Vraag

Als, dan vragen ! wat kies jij ?

  • 10 February 2022
  • 64 reacties
  • 1084 Bekeken

Reputatie 7
Badge +17

Hoi voor iedereen een lijstje als , dan…..wat is het eerste dat je doet?

  1. Als ik van school naar huis ga dan……….

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan…

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan…..

  4. Als ik iets win in de loterij dan….

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan….

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan….

  7. Als ik een mooie broek zie dan…

  8. Als ik trek heb dan….

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan….

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan…

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan….

  12. Als ik iemand zie huilen dan….

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan…

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan…..

  15. Als ik alleen thuis ben dan…

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan….

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan…

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan….

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan…..

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan….

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan…..

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan…

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan..

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan……

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan…

  26. Als ik kon vliegen dan…..

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan….

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan….

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan….

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan…

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan…

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan …….

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan…..

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik …..

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan…

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan….

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan….

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor …..

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan…

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan….

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan…

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan……

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan….

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan….

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan……

 

 

 

Bedankt vast voor het invullen en ik hoop dat je het leuk vond !

Grtz Julian X


64 reacties

Hoi voor iedereen een lijstje als , dan…..wat is het eerste dat je doet?

  1. Als ik van school naar huis ga dan………. Niet van toepassing vanwege thuisonderwijs.

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan… Dan praat ik met diegene online, gezien IRL is onmogelijk vanwege pandemie.

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan….. rip

  4. Als ik iets win in de loterij dan…. zijn we blij

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan…. ga ik chillen

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan…. ​​​​​luister ik dat ofzo

  7. Als ik een mooie broek zie dan…loop ik door, gezien ik al genoeg heb.

  8. Als ik trek heb dan…. eten.

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan…. ga ik half dood.

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan…negeer ik het, ik ben geen snitch

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan…. Ik fiets niet vanwege de coronauitbraak.

  12. Als ik iemand zie huilen dan…. dan hou ik 1.5m afstand en vraag aan diegene hoe het gaat en waarom die huilt.

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan… idk

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan….. doe ik het alsnog niet. Ik denk niet dat me moeder heel blij is als ik de auto naar de tering rijd. 

  15. Als ik alleen thuis ben dan… ga ik gewoon door met waar ik bezig mee ben (+ soms masturberen)

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan…. ga ik door met kijken

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan… Ik ga sowieso niet naar school vanwege de virus. Maar goed, ik had waarschijnlijk voor heel veel ophef gezorgd.

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan…. ben ik blij.

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan…..De uitbraak van het Coronavirus maakt sowieso dat ik niet naar buiten ga, maar ik had waarschijnlijk die oude man geholpen gezien spullen maken mij niet zoveel uit.

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geeft dan. Ik had diegene de bal gegeven want ik ben nog te lui om fatsoenlijk te scoren. Ik doe sowieso geen sport vanwege de viruscrisis.

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan….. Nope, ik ga niet naar school vanwege de pandemie.

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan… Rijbewijs is ongeveer 2,500 euro. 5 jaar gratis boodschappen is 260x60 = 15,600 euro. Dus dan kan ik beter voor 5 jaar gratis boodschappen gaan.

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan.. zeg ik '’so much thx, love you <3'’ ofzo.

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan.. Geen idee.

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan… 20 gratis boeken per jaar dan.

  26. Als ik kon vliegen dan….. bro, dan had ik srsly gewoon mensen getrolld xD.

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan…. 10 minuten in de hoek.

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan…. Luxe auto.

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan…. Wadden eiland. Meer natuur + minder virus is meer leven.

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan…Nijmeegse Vierdaagse. Valt wel op de trainen denk ik.

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan… had ik op zich wel met hitler willen spreken.

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan ……. Eigen verhaal, dat is gewoon peanuts.

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan….. Vaarbewijs

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik ….. Geen, want vanwege de coronauitbraak kan dat niet.

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan…Nooit meer honger.

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan…. Werkschoenen

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan…. bergen

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor ….. Wiskunde

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan… Poolgebied sws. 

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan…. Nee bro, dat doen we dus mooi niet xD.

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan…Mijn crush

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan…… Ik ga sowieso niet naar school vanwege de corona, maar ik had dan 3 km gedaan.

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan…. Koude douche dan maar. Wordt je immuunsysteem ook beter van.

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan….bestseller

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan…… Als je een positieve test hebt op Corona dan...

 

 

 

Bedankt vast voor het invullen en ik hoop dat je het leuk vond ! Was een prima ding.

Grtz Julian X

 

  1. Als ik van school naar huis ga dan……….Ben ik blij !

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan… ga ik op die persoon af om beter te leren kennen :D

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan….. baal ik

  4. Als ik iets win in de loterij dan…. ga ik er iets nuttigs mee doen !

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan…. rek ik mij uit en denk ik weer een dag ! :)

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan…. fluit ik mee

  7. Als ik een mooie broek zie dan…denk ik heb ik er nog genoeg en kijk ik hoeveel geld ik heb en dan ja of nee ...

  8. Als ik trek heb dan….pak ik een beschuit of banaan of appel

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan….bied ik mijn excuses aan

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan…kijk ik of er personeel is dat het ziet, en dan hoop ik dat ie word betrapt :)

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan…. stop ik toch maar

  12. Als ik iemand zie huilen dan….wil ik troosten en huil ik mee

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan…denk ik wow ! 

