Vraag

Als, dan vragen ! wat kies jij ?

  • 10 February 2022
  • 64 reacties
  • 1084 Bekeken

Reputatie 7
Badge +17

Hoi voor iedereen een lijstje als , dan…..wat is het eerste dat je doet?

  1. Als ik van school naar huis ga dan……….

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan…

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan…..

  4. Als ik iets win in de loterij dan….

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan….

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan….

  7. Als ik een mooie broek zie dan…

  8. Als ik trek heb dan….

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan….

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan…

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan….

  12. Als ik iemand zie huilen dan….

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan…

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan…..

  15. Als ik alleen thuis ben dan…

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan….

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan…

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan….

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan…..

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan….

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan…..

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan…

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan..

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan……

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan…

  26. Als ik kon vliegen dan…..

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan….

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan….

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan….

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan…

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan…

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan …….

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan…..

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik …..

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan…

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan….

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan….

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor …..

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan…

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan….

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan…

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan……

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan….

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan….

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan……

 

 

 

Bedankt vast voor het invullen en ik hoop dat je het leuk vond !

Grtz Julian X


64 reacties

Reputatie 4
Badge
  1. Als ik van school naar huis ga dan………. Ga ik relaxen muziekje op 

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan… vraag ik via via zij/hij beter te kennen

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan….. probeer ik het optijd af te krijgen zonder stress

  4. Als ik iets win in de loterij dan…. Zou ik de nieuwste iPhone kopen 😊😊

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan…. Check ik mn tellie 

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan…. Zing ik in mn hoofd mee

  7. Als ik een mooie broek zie dan… koop ik die!!

  8. Als ik trek heb dan…. Ga ik eten ofc

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan…. Zit ik waarschijnlijk in de shit

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan… wil ik dr niets mee te maken hebben 😅

  11. Als ik fiets en het stoplicht wordt nèt rood dan…. Rijd ik snel door als dr niks aan komt

  12. Als ik iemand zie huilen dan…. Probeer ik met hij/zij te praten en te steunen 

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan… praat ik dr over met mn bestie!!

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan….. zou het niet weten

  15. Als ik alleen thuis ben dan… muziek op chips en feesten! 🥴

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan…. Scroll ik door

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan…  leg ik t uit en heb grote bek

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan…. Neem ik het mee 😴

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan….. tbh loop ik door 😅😅

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan…. Doe ik dat 💪🏻

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan….. misschien doe ik dat

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan… de 5 jaar boodschappen 

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan.. laat ik dat merken en koop ik iets voor hem/haar

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan…… beide niet !!!

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan… elke 5 jaar nieuwe smartphone 

  26. Als ik kon vliegen dan….. zou ik naar huis vliegen en weer na school 

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan….10 minuten in de hoek ofcc

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan…. Luxe auto!

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan…. Een heel druk centrum van een grote stad natuurlijk 

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan… de vierdaagse 😆

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan… dan niks

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan ……. 3 kantjes 

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan….. ehbo opleiding lijkt me interessant 

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik …..in elk geval een popconcert met een paar goeie vriendinnen

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan… nooit meer honger denk ik..

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan…. werkschoenen alles beter dan laarzen 😅😅

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan…. Strand ofc klaar met school lekker weertje vriendinnen mee hoppa zee in

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor ….. wiskunde denk ik

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan… woestijn 🥵🥵

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan…. Doe ik dat niet tbh

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan… FAVO ARTIESTEN 🤟🏻

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan…… 3 km lopen en school opbellen

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan…. Stap ik direct die douche in

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan…. Doe maar die schilderij

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan…… niks was supper dit

Hoi voor iedereen een lijstje als , dan…..wat is het eerste dat je doet?

  1. Als ik van school naar huis ga dan………. Ga ik fietsen.Soms het eerste stuk met vrienden ( is voor mij om, maar wel gezelliger😉 )

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan…Start ik een gesprek om diegene beter te leren kennen.

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan….. Raak ik soms wel in de stress.

  4. Als ik iets win in de loterij dan….Ligt eraan hoe groot het bedrag is, maar als het veel is schenk ik een deel aan het goede doel

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan…. kleed ik me aan.

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan…. ga ik die vaker luisteren en soms, als ik alleen ben zing ik wel zacht een beetje mee

  7. Als ik een mooie broek zie dan… als ik er een nodig heb koop m.

  8. Als ik trek heb dan…. eet ik wat ( duhhh )

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan…. Ligt eraan wat…

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan… Ik zou niks doen.

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan…. stop ik.

  12. Als ik iemand zie huilen dan….Probeer ik te helpen.

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan…Niks

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan…..Niks

  15. Als ik alleen thuis ben dan…Muziek hardop luisteren.

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan….Ligt eraan of het IRL is of in scene gezet.

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan… Zou ik dat wel zeggen.

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan….Misschien raar, maar ik zou het laten liggen.Ik geef niet veel geld uit, dus heb het niet nodig.

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan…..Zou ik toch helpen.

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan….Geef ik aan hem de bal.

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan…..Zou ik dat niet doen ;-)

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan… Gratis 5 jaar boodschappen.

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan..Bedank ik m.

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan……Voetbalkleren

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan…Smartphone

  26. Als ik kon vliegen dan…..Zou ik dat zeker doen!

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan….Vegen

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan….Luxe auto

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan….Waddeneilanden.Zit in mn bloed dus ja...

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan…Nijmeegse vierdaagse

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan… Ik denk mijn opa, ik heb hem nooit gekend maar wel veel over hem gehoord.

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan …….3 kantjes eigen verhaal.

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan…EHBO

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik … The script denk ik.

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan…Nooit meer honger

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan….Werkschoenen

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan….Strand

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor …..Engels.

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan…Koude poolgebieden.

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan….Zou ik het zelf niet doen...

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan…Ik heb nog geen crush, dus dan favo artiest...

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan……3 km omlopen.

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan….Zou ik een emmer onder het warme kraantje zetten, en daarna over me heen gieten.

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan….Boek.

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan…… 10 jaar geen muziek luisteren of 10 jaar niet naar met het vliegtuig op vakantie. Ik zou zelf het laatste kiezen.

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +8

Hoi voor iedereen een lijstje als , dan…..wat is het eerste dat je doet?

