ben ik raar??

  • 25 October 2014
  • 8 reacties
  • 433 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een meisje van (bijna) 15 jaar, en mijn hobbies zijn gamen, ik game met de ps3 ik speel games zoals cod, ac, gta en nog meer games en ik doe aan judo en verder houd ik van lord of the rings en the hobbit ik heb er zelfs een fandom account op insta er van ik ben dus een een fangirl maar ik hou ook van fashion en make up en dat soort dingen. Mijn hobbies verschillen dus best veel van elkaar ben ik nu raar??

Gr boeje
Ps: sorry voor spelfouten ik heb dyslexy

8 reacties

Je bent echt niet raar hoor! 😉 Ik vind het leuk dat je zoveel hobby's hebt! Doe lekker wat jou gelukkig maakt!
Nee, hartstikke normaal! Kijk nou naar mij ; ik game ook elke dag, en ben fan van 5sos maar ook van nirvana. Idd juist leuk dat je veel hobbies hebt, zo kom je er achter wat je echt leuk vind! Xx
Eigelijk vind ik het best wel cool, ik kom alleen maar meisjes tegen die echt meidendingen doen ik kan er echt niet tegen
Ik ben een meisje en ik heb een jongensachtig karakter. En ik ben er trots op! (Ik val wel gwoon op jongens.)
Ik speel ook gta en cod enzo. En ik zit op kickboks :)
Ik kan zelf ook niet tegen van die meisjes meisjes weet je wel die alleen maar over make up praten, nagellak op hebben, alles in het roze.
Ook als ze ruzie hebben ofz. bij mij is het ik geef iemand een klap en het is klaar xD

xx
Je bent helemaal neit raar hoor! (Naja, iedereen is een beetje raar, maar je ent niet raarder dan normaal ???? )
Doe lekker wat je leuk vind en wat je gelukkig maakt!
Ik ben een nerd die geen regel durft te breken maar die wel hardrock luisterd en in korte leren broekjes en topjes loopt. Is da raar? Ja een beetje. Maar niet raarder dan normaal!
Je bent gewoon een stoere meid, niks mis mee toch?!
Hoi,

Je bent heus niet raar! Het is juist gezellig en leuk als iemand veel hobby's heeft, dan kun je, naar mijn idee, gemakkelijker bedenken wat je gaat doen en dan zit er afwisseling in ;)

xx
Je bent niet raar ik houd ook van gamen en makeup (maar dan als jongen)
Hii,
Je bent absoluut niet raar!
Je kan best wat verschillende dingen leuk vinden. Ik hou van boogschieten en zwaardvechten, maar ook van leuke kleding en bloemen in mijn haar vlechten!.

~Asy

Reageer