Hallo, ik wil even wat kwijt.
Ik ken heel veel jongens die met mij af willen spreken, maar daar heb ik totaal geen behoefte aan.
Ik ben niet van het afspreken, en dat gaat ook niet gebeuren.
Maar nou is het zo, dat ik niet durf te zeggen dat ik niet wil afspreken. Ik ben totaal niet duidelijk.
Ik durf geen nee te zeggen omdat ik dat zielig vind of misschien voelen ze zich dan wel afgewezen.
Als ik zie dat er staat van: zullen we afspreken? dan kom ik gelijk al niet meer online tot de volgende dag.
Ik vind het hartstikke leuk om met ze te praten via social media, maar daar blijft het dan ook bij. Meer wil ik niet.
Jongens denken dat ik wél wil afspreken, omdat ik niet duidelijk ben.
Maar ik vind het super zielig om te zeggen 'ik wil niet afspreken'
Altijd maar zeggen dat ik niet kan, maar op een gegeven moment komen ze er ook wel achter.
Nu weer een jongen van mijn werk, we hebben contact via whatsapp en praten leuk, maar ik wil dat het daarbij blijft, hij denkt er anders over en wil meteen afspreken.. volgens mij vind hij me ook nog eens leuk, want zoiets heeft hij al laten merken. Daar ben ik mooi klaar mee want ik heb daar totaal geen zin in. Ik zit daar echt niet op te wachten, hoe leuk hij ook mag zijn ik wil dat gewoon niet.
Dus: moet ik gewoon hard zijn en duidelijk zeggen dat ik niet wil afspreken? dat is toch zielig? en misschien is de contact dan ook voorbij
Hoe kan ik het beste zeggen dat het niks word en ik niet wil afspreken? Ik ben een heel zacht meisje.
Afspreken met jongens
A
A
Hoi!
Wat herken ik dit! Ik praat zelf ook liever via sms of chat dan af te spreken. Wat ik meestal doe is zeggen dat ik naar de dokter ga, en aangezien ik wat gezondheidsproblemen heb, is dat realistisch.
Het is lief dat je die jongens niet wilt kwetsen, maar ik denk dat je ook op een lieve, zachte manier duidelijk kunt maken dat je niet met ze wilt afspreken. Je kunt zeggen: 'Ik communiceer graag via sms'jes, maar afspreken is zo mijn ding niet. Neem dit alsjeblieft niet persoonlijk, het is gewoon wie ik ben 🙂 Ik hoop dat je dit begrijpt?', zoiets begrijpen ze vast. In het begin hebben ze misschien vragen, maar ze moeten begrijpen dat het niet de bedoeling is dat jij tegen je zin afspreekt.
Je bent een zacht, lief meisje, dus die jongens begrijpen vast wel dat je dit niet doet om ze te kwetsen, maar omdat sms'sen gewoon jouw favoriete vorm van communicatie met ze is.
Groetjes
x
Wat herken ik dit! Ik praat zelf ook liever via sms of chat dan af te spreken. Wat ik meestal doe is zeggen dat ik naar de dokter ga, en aangezien ik wat gezondheidsproblemen heb, is dat realistisch.
Het is lief dat je die jongens niet wilt kwetsen, maar ik denk dat je ook op een lieve, zachte manier duidelijk kunt maken dat je niet met ze wilt afspreken. Je kunt zeggen: 'Ik communiceer graag via sms'jes, maar afspreken is zo mijn ding niet. Neem dit alsjeblieft niet persoonlijk, het is gewoon wie ik ben 🙂 Ik hoop dat je dit begrijpt?', zoiets begrijpen ze vast. In het begin hebben ze misschien vragen, maar ze moeten begrijpen dat het niet de bedoeling is dat jij tegen je zin afspreekt.
Je bent een zacht, lief meisje, dus die jongens begrijpen vast wel dat je dit niet doet om ze te kwetsen, maar omdat sms'sen gewoon jouw favoriete vorm van communicatie met ze is.
Groetjes
x
A
Je mag ze dan niet willen kwetsen, maar denk je niet dat het op ten duur ook voor hen een beetje storend wordt als het telkens lijkt alsof je wel wilt afspreken terwijl er uiteindelijk niets van komt.
A
je zou ze kunnen frienzone
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.