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan….. haha dan laat ik die card mooi liggen , geen idee hoe dat werkt :blush:

  15. Als ik alleen thuis ben dan…gaat de muziek keihard ! En dans ik in de kamer op die muziek

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan…. word ik ook sad

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan…kijkik naar diegene en ga er van uit dat zij/hij eerlijk is en zoniet dan heeft ie een probleem na de tijd. Denk dat ik de straf wel neem

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan….kijk ik om me heen of iemand het mist en ga ik ermee naar mn ouders

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan….. help ik, geen twijfel

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan…. mag  ze scoren !

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan…..doe ik dat zeker weten :)

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan… boodschappen

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan.. vlieg ik die persoon om de hals en bedank 100 keer  :)

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan……altijd in shirtje broekje kniekousen

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan… oeff, moeilijk, smartphone toch :)

  26. Als ik kon vliegen dan…..vloog ik naar de bergen

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan….10 minuten in de hoek staan 4 sure

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan….boot :D

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan…. wadden eiland, heerlijk !

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan… nijmeegse , dat is geleidelijker en is 30 per dag voor onze leeftijd:)

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan… was dat Cleopatra

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan …….3 kantjes eigen verhaal, lekker van me af  schrijven :)

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan….. ehbo

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik …..voor een lekker metal muziek feest

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan…nooit meer plastic want dat is nu heel dringend nodig

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan…. schoenen, die zijn er iig nog in modellen

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan….bergen :D

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor ….. frans

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan… poolgebied

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan….neem ik het over, als ik diegene graag mag bijv mn vriendje wel. Ga ik wel voor schut

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan…crush ! :)

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan……loop ik lekker dwars door het water :D ( ja of om en dan een reden hebben om te laat te komen ;)

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan….spring ik onder de koude straal zeker weten

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan….bestseller

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan……schaatsen of surfen ? Kies ik surfen ! ;)

weer een heel leuke lijkst Julian ! Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +4

Hoi voor iedereen een lijstje als , dan…..wat is het eerste dat je doet?

  1. Als ik van school naar huis ga dan luister ik muziek

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan praat ik met die persoon en zoek connectie

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan maak ik dat bij huiswerkbegeleiding en ben ik weer eens tot half 7 niet thuis

  4. Als ik iets win in de loterij dan spaar ik een beetje en haal ik bordspelen en dingetjes om te doen met vrienden

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan heb ik geen zin in de dag

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan headbangen, viben, meefluiten, meezingen, maar alleen als ik alleen ben

  7. Als ik een mooie broek zie dan koop ik hem of draag ik hem

  8. Als ik trek heb dan neem ik de volgende dag meer eten mee naar school

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan voel ik me schuldig

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan vraag ik me af waarom ik in een winkel sta en zeg ik er iets van

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan ga ik er gerust doorheen, als het fout gaat gaat het fout

  12. Als ik iemand zie huilen dan probeer ik contact te maken en diegene te troosten en als dat niet lukt schiet ik in de stress ma blijf kalm

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan mag die persoon dat weten

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan ga ik alsnog niet rijden, want ik wil niet het risico lopen in iemand huis te crashen

  15. Als ik alleen thuis ben dan  luister ik muziek op vol volume 

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan voel ik me niet heel anders ofzo

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan accepteer ik mijn straf en zit deze uit

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan koop ik een pak fristi 

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan ik help vooral mensen als ze vallen dus ik weet niet of ik zou helpen

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan krijgt hij hem

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan weiger ik

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan gratis rijbewijs

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan ben ik het contact waarschijnlijk al met die persoon kwijt en kijk ik terug met heimwee

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan overall

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan gratis boeken

  26. Als ik kon vliegen dan vloog ik alle kanten op maar vooral richting mijn vrienden

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan laat mij maar staan, al is het 3 uur ik hou van denken 

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan boot, een vriendin gaat nml verhuizen naat het buitenland ergens aan de kust

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan wadden

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan vierdaagse

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan sprak ik de filosoof Friedrich Nietsche zoiets was zn naam

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan 100 keer

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan ehbo, kun je meer mee helpen

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik als hoofdact skillet met hollywood undead en egypt central als begin

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan plastic, dieren hebben al genoeg onder de mens geleden en de mens kan honger nog oplossen

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan schoenen, met stalen neus

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan bergen

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor Spaans, want dat leer ik niet op school maar is wel een vak geweest

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan pool

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan waarom niet, heb al genoeg ellende gehad voor mn gevoel.

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan crush, artiesten heb ik teveel en crush nah ja heb ik niet, maar dan ipv doe ik wel 2 goede vriendinnen waarmee ik geen contact meer heb.

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan die 3 km is geen probleem maar in de zomer zou ik zwemmen

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan loop ik door voor een warme douche die kleine warme zal voldoende zijn.

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan boek, gedichtenbundel 

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan zou ik sorry willen zeggen voor mijn ingewikkelde antwoorden en iedereen een fijne avond wensen

 

 

 

Bedankt vast voor het invullen en ik hoop dat je het leuk vond !

Hij was leuk en origineel 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi voor iedereen een lijstje als , dan…..wat is het eerste dat je doet?