  1. Als ik van school naar huis ga dan……….zing ik op de fiets

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan…ga ik er naartoe en stel me netjes voor

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan…..hoort dat er maar bij, ik hoop wel dat ik nog tijd heb voor buiten zijn

  4. Als ik iets win in de loterij dan…. Gil ik en geef ik een deel aan ER

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan….gaap ik en dan wassen

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan….zing ik de bas altijd mee

  7. Als ik een mooie broek zie dan… denk ik ik heb er nog 8 haha

  8. Als ik trek heb dan…. beschuitje 

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan…. schaamte en straf accepteren 

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan…ga ik naar de baas daar

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan….stop ik 

  12. Als ik iemand zie huilen dan….ga ik erbij zitten en vraag ik of ik iets kan doen 

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan…denk ik "wow" en laat haar met rust

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan….. doe ik er niks mee.

  15. Als ik alleen thuis ben dan…muziek aan, dansen en verkleden en grappige dingen 

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan….traan ik tegenwoordig zo mee haha

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan…dan neem ik de straf. Dat heb ik dan nog tegoed van vroeger 

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan….hoop ik dat ik de eigenaar vind en anders vraag ik mijn moeder wat ik moet doen

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan…..help ik die persoon 

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan….geef ik de bal

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan…..doe ik dat zeker 

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan… 5 jaar boodschappen 

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan.. doe ik wat diegene nodig heeft of als diegene hulp nodig heeft help ik

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan……altijd in voetbalkleren ik draag al vaak kniekousen 

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan…boeken! 

  26. Als ik kon vliegen dan…..vloog ik naar het regenwoud om te helpen het redden 

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan….in de hoek staan 

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan…. Auto

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan…. eiland! Lijkt me lekker rustig (hoewel zomers....)

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan…4 daagse ziet er altijd vet uit op tv en de jongste was 11 ofzo dus moet kunnen 

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan…Robin Hood voor zover die bestaan heeft xd

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan …….ik kan wel 12 kantjes vol schrijven dus doe die maar haha

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan…..ehbo

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik ….. om ze weg te geven aan mijn juf van gr 8

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan..nooit meer plastic, de reden zei iemand al. Dan krijg je ook minder honger uiteindelijk 

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan…. schoenen want laarzen staat niet bij een korte broek 

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan….bergen. Mooi hoog en lekker uitdagend.

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor ….. Spaans of Frans 

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan…woestijn is een flinke uitdaging.

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan…. Neem ik het over. Ik weet hoe dat voelt en gun iemand niet om dat voor het eerst te moeten en ik ken het toch al. Laat mij dan maar te kijk. 

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan…crush zeker weten 

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan……loop ik lekker door het water je droogt wel weer op

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan….koude douche 

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan….boek 

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan……alpha male of huilen?  Huilen ! 

Super leuke lijst@Tartan13  ! 

X Tover

 

 

 

Reputatie 3
Badge

Hoi voor iedereen een lijstje als , dan…..wat is het eerste dat je doet?

  1. Als ik van school naar huis ga dan………. ga ik huiswerk maken

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan… probeer ik diegne wat beter te leren kennen

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan….. maak ik het in delen

  4. Als ik iets win in de loterij dan…. zet ik het op mijn spaarrekening

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan…. ga ik ontbijten

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan…. zing ik mee

  7. Als ik een mooie broek zie dan… koop ik hem

  8. Als ik trek heb dan…. eet ik wat fruit

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan…. maak ik het goed

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan… zeg ik er iets van

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan…. stop ik

  12. Als ik iemand zie huilen dan…. ga ik die person troosten

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan… denk ik wow

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan….. doe ik niks

  15. Als ik alleen thuis ben dan… kijk ik tv

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan…. zet ik iets anders aan

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan… zeg ik dat

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan…. breng ik het naar de politie

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan….. ga ik naar de winkel

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan…. geef ik diegene de bal

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan….. doe ik het

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan… gratis rijbewijs

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan.. vraag ik of ik die persoon een knuffel mag geven

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan…… voetbalkleren

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan… elke 5 jaar een nieuwe telefoon

  26. Als ik kon vliegen dan….. zou ik vliegen

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan…. in de hoek

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan…. luxe boot

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan…. wadden eiland

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan… de nijmeegse vierdaagse

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan… anne frank

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan ……. 100 keer dezelfde regel

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan….. vaarbewijs

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik ….. helene fischer

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan… plastic in de zee

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan…. werkschoenen

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan…. in de bergen

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor ….. wiskunde

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan… poolgebied

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan…. doe ik dat niet

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan… favo artiest

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan…… loop ik om

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan…. de koude douche

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan….boek

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan…… weet ik niks meer :)

 

 

 

Bedankt vast voor het invullen en ik hoop dat je het leuk vond !

Grtz Julian X

 

Reputatie 7
Badge +17

@Anoniem452  Bedankt!  Vr.45 ik zou dan willen weten hoe groot onmetelijk groot eigenlijk is. Als je dat kunt bevatten ben ik ook benieuwd wat dan de volgende vraag wordt. De zin van het leven is voor iedereen weer anders denk ik en uiteindelijk misschien wel 'geen' ;)

Reputatie 6
Badge +3
  1. Als ik van school naar huis ga dan……….ga ik eten en daarna sporten 

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan… blijf ik gewoon doen wat ik doe. er is meer nodig dan vriendelijkheid om kennis te maken. 

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan….. maak ik alles. maar als ik meer dan 9 uur bezig was met school haal ik de makkelijke opdrachten die ik al ken weg. 

  4. Als ik iets win in de loterij dan…. neem ik de prijs in ontvangst :)

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan…. ga ik me klaar maken voor school

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan…. blijft de melodie me voor altijd herinneren aan de situatie en de staat  waarin ik verkeerde op het moment dat ik het het voor het eerst hoorde. 

  7. Als ik een mooie broek zie dan… koop ik hem niet. 

  8. Als ik trek heb dan…. eet ik als ik eten bij me heb. 

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan…. haat ik mezelf of de mensheid of beide of sommige mensen. 

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan… boeit mij dat niet. het hoort bij het leven dat sommige mensen dit doen. 

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan…. stop ik. 

  12. Als ik iemand zie huilen dan… ga ik weg. vaak willen mensen niet tijdens het huilen van onbekenden  aangesproken worden. 

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan… vindt ik mezelf lelijk :)

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan…..  ga ik niet rijden 

  15. Als ik alleen thuis ben dan… ben ik mezelf. 

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan….huil ik niet. 

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan…begin ik een debat tegen mijn docent. ik zorg ervoor dat ik met respect praat. als ze mij respectloos vinden en me nog meer straf geven of de straf niet terug trekken geef ik ze aan bij de directeur. die kun je ook met argumenten begooien. 

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan…. laat ik het liggen. 

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan….. help ik. 

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan….scoor ik zelf. 

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan…..doe ik dat. 

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan… kies ik gratis boodschappen. 

