Vraag

alleen nog maar croptops dragen

  • 9 March 2020
  • 3 reacties
  • 169 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik draag sinds kort alleen nog maar croptops waar je dus een gedeelte van de buik ziet. Ik heb al mijn gewone shirts verknipt naar croptops. Alleen vriendinnen vinden het een beetje raar dat ik alleen nog maar croptops draag. Ik heb er maar 1 antwoord op dat ik me in een normaal T-shirt opgesloten voel. Wat vinden jullie moet ik mooi zo door gaan of toch maar weer gewone T-shirts dragen.


3 reacties

Hoi

 

In principe vind ik dat iedereen zou mogen dragen waar die zich goed in voelt. Echter lijken een paar standaard-shirts me handig. Op school mochten we bijvoorbeeld geen croptops aan, en op ceremoniële gelegenheden lijkt het me evenwel gepast om een bedekkend shirt aan te trekken. 

 

Als je je goed voelt in croptops; draag die dan gerust. Probeer echter in de gaten te houden of je je op bepaalde momenten niet ongemakkelijk zou voelen in een croptop, bijvoorbeeld op een nette aangelegenheid waar iedereen in formele kleding rondloopt. 

 

Gr. Kenshin

Lekker doen waar jij je goed bij voelt!

ik heb laatst ook erg veel cropped tops gekocht en mijn ouders vinden het ook niet zo super.

trek je er niks van aan en draag waar jij je chill in voelt

Heyy, ik zou dragen wat jij fijn vind, maakt niet uit wat je vriendinnen er van vinden. Jij voelt je opgesloten, dan kan je dat misschien aan ze uitleggen! Wees jezelf! 

Liefs, Naira193 :heart:

Reageer