  1. Als ik van school naar huis ga dan………. is er waarschijnlijk veel tegenwind 

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan… leer ik diegene beter kennen 

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan….. maak ik het 

  4. Als ik iets win in de loterij dan…. geef ik het aan goede doelen 

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan…. kleed ik me om 

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan…. word ik vrolijk 

  7. Als ik een mooie broek zie dan… kijk ik wat de prijs is en koop hem als hij niet te duur is 

  8. Als ik trek heb dan…. ga ik wat eten maken 

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan…. zorg ik dat het weer goed komt 

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan… geef ik dat aan bij de manager 

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan…. stop ik 

  12. Als ik iemand zie huilen dan…. ga ik er naartoe en vraag wat er is 

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan… praat ik erover met vrienden 

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan….. ga ik niet rijden 

  15. Als ik alleen thuis ben dan… kijk ik netflix 

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan…. leef ik mee 

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan… laat ik de straf op mij komen 

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan…. pak ik het 

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan….. help ik de oude persoon 

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan…. geef ik de bal aan het teamgenootje 

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan….. doe ik dat 

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan… gratis rijbewijs 

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan.. zeg ik dat 

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan…… altijd overal aan 

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan… 20 boeken per jaar 

  26. Als ik kon vliegen dan….. zou ik vliegen 

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan…. 2 uur vegen 

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan…. luxe boot 

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan…. wadden eiland 

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan… nijmeegse vierdaagse 

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan… zou ik anne frank kiezen 

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan ……. 3 kantjes met een eigen verhaal 

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan….. ehbo opleiding 

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik ….. kaartjes voor Rammstein 

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan… nooit meer plastic in de zee 

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan…. werklaarzen 

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan…. wonen aan het strand 

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor ….. Natuurkunde 

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan… super koude poolgebied 

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan…. zou ik dat doen 

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan…zou ik m’n crush uitnodigen 

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan…… 3 km omlopen 

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan…. onder de koude douche stappen 

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan…. besteller boek schrijven 

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan…… vind ik het genoeg 

 

 

 

Bedankt vast voor het invullen en ik hoop dat je het leuk vond ! Jaaa 

Grtz Julian X

xx Eenmeisje004 

(wou van tevoren nog ff zeggen: leuke en originele vragenlijst @Julian12 !)

  1. Als ik van school naar huis ga dan………. heb ik hoofdpijn of ben ik helemaal uitgeput en ga ik in bed liggen

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan… probeer ik vaker naast diegene te zitten in de klas

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan….. ga ik stressen en doe ik uiteindelijk bijna niks

  4. Als ik iets win in de loterij dan…. kan ik op mezelf wonen

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan…. ben ik misselijk

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan…. vergeet ik alles om me heen

  7. Als ik een mooie broek zie dan… koop ik m waarschijnlijk (ik kan niet zo goed met geld omgaan:grimacing:)

  8. Als ik trek heb dan…. probeer ik niet te eten

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan…. schaam ik me kapot

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan… idk of ik wat zou doen 

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan…. kijk ik of ik het nog kan halen 

  12. Als ik iemand zie huilen dan…. vraag ik wat er aan de hand is en of ik wat voor hun kan doen

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan…probeer ik niet al te veel naar die persoon te staren

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan….. ga ik gwn binnen een serie bingen

  15. Als ik alleen thuis ben dan… zet ik keihard mijn muziek op en ga ik ronddansen en zingen

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan…. moet ik mijn best doen om mijn tranen binnen te houden

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan… ga ik waarschijnlijk janken bij de toiletten

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan…. heb ik mijn spaardoel voor mijn examenreis gehaald:wink:

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan….. help ik die persoon

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan…. geef ik diegene de bal

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan….. zou ik dat sowieso doen, ik haat mijn baan

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan…ik denk dat ik een gratis rijbewijs nodig ga hebben want jeetje dat is duur zeg

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan.. wil ik iets voor diegene doen of maak of koop ik iets voor diegene, en bedank diegene natuurlijk

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan…… uhmm overall is warmer

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan… 20 boeken, dan kan ik zo'n mooie boekencollectie thuis hebben

  26. Als ik kon vliegen dan….. zou ik nooit meer met de fiets naar school gaan

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan…. ik ga voor de 10 min

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan…. luxe auto

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan…. druk centrum van grote stad, dat wil ik sowieso al

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan… Nijmeegse vierdaagse

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan… zou ik iemand uit het oude Egypte willen spreken

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan ……. 3 kantjes met eigen verhaal

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan….. ehbo opleiding

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik ….. BEACH HOUSE, GEEN TWIJFEL, SOWIESO BEACH HOUSE

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan… nooit meer plastic in de zee

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan…. werkschoenen

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan…. in de bergen

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor ….. beeldende vormgeving

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan… poolgebied

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan…. ben ik niet impulsief genoeg om actie te nemen

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan… mn crush, zij is sowieso degene die me het meest gelukkig maakt op dit moment:blush:

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan…… omlopen

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan…. koude douche

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan…. bestseller boek schrijven

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan…… zou ik daar niet genoeg inspiratie voor hebben

Hoi voor iedereen een lijstje als , dan…..wat is het eerste dat je doet?

  1. Als ik van school naar huis ga dan……….  Ga ik naar het strand

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan… wil ik die gene beter leren kennen

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan….. blijf ik rustig

  4. Als ik iets win in de loterij dan…. Ga ik een huis kopen op Bonaire voor me moeder me zusje me broertje en ik

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan…. Ga ik hardlopen op de boulevard van kralendijk

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan…. Wil ik meezingen

  7. Als ik een mooie broek zie dan… wil ik die kopen

  8. Als ik trek heb dan…. Bak ik tosti

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan…. Krijg ik een rood hoofd

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan… ga ik melding maken

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan…. Ga minder hard fietsen

  12. Als ik iemand zie huilen dan…. Ga ik die gene troosten

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan… val ik flauw

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan….. ga ik stukje auto rijden

  15. Als ik alleen thuis ben dan… dan zet ik de muziek keihard aan

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan…. Ga ik huilen 😭

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan… dan ga flippen

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan…. Steek ik die in mijn eigen zak

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan….. ga ik naar de uitverkoop

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan…. Ik wil zelf altijd scoren