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan… zeg ik dat niet. ik onthoud dat ik bij diegene in het krijt sta en zorg ervoor dat ik iets terug doe bij de volgende gelegenheid. 

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan……voetbalkleren. ik ben geen boer. 

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan…20 gratis boeken, zijn veel te duur tegenwoordig. 

  26. Als ik kon vliegen dan…..zou ik vliegen. 

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan….2 uur vegen. is mijn kamer weer schoon. 

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan….luxe auto. 

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan…. wadden eiland. 

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan… kennedymars. 

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan… zou dat albert einstein zijn. ik wil wel les van hem, gezien mijn docent een 0 is. 

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan …….eigen verhaal. 

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan….. ehbo. 

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik ….. geen flauw idee. heb nooit de drag gehad om in real life naar muziek te luisteren. 

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan…plastic. plastic dood meer organismes dan honger. 

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan….werkschoenen. 

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan…. bergen. ik ben niet gek met die stijgende zeespiegel. 

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor …..natuurkunde. 

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan… kies ik voor het poolgebied. 

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan…. doe ik het niet. 

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan…kies ik mijn crush. 

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan…… 3km omlopen. 

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan…. koude douch. 

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan…. een boek. 

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan…… zou dat zijn:  Als je moet kiezen tussen weten hoe groot de ruimte is of weten wat de zin van het leven is, wat zou je dan kiezen?

 

Reputatie 7
Badge +9
  1. Als ik van school naar huis ga dan……….  zeg ik dat ik huiswerk maak maar ga gamen

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan… raak ik mezelf helemaal kwijt

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan….. maak ik het niet

  4. Als ik iets win in de loterij dan…. wil ik het aan mijn broer geven

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan…. snooze ik nog een half uur

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan…. kijk ik eer rond of niemand mij hoort en begin te zingen

  7. Als ik een mooie broek zie dan… dan hoop ik dat ik genoeg geld heb

  8. Als ik trek heb dan…. snoep ik

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan…. val ik stil en loop ik vaak gewoon zwijgend weg

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan… doe ik alsof ik niks doe

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan…. fiets ik door

  12. Als ik iemand zie huilen dan…. twijfel ik wat ik moet zeggen om te troosten maar wacht te lang en is iemand anders mij al voor

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan… kijk ik ernaar

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan….. ga ik niet

  15. Als ik alleen thuis ben dan… zet ik gelijk de tv harder en op mijn favo zenders terwijl ik roblox speel

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan…. vertel ik het vaak aan mijn moeder

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan… wordt ik boos

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan…. hoop ik op meer luck maar zoek naar de eigenaar

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan….. ben ik bang dat ik dat oude persoon verkeerd help dus help niet

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan…. doe ik geen balsporten

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan….. doe ik dat

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan…5 jaar gratis boodschappen

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan.. sta ik altijd klaar voor diegene

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan…… overall

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan… 20 boeken per jaar, want dat is leuk

  26. Als ik kon vliegen dan….. vlieg ik naar de horizon

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan…. 10 min in de hoek

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan…. boot want ik kan dan over zeeën reizen

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan…. wadden eiland

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan… Nijmeegse vierdaagse

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan… koos ik voor iemand die voor mij belangrijk is en niet bekend is. dan kies ik voor mijn overleden tante

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan ……. 100x zelfde regel

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan….. EHBO opleiding is niet meer nodig😅 ik heb mijn diploma al. dus ik ga voor vaarbewijs, want dat past mooi bij mijn luxe boot die ik wil

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik ….. een artiest die mijn broer leuk vindt en hem dan meeneem

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan… honger kan ik niet oplossen dus ga ik voor nooit meer plastic in de zee

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan…. 10 jaar werkschoenen

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan…. strand

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor ….. frans, want dat maakt conversatie soms een stuk makkelijker

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan… poolgebied, want je kan je tegen de kou kleden

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan…. doe ik dat niet

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan…geen van beide, want ik hou niet van feestjes

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan…… nat! heb ik tenminste een excuus om laat te zijn

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan…. warm kraantje

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan…. waarom zou ik beroemd willen zijn door dat soort dingen te delen?

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan…… echt geen idee, maar het was wel leuk

Reputatie 7
Badge +17

Dank jullie! Mooie antwoorden XD.

@Banaantjeeee  antwoord op jouw vraag 45: onzichtbaar lijkt me heel grappig, mooi overal ongezien rondsnuffelen ☺️😎

@Monkeyboy69  ik vermoed dat jij in het echt die oude persoon vast wel even snel helpt voordat je die winkel in rent haha 😉

 

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Tartan13,

Hoi voor iedereen een lijstje als , dan…..wat is het eerste dat je doet?

  1. Als ik van school naar huis ga dan………ben ik blij en fiets ik naar huis.

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan…zou ik hem/haar beter leren kennen 

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan…..krijg ik stress

  4. Als ik iets win in de loterij dan….ben ik super blij en ja ga er wat wat mee doen

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan….ga ik me aankleden en naar beneden 

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan….zet ik het geluid harder en zing ik een beetje mee

  7. Als ik een mooie broek zie dan…vraag ik mijn moeder of ze hem wilt kopen als hij niet te duur is ​​​

  8. Als ik trek heb dan….ga ik eten

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan…. - (weet geen antwoord hierop) -

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan…zeg ik niks

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan…stop ik (als ik nog kan stoppen).

  12. Als ik iemand zie huilen dan….zou ik niks doen behalve als het iemand is die ik aardig vind

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan…smashhh, nee dan kijk ik een beetje naar dat persoon...

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan…..doe ik het toch niet 

  15. Als ik alleen thuis ben dan…zet ik leuke muziek op op Spotify en zet ik hem lekker hard aan!

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan….niks, ik ben niet gauw emotioneel

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan… zou ik zeggen dat het die ander was, ja ik ga toch geen straf doen waar ik niet voor heb gezorgd??

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan….pak ik het en hou het behalve als ik zie dat het iemand anders is

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan…..zou ik naar de winkel rennen, sorry voor die oude persoon

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan….geef ik de bal aan die ander, ik zou toch nooit de bal krijgen 

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan…..doe ik het

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan…boodschappen, kan je ook allemaal dure dingen meenemen en hoef je niet op geld te letten

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan..bedank ik dat persoon heel erg

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan……voetbalkleren, is veel mooier dan zo'n lelijk overall...

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan…telefoon, sowieso, ik vind boeken vreselijk!

