Vraag

Als, dan vragen ! wat kies jij ?

  • 10 February 2022
  • 64 reacties
  • 1084 Bekeken

Reputatie 7
Badge +17

Hoi voor iedereen een lijstje als , dan…..wat is het eerste dat je doet?

  1. Als ik van school naar huis ga dan……….

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan…

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan…..

  4. Als ik iets win in de loterij dan….

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan….

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan….

  7. Als ik een mooie broek zie dan…

  8. Als ik trek heb dan….

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan….

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan…

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan….

  12. Als ik iemand zie huilen dan….

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan…

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan…..

  15. Als ik alleen thuis ben dan…

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan….

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan…

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan….

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan…..

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan….

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan…..

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan…

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan..

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan……

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan…

  26. Als ik kon vliegen dan…..

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan….

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan….

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan….

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan…

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan…

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan …….

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan…..

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik …..

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan…

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan….

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan….

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor …..

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan…

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan….

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan…

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan……

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan….

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan….

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan……

 

 

 

Bedankt vast voor het invullen en ik hoop dat je het leuk vond !

Grtz Julian X


64 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Heey,

  1. Als ik van school naar huis ga dan……….ik ga dan naar mijn  vriendin.

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan… Spreek ik met diegene voor een leuk gesprek

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan….. plann ik wat ik eerst ga doen.

  4. Als ik iets win in de loterij dan…. ben ik blij en deel het geld met familie en vrienden.

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan…. Luister ik muziek en doe m'n dingen

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan…. luister ik en swing ik.

  7. Als ik een mooie broek zie dan… koop ik hem als het leuk staat.

  8. Als ik trek heb dan…. Ga ik wat eten

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan…. Schaam ik me dood.

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan… Loop ik naar een manager en vertel wat ik zag

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan…. Stop ik.

  12. Als ik iemand zie huilen dan…. Loop ik naar diegene toe om te vragen wat er is. ( same als@RealX )

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan… simp ik en schrijf en typ ik aleen over hem/haar.

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan…..  Laat ik hem alsnog liGgen.

  15. Als ik alleen thuis ben dan.....​​​pak ik snacks en chill ik.

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan…. wordt ik verdrietig en emotioneel. 

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan… schaam ik me dood.

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan…. pak ik het op, luister of er ergens iemand is die zegt ik ben me €100,- kwijt anders heb ik extra geld.

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan….. ik ga die oude persoon helpen.

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan…. Doe ik dat ook.

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan….. ik ga in mijn eigen stijl.

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan… kies ik voor de boodschappen. 

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan.. Koop ik een bosje bloemen en geef ik het aan diegene en zeg dat ik super blij met diegene ben.

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan…… overal.​​​​

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan… ga ik voor de 20 boeken. 

  26. Als ik kon vliegen dan….. deed ik dat ook met mijn crush..

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan…. Vegen! Dan is het schoon.

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan…. Luxe boot. Dan kan je varen   ;)

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan…. kies ik voor de wadden eilanden. Lekker rustig    :)

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan… de nijmeegse vierdaagse. 

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan… Zou dat ( klink raar maar ) Adolf Hitler:​​​​​.... 

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan ……. eigen verhaal. ben ik goed in    :) 

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan….. kies ik voor de vaar bewijs. Dan kan ik met vrienden of@Julian12  varen misschien   :)

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik ….. idk 2 

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan… Plastic in de zee. #SAFETHETURTLES!!♡

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan…. ga ik voor werkschoenen. das fijner vind ik.

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan…. kies ik voor de bergen. Lekker rustig en chill.

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor ….. rekenen :(

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan… kies ik voor de poolgebieden. mooie natuur :)

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan…. zet ik mij zelf voor schut want ik zet mezelf toch al vaak voor schut-

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan… kies ik voor mijn crush op t forum  ( he drives me crazy 🥴 )

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan.... ik loop wel 3km om. 

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan…. ga ik voor de koude douche. Want dat is wel zo vervrissend vind ik Dan.

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan…. Schrijf ik een supper besteller boek,gaat vind ik fijn.

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan…… doe ik dat    :)

Tysmm leuke vragenlijsten:  :)

Xx een hulpvol meisje  ;3

 

 

Reputatie 4
Badge +1
  1. Als ik van school naar huis ga dan……… youtube kijken

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan… ga ik er mee praten en beter leren kennen

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan….. ga ik het langzaam maken en soms overslaan

  4. Als ik iets win in de loterij dan…. zou ik verhuizen en mijn ouders geld geven (en natuurlijk shoppen)

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan…. kijk ik op mijn telefoon

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan…. dans ik of word ik blij

  7. Als ik een mooie broek zie dan… wil ik hem kopen

  8. Als ik trek heb dan….  ga ik eten

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan….  kijk ik hoe ik dat kan oplossen en als het iets kleins is dan lach ik erom

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan… zeg ik het tegen iemand die daar werkt

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan…. stop ik

  12. Als ik iemand zie huilen dan…. vraag ik hoe het gaat

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan… ben ik verlegen en ga ik weg

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan….. niks

  15. Als ik alleen thuis ben dan… kijk ik youtube of maak ik schoon

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan…. ga ik huilen

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan… zeg ik dat ik het ook was

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan…. pak ik het op 

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan….. help ik die persoon

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan…. geef ik hem/haar/hen de bal

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan…..doe ik het

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan… gratis boodschappen

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan.. geef ik die persoon veel complimenten en cadeaus

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan……voetbalkleren

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan…20 boeken per jaar

  26. Als ik kon vliegen dan….. vloog ik voor altijd boven

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan…. 10 minuten in de hoek

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan…. luxe auto

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan….wadden eiland

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan… nijmeegse vierdaagse

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan…zou ik praten met anne frank

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan …….3 kantjes met een eigen verhaal

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan….. ehbo opleiding

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik ….. muse of eminem

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan… nooit meer honger

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan….werkschoenen

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan…. wonen aan het strand

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor ….. natuurkunde

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan…super koude poolgebied

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan….neem ik het op

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan…favo artiest

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan……3km omlopen

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan….warm kraantje

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan….allebei heel cool, maar k denk toch een schilderij

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan…… weet ik niet, want ik heb helaas weinig creativiteit in dit soort vragen. Ik vond het wel een leuke vragenlijst!
    groetjes, c0cootje

Reputatie 7
Badge +17

Wie volgt ?;) 

Reputatie 2
Badge
  1. Als ik van school naar huis ga dan………. Ga ik eerst eten en op mijn telefoon

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan… stel ik vragen om ze beter te leren kennen

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan….. doe ik er niets aan

  4. Als ik iets win in de loterij dan…. ga ik heel veel kleding kopen en een nieuwe telefoon kopen.

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan…. ga ik naar beneden om te eten

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan…. ga ik meestal mee playbacken

  7. Als ik een mooie broek zie dan… koop ik hem

  8. Als ik trek heb dan…. g ik naar de winkel om eten te kopen want we hebben nooit wat lekkers in huis

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan…. zeg ik het tegen niemand

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan… negeer ik het meestal want ik ga niet lopen snitchen

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan…. fiets ik gwn door

  12. Als ik iemand zie huilen dan…. als ik diegene aardig vind ga ik er naartoe om te vragen of er wat is maar als ik diegene een bitch vind negeer ik het

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan… ga ik met diegene praten

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan….. pak ik de auto en ga ermee rijden

  15. Als ik alleen thuis ben dan… doe ik wat ik normaal ook zou doen alleen maar op mijn telefoon zitten en als ik zeker weet dat ze niet thuiskomen plunder ik de voorraadkast

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan…. moet ik half janken

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan… dan zeg ik dat diegene naast mij het heeft gedaan

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan…. ga ik het gelijk uitgeven aan kleding

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan….. help ik eerst dat oude persoon en ren ik daarna naar de winkel

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan…. geef ik diegene de bal

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan….. zou ik dat zeker doen 

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan…5 jaar gratis boodschappen wat: eten

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan.. zeg ik dat tegen hun

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan…… overall aan doen

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan… 20 boeken per jaar want dan kan ik die verkopen en met dat geld elke keer een nieuwe telefoon kopen

  26. Als ik kon vliegen dan….. zou ik naar Amerika gaan en dan in juni zodat ik naar pride kan

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan…. 10 minuten in de hoek 

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan…. luxe auto idk why

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan…. heel druk centrum 

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan… nijmeegse vierdaagse ig

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan… zou ik dat niet doen

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan ……. 100x dezelfde regel

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan….. ehbo opleiding

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik ….. GIRL IN RED OF THE NEIGHBOURHOOD

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan… ja ik weet het heel egoïstisch maar nooit meer honger 

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan…. werkschoenen want dat kan je beter aan doen met verschillende outfits dan laarzen

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan…. strand 

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor ….. wiskunde want dan is mijn leven een stuk makkelijker

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan… hete woestijn ik haat kou

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan…. dan neem ik het over want ja  idc about other people

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan… crush

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan…… fuck it er gwn doorheen lopen

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan….  ga ik onder dat douche dingetje staan

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan…. populair schilderij want ik vind tekenen enzo leuker dan schrijven

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan…… wist je dat ik emo ben nee dat dacht ik al, maarre nu weet je het wel lmao

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor het invullen ! Ik hoop op nog meer 😊😉

Deze is leuk! Ik had 'm al was al aan het invullen sorry. Hoop dat anderen deze doen !