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan….. doe ik dat gerust ik ben zelfs wel eens in bikini topje wezen hardlopen in de sneeuw

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan… gratis rijbewijs kan handig zijn met autotechniek

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan.. bedank ik die gene

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan…… voetbal kleren dan maar

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan… elk jaar een nieuwe smartphone

  26. Als ik kon vliegen dan….. vloog ik naar Florida

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan…. 10 minuten in de hoek

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan…. Luxe auto

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan…. Drukke stad

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan… vierdaagse

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan… jongere versie van Britney Spears

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan ……. 3 kantjes

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan….. vaarbewijs

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik ….. Katy Perry

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan… nooit meer honger

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan…. Werkschoenen

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan…. Wonen aan het strand

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor ….. wiskunde

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan… woestijn

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan…. Wordt ik rood

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan…m'n crush

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan…… 3km omlopen

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan…. Onder een koude douche

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan…. Super bestseller

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan…… 

 

 

 

Bedankt vast voor het invullen en ik hoop dat je het leuk vond !

Grtz Julian X

 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi voor iedereen een lijstje als , dan…..wat is het eerste dat je doet?

  1. Als ik van school naar huis ga dan……….ga ik met de fiets

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan…stap ik op diegene af en begin een gesprek

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan…..ga ik stress en of ik dat wel allemaal af krijg

  4. Als ik iets win in de loterij dan….ga ik het uitgeven en ik denk ook aan goede doelen

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan….wil ik verder slapen

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan….ga ik dansen behalve in de klas

  7. Als ik een mooie broek zie dan…vraag ik of ik hem mag hebben

  8. Als ik trek heb dan….ga ik wat eten

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan….schaam ik me

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan…zeg ik dat niet want wat niet weet wat niet deert ik zeg het wel als ze het merken

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan….stop ik

  12. Als ik iemand zie huilen dan….ga daarnaar toe en vraag wat is er gebeurt en dan ga ik troosten

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan…speel ik theater en ga ik gewoon normaal met diegene om

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan…..ga ik niet autorijden omdat ik dat niet kan maar als je de toeter bedoelt dan doe ik het

  15. Als ik alleen thuis ben dan…pak ik iets lekkers uit de snoep kast en ga ik op mijn computer iets leuks kijken

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan….huil ik

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan…zeg ik dat maar dat gebeurt mij niet want ik ben een bravertje

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan….laat ik het liggen want dat gebruiken we niet meer en misschien is het fake of zo een grap met een touwtje

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan…..ga ik voor het oudje er komt vast wel weer iets nieuws wat ik graag wil hebben

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan….geef ik hem de bal want ik ben alleen goed in verdedigen en middenvelder

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan…..doe ik dat

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan…5 jaar gratis boodschappen

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan..is Julian dat en omdat hij reageerde op mijn topics en omdat i love him

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan……overall dat staat mij beter dan voetbal kleren

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan…20 boeken per jaar ik ben een snelle lezer dat gaat er zeker wel doorheen in een jaar hoor

  26. Als ik kon vliegen dan…..zou ik een rondje rond de wereld vliegen

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan….2 uur vegen

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan….luxe boot

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan….waddeneiland

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan…nijmeegse vierdaagse 5 km is al moeilijk laat staan 80 km

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan…kies ik voor Hitler dan vraag ik waarom hij de wereld wilde verwoesten

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan …….3 kantjes met een eigen verhaal

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan…..vaarbewijs die is voor bij mijn luxe boot kijk naar een paar vragen hier boven

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik …..adele

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan…nooit meer plastic in zee dan komt er vanzelf minder honger omdat dieren niet doodgaan door plastic

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan….schoenen die zitten fijner

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan….aan het strand

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor …..crea

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan…super koude pool gebied

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan….hangt ervan af wat maar ik denk dat ik het niet zou doen

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan…m’n crush

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan……3 km lopen anders moet je terug voor een droge broek

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan….ga ik het meeste van me af spoelen met de koude douche en de rest doe ik met het andere kraantje

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan….bestseller naast actrice wil ik ook schrijfster worden

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan……is dat dat ik van je hou Julian 12

Kiss me

 

 

 

Bedankt vast voor het invullen en ik hoop dat je het leuk vond !

Grtz Julian X

 

@Eenmeisje004  vet ! mag ik mee naar rammstein ?;)  haha zo cool

Reputatie 7
Badge +14

@Ellen Als dat kon zou ik je meenemen 🙂

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi voor iedereen een lijstje als , dan…..wat is het eerste dat je doet?

  1. Als ik van school naar huis ga dan………. Dan knuffel ik mijn hond en kat.

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan… probeer ik een gesprek op gang te krijgen. 

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan….. Stel ik het uit tot het allerlaatste moment. 

  4. Als ik iets win in de loterij dan…. koop ik 2 eendjes:)

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan….laat ik de hond uit. 

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan….zing ik mee

  7. Als ik een mooie broek zie dan… ​​​​​​koop ik m (als ik genoeg geld heb). 

  8. Als ik trek heb dan…. Eet ik noodles.

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan…. Heb ik spijt. 

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan… bemoei ik me er niet mee. 

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan…. Wacht ik tot het groen word.

  12. Als ik iemand zie huilen dan…. probeer ik diegene op te vrolijken.

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan… probeer ik geen domme dingen te doen. 

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan….. doe ik niks.

  15. Als ik alleen thuis ben dan…hang ik rond op mn kamer. 

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan…. Ga ik huilen. 

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan… voel ik me genaaid maar ik ga niet in discussie. 

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan…. Kijk ik of de eigenaar misschien nog in de buurt is. 