  26. Als ik kon vliegen dan…..zou ik de hele wereld overvliegen 

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan….overweeg ik toch maar in de hoek staan, ja 2 uur vegen is saai

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan….auto, heb je veel meer aan

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan….ja allebei heeft het wat, maar ik kies toch waddeneiland 

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan…nijmeegse, 80 km is echt superver, dan val ik dood denk ik

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan…Einstein, nee geen idee

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan …….100x dezelfde regel, ik kan geen verhalen bedenken 

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan…..vaarbeweis

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik …..een concert die ik leuk vind maar weetnie wat

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan…nooit plastic in de zee, dan blijven de diertjes leven!

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan….schoenen, is fijner dan laarzen 

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand, dan strand, ik hou van strand, alleen ik woon nu er ver vandaan​​

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor ….. Engels, ik kan totaal geen Engels

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan… poolgebied!

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan…. neem ik het niet over, sorry, ik ga toch nie voor schut staan?

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan…crush

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan……loop ik naar huis en meld me ziek en zeg dat ik niet naar school kan

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan…. een lekkere koude douche

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan….schilderij, hou er bijde niet van maar ja, tegenwoordig zijn een paar vlekken schilderen een prachtig schilderij, dus das makkelijk 

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan……Iedereen is geweldig en je bent mooi zoals je bent!

Bedankt vast voor het invullen en ik hoop dat je het leuk vond !ja hoor vond het leuker dan ik eerst dacht!

Grtz Julian X

groetjes @Monkeyboy69 

 

Reputatie 7
Badge +11

@Askygirl ga hem vanmiddag/vanavond doen, ben nu in de intratuin!

Groetjes, @Monkeyboy69

Hey @Monkeyboy69  doe jij deze ook? :)  Ik ben benieuwd wat jij kiest! XxX 

  1. Als ik van school naar huis ga dan………. ben ik happy en verheug ik mij op de kat en om te skaten

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan… stap ik er op af !

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan…..😥

  4. Als ik iets win in de loterij dan….ben ik gek van blij zijn en ga ik iedereen bellen en dan wel aan iets goeds besteden

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan…. ben ik vervelend eerste kwartier, daarna gaat goed

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan….zing ik mee

  7. Als ik een mooie broek zie dan… denk ik hoeveel heb ik er al en dan koop ik hem niet haha

  8. Als ik trek heb dan…. slok karnemelk , ben ik lekker gaan vinden

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan…. lach ik van zenuwen en schaam ik me

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan… scream ik zo hard ik kan !

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan…. stop ik

  12. Als ik iemand zie huilen dan…. troost ik want dat is zielig

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan…🤤 blijf ik kijken

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan….. haha nee dat durg ik echt niet

  15. Als ik alleen thuis ben dan… music time ! Dance girl !

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan….😪

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan…word ik boos op die persoon en zeg ik het ook tegen die. Maar ik ga de straf wel doen, klik niet.

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan…. Wow ! Ice cream ! En dan shoppen. Oh wacht, nee eerst kijken of het van iemand is. haha

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan…..dan help ik, screw de winkel ;)

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan…. mag hij of zij scroren hoor

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan….. no problem !

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan…boodschappen, dat is denk ik meer waard.

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan.. laat ik dat merken, veel dankjwel zeggen en helpen als ie zelf wat heeft,

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan…… shirt broekje kniekousen, no problem

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan… haha dan de boeken

  26. Als ik kon vliegen dan….. vloog ik naar Canada oude vrienden bezoeken en dan door naar Moskou om die Putin in het water te gooien XD

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan…. al lijkt het me vreselijk maar dan toch maar in de hoek staan.  veel korter.

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan…. boot, dan kan ik de zee over

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan….eiland, relaxed

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan…nijmegen, want dat is een super event !

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan…Cleopatra, hoe kreeg zij als jonge vrouw zoveel macht over al die mannen?

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan …….3 kantjes want dan schrijf ik een onbegrijpelijke tekst over egels en vlinders en maanvarkens en marsmieren :p

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan…..vaarbewijs, ehbo ga ik wel bij de scouting doen

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik …..een festival zoals Lowlands of Zwarte cross

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan… nooit meer plastic want indirect ontstaat de honger daar ook door

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan….werkschoenen want die zijn er wel in leuke modellen

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan….bergen, zo mooi!

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor …..wiskunde

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan…poolgebied, daar kun je je op kleden

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan….ja, dan neem ik het wel over. Ik las van jou dat jij in de hoek ging en mijn eerste gedacht was ik spring zo naast hem als ik er was ! haha, vind het met 2 beter te dragen dan in je eentje dus ik ga erbij !

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan…crush !

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan……loop ik dwars door dat water, boeit niks XD, ik zwem wel, word ik totaal nat, nog mooier haha

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan….ik ben niet tegen vies dus ik ga met dat kraantje mijn handen even afspoelen en dan is het wel okey

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan…. schilderij , ik love tekenen enzo

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan……vind ik jou een held !

 

 

 

Bedankt vast voor het invullen en ik hoop dat je het leuk vond ! Ja heel leuk! Thanks @Tartan13  XxX

Reputatie 3
Badge

Hoi voor iedereen een lijstje als , dan…..wat is het eerste dat je doet?

  1. Als ik van school naar huis ga dan……… Gamen, met vriendinnen chillen of huiswerk maken

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan… Probeer ik me te mengen in een gesprek van diegene

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan….. Begin ik gelijk aan mn huiswerk

  4. Als ik iets win in de loterij dan…. Zet ik het op mijn rekening en koop ik een gave motor of auto als ik een rijbewijs heb

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan…. Gooi ik water in mn gezicht

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan…. Playback ik mee

  7. Als ik een mooie broek zie dan… Kijk ik hoe duur die is en smeek mn moeder om hem te kopen

  8. Als ik trek heb dan…. Doe ik de snoepla open en ga wat eten

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan…. Probeer ik het te verbergen en ga ik verder met mn leven

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan… Hou ik mn mond

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan…. Fiets ik heel hard door tenzij ik een politie zie

  12. Als ik iemand zie huilen dan…. Ga ik er naartoe als ik diegene mag en anders laat ik hem/haar zitten

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan… Zeg ik smash in mn hoofd en probeer onopvallend naar die persoon te kijken, maar ik zou er nooit op af durven stappen

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan….. Laat ik hem liggen

  15. Als ik alleen thuis ben dan… Zet ik de muziek op mn box op zn max en spring ik lekker mee

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan…. Huil ik

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan…   Snitch ik diegene als het geen vriendin is anders doe ik niks

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan…. Laat ik hem waarschijnlijk liggen

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan… Help ik die persoon snel en ga daarna heel snel naar die winkel

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan…. Geef ik die bal aan diegene (dit zal nooit gebeuren, omdat ik keeper ben)

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan….. Zou ik dat doen

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan… 5 jaar gratis boodschappen

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan.. Doe ik aardig tegen die persoon zodat ze weten dat ik dankbaar voor hem/haar ben

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan…… Voetbalkleren, doen alle jongens in mijn klas toch al

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan… 20 gratis boeken, krijg meestal toch binnen 5 jaar een nieuwe telefoon van mn ouders

  26. Als ik kon vliegen dan….. Zou ik nu naar mijn oom in Australië vliegen

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan…. 10 min in de hoek staan, want dat is korter en is minder vermoeiend

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan…. Een luxe auto, met een auto kan je overal naartoe, met een boot niet

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan…. Een wadden eiland, lekker rustig

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan… Nijmeegse vierdaagse, geen idee waarom, maar ik heb echt de conditie van een kiezelsteen.