Reputatie 7
Badge +14

Hoi voor iedereen een lijstje als , dan…..wat is het eerste dat je doet?

Oh, leuk idee, ben benieuwd naar de vragen en jij hopelijk naar mijn antwoorden….

 

  1. Als ik van school naar huis ga dan………moet ik nog iets van 17 km fietsen voordat ik thuis ben, maar dan kan ik lekker uitwaaien en bijkomen van het binnen zitten op school….genieten van alles wat er onderweg te zien is. Vaak droom ik dan ook weg bij de muziek waar ik naar luister…
  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan…vraag ik verkering met ‘m om ‘m beter te leren kennen…. haha nee, dat ga ik natuurlijk niet doen, maar dat denk ik dan wel ff…nee…ik ga ‘m gwn stalken, zodat ik er achter kom waar ie woont en zo….dat denk ik als tweede, maar is natuurlijk ook niet goed om te doen….misschien is het een beter plan dat ik ‘m dan (zachtjes) aanrij met m’n fiets en dat we dan gegevens uit moeten wisselen, das al beter toch? Ok, jullie hebben gelijk, das ook niks. Ik merk dus wel dat als ik iemand echt heel erg leuk vind, dat ik niet helder meer kan nadenken….ik hoop dus dat hij het initiatief neemt
  3. Als ik veel huiswerk krijg dan…..ben ik niet verbaasd, omdat ik altijd veel huiswerk heb, maar ik leer gemakkelijk en let tijdens de les goed op, zodat ik uiteindelijk toch minder tijd kwijt ben aan m’n huiswerk dan de meeste ut m’n klas
  4. Als ik iets win in de loterij dan….heb ik alsnog pech, omdat ik nog geen 18 ben en dus niet legaal aan een loterij mee mag doen en de prijs niet kan ophalen. Ik zou mijn lootje dan aan één van mijn oudere broers geven. Zij zijn allemaal goed voor mij en zo kan ik iets extra’s terug doen, ook al is niet in geld uit te drukken wat zij allemaal voor mij doen
  5. Als ik ‘s morgens opsta dan….botst in onderweg naar de douche vast nog wel ergens tegenaan met mijn slaperige hoofd. Eenmaal wakker heb ik eigenlijk altijd wel zin in een nieuwe dag…
  6. Als ik een leuk liedje hoor dan….ga ik die gelijk Shazammen, zodat ik die daarna nog een keertje kan luisteren en misschien nog wel een keertje of 10 of 20….ja, ik ben echt niet goed bij mijn hoofd als het over muziek gaat….zonder muziek zou mijn leven een stuk minder leuk zijn, denk ik
  7. Als ik een mooie broek zie dan…ben ik benieuwd welke leuke jongen met goede kledingsmaak ‘m aan heeft en geniet ik van hem en zijn broek. Als ik het durf vraag ik misschien waar ie ‘m gekocht heeft
  8. Als ik trek heb dan….eet ik de voorraadkast leeg of eigenlijk wat ik meestal doe is vragen hoe lang het nog voordat we gaan eten en als het mij te lang duurt dan eet ik een banaan ofzo, ik snoep niet zo veel
  9. Als ik iets doms heb gedaan dan….is het weer zo’n dag…achteraf kan ik er meestal wel om lachen…op het moment vaak nog niet…dan probeer ik boos te reageren als mijn vrienden me daarom uitlachen, maar vaak moet ik dan toch ook lachen omdat ik dat ook zou doen als iemand anders datzelfde ‘domme’ zouden doen
  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan…zeg ik tegen zo iemand dat ik daar ook eens iets gejat  had en dat de politie me na een week thuis nog op kwam pakken, omdat ze in de winkel alle camerabeelden altijd heel goed bekijken…. ….das natuurlijk niet waar, dat ik wel eens iets gejat heb in een winkel, maar laat zij maar denken dat de pakkans 100% is
  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan….ben ik vast verdwaald, want waar ik woon hebben we geen verkeerslichten…..maar stel het gaat nèt op rood dan denk ik wel dat ik stop….ik kom liever niet onder een auto met m’n fiets….
  12. Als ik iemand zie huilen dan….ben ik benieuwd waarom diegene huilt en probeer te bedenken of ik iets voor diegene kan doen maar das niet altijd makkelijk……één keertje was ik 8 (ja, dat ben je maar één keer) en was er een jongen van 14 ofzo gevallen met zijn fiets en had ie, denk ik, zoveel pijn dat ie tranen had en ik vroeg of het ging en toen moest ik zelf harder huilen dan hem…en ging hij mij troosten…wel lief van hem
  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan…check ik eerst of ik niet toch net voorbij een spiegel ben gelopen…..haha…nee das een grapje, maar wat wel zou kunnen is dat ik daarna tegen een lantarenpaal aan loop, omdat ik te lang naar hem blijf kijken en dus niet uitkijk waar ik loop….
  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan…..ga ik in me nakie skaten op straat, want niemand thuis, niemand op straat en ik word niet gepakt….nou ja, moet ik natuurlijk niet vallen….nou ja bloot skaten durf ik geeneens, denk ik, dus ga ik maar een rondje met de auto rijden…..in gedachten dan….lekker achterover in het zonnetje, liggend in de tuin met een lekker muziekje op mijn oortjes en dan dagdromen
  15. Als ik alleen thuis ben dan…is er vast iets goed mis, want ik woon (sinds ongeveer anderhalf jaar) ergens waar ik 6 broers en 1 zus heb, dus dàn alleen thuis zijn is bijna onmogelijk….ik denk dat het zou voelen alsof ze me in de steek hebben gelaten….gelukkig weet ik dat ze dat nooit zouden doen
  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan….raakt me dat, vooral als ik (leuke) jongens zie huilen…idk why, maar dan heb ik zelf ook snel ‘last’ van natte ogen 😥
  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan…zeg ik er op dat moment niks van, omdat ik weet dat degene waar ik naast zit mij nooit zomaar iets in mijn schoenen zou schuiven. Ik ben wel benieuwd waarom ie het dan toch gedaan heeft en of er iets is waar ik ‘m mee kan helpen en ik vraag me af waarom ik dat dan zelf niet opgemerkt heb
  18. Als ik 100 euro op straat vind dan….is dat mooi meegenomen, maar ik kijk eerst of ik niet iemand zie lopen die het verloren kan hebben, want die heeft het misschien harder nodig dan ik…. en heeft er ook meer recht op haha….ik zou het sws nooit zomaar gelijk uitgeven en nog even afwachten of iemand ergens laat weten dat ie het verloren heeft…..uiteindelijk zou ik het uitgeven aan iets leuks voor ons allemaal thuis, bijvoorbeeld met z’n allen naar de bios of bowlen
  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan…..zou ik roepen ‘aan de kant opa’ en ‘m snel de stoep op duwen zodat ik er langs kan en vragen of ie een kortere weg naar die winkel weet of een scootmobiel heeft die sneller is dan mijn fiets, want door hem (of haar) ben ik kostbare tijd verloren. Voort wat hoort wat of hoe zeggen ze dat……Oh, ik merk dat ik een beetje in een baldadige bui ben bij het invullen van dit lijstje en (vaak) eerst dingen opschrijf die ik nooit zou doen, dus…. ik stop en wacht netjes tot ie helemaal overgestoken is, desnoods geef ik ‘m nog een duwtje (zo eentje om te helpen, bedoel ik) en maak een praatje met hem en veel oude mensen zijn aardig voor mij, dus waarom zou ik niet aardig terug zijn…oh ja, die spullen in die winkel interesseren me niet, tenminste als ik van plan was om ze voor mezelf te halen…..voor iemand anders zou ik alsnog mijn best doen om ze te halen voordat ze uitverkocht zijn
  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan….weet ik dat mijn teamgenootje het mij gunt om dat punt te scoren, dus hoef ik me niet slecht te voelen door hem niet de bal te geven, maar uiteindelijk zou ik de bal wel aan hem geven om hem de kans te geven om te kunnen scoren. Wel jammer dat het erover nadenken over wat ik zou doen (voors en tegens afwegen) zoveel tijd heeft gekost dat zijn kans o te scoren tot nul is afgenomen als ik hem de bal geef….we kunnen er hopelijk later om lachen….denk ik dan toch…of niet?
  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan…..is dat easy money. Dat is mijn antwoord en sorry dat het zo kort is…mijn antwoord, bedoel ik…ja, zo is het toch ineens weer een lang antwoord, sorry….really sorry
  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan…ga ik ff rekenen…..boodschappen bij ons thuis…idk….kun je voor  5 euro p.p.p.d.  eten of is dat weinig? Als het kan is dat (inclusief vrienden enzo die regelmatig aanschuiven) gemiddeld zeg12 personen per dag, dus 12 (personen) x 364 (dagen per jaar)  x 5 (aantal jaren) x 5 euro = 109.200. Zo, das veel meer dan dat een rijbewijs kost, dus kies ik voor boodschappen. Oh, ik lees net dat je in de vraag schreef dat ik dan later 5 jaar boodschappen krijg…voor mij alleen…dan moet ik het eigenlijk door 12 delen en dan kom ik op 109.200  / 12 = 9100, dus nog veel meer dan dat een rijbewijs kost, dus blijf ik bij boodschappen. Ik weet alleen niet hoe ik die boodschappen thuis krijg….ik bedoel zonder rijbewijs…
  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan..laat ik dat op allerlei manieren blijken, door lief voor diegene te zijn en aandacht te geven. Voor kleine verrassinkjes te zorgen enzo
