond (wat ik dus niet vind) dan had je niet naar mij hoeven te luisteren want wat jij wil doen dat mag en is helemaal niet raar je hoeft je er echt niet voor te schamen.

 

 

Reageer