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan… Zou ik mijn overgrootoma willen vragen hoe de oorlog was en hoe het in Auschwitz 

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan ……. 3 kantjes met een eigen verhaal, ik hou van schrijven en zou het leuk vinden om ook ooit een boek uit te brengen dus dat heb ik zo af

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan….. ehbo opleiging dan kan je mensen helpen

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik ….. TAYLOR SWIFT

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan… nooit meer plastic in de zee, daar heeft iedereen voordeel van

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan…. werkschoenen, werklaarzen kan je echt nergens mee matchen behalve een overal

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan…. Wonen in bergen, wandelen in bergen is zo rustgevend en het strand is alleen fijn als het warm is, maar dan is het er heel druk

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor ….. Engels, daar ben ik nu heel slecht in en ik heb er later voordeel aan.

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan… Super koude poolgebieden, lekker het hele jaar een warme trui aan

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan…. Doe ik dat niet, maar probeer hulp te zoeken voor die persoon

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan… M’n favo artiest, ik zou m’n crush nooit durven uitnodigen

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan…… Loop ik terug naar huis en meld ik me ziek

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan…. Stap ik onder de koude douche en daarna een warme trui aan

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan…. Zou ik een super besteller boek willen schrijven, zoals ik al zei wil ik schrijfster worden, dus dat zal ideaal zijn

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan……Zou ik helemaal niks noemen

 

 

 

Bedankt vast voor het invullen en ik hoop dat je het leuk vond !

Grtz Julian X

Reputatie 4
Badge +3
  1. Als ik van school naar huis ga dan ga ik netflixen en een snack pakken.

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan probeer ik met diegene te praten als t klikt.

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan probeer ik het in de lessen af te maken.

  4. Als ik iets win in de loterij dan zou ik het sparen en later uitgeven.

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan blijf ik veels te lang liggen.

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan ga ik erop dansen.

  7. Als ik een mooie broek zie dan ga ik het passen en dan kopen.

  8. Als ik trek heb dan pak ik een snack.

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan moet ik er mee leven en het de volgende keer slimmer doen.

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan spreek ik die persoon aan of de winkelier.

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan fiets ik door als ik geen zin heb om te wachten.

  12. Als ik iemand zie huilen dan ga ik naar diegene toe en proberen te helpen.

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan ga ik veel naar hem kijken.

Reputatie 7
Badge +6

Tuurlijk is dit iets voor mij!

Hoi voor iedereen een lijstje als , dan…..wat is het eerste dat je doet?

  1. Als ik van school naar huis ga dan klets ik wat met mijn vrienden

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan stap ik naar diegene toe:D

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan maar aan de slag gaan toch? Hoe eerder ik begin, hoe eerder ik vanaf ben;)

  4. Als ik iets win in de loterij dan ga ik gillen haha

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan merk ik dat ik verslapen heb en waarschijnlijk WEER te laat kom op school en daarom ga ik dus effe naar school:)

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan ga ik dansen;)

  7. Als ik een mooie broek zie dan kopen toch?

  8. Als ik trek heb dan water drinken(Het helpt hoor)

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan ga ik stuk met mijn vrienden

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan spreek ik hem aan en misschien heeft degene een goeie reden

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan rem ik keihard:|

  12. Als ik iemand zie huilen.... Als degene een vriend is geef ik hem een knuffel, maar als het geen vriend is dan ga ik hem troosten 

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan ga ik degene dromerig aanstaren(Zonder dat ik het zelf besef :/ )

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan doe ik niks. Ook al is er niemand en kan ik niet gepakt worden, maar ik kan altijd gewond raken...

  15. Als ik alleen thuis ben dan DANSEN XD

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan moet ik huilen:(

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan vind ik het onterecht, maar ik wil geen verrader zijn

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan breng ik het naar de gemeente

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan ga ik de oude persoon helpen. Misschien ben ik lucky en is die ene ding niet uitverkocht als ik klaar ben

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan gun ik mijn teamgenoot;)

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan waarom niet? De verwarming staat toch aan haha

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan 5 jaar gratis boodschappen natuurlijk. Wat heb ik aan een rijbewijs zonder auto en op mijn 12e? ;)

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan geef ik degene een knuffel:)

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan Voetbalkleren natuurlijk! Kniekousen zijn zo gaaf

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan elke 5 jaar een nieuwe smartphone:)

  26. Als ik kon vliegen dan is dat geweldigXD

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan 10 minuten in de hoek maar:|

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan kies ik natuurlijk voor boot:D

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan kies ik voor op een waddeneiland wonen;)

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan ga ik voor kennedymars!!!

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan zou ik Socrates wel willen spreken:D

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan kies ik voor mijn eigen verhaal schrijven:-)

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan kies ik voor een vaarbewijs!

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik beyoncé

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan kies ik voor nooit meer plastic in de zee, want van klimaatverandering sterfen ook veel mensen! 

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan….

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan kies ik voor wonen in de bergen! Ik wil wel leren bergen klimmen:)

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor wiskunde haha

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan kies ik voor noordpool. Ik wil wel de kerstman ontmoeten hoor hahaXD

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan ligt eigenlijk aan de situatie maar meestal neem ik het over

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan kies ik toch wel voor mijn crush ☺

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan maar nat worden!

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan maar koude douche:(

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan kies toch voor boek:D

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen 

Als ik kon kiezen tussen onzichtbaar worden als superkracht of gedachtes lezen dan...

