Vraag

Abonnement op spelletje , slim of niet ??

  • 18 February 2023
  • 2 reacties
  • 32 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Hoi allemaal , 

 

Er is een spelletje : Star Stable . Het gaat over paarden , ik zit zelf niet op paardrijden maar vind het wel leuk . Je moet er allemaal problemen oplossen en je kan racen en paarden verzorgen ! Het spelletje is gratis maar is voor de non starrider spelers erg beperkt ( star rider is iemand met een abonnement). En ik vind het spel erg leuk en soms komt er een code online dat je voor 3 dagen gratis starrider hebt en die gebruik ik soms alleen dat is niet vaak !! En er is dus een lifetime abonnement dat je 1x moet betalen en noooit meer en het kost €71,95 . Alleen ik heb er niet helemaal het goede gevoel bij terwijl ik het wel graag wil ! Zal ik het Lifetime abonnement kopen of niet ???


2 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb het ook haha, ik ben ook lifetime sr. 

Ik heb het gekocht toen er een aanbieding was en toen kostte het volgens mij nog maar 25 euro. 

Volgens mij komt er binnenkort weer zo´n aanbieding aan.

Ik denk dat het slim is om er eerst nog heel goed over na te denken, en als je het zeker weet kan je wachten tot die aanbieding.

Ik vind het trouwens echt een leuk spel en je raakt er echt niet zomaar op uitgekeken. 

Reputatie 6
Badge +3

Nee ik zou het niet doen, er zijn veel betere dingen die je kan kopen/doen voor €70. En dat is veelste duur voor een spel, gemmiddeld zijn games €40-50 (Bij mijn games he, misch zijn er veel duurdere games maar gemiddeld koop ik meestal van 40-50). En mischien lijkt het leuk, maar na een tijdje gaat het saai worden. Ik bedoel maar he, je bent 16 en wilt nog steeds een paarden spel spelen. Ik denk niet meer dat je het dan leuk vind als je ouder wordt, en als je het zo vaak speelt wordt het vanzelf ook saai.

Dus mijn advies koop het niet, groetjes sinasappelbroodje.

Reageer