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan….. probeer ik de persoon zo snel mogelijk te helpen. 

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan…. Geef ik de bal. 

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan….. doe ik dat. 

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan… kies ik voor gratis boodschappen. 

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan.. bedank ik diegene. 

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan…… altijd een overall 

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan… 20 boeken per jaar. 

  26. Als ik kon vliegen dan….. zou ik heel ver weg vliegen en nooit meer terug komen. 

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan…. Kies ik voor 10min in de hoek. 

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan…. Kies ik een  luxe auto. 

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan…. Woon ik liever op een wadden eiland. 

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan… loop ik de kennedymars.

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan… zou ik dat niet doen. 

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan ……. 100x dezelfde regel. 

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan…..kies ik de ehbo opleiding. 

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik ….. voor Coldplay. 

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan…verdeel ik het over beide. 

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan…. kies ik werkschoenen. 

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan…. Woon ik liever in de bergen. 

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor ….. scheikunde 

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan… kies ik voor het koude poolgebied. 

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan…. doe ik dat. 

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan… kies ik mn favo artiest. 

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan…… word ik nat. 

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan…. Neem ik een koude douche. 

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan…. Maak ik het schilderij. 

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan…… zou ik dat niet weten. 

 

 

 

Bedankt vast voor het invullen en ik hoop dat je het leuk vond !

Ik vond het heel leuk!

Grtz Julian X

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi voor iedereen een lijstje als , dan…..wat is het eerste dat je doet?

  1. Als ik van school naar huis ga dan………. Ga ik muziek luisteren of op de forum met jullie berichten reageren

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan… wil ik diegene graag een knuffel geven

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan….. Word ik zwaar geïrriteerd 

  4. Als ik iets win in de loterij dan…. Ben ik heel blij

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan….Luister ik muziek 

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan…. Wil ik graag weten hoe dat lied heet 

  7. Als ik een mooie broek zie dan…ga ik hem kopen

  8. Als ik trek heb dan….Ga ik eten

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan….Voel ik me zo schuldig 

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan…ga ik het gelijk melden aan de eigenaar van de winkel

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan…. Stop ik

  12. Als ik iemand zie huilen dan….Ga ik naar diegene toe en vragen waarom je huilt

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan…krijg ik vlinders in mijn buik of ik hoop dat die persoon bij mij hoort 

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan…..Ga ik ervoor 

  15. Als ik alleen thuis ben dan…kijk ik tv

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan….Word ik verdrietig 

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan…word ik zo boos en agressief dat kk zelfmoord wil plegen

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan….Neem ik het mee

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan…..Help ik snel die oude persoon en ren ik snel naar de winkel voor de ding dat bijna uitverkocht is

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan….Word ik heel blij

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan…..Doe ik dat 

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan…word het 5 jaar gratis boodschappen 

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan..Word ik heel blij en wil ik die persoon knuffelen of een kus geven

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan…… word het in voetbalkleren

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan… 5 jaar een nieuwe smartphone 

  26. Als ik kon vliegen dan…..Zou dat heel geweldig zijn

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan….Zou ik 10 minuten in de hoek staan

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan….Zou ik een luxe auto nemen

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan…. Zou ik kiezen voor wonen in een heel druk centrum 

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan… twijfel ik

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan… zou dat heel gaaf zijn geweest 

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan ……. Dan kies ik 100 keer dezelfde regel

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan…..Een ehbo opleiding 

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik …..@Eenmeisje004 en@wilhelmavemela 

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan…nooit meer plastic in zee

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan….Word het werkschoenen 

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan…. Wonen in de bergen❤️

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor …..Economie

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan… hete woestijn 

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan…. Is het karma 

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan… zou ik zeggen mijn crush

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan…… 3 km omlopen om droog te blijven 

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan…. Onder een koude douche stappen

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan…. Een super populair schilderij maken

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan…… wie is je held? 

 

 

 

Bedankt vast voor het invullen en ik hoop dat je het leuk vond ! Julian je bent een topper!!! 

Grtz Julian X

 

Reputatie 7
Badge +7

@Ellen Als dat kon zou ik je meenemen 🙂

xx Eenmeisje004 

 

Mag ik ook mee naar Rammstein? 💕

  1. Als ik van school naar huis ga dan………. zing ik want dan ben ik blij

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan…ga ik er op af om vrienden te worden

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan…..baal ik maar ik accepteer het wel

  4. Als ik iets win in de loterij dan…. geef ik het aan het rode kruis

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan…. verschilt, meestal heb ik honger

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan….zing ik mee

  7. Als ik een mooie broek zie dan…koop ik die ( als ik het kan)

  8. Als ik trek heb dan…. eet ik een gekookt ei

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan….schaam ik me en maak het goed

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan…zeg ik er wat van

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan….stop ik

  12. Als ik iemand zie huilen dan….troost ik die iemand

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan…denk ik wow !

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan…..ga ik film kijken want ik zou noot durven te rijden zomaar

  15. Als ik alleen thuis ben dan…gaat de soundbar bijna stuk haha

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan….krijg ik tranen of word boos op de schuldige

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan…accepteer ik de straf want ik ga een ander niet straf gunnen. Ik zou wel balen

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan….kijk ik van wie het is

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan…..help ik die persoon

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan….geef ik de bal

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan…..ja doe ik geen probleem

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan…rijbewijs

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan.. zeg ik dat, laat ik dat merken en bied ik aan om iets terug te doen

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan……altijd voetbalkleren en dan met heel lange kousen zodat je ze over je knieën kan trekken haha

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan…boeken

  26. Als ik kon vliegen dan…..vloog ik naar de Filipijnen

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan…. dan zou ik 10 minuten in de hoek gaan staan

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan…. boot

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan…. wadden eiland

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan…4 daagse , zo cool

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan… Abel Tasman

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan …….100 x dezelfde regel

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan…..vaarbewijs want ebo heb ik

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik …..een lief iemand om ze aan kado te geven

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan… mag beide ?