  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan……nou overal(l)……………………………………… ……….altijd in voetbalkleren lopen…………lijkt me niks
  25. Als ik kan kiezen tussen mijn hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan…ff denken….een dure telefoon kost 800 euro ofzo, een boek 20 euro ofzo en ik word 100 en ben nu bijna 14, das 86 (jaren boeken) x 20 (aantal boeken per jaar) x 20 euro  = 34.400 euro als ik voor boeken kies en als ik voor elke 5 jaar een nieuwe telefoon krijg is dat 86 / 5 (aantal telefoons) x 800 = 13.760 euro. Dan kies ik voor de boeken. Niet dat ik een boekenwurm ben, maar meer gezien de euro’s. Bovendien kan ik met al die boeken mijn eigen bibliotheek beginnen…in het begin natuurlijk met weinig leden, tenzij ze (heel lang) wachten op een boek niet erg vinden, dan kunnen er meer mensen lid worden van mijn bibliotheek….op het laatst heb ik 20 x 86 = 1720 boeken, dus gemiddeld over de hele looptijd 860. Hoeveel kun je vragen per boek per week? 10 cent of 20 cent ofzo, idk, nou ja, voor 10 cent per boek levert het gemiddeld  86 euro per week op x 52 (weken per jaar) x 86 (jaren looptijd)  = 384.592 euro totaal. Wow en dat met een investering van 34.400 euro (die ik krijg)….hmm….ik begin een bibliotheek, maar dan zonder personeel, zonder gebouw en andere dingen die geld kosten. Dan moeten de leden de boeken onderling maar ruilen en alleen de kosten aan mij betalen en hoef ik er verder niks mee te maken hebben…..cool zeg en daar kom ik dus op doordat @Julian12  van die leuke vragen stelt. I love him for that
  26. Als ik kon vliegen dan…..ging ik zo hoog mogelijk vliegen om - ook al is het maar voor even - zo dicht mogelijk bij papa te kunnen zijn…..
  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan….ging ik 2 uur vegen, want ik kan niet goed stil staan en niks doen
  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan….nou , een luxe boot van een oligarch kost tussen de 45 miljoen en een half miljard en een dure auto hooguit een paar miljoen, dus ik neem de boot….
  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan….ff een vraagje tussendoor…..ga je die vraag aan iedereen in NL stellen?, want bijna iedereen wil wel lekker op een rustig eiland wonen, denk ik en de kans dat het daar dan heel erg druk wordt is best groot…ondertussen vertrekken mensen uit het drukke centrum, waardoor het daar heel rustig wordt, dus beter kies ik voor het centrum van een grote stad…lekker rustig haha
  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan…kennedymars, ben ik lekker snel klaar na die 80 km, ipv 4 dagen 30 of 40 km en kan ik die laatste 3 dagen van de 4 daagse lekker naar Nijmegen om te feesten…win win toch?
  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan…ging ik naar de ouders van Poetin om het nut van betrouwbare anticonceptie uit te leggen……ik weet dat het niet de schuld van alle ouders is hoe hun kinderen opgroeien, maar ja, als iemand niet geboren wordt…..
  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan …….uhm, volgens mij staan er 32 of 33 regels op een blaadje lijntjespapier,,,,,,3 blaadjes is dus 96 of  99 regels en das sws al minder als 100 keer dezelfde regel….bovendien kan ik een beetje smokkelen in een eigen verhaal van 3 kantjes….met halve regels een alinea eindigen….regel overslaan voor een nieuwe alinea….onderaan de blaadje zetten, vervolg zie blaadje 2 en van die dingen….dan hoef ik hooguit 85 of 90 regels te schrijven….
  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan…..tsja, ik heb net een boot gekregen bij vraag 28, dus een vaarbewijs lijkt me dan wel handig, toch?...en ik heb al EHBO les gehad (de pop heeft het overleefd) en ik heb een app op m’n telefoon voor  EHBO
  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik …..een festival ofzo, want dan kan ik meerdere bands/artiesten zien…ik weet alleen niet welk festival leuk is…ff zoeken op internet……..Concert at sea lijkt me wel leuk metKensington, Maan, Miss Montreal, Diggy Dex, Rondé, Meau, Nona, The Script, Krezip, Di-rect, Snelle & De Lieve Jongens Band, Ronnie Flex & The Fam, Froukje, Son Mieux, Van Dik Hout, Michelle David & The True-tones,The Dirty Daddies, BLØF, Chef'Special, Suzan & Freek, Racoon, Davina Michelle, S10, Wipneus & Pim, wel jammer dat het nu al zo goed als uitverkocht is…..
  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan…zou ik een grote plastic zak in de zee hangen waar al het plastic dan in kan….zoiets…oh ik zie net op internet dat Bojan Slat of zoiets dat al doet, zie https://nl.wikipedia.org/wiki/Boyan_Slat  … dan kan ik beter iets anders doen….nooit meer honger lijkt me een goeie, dus dat Bojan Slat maar ook een heleboel andere jonge uitvinders die nu misschien nog dood gaan van de honger blijven leven. Dan komen er meer slimme jongens en meisjes die samen nog heel veel goeie dingen gaan doen. Verder hoeven ouders daar waar hongersnood is minder kinderen te ‘krijgen’, want als er geen honger meer is, dan blijven meer van hun kinderen leven, zodat ze altijd iemand hebben die voor hen kan zorgen. Overbevolking wordt dan ook minder…..minder kinderen die hun boterhammen in een plastic zakje mee naar school nemen en daardoor ook minder vervuiling door plastic afval….dus eigenlijk minder plastic en minder, maar wel gezondere en beter opgeleide kinderen ….cool…wat je al niet kan doen met honderd miljoen (rijmt ook nog: doen….miljoen)…ik begin deze vragenlijst echt heel leuk te vinden
  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan….maar de werkschoenen. Volgens mij loop ik dan behoorlijk voor gek als ik bij vraag 24 gekozen zou hebben voor voetbalkleren…gelukkig koos ik de overall….wel een goeie combi met werkschoenen….en die week in korte broek en shirtje met werkschoenen (vraag 21) overleef ik vast ook wel
  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan….is het lastig kiezen…. ik woon nu ongeveer anderhalf jaar aan het strand en dat is echt heel leuk…..ofc komt dat ook door de mensen waarmee ik bij het strand woon en er zijn duinen, dat zijn ook een soort van bergen…win-win
  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor ….. het vak van apotheker en dan kan ik zelf misschien nog meer en andere pillen maken om anderen te helpen om ergens heel goed in te worden
  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan…ging ik met mijn superjacht (vraag 28) wel in het super koude poolgebied liggen, dan heb ik het aan boord iig niet koud…..nou hoor ik je denken, waarom ga je dan niet lekker in de hete woestijn als je niet tegen de ijskou kan….tsja, ergens heb je dan wel een punt, maar waar leg ik mijn boot dan in die woestijn ….ik bedoel, weet jij een grote plas water in de woestijn….nee,dus…dat bedoel ik…even goeie vrienden hoor 😂
  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan….gebeurt er iets wat me wel vaker overkomt…kijk naar alle antwoorden die ik tot nu toe gegeven heb…
  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan…nodig ik mijn crush uit en dan gaan we samen lekker plaatjes draaien van zijn favo artiest….lief hè….ik laat alles uit mijn handen vallen (niet letterlijk natuurlijk, hoop ik) om het mijn crush naar zijn zin te maken….nou alleen mijn crush nog zover zien te krijgen….
  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan……denk ik dat de diepgang van mijn boot dieper is dan tot mijn middel en het geen optie is om die 300 meter naar school te varen….dan denk ik dat ik die oude persoon van vraag 19 ff bel en vraag of ik ff op zijn schouders mag als ie mij met zijn scootmobiel het laatste stukje naar school brengt….ik heb al ff uitgemeten dat zijn hoofd boven mijn middel komt, dus verdrinken gaat ie zeker niet en heeft ie ook weer eens een uitje…..ik kan natuurlijk ook gewoon thuis blijven tot het water is gezakt...
  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan….doe ik mijn verlengslang met douchekop aan het warme kraantje vlak bij de grond en kan ik lekker warm en staand douchen….er is altijd meer keus dan je in eerste instantie zou denken, blijkt maar weer
  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan….ik frommel wel iets à la Banksy in elkaar en stop het zelf ff in de versnipperaar……...  Versnipperd kunstwerk Banksy geveild voor 19 miljoen euro 
  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan……zou ik, als die keuze er geweest zou zijn, daar zeker gebruik van willen maken…misschien een idee om toe te voegen bij een volgende vragenlijst…..

