Bekeken worden tijdens hardlopen

  • 28 January 2018
  • 3 reacties
  • 339 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Haaii everyone, ik ben 14 jaar en ik heb een gwne bmi maar probleem is dat ik wel een kont heb en ik ben sinds kort begonnen met hardlopen maar ik merk echt serieus op dat heel veel mannen opvallend naar mijn benen of kont gaan staren en dat begint echt irritant te worden. Dit gebeurde szelfs met een man die zijn vriendin naast hem had. Ik ben van nature een beetje afstandig naar mannen maar ik probeer dit gewoon te negeren. Alleen dit is wel best moeilijk voor langere termijn te volhouden. Ik draag een sportleggig met een speciale stof voor de zweet te absorberen. Een beetje domme vraag maar weten jullie hier iets tegen? Ik was van plan dat ik een speciaal hardlooppark ging of in de bos dat heel rustig is maar in mijn buurt is dat totaal niet veilig ..

3 reacties

Ik denk dat jij niet echt veel aan die blikken kunt doen, tenzij jij je misschien anders kleed of ergens anders gaat hardlopen.
Misschien helpt het om met iemand anders samen te lopen, als dat een optie is.
Hoi,

Erg korte reactie maar misschien helpt het om muziek of zoiets teluisteren tijdens het hardlopen?
Als ik hardloop zit ik helemaal in de muziek en let ik minder op "de buitenwereld"

xX Maii
Je kan je legging aan houden maar over je sport bh een dunne t-shirt over je kont?/of sportschool maar daar kan je ook dezelfde problemen hebben maar daar is het tenminste wel veiliger dan in het bos het bos zou ik niet aanraden...

Reageer