Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Ben ik te oud om met poppen en barbies te spelen en denkbeeldige vrienden te hebben?

• 4 februari 2013
  • 11 reacties
  • 2650 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hei ik ben een meisje van 12 en ik speel nog met popen en barbies en ik maak denkbeeldige vrienden,Ik zit al in het 1ste middelbaar ,Mag ik nog zo dingens doen of is da te kinderachtig???

11 reacties

Ik ben 13 en heb ook een pop, ik zou graag nog willen spelen met mijn broer en zus zoals ik vroeger altijd deed met de lego ofzo maar die zijn te oud en zitten alleen nog maar achter de computer. Inplaats daarvan vertel ik mijn pop wat ik die dag heb gedaan en etc.
Ik ben 17 en heb bijna al mn barbies nog (ben dr een paar aan t verkopen omdat k geld nodig heb) maar stiekem vind k t nog steeds leuk om in de winkel naar barbies te kijken enzo XD
Ik denk niet dat t raar is, maar ik snap t als je dr een beetje voor schaamt, ik verzin voor mezelf ook altijd een smoesje om ff bij de barbies te kijken "heb een kado nodig voor mn kleine zusje" die heb k niet eens XD
Ik zou sws zeggen dat als je t leuk vind dr gwn mee door moet gaan en niets van anderen moet aantrekken en sws nooit veranderen omdat iemand anders dat wil

Kiyomi
Het is juist leuk om nog kind te zijn! Ik speelde ook heel lang met poppen en Playmobil en plasticdieren, ik verzon altijd van alles. Ik kon me ook nooit voorstellen dat ik daarmee spelen niet meer leuk zou vinden, maar op een gegeven moment kwam het toch. Ik begon het toch saai te vinden, er komen weer andere leuke dingen als je ouder wordt. Gewoon spelen waarmee je Wilt spelen, het is gewoon normaal! Later zal je spijt hebben als je niet meer hebt gespeeld. En echte vrienden komen ook vanzelf, blijf gewoon jezelf!

Succes! xOlifantje
Ik ben 17 en ik heb ook heel veel vrienden, het is alleen zo vreemd dat niemand anders ze lijkt te zien! Ook speel ik nog steeds graag met poppen, ik heb er eentje die Chuckie heet en das zo'n pop die kan praten. Het leukste aan Chuckie is dat hij ook nog andere dingen kan zeggen dan normale poppen! Het is heel normaal met poppen te spelen op jouw leeftijd. Op mijn leeftijd is het wel vreemd.
Ik hb geen vrienden

Iedereen heeft vrienden! Je hebt toch een papa en een mama? Je hebt misschien nog wel een oma of opa. Broertje, zusje.. Buurman en buurvrouw. Zijn allemaal vrienden van je!! Iets verder kijken, vooral positief! 
nee hoor, dat is niet gek ofzo. Mijn zusje (11) doet dat ook hoor. En als je bij een vrijetijdsclubje gaat (tekenles, schilderles, dansen etc) of een teamsport dan krijg je er wel vrienden bij hoor! Blijf vooral je zelf!
Nee dat is niet helemaal normaal
ik heb ook nog zat onzichtbare vrienden hoor! your not the only. maar probeer je niet af te sluiten, zorg er ook voor dat je genoeg andere mensen ontmoet. onzichtbare vrienden zijn leuk, ik heb eigenlijk tot nu to alleen maar onzichtbare vrienden gehad, maar echte vrienden zijn nog leuker want die zijn echt.
x
Zit je al op een sport ? 
Dat helpt namelijk ook echt heel erg !
Ik zit op badminton, het is deels een teamsport, waardoor je snel een band opbouwd en elkaar leert kennen.
En in de 1e klas waren de enige vrienden die ik had grotendeels badmintonners.

Als je al op een sport zit probeer dan eens contact te maken met teamleden/ de anderen, wedden dat er wel gezellige mensen tussen zitten ? :)

x
Ik hb geen vrienden
Het is helemaal niet gek dat jij met poppen speelt en denkbeeldige vrienden hebt.
Ik had precies hetzelfde, het is een beetje het onwennige dat je ouder begint te worden.
Ga lekker naar buiten, ga naar een sportclub en klets gezellig met je échte vrienden.
Alles komt goed, gewoon lekker doorspelen ;)

x

Reageer