 

Sorry voor alle onzin, maar ik vond en vind het een superleuke vragenlijst

Dankjewel daarvoor

 

Love 💙

MickeyMouse

Reputatie 7
Badge +17

@MickeyMouse  hahaha geweldig ! Dankjewel voor het invullen. :D wie volgt?

Reputatie 3
Badge +3
  1. Als ik van school naar huis ga dan……….Ga ik meestal even bij mijn beste vriend rukken 

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan…probeer ik hem beter te leren kennen

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan…..maak ik dat zo langzaam als ik kan 

  4. Als ik iets win in de loterij dan….geld:donerennnnnnnn auto:vroom vroom baby

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan….maak ik ontbijt voor mij en mijn broertje

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan….zing ik meestal mee

  7. Als ik een mooie broek zie dan…koop ik hem soms

  8. Als ik trek heb dan….eet ik duh

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan….jammer dan lol🤣

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan…bel ik 112 meestal

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan….stevig doorfietsen babyyyyyyy

  12. Als ik iemand zie huilen dan….prbeer i, te helpen

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan…fluit ik heel zachtjes en probeer ik zijn aandacht te krijgen ( ben gay daarom zijn )

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan…..blijf ik mooi thuis

  15. Als ik alleen thuis ben dan…kijk ik meestal porno🤣

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan….kijk ik jankend 

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan…leg ik dat uit en als dat niet help word ik pissig

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan….MENEMEEEEEN

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan…..stop ik toch even die man is belangrijker 

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan….heeft hij geluk want dat die ik niet vaak

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan…..doe ik dat

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan…gratis rijbewijs

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan..laat ik dat merken

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan……voetbal baby

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan…smartphone

  26. Als ik kon vliegen dan…..vloog ik de hele wereld rond

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan….10 min hoeky

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan….boot

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan….wadde eiland

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan…Vierdaagse

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan…Albert Einstein

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan …….3x kantjes

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan…..ehbo is belangrijker vind ik

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik …..Guus meeuwis 

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan…alevieten lol

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan….werk schoenen

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan….aan strand

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor …..wiskunde

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan…Pool gebied

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan….Doe ik da niet

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan…Crush

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan……Omlopen

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan….Koude douche

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan….boek

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan……nvt

Reputatie 3
Badge +3

~quote weggehaald door de Kindertelefoon

 

Ik doe dat kunstwerk ook geniaal

 

  1. Als ik van school naar huis ga dan……….zing ik en ben blij

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan…stap ik er op af om kennis te maken

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan…..vind ik dat vervelend

  4. Als ik iets win in de loterij dan….doe ik er iets goeds mee voor de natuur.

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan….ontbijtje en dan probeer ik zin in de dag te hebben haha

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan….zing ik mee of neurieën

  7. Als ik een mooie broek zie dan…wil ik die ;)

  8. Als ik trek heb dan….drink ik wat water of neem een broodje

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan….schaam ik me 

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan…gil ik :p

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan….stop ik

  12. Als ik iemand zie huilen dan….wil ik troosten en huil zelf ook

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan…blijf ik kijken en bloos ik

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan…..durf ik er niks mee.

  15. Als ik alleen thuis ben dan…gaat de muziek loei hard en zing ik mee 

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan….tissues ! ;)

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan…krijg ik maar straf. Ligt er natuulk wel aan hoe erg.

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan….kijk ik om me heen van wie het is. En overleg met mijn moeder

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan…..help ik die persoon. 

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan….krijgt zij of hij de bal

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan…..doe ik dat zeker !

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan…5 jaar boodschappen

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan..hugs, kussen, blij zijn

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan……voetbalkleren .

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan…elke 5 jaar de foon

  26. Als ik kon vliegen dan…..vloog ik naar Nieuw Zeeland naar familie

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan….ga ik wel in de hoek staan 

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan….boot

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan….wadden eiland zeker weten

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan…80 in 1 keer. Ben ik er vanaf hihi

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan…Florence Nightingale

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan …….100 regels. Hoef ik er niet te veel aan te denken.

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan…..vaarbewijs want ehbo heb ik bij scouting al

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik ….. Adele

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan…plastic want de natuur is de basis van alles

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan….schoenen 

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan….bergen 

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor …..wiskunde

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan…dan toch het poolgebied

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan….ga ik wel. Bloos wss als een tomaat maar gaat wel weer over 

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan…crush !

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan……banjer ik door dat water ;)droogt wel weer op

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan….koude douche

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan….schilderij

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan……wil ik dit soort vragenlijsten wel vaker. Heel leuk en grappig. Dankjewel !

 

 

 

Bedankt vast voor het invullen en ik hoop dat je het leuk vond ! 

Grtz Julian X

- ja echt heel leuk! - 

Liefs Sjammetje xxxx

 

Reputatie 7

Hoi voor iedereen een lijstje als , dan…..wat is het eerste dat je doet?

