Als een droom van je uit mag komen,welke zou het dan zijn

  • 4 September 2013
  • 63 reacties
  • 2406 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
De titel zegt het al.
Mij droom:Ik wil heel graag gamedesigner worden en iets met films doen.
Dan zou ik graag in Amerika een bedrijf willen beginnen.
En een gezin oprichten met natuurlijk een meisje dat ik qua uiterlijk en innerlijk heel leuk ga vinden.
En hopen dat ik 2 meisjes en 1 jongen krijg als kinderen.
Er zullen vast wel meer dingen zijn in me achter hoofd maar die ik zo niet weet  :)

en nu jullie

63 reacties

Omg 😃 Wrm zie ik dit nu pas?? Ik heb een hele waslijst aan dromen. ;)

- mijn school afmaken en in 1x slagen
- trouwen met een lieve man die van paarden houd
- op het platteland wonen
-boerderij/manege oprichten
- dat die manege een suc6 word
- dat ik gelukkig ben met 2 kinderen
- Oja! En ik wil een hond ^.^
iemand die een keer om me geeft zou ik al een mooie droom vinden die uitkomt
@ikbenikben,

wow heavy, ik houd van knuffelen maar ik ben ook een jongen, maar als je het goed vindt geef ik je een bro-hug

groetjes,
M&M's
Een virtuele bro-hug, dankjewel! Dat voelt goed
Prof voetballer worden in het dames hihi
@ikbenikben
Ik zou je wel een echte willen geven, maar ja, de regeltjes hier maken dat onmogelijk. Als ik toevallig door je straat loop en ik herken het huis van je profielfoto (ik weet dat het niet je echte huis is, maar het huis waar Johnny en Kees wonen van de Flodder serie, toch?) dan kom ik ff aanbellen


Verder als antwoord op dit topic:

❤️ Mijn droom zou zijn dat iedereen tenminste één knuffel per dag krijgt van iemand die belangrijk voor hem of haar is en dat hij/zij weet dat er altijd iemand is die van hem/haar houdt en aan hem/haar denkt en waar die altijd naartoe kan gaan ❤️

Ik krijg al elke morgen een kus en hug van mijn twinbroertje en hij van mij en bij het ontbijt kussen en huggen we onze andere broers en zus en papa en mama en 's avonds in omgekeerde volgorde.

Groetjes,
M&M’s
Mijn grote droom is muziek kunnen schrijven. Ik speel veel instrumeten. (Niet goed hoor. Ik krijg een paar tonen eruit), maar muziek echt schrijven is zo veel moeilijker. Ik zou daar eigenlijk best gied in willen worden, maar dat komt denk ik met talent. Ik hoef geen beroemde zanger ofzo te worden of er überhaupt geld mee te verdienen, maar het lijkt me geweldig om echt een deuntje te verzinnen en daar woorden onder te zetten.

Verder heb ik een andere grote droom. Dit is een ideetje van mij een mijn beste vriend. We hebben het plan om over een paar jaar een road trip dior west-amerika maken. Je weet wel, Mustang huren, en dan cruisen tot je iets ziet. Eigenlijk een typische cliche vakantie die je in films en videoclips ziet.
Leuke Topic dit!

Mijn grootste droom was vroeger miljardair worden zoals trumpie nu is.

Maar me grootste droom nu is: een hele grote BBQ- winkel beginnen. Ik hou namelijk van BBQen en er zijn er maar weinig hier in NL. En dan het liefst zo groot dat er duizenden verschillende BBQ's er in kunnen, en een gedeelte waar mensen onze beste BBQ gerechten kunnen proeven.
@MR.D als het je lukt kom ik vast wel een keer je winkel bezoeken 😃
Maar idd, leuk topic. Vroeger was mijn droom om games etc. Te gaan maken, nu is mijn grootste droom air surveillance worden bij luchtmacht 🙂 Dan moet ik wel me vwo diploma gaan halen, hoop dat het lukt. (Voor de mensen die het niet weten, air surveillance houd in dat je vliegtuigen/f 16 etc. Naar vijandelijke/buurlanden begeleid, en vliegtuigen van "A" naar "B" helpt. Het komt er op neer dat je het luchtruim "in de gaten moet houden" 🙂
Mijn droom is om een oud kattenvrouwtje te worden. Dit meen ik serieus, lijkt me wel een leuk leventje.

Dit zijn een paar andere dromen van mij:
-Illustrator van boeken worden
-Bandmerch of album covers gaan illustreren
-Tekenseries of anime gaan maken
- In een bandje spelen
- Een leuke vriendje of vriendinnetje vinden
- Naar Canada gaan
Dat ik niall horan ben
Misschien klinkt dit heel raar, maar een van mijn dromen is stoppen met snijden. ?

Reageer