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan….schoenen

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan….bergen

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor …..economie

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan…koude poolgebied

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan….dan ga ik maar voor schut, heb ik al gehad

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan…crush absoluut

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan……loop ik door de plas, word nat

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan….koude douche

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan….boek want schrijven vind ik mooi

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan……zou ik iedereen die het moeilijk heeft moed willen inspreken!   Dank je voor de vragen , leuk !

Reputatie 5
Badge +3

@Julian12  zo dat zijn veel vragen zeg! XD

Reputatie 7
Badge +17

@Rowena  vul je ze in ? Zijn ze voor ;) 

Wat een leuke vragenlijst !!!!!

Reputatie 5
Badge +3

@Rowena  vul je ze in ? Zijn ze voor ;) 

Doe ik straks ik ga zo naar een verjaardag 

Groetjes xxx Rowena 

Hoi voor iedereen een lijstje als , dan…..wat is het eerste dat je doet?

  1. Als ik van school naar huis ga dan………. Fiets ik met me Muiziek op lekker naar huis 

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan…  zal ik nechein een gesprek heben met de persoon

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan….. ga ik dat zo snel mogelijk maken 

  4. Als ik iets win in de loterij dan…. Ga ik een busje koopen om er een  mincamper van te maaken voor me zelf 

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan…. Ben  ik chagrijnig 

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan…. Zing en dans ik mee en zet me geluid op het harts

  7. Als ik een mooie broek zie dan… doe ik die aan 

  8. Als ik trek heb dan…. Eet Ik iets 

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan….dan denk ik wat ben ik weer slim bezig

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan… geen idee

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan…. Rij ik snel door of als ik moe ben wacht ik

  12. Als ik iemand zie huilen dan…. Ga ik meestal vragen wat er is

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan… begin ik meteen te blozen

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan….. zal ik er mee rijden

  15. Als ik alleen thuis ben dan…ga ik lekker  chillen

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan…. Geen idee ga ik huilen

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan… zeg ik dat een ander het heeft gedaan 

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan….geen idee ga ik denk ik shopen

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan….. ga ik gewoon door met wat ik bezig was

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan…. Ben ik chagrijnig 

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan….. doe ik dat  niet want heb het altijd koud

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan…gratis  rijbewijs voor auto vrachtwagen en moter zouw echt top zijn

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan.. zeg ik dat

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan…… in overall want dat vind ik er heel leuk uitsien

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan…nuiwe smartshop want vind lezen saai

  26. Als ik kon vliegen dan….. geen idee

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan…. 10 min in de hoek

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan…. Keis ik denk ik de boot waar ook een auto op kan worden vervoertzodat ik ze albij heb 

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan…. Kies ik een groote stad

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan…kies ik geen

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan… geen idee

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan ……. Kies ik een iegen verhaal want mij  hoofd in een heel groot boek met nutteloze verhaalen

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan….. Kies ik een vaarbewijs lekker varen over het water met een lekker snelheid

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik ….. geen idee

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan… geen idee

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan…. Werk schoenen

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan…. Kies ik het strand

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor ….. klusjes man

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan… heeten woestijn want heb het altijd wel koud 

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan….geen idee

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan… geen van bijde want heb er geen 

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan…… ga ik lekker nat worde want ben lui

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan….Kies ik toch voor het kraantje

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan…. Kies  ik een schilderij 

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan…… Kies ik voor een leven die er uit ziet als een droom

 

 

 

Bedankt vast voor het invullen en ik hoop dat je het leuk vond !

Grtz Julian X

 

Reputatie 2
Badge

Hoi voor iedereen een lijstje als , dan…..wat is het eerste dat je doet?

  1. Als ik van school naar huis ga dan luister ik muziek en ga ik tekenen/lezen

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan probeer ik een gesprek te starten

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan zorg ik dat dit zo snel mogelijk klaar is

  4. Als ik iets win in de loterij dan zou ik veel boeken kopen en een deel doneren aan een goed doel

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan bekijk ik m’n telefoon, maak ik me klaar voor de dag

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan zing/dans ik mee

  7. Als ik een mooie broek zie dan koop ik hem

  8. Als ik trek heb dan ga ik iets kleins eten

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan ga ik wat muziek luisteren om het te vergeten

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan nog nooit gebeurd

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan stop ik

  12. Als ik iemand zie huilen dan ga ik vragen wat er is

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan ga ik over diegene denken

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan geen idee

  15. Als ik alleen thuis ben dan ga ik naar beneden en kijk ik tv / bel ik met vrienden

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan geen idee

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan ga ik er tegen in en zeg ik gewoon dat ik niets misdaan heb

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan kijk ik eerst rond of niemand het ziet en neem ik het mee

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan ga ik die persoon eerst helpen

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan geef ik de bal aan die persoon

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan doe ik dat

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan kies ik voor 5 jaar gratis boodschappen

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan bedank ik diegene en doe ik iets terug

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan kies ik voor overall

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan 20 boeken per jaar, lezen is m’n leven

  26. Als ik kon vliegen dan geen idee wat ik zou doen

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan 10 minuten in de hoek

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan ga ik voor de luxe auto

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan het 2e, meer winkels

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan kies ik geen van de 2

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan zou ik Anne Frank willen spreken, ik vind het interessant om hier over te leren

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan het 2e

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan ga ik voor de ehbo opleiding

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik Taylor Swift / Twice

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan zou ik het bedrag door 2 delen en elk de helft geven​​​

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan kies ik de schoenen

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan woon ik liever in de bergen, het uitzicht zou prachtig zijn

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor geschiedenis

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan geen idee

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan geen idee

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan kies ik m’n favoriete artiest, heb geen crush

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan ga ik voor de 3km, vind mijn uiterlijk belangrijker op school

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan kies ik de koude douche

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan een bestseller boek schrijven

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan wens ik iedereen hier nog veel succes in het leven toe! 