  1. Als ik van school naar huis ga dan………. ga ik chillen :)

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan… vraag ik of die vrienden wil zijn

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan….. maak ik het

  4. Als ik iets win in de loterij dan…. ga ik alles kopen

 

 

  1. Als ik ‘s morgens opsta dan…ga ik me wassen en aankleden

  2. Als ik een leuk liedje hoor dan…. sla ik hem op

  3. Als ik een mooie broek zie dan… koop ik hem

  4. Als ik trek heb dan…. eet ik

  5. Als ik iets doms heb gedaan dan….  zeg ik dat

  6. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan… zeg ik dat tegen de winkelmens behalve als het babyspullen of menstruatieproducten zijn

  7. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan….  stop ik

  8. Als ik iemand zie huilen dan….  troost ik diegene

  9. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan…  zeg ik niks

  10. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan…..  doe ik niks

  11. Als ik alleen thuis ben dan…  eet ik snoep

  12. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan….  sluit ik het af

  13. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan… zeg ik daar wat van

  14. Als ik 100 euro op straat vind dan….  kijk ik of er iemand in de buurt is en zo niet neem ik het mee

  15. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan…..  ga ik verder

  16. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan… scoor ik zelf

  17. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan…..  doe ik dat

  18. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan…5 jaar gratis boodschappen doen

  19. Als ik iemand heel dankbaar ben dan..  zeg ik dat

  20. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan…… voetbalkleren

  21. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan… kies ik 20 boeken

  22. Als ik kon vliegen dan….. zou ik vliegen

  23. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan….  10 minuten in de hoek staan

  24. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan….  luxe auto

  25. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan….  grote stad

  26. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan…  geen

  27. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan…  mn oma

  28. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan …….  3 kantjes

  29. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan…..  ehbo

  30. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik …..  ja

  31. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan… nooit meer plastic in de zee

  32. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan….  werk schoenen

  33. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan….  bergen

  34. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor …..  wiskunde

  35. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan…  poolgebied

  36. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan….  nee

  37. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan…  favo artiest van mn crush kan nooit

  38. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan……  word ik nat

  39. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan….  koude douche

  40. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan….boek

  41. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan……

 

 

 

Bedankt vast voor het invullen en ik hoop dat je het leuk vond !

Grtz Julian X

 

Reputatie 2
Badge

Hoi voor iedereen een lijstje als , dan…..wat is het eerste dat je doet?

  1. Als ik van school naar huis ga dan……… ga ik eerst chillen daarna huiswerk maken

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan…kijk ik naar hoe hij igt gedraagt rond verschillende mensen en als hij aardig doet ga ik kijken of ik closer met diegene kan worden

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan….. raak ik helemaal in de stress

  4. Als ik iets win in de loterij dan…. ben ik helemaal blij

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan….ben ik bloed chagerijnig

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan….ga ik meteen dansen, zingen en er een music video bij bedenken

  7. Als ik een mooie broek zie dan…wil ik hem hebben

  8. Als ik trek heb dan….eet ik iets

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan….schaam ik me dood

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan…wil ik het graag zeggen maar doe ik he niet dus kijk ik naar de prijs van het gestolen product en zeg ik tegen de kassamedewerker dat ik dat bedrag er graag bij op wil doen

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan…hoop ik dat mijn remmen het nog doen

  12. Als ik iemand zie huilen dan…wil ik diegee troosten maar daar ben ik te verlegen voor

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan…krijg ik vlinders in mijn buik

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan…ga ik chillen

  15. Als ik alleen thuis ben dan…snoep ik soms wat xtra

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan…huil ik al snel

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan…trek ik me er weinig van aan, ik word boos van binnen maar durf het niet te zeggen

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan…ga ik naar de politie

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan…help ik de persoon, ik bestel het wel online ofzo

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan… geef ik diegene de bal, ik gun diegene dat pleziertje

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan…doe ik het niet, ik moet 10 km fietsen ben gekke henkie nie

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan…kies ik voor de boodschappen, daarmee kan ik mensen in nood helpen enzo en ik kan altijd nog een busabbenement nemen van het geld dat ik bespaar

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan… knuffel ik diegene of stuur ik die een appje of mailtje om het hem/haar te laten weten

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan…kies ik de overall

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan…kies ik de smartphone

  26. Als ik kon vliegen dan…zat ik nu in Ibiza

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan…kies ik voor 2 uur vegen, ik ben veel te druk om stil te staan

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan…kies ik voor de boot

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan…kies ik voor het waddeneilnd, kan ik mijn boot tenminste gebruiken;)

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan…kies ik de 4daagse

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan… zat ik nu aan tafel met neil a armsrong

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan …….kies ik voor het verhaal

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan…kies ik de EHBO want daar kan ik levens mee redden

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik …voor Olivia Rodrigo

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan…kies ik voor het plastic in de zee

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan… kies ik voor werkschoenen

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan…zat ik nu op de bergen

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor …Duits

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan… kies ik voor het poolgebied, daar heb je nog een iglo enzo

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan…doe ik dat, boeie er is toch al niemand die me mag

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan… kies ik mijn crush, ik kan altijd nog muziek opzetten

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan…skip ik school

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan…kies ik het kraantje, ik pak wel een bekertje

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan… kies ik het schilderij

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan…had ik deze vraag gesteld:

  46. Als je kon kiezen tussen 5 driepunters kon scoren in 1 kwart van een basketbalwedstrijd of 1e kon worden in een karatewedstrijd dan...

Reputatie 2
Badge

Hoi voor iedereen een lijstje als , dan…..wat is het eerste dat je doet?

  1. Als ik van school naar huis ga dan ga ik lezen, film kijken of met vrienden afspreken.

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan ga ik met diegene praten in de hoop dat ie mij ook aardig vind.

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan zeg ik tegen mezelf 'ik ga het leren' en dan ga ik films/series kijken.

  4. Als ik iets win in de loterij dan koop ik alle leuke boeken/kleren/dingen die ik wil. Verhuis ik naar LA ontmoet ik Kristen Stewart koop ik een villa en een golden retriever die ik Sam ga noemen. De rest geef ik weg aan het goede doel.

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan ga ik weer slapen.

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan zing ik me of voeg ik het toe aan mn spotify lijst.

  7. Als ik een mooie broek zie dan vraag ik of mijn moeder het wilt kopen en anders vind ik het jammer en ben ik jaloers op de gene die hem wel heeft.

  8. Als ik trek heb dan eet ik.

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan schaam ik me een wil ik de tijd terug draaien.

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan zeg ik het of negeer ik het een heb ik daarna spijt dat ik niks heb gezegd.

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan kijk ik hoef uit. Als er geen auto aantoont rij ik door en anders stop ik.

  12. De vraag is weg.

  13. Als ik iemand zie huilen dan probeer ik diegene te troosten ookal woord het dan waarschijnlijk alleen maar erger omdat ik slecht ben in troosten.

  14. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan kijk ik snel weg omdat ik bang ben dat ik ga stare.

  15. De vraag is weg.

  16. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan doe ik niks want ik wil niet uit huis gezet worden door mn vader.

  17. Als ik alleen thuis ben dan zing ik zo hard dat de buren aankloppen. En kijk ik mn lievelings films die ik niet van mijn ouders mag kijken met het geluid op zn hardst.

  18. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan zap ik of kijk ik weg omdat ik het te zielig vind.

  19. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan als het een vriendin is ben ik de schuld op me als het Lilli is kan ze stikken en snitch ik haar.

  20. Als ik 100 euro op straat vind dan als er een portemonnee omheen zit met een adres/telefoonnummer breng ik het terug anders ga ik naar mn ouders om te vragen wat ik moet doen.

  21. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan help ik want dat ding kan je ook bestellen. En waarschijnlijk wil niemand dat ene boek dat ik wil hebben.

  22. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan geef ik de bal.

  23. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan doe ik dat.

  24. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan 5 jaar lang gratis boodschappen. Dan krijg je waarschijnlijk meer.

  25. Als ik iemand heel dankbaar ben dan heb ik geen woorden. Online zou ik dan zeggen 'ik hou van je' met heel veel hartjes in real life zou ik diegene knuffels geven en huilen.

  26. De vraag is weg.

  27. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan overall. Dan support ik de boeren meer dan ik al doe!🧑‍🌾

  28. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan sowieso 20 boeken per jaar. Hoef ik niet over na te denken.

  29. Als ik kon vliegen dan vlieg ik naar La.

  30. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan 10 minuten in de hoek.

  31. Sorry is er alweer een weg.😂

  32. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan LUXE AUTOO!!!!!!!!! EEN OUDE DAN.