 

 

Bedankt vast voor het invullen en ik hoop dat je het leuk vond ! Jaa! Was super leuk:)

Grtz Julian X

Liefs x Banaantje <3

Reputatie 7
Badge +17

Dank jullie wel!  @Banaantjeeee  deze is ook wel leuk voor jou denk! XD 

Reputatie 7
Badge +2
  1. Als ik van school naar huis ga dan……….ben ik blij

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan…wil ik die persoon leren kennen

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan…..hoort dat er bij

  4. Als ik iets win in de loterij dan….zou ik juichen

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan….denk ik “ik ben benieuwd”

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan….murmel ik mee haha

  7. Als ik een mooie broek zie dan…denk ik ik heb er al genoeg dus laat maar even. Maar als het echt een heel bijzonder mooie is dan zou ik maybe wel gaan zeuren bij mijn ouders haha

  8. Als ik trek heb dan….eet ik

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan….schaam ik mij

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan… ga ik gillen

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan….stop ik

  12. Als ik iemand zie huilen dan….vind ik dat zielig en wil ik die persoon troosten

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan…kijk ik stiekem een paar keer

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan…..doe ik niks want dat durf ik niet

  15. Als ik alleen thuis ben dan… dans ik op muziek

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan….krijg ik tranen

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan…zou ik niet blij zijn en haar/hem aankijken en denken “kom op zeg nou dat jij het deed”

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan….kijk ik of ik zie van wie het is en dan vraag ik mijn moeder wat ik nu moet doen

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan…..help ik die oude persoon

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan….geef ik de bal

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan…..doe ik !

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan…Boodsschappen

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan.. hug, kus, hand geven, bedanken !

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan……altijd in voetbalkleren hahah

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan…de smartphone want voor boeken kan ik naar de bieb hihi

  26. Als ik kon vliegen dan…..vloog ik elke week even naar mijn opa en oma

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan….dan ga ik wel 10 minuten in de hoek staan ( oh wat zou ik me schamen daar haha, maar 2 uur vegen is helemaal niks aan en te lang)

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan….auto

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan…. eiland , heerlijk

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan…in 1 keer. Maar dat haal ik nooit ;)

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan…Florence Nighengale, heel goed wat ze deed

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan …….100 keer dezelfde regel. Ik ga geen extra moeite doen voor straf xd

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan…..ehbo

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik ….. lowlands of zwarte cross ofzo

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan…mag ik het verdelen ?

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan….werkschoenen, die zijn er nog wel in modellen enzo

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan….bergen !

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor …..wiskunde

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan…koude poolgebied

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan….ligt eraan als hij een aardige jongen is dan vind ik het zielig en dan ga ik samen met hem voor schut. Heb ik al es gedaan trouwens.

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan…crush <3

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan……loop ik er dwars door xd

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan….koude douche haha

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan….schilderij, ik hou van tekenen en schilderen.

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan……vind ik dat jij leuke lijsten maakt ! Maak je nog een nieuwe weer?

Bedankt vast voor het invullen en ik hoop dat je het leuk vond !

Ja zeker!  Groetjes Maiskolfje

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Julian12,

 

oeps, was ik net met die vragenlijst bezig en die vragen kwamen me ergens nogal bekend voor….kom ik er net achter dat ik 'm een jaar geleden al heb ingevuld….

Maar, voor vraag 37 Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan…kies ik voor wonen in Bergen aan Zee, gwn omdat ik dat grappig vind klinken en woon ik toch aan het strand, hmm wel een eind weg van waar ik nu woon, misschien toch nog even over nadenken...

Nou ja, de rest staat hierboven ergens

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

  1. Als ik van school naar huis ga dan………. Kom ik thuis...

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan… ontwijk ik diegene

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan….. Is dat niet zo fijn.

  4. Als ik iets win in de loterij dan…. Ben ik verbaasd, want ik ben minderjarig

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan…. Ben ik al wakker

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan…. Luister ik naar dat liedje.

  7. Als ik een mooie broek zie dan… ???

  8. Als ik trek heb dan…. Ga ik water drinken

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan…. Heb ik spijt.

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan… Doe ik alsof ik niet besta.

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan…. ??

  12. Als ik iemand zie huilen dan…. Ben ik weg.

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan… Ontwijk ik diegene.

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan….. Zou ik niet rijden.

  15. Als ik alleen thuis ben dan… Is er niemand anders thuis.

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan…. Zien mensen mij als gevoelloos.

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan… Heb ik pech.

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan…. Ga ik opzoek naar de eigenaar.

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan…..??

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan…. Moet je doen wat goed is.

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan….. Doe ik dat.

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan… Heb ik 2 leuke keuzes

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan.. Ben ik diegene niet ondankbaar.

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan…… Kies ik een overall

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan… Heb ik 2 keuzes.

  26. Als ik kon vliegen dan….. was ik geen mens

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan….2 uur vegen.

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan…. kies ik de duurste en verkoop die dan weer.

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan…. Wadden eiland

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan… Heb ik daarna blaren.

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan… Dat kan ook. Op school heb ik geleerd dat geschiedenis het verleden is. 1 seconden geleden is ook verleden en dus ook geschiedenis. Ik ben dus geschiedenis, heden en toekomst (:

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan ……. Heb ik daarna een pijnlijke pols.

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan….. Heb ik 2 keuzes.

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik ….. Een concert uit.

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan… Nooit meer honger.

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan…. werklaarzen

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan …. In de bergen.

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor ….. 

  39. Wis(t ik het maar)kunde

  40. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan…  Koude poolgebied.

  41. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan…. Besta ik opeens niet meer.

  42. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan… Geef ik geen party.

  43. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan…… Loop ik om.

  44. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan…. Douche ik helemaal niet.

  45. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan…. Een boek.

  46. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan……  Zou ik dat niet doen.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi voor iedereen een lijstje als , dan…..wat is het eerste dat je doet?

  1. Als ik van school naar huis ga dan………. Maak ik mijn huiswerk.

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan…maak ik kennis met diegene

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan….. Ga ik stressen.

  4. Als ik iets win in de loterij dan…. Spring ik een gat in de lucht.

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan…. Maak ik me klaar voor school.

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan…. Ga ik meezingen.

  7. Als ik een mooie broek zie dan… wil ik die hebben.

  8. Als ik trek heb dan…. Eet ik wat.

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan…. Zeg ik sorry, of schaam ik me

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan… spreek ik diegene aan.

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan…. Stop ik.

  12. Als ik iemand zie huilen dan…. Troost ik diegene.

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan… ga ik over diegene Zwijmelen.

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan….. Ga ik niet rijden, want dat kan ik niet.

  15. Als ik alleen thuis ben dan… pak ik iets lekkers uit de voorraad kast.

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan…. Huil ik lekker mee.

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan… Geef ik aan dat ik daar mee struggle.

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan…. Hou ik die.

