Als een droom van je uit mag komen,welke zou het dan zijn

  • 4 September 2013
  • 63 reacties
  • 2406 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
De titel zegt het al.
Mij droom:Ik wil heel graag gamedesigner worden en iets met films doen.
Dan zou ik graag in Amerika een bedrijf willen beginnen.
En een gezin oprichten met natuurlijk een meisje dat ik qua uiterlijk en innerlijk heel leuk ga vinden.
En hopen dat ik 2 meisjes en 1 jongen krijg als kinderen.
Er zullen vast wel meer dingen zijn in me achter hoofd maar die ik zo niet weet  :)

en nu jullie

63 reacties

Het meisje dat ik heel leuk vind op mij zal worden (helaas gebeurd dat nooit :(
Ik zou graag bekend worden op Youtube, tutorials maken etc.
En ik zou heel graag alle Apple producten willen hebben ^^
ik wil nu heel graag verder kunnen met zang en piano. En ik wil nog liever dat kanker de wereld verlaat en iedereen geneest. En wil dat de jongen die ik leuk vind mij ook leuk vind. ??x my
Zonder dat iemand het weet naar Amerika verhuizen en een nieuw leven beginnen.
Goeie vraag. Als een droom van mij zou uitkomen is dat ik meer geluk hebt..

Ik ben soms wel een bofkont maar dat is niet in alle opzichten.. zoals school, ik wil zo hard werken, harder dan einstein ofzo maar het gaat niet :-(

En ik zou graag vrienden op mijn school hebben die WEL normaal zijn en hun grenzen kennen.
Kijk ik hou van de vrienden die ik nu heb maar ze maken verkeerde keuzen voor zichzelf! en soms vind ik dat heel vervelend ook al is het hun fout.
En ik zou graag een gezelligere klas willen hebben, ik kan letterlijk geen lag meer op mijn gezicht hebben omdat ik al lange dagen van lange weken en maanden met een hoopje stront zit opgescheept. een ongezellige boel dus... en ik zou graag een lief meisje ontmoeten die mij lief is en anders om...

Het is veel en zo kan ik door gaan maar ik hou graag de pagina ff vrij voor anderen :rolleyes:
Het meisje dat ik heel leuk vind op mij zal worden (helaas gebeurd dat nooit :(
Ik zou graag bekend worden op Youtube, tutorials maken etc.
En ik zou heel graag alle Apple producten willen hebben ^^

Haha ik wil even zeggen dat die 1e droom wel is uitgekomen.
Ze heeft gister gezegd dat ze me leuk vond 😮
Badge +5
wat leuk voor je Konstant!
Leuke dromen allemaal, never stop dreaming! ;-)

Zelf wil ik graag officier worden bij de marine en later daar kapitein. In ieder geval iets op zee of loods. Wil graag wonen in muziekstad Austin (Texas, VS) of op het platteland van Canada en anders op Terschelling!

Wat me ook geweldig lijkt is om radioprogramma's maken bij een (Amerikaanse of Canadese) radiozender zonder computers, maar in een ouderwetse studio met platenspelers en al. (werk nu zelf bij een lokale omroep)

Het is vreemd, maar je moet wat te dromen hebben. Relaties en liefde maakt me niet veel uit. Ze komen vanzelf naar me toe 🙂
Psycholoog worden
de nieuwe genie van de eeuw worden via de wetenschap en ruimtelijk inzicht.
al toen ik klein was was ik erg slim maar zit mezelf mentaal teveel in de weg waardoor ik op rare manieren leer.
ik heb al heel mijn leven een spierziekte, daardoor wordt ik mega snel moe en kan ik heel veel dingen niet goed zelf (uitgaan, laat naar bed, aankleden, douchen enz) als ik een droom zou mogen laten uitkomen, zou ik willen dat ik gewoon 1 dagje geen spierziekte hoef mee te dragen, dat ik 1 dagje helemaal alles kan doen wat ik wil zonder dan 4 dagen te moeten uitrusten...
Ik zou super graag vrienden met 1D, 5sos en de Janoskians willen zijn........ ik weet ook wel dat dit nooit zal gebeuren maar toch 🙂
iets krijgen met het meisje dat ik nu leuk vind en daar oud mee worden met een goede baan en ook kids
Ik wil een zangeres worden of een tekenaar
Later gelukkig worden met me vriend, gewoon een huisje ergens maakt niet zo heel veel uit waar, met 2 of 3 kinderen en katten:). Ik hoop dat ik dan werk op een basisschool als juf, en nog heel veel lol kan maken met me beste vriendin en familie. En later als ik oud ben lekker genieten van het leven.
trouwen met de gene waar ik nu op ben dan in new york gaan wonen en wereld beroemd worden met onze muziek.
iemand vinden waar ik van hou, en die van mij houdt en slagen op het gymnasium
Voor 1 keer de held zijn en eindelijk samenzijn met het meisje van mijn dromen 🙂
Mijn droom is dat mijn vriendin mij weer wilt... dat alles wat slecht ging weer goed zal gaan. Dat wil ik echt.

Ik wl later samen zijn met haar, zoals we hadden gepland. Het lijkt er echter niet meer van te komen, dus... een vriendin vinden. 😕
Gelukkig zijn is mijn grootste droom!

Gr,. Rosa17
Mijn grootste droom is om te stoppen met snijden, niet meer depressief ben, en dat ik iemand vind die echt van me houdt, waarmee ik ga trouwen, 4 kinderen krijg en we 3 honden hebben. 1 berner sennen hond, 1 golden retriever en 1 Duitse herder. Verder wil ik ook heel graag dierenarts worden. Wss gaat het yoch niet gebeuren, maaar ik ga mn best doen
Xxx
Mijn droom is mijn ex terugkrijgen waar ik nog ontzettend van hou ze is mijn leven ik kan ni zonder haar
Is misschien n super rare droom, maar op 1 of andere reden zou ik graag n keer iemands ribben kast open willen snijden, en zn hart dr ui trekken en dan fijn knijpen, vrrsg me de fk nie waarom
Dat ik een gelukkig leven heb, een vriendin, een mooi huis (niet een villa maar gewoon standaard), en genoeg geld om van te kunnen leven en op vakantie gaan.
Als dat mijn toekomst zal zijn dan ben erg gelukkig.
1.dat ik naar zweinstijn ga :P
2.dat ik de beste boeken van de wereld ga schrijfen
3.dat ik héél gelukkig wordt,ga trouwen en 2 kinderen krijg(jongen en meisje)
4.dat ik naar het gymnasium ga.(best grote kans!!!)
5.dat ik wist wat ik moest doen ,ik heb het uitgemaakt met mijn vriendje.Soms vind ik hem weer leuk,en soms een andere jongen en soms ook niemand
6.dat ik een vriendin had die mij echt begreep!
Is misschien n super rare droom, maar op 1 of andere reden zou ik graag n keer iemands ribben kast open willen snijden, en zn hart dr ui trekken en dan fijn knijpen, vrrsg me de fk nie waarom

illl!

Reageer