Vraag

Bandje vinden

  • 3 May 2018
  • 5 reacties
  • 194 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey!

Ik ben al heel lang bezig met zingen en ik vind dit dan ook erg leuk om te doen. Ik zou erg graag in een bandje willen alleen ik heb geen idee hoe ik een bandje moet vinden... Ik heb er ook aan gedacht om er zelf 1 te maken maar de meeste mensen die ik ken zijn niet zo heel muziekaal heeft iemand misschien tips?

JuSo

5 reacties

Bij een muziekschool/vereniging zoeken. Daar hebben ze hou dan ook muzikale mensen! En dan moet je gewoon kijken met wie het klikt 🙂 Ik hoop dat het je lukt! Ik heb zelf ook heel veel lol met muziek. Ik speel zelf ongeveer twee jaar piano en probeer soms voor de lol wat op mijn broertjes drumstel. Ik heb afgelopen week ook al een ukelele gekocht dus dat is ook wel heel leuk! Heel veel succes met zoek en heel veel plezier met de aankomende band!
Muziekaalle groetjes, janna
Heel erg bedankt voor je reactie! Ik zal zeker zoeken.
Geen probleem en heel veel succes met zoeken!
Ik hoop dat het leuk wordt 🙂
Zoals al werd gezegd, er zijn genoeg schoolbandjes, verenigingbandjes etc die altijd wel op zoek zijn
Good luck on your search
Hoi!

Zoals hierboven gezegd wordt, kan je bij een vereniging gaan.
Je zou ook op school posters kunnen hangen met 'Muzikale mensen gezocht', en dan zien of iemand reageert. Misschien niet je telefoonnummer erbij zetten, als je stalkberichten wilt voorkomen, maar je naam, zodat mensen naar je toe kunnen stappen.
Je vraagt best eerst of en waar je posters mag ophangen op school.

Veel plezier!

Groetjes
x

Reageer