 

 

 

Bedankt vast voor het invullen en ik hoop dat je het leuk vond !

Grtz Julian X

 

Hoi voor iedereen een lijstje als , dan…..wat is het eerste dat je doet?

  1. Als ik van school naar huis ga dan……….neem ik wat lekkers en iets te drinken een ga ik even chillen

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan…die ik mijn best om diegene beter te leren kennen

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan…..raak ik gestressed 

  4. Als ik iets win in de loterij dan…. Zou ik een mooie reis maken met mijn ouders en broer een misschien een vriendin menemen en lekker shoppen (ik wel zin zadig en voltaire tas maar die zijn ziek duur)

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan…. Moet ik altijd even wakker worden en ga dan meteen op mijn telefoon

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan…. Zing ik mee

  7. Als ik een mooie broek zie dan…koop ik hem

  8. Als ik trek heb dan…. Wel ik altijd iets lekkers zoals chocolade

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan…. Lach ik mezelf uit

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan…denk ik wat een aso. Als ik diegene ken zeg ik er iets van.  Anders hou ik mijn mond. 

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan…. Fiets ik door

  12. Als ik iemand zie huilen dan…. Wil ik diegene troosten

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan…niks.  Ik probeer zijn aandacht misschien een beetje te trekken maar ik neem eigenijk nooit de eerste stap. 

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan….. ga ik geen auto rijden.  Een oude vriend van mij broer heeft zich doodgereden samen met 3 andere jongens door in een auto te rijden zonder rijbewijs.

  15. Als ik alleen thuis ben dan…vind ik dat heerlijk. Nu met corona heeft mijn vader bijna 2 jar thuis gewerkt dus ben bijna nooit meer alleen thuis.  

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan…. Zap ik weg

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan…hou ik mijn mond.  Degene naast me krijgt ook wel eens de schuld van iets wat ik gedaan heb. 

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan…. Ben ik blij

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan…..help ik toch

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan…. Ligt aan het belang van het doelpunt.  Ik ben een sociaal persoon maar ik denk dat ik in het heetst van de strijd toch zelf scoor behalve als die ander een betere kans heeft. 

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan….. blijf ik arm w want dat ga ik echt niet doen

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan…boodschapjes,  rijbewijs krijg ik sowieso als ik niet rook.

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan.. zeg ik dank je wel

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan……voetbalkleren

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan…smartphone ik lees niet graag

  26. Als ik kon vliegen dan….. was ik snel op school

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan…. Vegen

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan…. Auto.  Ik hou niet van varen.

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan…. Centrum van een grote stad denk ik

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan…beide niet

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan…pffff misschien mijn moeders oma? Zij was schijnbaar een echte feministe en een hele moderne vrouw.  Heel lief ook. Ik heb nog nooit iets negatiefs over haar gehoord. 

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan ……. Eigen verhaal

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan…..ehbo

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik …..geen idee. Snollebollekes ofzo.... dat lijkt me wel gezellig

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan…plastic

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan….schoenen

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan….strand

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor …..engels of frans

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan…woeestijn

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan….jammer voor hem ;)

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan…crush sowieso

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan……loop ik om

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan….koude douche

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan….hmmmm boek dan toch

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan……leuke vragen!

 

 

 

Bedankt vast voor het invullen en ik hoop dat je het leuk vond !

Grtz Julian X

 

  1. Als ik van school naar huis ga dan……….heb ik plezier dat ik vrij ben

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan…stap ik op die gene af om kennis te maken

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan….. vind ik dat helemaal niks aan

  4. Als ik iets win in de loterij dan…. gaat dat naar allemaal goede doelen en een stukje houd ik zelf

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan….ben ik meestal wel blij en irriteer ik mijn zus met hard zingen ;)

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan….zing ik mee

  7. Als ik een mooie broek zie dan… kijk ik of ik 'm nodig heb en dan koop ik 'm als het mag

  8. Als ik trek heb dan…. neem ik een appel of een banaan

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan….schaam ik mij en bied ik excuus aan

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan… ga ik gillen heee joh !

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan….mmm...laat ik maar zeggen dat ik dan stop :innocent:

  12. Als ik iemand zie huilen dan….ga ik er heen en wil die gene troosten

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan…denk ik wooow

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan….. laat ik 'm liggen en ga fietsen

  15. Als ik alleen thuis ben dan…gaat de muziek op 100 ;)

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan….huil ik mee

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan…zal ik de straf accepteren en hoop dan dat degene naast mij stoer genoeg is om eerlijk te zijn

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan….kijk ik van wie het is en anders gaat het mee naar huis m’n ouders vragen

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan…..help ik die persoon

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan….geef ik de bal af

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan…..doe ik dat gewoon

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan…boodschappen

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan..knuffel ik die gene

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan……altijd in voetbalkleren ik vind  broekje kniekousen wel leuk ( bij jongens ook wel stoer btw)

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan… elke 5 jaar een foon :D

  26. Als ik kon vliegen dan…..vloog ik naar Moskou en gaf Putin een draai om z'n oren

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan….10 minuten in de hoek staan dan maar

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan….auto

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan….wadden eiland 😉 haha

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan…oef..kennedymars. Haal ik nooit

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan…Willem van Oranje

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan …….100 regels, heb ik al gehad en was nog wel rustgevend ook haha

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan….. vaarbewijs want ehbo haal ik al bij de scouts

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik …..Rammstein met mijn zus

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan…plastic

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan….werkschoenen

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan….de bergen

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor …..alles wat met rekenen en wiskunde te maken heeft

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan…koude poolgebied

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan….ga ik in zijn plaats voor schut ( i did it allready)

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan…crush !!