  33. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan Ga ik naar LA wat een verrassing.

  34. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan geen idee wat het is. Ik zou aan de formule 1 mee doen.

  35. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan sheakspere. 

  36. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan 3 kantjes met mijn eigen verhaal. (Ik schrijf een boek)

  37. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan vaarbewijs. Ik val flauw van bloed.

  38. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik Froukje, girl in red, de Beatles, de Rolling Stones, cream, Micheal Jackson, Elvis Presley of bon Jovi.

  39. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan nooit meer honger. Ik houd van dieren. Maar mensen staan toch wel boven dieren.

  40. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan werkschoenen. Die zijn korter is in de zomer fijner.

  41. Weer weg, sorry!

  42. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan wonen aan het strand!! 100%

  43. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor wiskunde of economie.

  44. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan oke deze vraag ga ik niet beantwoorden ik heb geen idee, sorry.

  45. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan licht eraan wie het is als ik die persoon mag zou ik het doen en anders waarschijnlijk niet.

  46. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan nodig ik Kristen Stewart uit. (Mijn celebrity crush)

  47. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan word ik maar nat. K ben niet van suiker het droogt wel weer.

  48. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan koude douche. En voor je voeten die warme.

  49. Sorry, weer een weg.

  50. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan boek. Ik wil schrijver worden.dat zou dan mijn toekomst zijn.

  51. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan zou ik zeggen dat ik SUUUUPPER nieuwschierig ben naar wat er op die dingen stond die ineens weg waren. 

Groetjesss Abby. Xxx

 

 

 

Bedankt vast voor het invullen en ik hoop dat je het leuk vond !

Grtz Julian X

 

Reputatie 7
Badge +17

 

Hoi  @Abby S  bedankt voor het invullen. Hier die je kwijt was

12 Als ik iemand zie huilen dan.....

 

15 Als ik alleen thuis ben dan…

26 Als ik kon vliegen dan…

31 Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan… 

41  Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan…

Die 47 t/m 51 komen denk ik uit een ander lijstje ofzo. Snap.ik ook niet waar die van zijn. Tijdje geleden 😊😊

Groetjes liefs Julian X

Hoi voor iedereen een lijstje als , dan…..wat is het eerste dat je doet?

  1. Als ik van school naar huis ga dan……….fiets ik na huis en luister ik muiziek of fiets met vrienden naar huis 

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan… is er niks

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan….. Ben ik chagie maar maak het toch

  4. Als ik iets win in de loterij dan….geen idee is vast heel weinig  want heb altijd pech

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan…. Ben ik chagie en denk ik wat doe ik hier nu nog 

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan….luister ik die en meschien dat ik er op dans of mee zing

  7. Als ik een mooie broek zie dan… koop ik die als die me past 

  8. Als ik trek heb dan…. Eet ik en voel ik me schuldig dat ik weer eet

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan…. Ben ik chagie om dat ik ook niks goed doe 

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan… geen idee

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan…fiets ik gewoon door en denk had ik maar langzamer gefietst 

  12. Als ik iemand zie huilen dan….vraag ik wat er is en of ze hulp nodig heben als ik me zelf goed voel op dat moment 

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan… denk ik dit is toch niet haal baar want je bent lelijk 

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan…..doe ik niks of heel meschien als het een oldtimer is wel een rondje rijden anders niet 

  15. Als ik alleen thuis ben dan… ben ik sad en chagie en haat ik me leven

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan…. Moet ik huilen

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan…zeg ik dat ik het echt niet was en die genen naast me het was

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan….neem ik hem mee na dat ik heb gevraagt is iemand geld verloren

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan…..loop ik door 

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan…. Zal ik de ander het laten doen want als gaat fout bij mij 

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan…..doe ik dat niet want heb het altijd koud

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan… gratis rijbewijs voor auto vrachtwagen en tractor en boot

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan..zeg ik het tegen die persoon

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan……overal

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan…nuiwen  smartphone want ben heel onhandig met me telfoon

  26. Als ik kon vliegen dan….. vloog ik naar de hell en ging niet meer terug 

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan…. 10 minuuten in de hoek

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan….een auto 

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad....een wadden eiland want de stad is me te druk waar door ik sters krijg

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan… vierdaagse 

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan…was het een oude farao uit Egypte 

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan …….een eigen verhaal 

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan…..een vaarbewijs

34.Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik …..geen idee vind alles wel leukAls ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan…geen plastic meer in de zee 

35.Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan….werkschoenen want sommigen lijken echt op schoenen die je normaal ook draagt

36.Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan…. Kies ik de bergen

37.Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor …..wiskunde want snap er geen kut van

38.Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan…Kies ik de woestijn

39.Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan….geen idee

40.Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan…favoriete artiest want heb geen cruch

41.Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan……loop ik 3 km om school want school boeit me vrij weinig 

42.Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan….toch dat warme  kraantje 

43.Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan….dan zal ik een boek doen

44.Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan……geen idee 

 

 

 

Bedankt vast voor het invullen en ik hoop dat je het leuk vond !

Grtz Julian X

 

Hoi voor iedereen een lijstje als , dan…..wat is het eerste dat je doet?

  1. Als ik van school naar huis ga dan………. Fiets ik 

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan… probeer ik die persoon beter te leren wat niet altijd helemaal lukt maar toch (: 

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan….. ben ik booos

  4. Als ik iets win in de loterij dan…. Ben ik blij (: 

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan…. Ben ik nog niet wakker en sla ik m’n wekker zo snel mogelijk uit 

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan…. Zing ik in m’n hoofd mee en thuis hardop 

  7. Als ik een mooie broek zie dan… Idk 

  8. Als ik trek heb dan…. Soms pak ik het andere keer vraag ik het andere keer eet ik niets 

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan…. Schaam ik me heel erg 

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan… Idk 

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan…. Ga ik door 

  12. Als ik iemand zie huilen dan…. Troosten 

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan… ga ik staren en gaat m’n mond per ongeluk een stukkie open 🫣

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan….. niks 

  15. Als ik alleen thuis ben dan… kijk ik porno 😆

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan…. Probeer ik heel erg hard niet te huilen behalve als ik alleen thuis ben dan laat ik het gewoon gaan

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan… Idk 

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan….Idk 

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan….. toch maar ff helpen kan het altijd nog online kopen (; 

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan…. Lastiggg alleen als hij zij het aardig is dan wel

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan….. JA!!!

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan… boodschappen!

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan.. geef ik hem haar het een knuffel of zeg gewoon  dankjeeeee

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan…… voetbal kleren anders beetje warm 

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan… boeken!!!

  26. Als ik kon vliegen dan….. deed ik dat heeeel veel lijkt me zo fijn!!! Ging ik ff  met de vogels mee naar het warme zuide 🤩

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan…. Vegen vind niet zo leuk als ik mensen niet kan zien maar zij mij wel

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan…. Idk 

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan…. Wadden eiland 

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan…Idk 

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan… salvador dali want mensen zeggen altijd in boeken en films dat hij een beetje apart was maar ik zou dan wel willen leren kennen of hij dat ook echt is (: 

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan …….eigen verhaal is veel leuker vind ik 

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan….. lastig denk toch ehbo 

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik …..Harry styles 

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan… is geen oorlog, geen racisme, geen lhbtfobische mensen, geen honger voor iedereen, geen plastic ook een optie hè hè 

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan…. Idk 

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan…. Strand maar wel niet te dichtbij want anders wordt je steeds overspoelt 

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor ….Frans je parle francais formidable ofzoiets .

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan… geen idee 🥵 🥶 

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan…. Geen idee ligt eraan wie 

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan… lastig allebei??? 

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan…… Idk 

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan…. Koude douche 

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan…. Boek (mag strip ook) 

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan…… ik hou van heartstopper!!!!!!

Haha doeiii leuke als dan vragen liefs Taiii 🍀🍀🤗

 

 

Bedankt vast voor het invullen en ik hoop dat je het leuk vond !

Grtz Julian X

 

Reputatie 4
Badge +2

Hoi voor iedereen een lijstje als , dan…..wat is het eerste dat je doet?

