Vraag

andere opties dan calisthenics

  • 9 November 2018
  • 5 reacties
  • 135 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hey ik ben (15 jaar weeg 68 kg en ben 170cm lang) ik ben paar maanden begonnnen met calisthenics de eerste paar maanden kon ik alle oefeningen nog doen met mijn (deur)pullupbar maar, ik moet nu moeilijkere oefeneingen doen en heb daarvoor een dip bar nodig en nog veel meer ik heb al dat geld niet dus ik begon te zoeken naar een calisthenics park in de buurt en wat blijkt die hebben we hier niet en ik ben nu f####ed heeft iemand nog een andere oplossing ik heb sportscholen als basicfit al uitgeprobeerd alleen ik vind calisthenics leuker

gewoon voor de lol
hoeveel kunnen juliie pushups:19
pullups:5
chinups:9
dips:7
squats:35
en hoe lang kunnen jullie planken 1 min 30

5 reacties

Ik zou het niet weten over de calisthenics maar. ..
Pushups: 12
Pullups: 0 een halve miss maar vind echt vreselijk zwaar
Chinups:ook 0
Dips: 20
Squats:20
Kweet niet waarom pusup wel lukt maar chinupps niet maar ik train niet ofzo alleen ga ik dat nu doen omdat ik op hoog niveau ga dansen dus moet ik meer kracht op bouwen enzo.... hoop dat je hier wat aan heb
dit komt omdat je bij push ups je biceps vooral gebruikt
en pullups en chinups je je voorarmen en delen van je rug gebruikt
je kunt daar beter in worden door negatieve pullups/dips te doen
(als je niet weet wat dat is ik heb een video voor je)
(als je sterker wilt worden kan ik je me oude trainingsplan sturen)beter worden in pullups

leuk dat je zo’n interesse toont in calistenics. Ik ben daar ook mee begonnen en heb daar mijn rug erg goed mee kunnen ontwikkelen, nu doe ik meer aan bodybuilding en massa kweken. Maar mijn advies zou zijn om bijvoorbeeld je eigen pullup en dip bar te bouwen is namelijk helemaal niet zo duur en is ongelooflijk fijn om te hebben in je tuin. Heb de mijne ook zelf gebouwd. Oh ja en dat gedoe

pushups: rond de 110-120

pullups: 20

Squat: doe dit met extra gewicht omdat het anders te makkelijk is en dan is m’n Max 130kg op de bar

dips: ook met extra gewicht en dan doe ik hier Max 50kg extra 

Ik doe al sinds mij  8e atletiek op hoog niveau en heb daarbij best wat kracht gekregen

Push ups ongeveer 55

Pull up 6 ofzo (deze doe ik nooit)

Chin ups ken ik niet

Sqauts denk ik zo'n 200 (Ik kan 1uur 7 minuten wall sit)

Planken  vroeger 7 min nu 5 ongeveer

 

Hallo choko123 :) 

hoeveel kunnen juliie pushups: 4 
pullups: 1
chinups: 0
dips: 30
squats: 30
 

-Dr8gon99

Reageer