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan….. Dan help ik die oude persoon.

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan…. Ben ik blij voor hem/haar.

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan….. Dan doe ik dat.

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan… 5 jaar gratis boodschappen, want mijn ouders betalen mijn rijlessen en rijbewijs als ik tot mijn 18e niet rook en drink.

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan.. Bedank ik diegene.

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan…… altijd voetbal kleren.

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan… 20 boeken per jaar, ik lees heel veel.

  26. Als ik kon vliegen dan….. Zou ik als eerste mens zelf een rondje om de wereld vliegen.

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan…. 10 minuten in de hoek staan.

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan…. Kies ik voor een luxe auto, want die gebruik je meer.

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan…. Kies ik voor een waddeneiland.

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan… Nijmeegse vierdaagse.

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan… zou ik dat niet doen.

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan …… 3 kantjes met een eigen verhaal.

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan….. Vaarbewijs.

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik ….. DIRECT of Coldplay.

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan… nooit meer plastic in de zee.

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan…. Werkschoenen

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan…. Wonen aan het strand.

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor ….. Gym.

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan… koude poolgebied.

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan…. Dan doe ik dat niet.

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan… m'n crush natuurlijk!

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan…… 300 meter en dan maar nat.

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan…. Koude douche.

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan…. Super bestseller boek schrijven.

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan…… wil ik zeggen dat ik het een erg leuke vragenlijst vond.

 

 

 

Bedankt vast voor het invullen en ik hoop dat je het leuk vond !

Grtz Julian X

 

Reputatie 7
Badge +17
  1. Als ik van school naar huis ga dan……….  hard fietsen om zsm thuis te zijn

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan… probeer ik een praatje te maken

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan….. maak ik meestal de helft niet

  4. Als ik iets win in de loterij dan…. gaat er ook wel iets naar m’n ouders (ligt wel aan het bedrag😂)

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan…. eerst 10x snoozen

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan…. wordt ik blij

  7. Als ik een mooie broek zie dan… doet me niks. Ik geef niet zo veel om kleding

  8. Als ik trek heb dan…. ga ik eten

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan…. schaam ik me soms (ligt er aan wat ik gedaan heb)

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan… zeg ik er waarschijnlijk niks van. Niet mijn probleem.

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan…. stop ik

  12. Als ik iemand zie huilen dan…. als ik diegene ken probeer ik hem/haar te troosten

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan…zorg ik ervoor dat die m’n vriendje wordt (is ook gelukt😄)

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan…..niks. Ik ga niet zonder rijbewijs autorijden

  15. Als ik alleen thuis ben dan…Ga ik gamen, tv kijken, rukken. Net waar ik zin in heb.

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan….niks eigenlijk. Ik moet ook nooit huilen om films en zo.

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan… Naai ik diegene er keihard bij (ligt er wel aan wie het is)

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan….is dat van mij.

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan…..ga ik de persoon wel helpen.

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan….gun ik ‘m dat wel denk ik.

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan…..doe ik dat. Alles voor 1000 euro😂

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan…5 jaar gratis boodschappen.

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan..bedank ik die persoon.

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan……overall. Ben voetbalkleren echt helemaal zat.

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan…20 boeken per jaar. Nieuwste smartphone boeit me niet.

  26. Als ik kon vliegen dan…..ga ik niet meer met het ov

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan….10 minuten in de hoek

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan….luxe boot

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan….druk centrum

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan…Kennedymars. Vierdaagse duurt te lang

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan…zou ik gitaarles willen van Jimi Hendrix

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan …….3 kantjes met een eigen verhaal

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan…..vaarbewijs

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik …..Liefst Slayer maar die zijn gestopt dus dat kan niet meer. Heel wat anders dan, BTS of zo😄 (luister ook wel veel naar kpop)

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan…nooit meer honger

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan….werkschoenen

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan….In de bergen

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor …..wiskunde

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan…hete woestijn. Heb echt een hekel aan kou

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan….heeft die pech gehad

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan…m’n vriendje komt ook wel zonder uitnodiging. Favo artiest dus

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan……maar nat worden

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan….koude douche.

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan….bestseller boek schrijven

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan……heb ik geen idee

 

Reputatie 4
Badge +2

Hoi voor iedereen een lijstje als , dan…..wat is het eerste dat je doet?

  1. Als ik van school naar huis ga dan………. eten

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan… ga ik ermee praten

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan…..ga ik eerst onstpannen en het dan maken

  4. Als ik iets win in de loterij dan…. geef ik het aan mijn moeder (want babe, wat ga ik doen met 2000 euro)

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan….blijf ik nog even liggen

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan….ga ik dansen

  7. Als ik een mooie broek zie dan…ga ik bedenken hoe mooi hij me staat

  8. Als ik trek heb dan….hangt er vanaf. Als ik verdrietig ben eet ik niet, anders ga ik wel eten. behalve als ik ergens lig, dan ben ik te lui om op te staan.

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan….schaam ik me.

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan…ga ik gillen dat hij/zij iets heeft gejat.

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan….fiets ik door.

  12. Als ik iemand zie huilen dan…hangt er vanaf of ik dat persoon ken.

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan…ja… vertel ik het aan mijn vriendinnen/

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan…..huh?

  15. Als ik alleen thuis ben dan…ben ik bang

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan….voel ik me gwn slecht.

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan…word ik boos.

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan….houd ik het.

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan…..help ik dat persoon en ren daarna topspeed naar de winkel.

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan….scoor ik zelf (sorry not sorry)

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan…..ja ik zou het doen. als het voor een week was, dan wel.

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan…ik ben 12, dus boodschappen!

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan..zeg ik dankje.

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan……niks.

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan…20 boeken.

  26. Als ik kon vliegen dan…..zou ik…. ja. dan zou ik op tijd zijn voor school.

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan….zou ik in de hoek staan.

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan….zou ik de auto kiezen (er is geen meer ofzo, bij mij in de buurt)

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan…. zou ik in het centrum wonen.

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan…huh?

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan…zou ik met Rosa parks praten.

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan …….zou ik het verhaal kiezen, ik ben een hele goeie schrijfster, dus ik zou het wss leuk vinde.

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan…..weet ik veel.

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik ….. LITTLE MIX! maar die zijn uit elkaar….

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan…honger.

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan….weet ik veel.

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan….STRAND

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor …..Wiskunde of bio.

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan…nu moet ik ff denken/

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan….nee, nee. ik zou het niet doen, I'm sorry. behalve als ik dat persoon ken en mag.

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan…mijn crush en ik zijn vrienden die komt sws. Dus artiest.