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan……300 meter door het water dat zou me niks kunnen schelen je droogt wel weer op

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan….koude douche doen we op kamp ook

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan….schilderij

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan……zou ik als ik die 10 minuten in de hoek moet vragen of jij mee komt staan ;)  en  ik zou willen dat de oorlog stopt :)

Heel leuke lijst !!!

Sanny xxxxx

Reputatie 2
Badge

Heey,

  1. Als ik van school naar huis ga dan……….Ga ik naar de hulpinstelling voor een gesprek, of ga chillen met me vriendin.

  2. Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan… Spreek ik diegene aan voor een leuk gesprek

  3. Als ik veel huiswerk krijg dan….. Skip ik die meestal.

  4. Als ik iets win in de loterij dan…. ben ik blij en deel het geld met me vriendin en een oudere man die in deze stad woont.

  5. Als ik ‘s morgens opsta dan…. Luister ik muziek en kleed me aan.

  6. Als ik een leuk liedje hoor dan…. luister ik de hele dag naar het liedje tot het me verveeld en ik me er dood aan irriteer.

  7. Als ik een mooie broek zie dan… koop ik hem soms of laat hem liggen voor andere spulletjes

  8. Als ik trek heb dan…. Ga ik wat eten

  9. Als ik iets doms heb gedaan dan…. Neem ik het me zelf kwalijk en doe ik domme dingen.

  10. Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan… Loop ik naar een medewerker en vertel wat ik zag.

  11. Als ik fiets en het wordt nèt rood dan…. Fiets ik door. 

  12. Als ik iemand zie huilen dan…. Loop ik naar diegene toe om te vragen wat er is.

  13. Als ik iemand zie die ik super knap vind dan… start ik een gesprek met diegene om te kijken of me gevoelens echt zijn.

  14. Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan…..  Laat ik hem alsnog liggen. Ik wil geen ongelukken veroorzaken aan de auto van me pa of ma.

  15. Als ik alleen thuis ben dan… Luister ik keihard muziek, of ga jongens dingen doen.

  16. Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan…. wordt ik verdrietig.

  17. Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan… Wordt ik boos, maar accepteer me straf, omdat ik niet durf te zeggen dat het degene naast me is

  18. Als ik 100 euro op straat vind dan…. pak ik het op, luister of er ergens iemand is die zegt ik ben me €100,- kwijt anders heb ik extra zakgeld lol.

  19. Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan….. zucht ik, en mopper ik maar ga toch die oude persoon helpen.

  20. Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan…. Doe ik dat ook. We hebben niet zoiets maar anders zou ik dat zeker wel doen

  21. Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan….. Doe ik dat wel.

  22. Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan… kies ik voor de boodschappen. Auto is cool maar kost ongeveer €1900,- boodschappen in 5 jaar zijn stukken duurder.

  23. Als ik iemand heel dankbaar ben dan.. Koop ik een bosje bloemen en geef ik het aan diegene en zeg dat ik super blij met diegene ben.

  24. Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan…… Overall. Is warmer voor de winter, en je hebt best leuke overalls tegenwoordig.

  25. Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan… ga ik voor de 20 boeken. Ik lees niet graag maar ik koop een nieuwe teli elke half jaar.

  26. Als ik kon vliegen dan….. deed ik dat ook

  27. Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan…. Vegen!

  28. Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan…. auto heb je meer aan en kost uiteindelijk niet zoveel geld als een boot

  29. Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan…. kies ik voor de wadden eilanden. Best leuk daar.

  30. Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan… Kennedymars van 80km.

  31. Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan… Zou dat Inca keizer Pachacuti zijn.

  32. Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan ……. eigen verhaal.

  33. Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan….. kies ik voor de ehbo opleiding. Ik zou het wel fijn vinden om mensen levens te kunnen redden.

  34. Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik ….. Idk

  35. Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan… Plastic in de zee.

  36. Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan…. ga ik voor werkschoenen.

  37. Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan…. kies ik voor de bergen. Lekker rustig!

  38. Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor ….. Italiaans.

  39. Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan… kies ik voor de poolgebieden.

  40. Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan…. Doe ik niks. Sorry!

  41. Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan… kies ik voor me favoriete artiest. 

  42. Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan…… ga ik weer naar huis lol. Of ik loop wel 3km om. 

  43. Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan…. ga ik voor de koude douche. Want dat is wel zo verfrissend.

  44. Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan…. Schrijf ik een supper besteller boek, dan brengt meer geld op I think.

  45. Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan…… Had ik dat gedaan.

Super leuke vragenlijsten maak je Jullian!

See ya!

RealX

Reputatie 7
Badge +17

@RealX  dankjewel ! 🙂 groetjes Julian X iedereen trouwens bedankt hoor ! Wie volgt? ;-)

Reputatie 7
Badge +17

Wie volgt ? :)

Reputatie 7
Badge +5

Hahaha! Ik ga het meteen maken!♡ 

 

Xx een hulpvol meisje;)

Reageer