  1. Als ik van school naar huis ga dan………. eten

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan… ga ik ermee praten

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan…..ga ik eerst onstpannen en het dan maken

  4. Als ik iets win in de loterij dan…. geef ik het aan mijn moeder (want babe, wat ga ik doen met 2000 euro)

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan….blijf ik nog even liggen

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan….ga ik dansen

  7. Als ik een mooie broek zie dan…ga ik bedenken hoe mooi hij me staat

  8. Als ik trek heb dan….hangt er vanaf. Als ik verdrietig ben eet ik niet, anders ga ik wel eten. behalve als ik ergens lig, dan ben ik te lui om op te staan.

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan….schaam ik me.

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan…ga ik gillen dat hij/zij iets heeft gejat.

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan….fiets ik door.

  12. Als ik iemand zie huilen dan…hangt er vanaf of ik dat persoon ken.

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan…ja… vertel ik het aan mijn vriendinnen/

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan…..huh?

  15. Als ik alleen thuis ben dan…ben ik bang

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan….voel ik me gwn slecht.

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan…word ik boos.

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan….houd ik het.

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan…..help ik dat persoon en ren daarna topspeed naar de winkel.

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan….scoor ik zelf (sorry not sorry)

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan…..ja ik zou het doen. als het voor een week was, dan wel.

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan…ik ben 12, dus boodschappen!

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan..zeg ik dankje.

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan……niks.

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan…20 boeken.

  26. Als ik kon vliegen dan…..zou ik…. ja. dan zou ik op tijd zijn voor school.

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan….zou ik in de hoek staan.

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan….zou ik de auto kiezen (er is geen meer ofzo, bij mij in de buurt)

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan…. zou ik in het centrum wonen.

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan…huh?

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan…zou ik met Rosa parks praten.

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan …….zou ik het verhaal kiezen, ik ben een hele goeie schrijfster, dus ik zou het wss leuk vinde.

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan…..weet ik veel.

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik ….. LITTLE MIX! maar die zijn uit elkaar….

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan…honger.

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan….weet ik veel.

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan….STRAND

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor …..Wiskunde of bio.

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan…nu moet ik ff denken/

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan….nee, nee. ik zou het niet doen, I'm sorry. behalve als ik dat persoon ken en mag.

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan…mijn crush en ik zijn vrienden die komt sws. Dus artiest.

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan……ik blijf gwn thuis.

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan….kraantje bij de grond.

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan….bestsellerrr

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan……uh...

 

 

 

Bedankt vast voor het invullen en ik hoop dat je het leuk vond !

Grtz Julian X

 

Reputatie 7
Badge +17
  1. Als ik van school naar huis ga dan……….  hard fietsen om zsm thuis te zijn

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan… probeer ik een praatje te maken

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan….. maak ik meestal de helft niet

  4. Als ik iets win in de loterij dan…. gaat er ook wel iets naar m’n ouders (ligt wel aan het bedrag😂)

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan…. eerst 10x snoozen

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan…. wordt ik blij

  7. Als ik een mooie broek zie dan… doet me niks. Ik geef niet zo veel om kleding

  8. Als ik trek heb dan…. ga ik eten

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan…. schaam ik me soms (ligt er aan wat ik gedaan heb)

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan… zeg ik er waarschijnlijk niks van. Niet mijn probleem.

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan…. stop ik

  12. Als ik iemand zie huilen dan…. als ik diegene ken probeer ik hem/haar te troosten

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan…zorg ik ervoor dat die m’n vriendje wordt (is ook gelukt😄)

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan…..niks. Ik ga niet zonder rijbewijs autorijden

  15. Als ik alleen thuis ben dan…Ga ik gamen, tv kijken, rukken. Net waar ik zin in heb.

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan….niks eigenlijk. Ik moet ook nooit huilen om films en zo.

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan… Naai ik diegene er keihard bij (ligt er wel aan wie het is)

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan….is dat van mij.

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan…..ga ik de persoon wel helpen.

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan….gun ik ‘m dat wel denk ik.

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan…..doe ik dat. Alles voor 1000 euro😂

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan…5 jaar gratis boodschappen.

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan..bedank ik die persoon.

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan……overall. Ben voetbalkleren echt helemaal zat.

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan…20 boeken per jaar. Nieuwste smartphone boeit me niet.

  26. Als ik kon vliegen dan…..ga ik niet meer met het ov

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan….10 minuten in de hoek

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan….luxe boot

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan….druk centrum

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan…Kennedymars. Vierdaagse duurt te lang

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan…zou ik gitaarles willen van Jimi Hendrix

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan …….3 kantjes met een eigen verhaal

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan…..vaarbewijs

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik …..Liefst Slayer maar die zijn gestopt dus dat kan niet meer. Heel wat anders dan, BTS of zo😄 (luister ook wel veel naar kpop)

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan…nooit meer honger

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan….werkschoenen

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan….In de bergen

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor …..wiskunde

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan…hete woestijn. Heb echt een hekel aan kou

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan….heeft die pech gehad

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan…m’n vriendje komt ook wel zonder uitnodiging. Favo artiest dus

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan……maar nat worden

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan….koude douche.

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan….bestseller boek schrijven

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan……heb ik geen idee

 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi voor iedereen een lijstje als , dan…..wat is het eerste dat je doet?

  1. Als ik van school naar huis ga dan………. Maak ik mijn huiswerk.

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan…maak ik kennis met diegene

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan….. Ga ik stressen.

  4. Als ik iets win in de loterij dan…. Spring ik een gat in de lucht.

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan…. Maak ik me klaar voor school.

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan…. Ga ik meezingen.

  7. Als ik een mooie broek zie dan… wil ik die hebben.

  8. Als ik trek heb dan…. Eet ik wat.

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan…. Zeg ik sorry, of schaam ik me

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan… spreek ik diegene aan.

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan…. Stop ik.

  12. Als ik iemand zie huilen dan…. Troost ik diegene.

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan… ga ik over diegene Zwijmelen.

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan….. Ga ik niet rijden, want dat kan ik niet.

  15. Als ik alleen thuis ben dan… pak ik iets lekkers uit de voorraad kast.

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan…. Huil ik lekker mee.

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan… Geef ik aan dat ik daar mee struggle.

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan…. Hou ik die.

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan….. Dan help ik die oude persoon.

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan…. Ben ik blij voor hem/haar.

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan….. Dan doe ik dat.

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan… 5 jaar gratis boodschappen, want mijn ouders betalen mijn rijlessen en rijbewijs als ik tot mijn 18e niet rook en drink.

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan.. Bedank ik diegene.

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan…… altijd voetbal kleren.

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan… 20 boeken per jaar, ik lees heel veel.

  26. Als ik kon vliegen dan….. Zou ik als eerste mens zelf een rondje om de wereld vliegen.

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan…. 10 minuten in de hoek staan.

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan…. Kies ik voor een luxe auto, want die gebruik je meer.

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan…. Kies ik voor een waddeneiland.

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan… Nijmeegse vierdaagse.

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan… zou ik dat niet doen.

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan …… 3 kantjes met een eigen verhaal.

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan….. Vaarbewijs.

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik ….. DIRECT of Coldplay.

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan… nooit meer plastic in de zee.

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan…. Werkschoenen

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan…. Wonen aan het strand.

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor ….. Gym.

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan… koude poolgebied.

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan…. Dan doe ik dat niet.

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan… m'n crush natuurlijk!

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan…… 300 meter en dan maar nat.

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan…. Koude douche.

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan…. Super bestseller boek schrijven.

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan…… wil ik zeggen dat ik het een erg leuke vragenlijst vond.

 

 

 

Bedankt vast voor het invullen en ik hoop dat je het leuk vond !

Grtz Julian X

 

  1. Als ik van school naar huis ga dan………. Kom ik thuis...

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan… ontwijk ik diegene

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan….. Is dat niet zo fijn.

  4. Als ik iets win in de loterij dan…. Ben ik verbaasd, want ik ben minderjarig

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan…. Ben ik al wakker

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan…. Luister ik naar dat liedje.

  7. Als ik een mooie broek zie dan… ???

  8. Als ik trek heb dan…. Ga ik water drinken

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan…. Heb ik spijt.

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan… Doe ik alsof ik niet besta.

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan…. ??

  12. Als ik iemand zie huilen dan…. Ben ik weg.

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan… Ontwijk ik diegene.