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan……ik blijf gwn thuis.

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan….kraantje bij de grond.

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan….bestsellerrr

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan……uh...

 

 

 

Bedankt vast voor het invullen en ik hoop dat je het leuk vond !

Grtz Julian X

 

Hoi voor iedereen een lijstje als , dan…..wat is het eerste dat je doet?

  1. Als ik van school naar huis ga dan………. Fiets ik 

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan… probeer ik die persoon beter te leren wat niet altijd helemaal lukt maar toch (: 

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan….. ben ik booos

  4. Als ik iets win in de loterij dan…. Ben ik blij (: 

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan…. Ben ik nog niet wakker en sla ik m’n wekker zo snel mogelijk uit 

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan…. Zing ik in m’n hoofd mee en thuis hardop 

  7. Als ik een mooie broek zie dan… Idk 

  8. Als ik trek heb dan…. Soms pak ik het andere keer vraag ik het andere keer eet ik niets 

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan…. Schaam ik me heel erg 

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan… Idk 

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan…. Ga ik door 

  12. Als ik iemand zie huilen dan…. Troosten 

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan… ga ik staren en gaat m’n mond per ongeluk een stukkie open 🫣

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan….. niks 

  15. Als ik alleen thuis ben dan… kijk ik porno 😆

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan…. Probeer ik heel erg hard niet te huilen behalve als ik alleen thuis ben dan laat ik het gewoon gaan

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan… Idk 

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan….Idk 

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan….. toch maar ff helpen kan het altijd nog online kopen (; 

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan…. Lastiggg alleen als hij zij het aardig is dan wel

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan….. JA!!!

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan… boodschappen!

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan.. geef ik hem haar het een knuffel of zeg gewoon  dankjeeeee

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan…… voetbal kleren anders beetje warm 

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan… boeken!!!

  26. Als ik kon vliegen dan….. deed ik dat heeeel veel lijkt me zo fijn!!! Ging ik ff  met de vogels mee naar het warme zuide 🤩

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan…. Vegen vind niet zo leuk als ik mensen niet kan zien maar zij mij wel

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan…. Idk 

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan…. Wadden eiland 

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan…Idk 

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan… salvador dali want mensen zeggen altijd in boeken en films dat hij een beetje apart was maar ik zou dan wel willen leren kennen of hij dat ook echt is (: 

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan …….eigen verhaal is veel leuker vind ik 

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan….. lastig denk toch ehbo 

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik …..Harry styles 

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan… is geen oorlog, geen racisme, geen lhbtfobische mensen, geen honger voor iedereen, geen plastic ook een optie hè hè 

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan…. Idk 

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan…. Strand maar wel niet te dichtbij want anders wordt je steeds overspoelt 

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor ….Frans je parle francais formidable ofzoiets .

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan… geen idee 🥵 🥶 

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan…. Geen idee ligt eraan wie 

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan… lastig allebei??? 

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan…… Idk 

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan…. Koude douche 

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan…. Boek (mag strip ook) 

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan…… ik hou van heartstopper!!!!!!

Haha doeiii leuke als dan vragen liefs Taiii 🍀🍀🤗

 

 

Bedankt vast voor het invullen en ik hoop dat je het leuk vond !

Grtz Julian X

 

Hoi voor iedereen een lijstje als , dan…..wat is het eerste dat je doet?

  1. Als ik van school naar huis ga dan……….fiets ik na huis en luister ik muiziek of fiets met vrienden naar huis 

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan… is er niks

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan….. Ben ik chagie maar maak het toch

  4. Als ik iets win in de loterij dan….geen idee is vast heel weinig  want heb altijd pech

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan…. Ben ik chagie en denk ik wat doe ik hier nu nog 

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan….luister ik die en meschien dat ik er op dans of mee zing

  7. Als ik een mooie broek zie dan… koop ik die als die me past 

  8. Als ik trek heb dan…. Eet ik en voel ik me schuldig dat ik weer eet

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan…. Ben ik chagie om dat ik ook niks goed doe 

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan… geen idee

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan…fiets ik gewoon door en denk had ik maar langzamer gefietst 

  12. Als ik iemand zie huilen dan….vraag ik wat er is en of ze hulp nodig heben als ik me zelf goed voel op dat moment 

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan… denk ik dit is toch niet haal baar want je bent lelijk 

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan…..doe ik niks of heel meschien als het een oldtimer is wel een rondje rijden anders niet 

  15. Als ik alleen thuis ben dan… ben ik sad en chagie en haat ik me leven

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan…. Moet ik huilen

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan…zeg ik dat ik het echt niet was en die genen naast me het was

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan….neem ik hem mee na dat ik heb gevraagt is iemand geld verloren

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan…..loop ik door 

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan…. Zal ik de ander het laten doen want als gaat fout bij mij 

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan…..doe ik dat niet want heb het altijd koud

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan… gratis rijbewijs voor auto vrachtwagen en tractor en boot

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan..zeg ik het tegen die persoon

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan……overal

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan…nuiwen  smartphone want ben heel onhandig met me telfoon

  26. Als ik kon vliegen dan….. vloog ik naar de hell en ging niet meer terug 

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan…. 10 minuuten in de hoek

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan….een auto 

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad....een wadden eiland want de stad is me te druk waar door ik sters krijg

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan… vierdaagse 

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan…was het een oude farao uit Egypte 

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan …….een eigen verhaal 

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan…..een vaarbewijs

34.Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik …..geen idee vind alles wel leukAls ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan…geen plastic meer in de zee 

35.Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan….werkschoenen want sommigen lijken echt op schoenen die je normaal ook draagt

36.Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan…. Kies ik de bergen

37.Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor …..wiskunde want snap er geen kut van

38.Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan…Kies ik de woestijn

39.Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan….geen idee

40.Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan…favoriete artiest want heb geen cruch

41.Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan……loop ik 3 km om school want school boeit me vrij weinig 

42.Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan….toch dat warme  kraantje 

43.Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan….dan zal ik een boek doen

44.Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan……geen idee 

 

 

 

Bedankt vast voor het invullen en ik hoop dat je het leuk vond !

Grtz Julian X

 

Reputatie 7
Badge +17

 

Hoi  @Abby S  bedankt voor het invullen. Hier die je kwijt was

12 Als ik iemand zie huilen dan.....

 

15 Als ik alleen thuis ben dan…

26 Als ik kon vliegen dan…

31 Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan… 

41  Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan…

Die 47 t/m 51 komen denk ik uit een ander lijstje ofzo. Snap.ik ook niet waar die van zijn. Tijdje geleden 😊😊

Groetjes liefs Julian X

Reageer