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan….. Zou ik niet rijden.

  15. Als ik alleen thuis ben dan… Is er niemand anders thuis.

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan…. Zien mensen mij als gevoelloos.

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan… Heb ik pech.

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan…. Ga ik opzoek naar de eigenaar.

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan…..??

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan…. Moet je doen wat goed is.

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan….. Doe ik dat.

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan… Heb ik 2 leuke keuzes

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan.. Ben ik diegene niet ondankbaar.

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan…… Kies ik een overall

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan… Heb ik 2 keuzes.

  26. Als ik kon vliegen dan….. was ik geen mens

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan….2 uur vegen.

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan…. kies ik de duurste en verkoop die dan weer.

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan…. Wadden eiland

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan… Heb ik daarna blaren.

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan… Dat kan ook. Op school heb ik geleerd dat geschiedenis het verleden is. 1 seconden geleden is ook verleden en dus ook geschiedenis. Ik ben dus geschiedenis, heden en toekomst (:

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan ……. Heb ik daarna een pijnlijke pols.

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan….. Heb ik 2 keuzes.

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik ….. Een concert uit.

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan… Nooit meer honger.

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan…. werklaarzen

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan …. In de bergen.

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor ….. 

  39. Wis(t ik het maar)kunde

  40. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan…  Koude poolgebied.

  41. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan…. Besta ik opeens niet meer.

  42. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan… Geef ik geen party.

  43. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan…… Loop ik om.

  44. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan…. Douche ik helemaal niet.

  45. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan…. Een boek.

  46. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan……  Zou ik dat niet doen.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Julian12,

 

oeps, was ik net met die vragenlijst bezig en die vragen kwamen me ergens nogal bekend voor….kom ik er net achter dat ik 'm een jaar geleden al heb ingevuld….

Maar, voor vraag 37 Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan…kies ik voor wonen in Bergen aan Zee, gwn omdat ik dat grappig vind klinken en woon ik toch aan het strand, hmm wel een eind weg van waar ik nu woon, misschien toch nog even over nadenken...

Nou ja, de rest staat hierboven ergens

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +2
  1. Als ik van school naar huis ga dan……….ben ik blij

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan…wil ik die persoon leren kennen

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan…..hoort dat er bij

  4. Als ik iets win in de loterij dan….zou ik juichen

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan….denk ik “ik ben benieuwd”

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan….murmel ik mee haha

  7. Als ik een mooie broek zie dan…denk ik ik heb er al genoeg dus laat maar even. Maar als het echt een heel bijzonder mooie is dan zou ik maybe wel gaan zeuren bij mijn ouders haha

  8. Als ik trek heb dan….eet ik

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan….schaam ik mij

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan… ga ik gillen

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan….stop ik

  12. Als ik iemand zie huilen dan….vind ik dat zielig en wil ik die persoon troosten

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan…kijk ik stiekem een paar keer

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan…..doe ik niks want dat durf ik niet

  15. Als ik alleen thuis ben dan… dans ik op muziek

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan….krijg ik tranen

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan…zou ik niet blij zijn en haar/hem aankijken en denken “kom op zeg nou dat jij het deed”

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan….kijk ik of ik zie van wie het is en dan vraag ik mijn moeder wat ik nu moet doen

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan…..help ik die oude persoon

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan….geef ik de bal

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan…..doe ik !

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan…Boodsschappen

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan.. hug, kus, hand geven, bedanken !

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan……altijd in voetbalkleren hahah

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan…de smartphone want voor boeken kan ik naar de bieb hihi

  26. Als ik kon vliegen dan…..vloog ik elke week even naar mijn opa en oma

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan….dan ga ik wel 10 minuten in de hoek staan ( oh wat zou ik me schamen daar haha, maar 2 uur vegen is helemaal niks aan en te lang)

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan….auto

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan…. eiland , heerlijk

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan…in 1 keer. Maar dat haal ik nooit ;)

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan…Florence Nighengale, heel goed wat ze deed

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan …….100 keer dezelfde regel. Ik ga geen extra moeite doen voor straf xd

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan…..ehbo

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik ….. lowlands of zwarte cross ofzo

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan…mag ik het verdelen ?

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan….werkschoenen, die zijn er nog wel in modellen enzo

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan….bergen !

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor …..wiskunde

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan…koude poolgebied

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan….ligt eraan als hij een aardige jongen is dan vind ik het zielig en dan ga ik samen met hem voor schut. Heb ik al es gedaan trouwens.

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan…crush <3

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan……loop ik er dwars door xd

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan….koude douche haha

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan….schilderij, ik hou van tekenen en schilderen.

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan……vind ik dat jij leuke lijsten maakt ! Maak je nog een nieuwe weer?

Bedankt vast voor het invullen en ik hoop dat je het leuk vond !

Ja zeker!  Groetjes Maiskolfje

Reputatie 7
Badge +17

Dank jullie wel!  @Banaantjeeee  deze is ook wel leuk voor jou denk! XD 

Reputatie 7
Badge +6

Tuurlijk is dit iets voor mij!

Hoi voor iedereen een lijstje als , dan…..wat is het eerste dat je doet?

  1. Als ik van school naar huis ga dan klets ik wat met mijn vrienden

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan stap ik naar diegene toe:D

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan maar aan de slag gaan toch? Hoe eerder ik begin, hoe eerder ik vanaf ben;)

  4. Als ik iets win in de loterij dan ga ik gillen haha

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan merk ik dat ik verslapen heb en waarschijnlijk WEER te laat kom op school en daarom ga ik dus effe naar school:)

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan ga ik dansen;)

  7. Als ik een mooie broek zie dan kopen toch?

  8. Als ik trek heb dan water drinken(Het helpt hoor)

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan ga ik stuk met mijn vrienden

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan spreek ik hem aan en misschien heeft degene een goeie reden

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan rem ik keihard:|

  12. Als ik iemand zie huilen.... Als degene een vriend is geef ik hem een knuffel, maar als het geen vriend is dan ga ik hem troosten 

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan ga ik degene dromerig aanstaren(Zonder dat ik het zelf besef :/ )

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan doe ik niks. Ook al is er niemand en kan ik niet gepakt worden, maar ik kan altijd gewond raken...

  15. Als ik alleen thuis ben dan DANSEN XD

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan moet ik huilen:(

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan vind ik het onterecht, maar ik wil geen verrader zijn

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan breng ik het naar de gemeente

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan ga ik de oude persoon helpen. Misschien ben ik lucky en is die ene ding niet uitverkocht als ik klaar ben

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan gun ik mijn teamgenoot;)

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan waarom niet? De verwarming staat toch aan haha

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan 5 jaar gratis boodschappen natuurlijk. Wat heb ik aan een rijbewijs zonder auto en op mijn 12e? ;)

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan geef ik degene een knuffel:)

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan Voetbalkleren natuurlijk! Kniekousen zijn zo gaaf

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan elke 5 jaar een nieuwe smartphone:)

  26. Als ik kon vliegen dan is dat geweldigXD

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan 10 minuten in de hoek maar:|

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan kies ik natuurlijk voor boot:D

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan kies ik voor op een waddeneiland wonen;)

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan ga ik voor kennedymars!!!

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan zou ik Socrates wel willen spreken:D

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan kies ik voor mijn eigen verhaal schrijven:-)

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan kies ik voor een vaarbewijs!

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik beyoncé

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan kies ik voor nooit meer plastic in de zee, want van klimaatverandering sterfen ook veel mensen! 

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan….

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan kies ik voor wonen in de bergen! Ik wil wel leren bergen klimmen:)

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor wiskunde haha

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan kies ik voor noordpool. Ik wil wel de kerstman ontmoeten hoor hahaXD

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan ligt eigenlijk aan de situatie maar meestal neem ik het over

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan kies ik toch wel voor mijn crush ☺

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan maar nat worden!

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan maar koude douche:(

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan kies toch voor boek:D

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen 

Als ik kon kiezen tussen onzichtbaar worden als superkracht of gedachtes lezen dan...

 

 

Bedankt vast voor het invullen en ik hoop dat je het leuk vond ! Jaa! Was super leuk:)

Grtz Julian X

Liefs x Banaantje <3

Reageer