Beantwoord

Zwangerschap/Bloedprikken

  • 14 January 2019
  • 5 reacties
  • 1672 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi hoi, ik ben afgelopen week ziek geweest en ben eigenlijk verder nooit ziek, ik kon hele dagen lang slapen, kon amper eten, keelpijn, hoofdpijn, buikpijn en nu wilt me moeder misschien bloed laten prikken bij mij, ik ben daar doodsbang voor😂. Maar me moeder maakte als grapje van je bent niet zwanger toch? dus ik zo nee tuurlijk niet, toen vertelde ze dat seks op 14 sowieso niet normaal was en als ik zwanger zou zijn ze me zou vermoorden (als grap). Laatst heb ik voor het eerst seks gehad, ik weet het ik ben jong maar als je er klaar voor bent waarom niet? Ik heb het veilig gedaan met een condoom, ik zit aan de pil en hij is ook niet in me gekomen. Dus eigenlijk is de kans er niet dat ik zwanger zou kunnen zijn maar toch maakt het me zenuwachtig als ze zoiets zegt. Nu weet ik niet zo goed wat ik moet denken en hoe ik me moet voelen, wat kunnen die mensen allemaal zien bij een normaal bloedonderzoek? En ik kan toch niet zwanger zijn? Ik heb het veilig gedaan, zit aan de pil, maar toch maakt het me wel zenuwachtig als me moeder grapje erover maakt. Iemand advies?
icon

Beste antwoord door Anonymous 14 January 2019, 21:28

Bekijk origineel

5 reacties

Heey,
Als je zeker weet dat je het veilig hebt gedaan en je bent aan de pil, is het bijna onmogelijk dat je zwanger bent. Maak je je daar maar niet zo heel erg druk over.
Ze kunnen in je bloed wel zien of je zwanger bent, maar dan moeten ze daar heel specifiek naar kijken. In een standaard bloedonderzoek doen ze dat meestal niet.

Dus maak je maar niet te veel zorgen, het komt vast goed.
Liefs,
Xxjee
Super erg bedankt!
Reputatie 1
Badge

Hey misschien veeelste laat maar de pil is natuurlijk niet betrouwbaar als je diaree hebt of het overgeven 🤮 binnen vier uur na het in nemen dan kan je lichaam het niet opnemen misschien heeft iemand er nog iets aan maar zwanger zal je wss niet zijn

Nouja, gezien het feit dat de meeste mensen vaker dan een keer per maand de pil slikken, denk ik niet dat het probleem hierboven een probleem zal zijn.
Daarnaast werd er een condoom gebruikt, dus lijkt het mij niet echt nuttig om allerlei redenen te bedenken waarom het niet zou werken.

Als je zeker weet dat het veilig is, is er niets aan de hand! 
 

Reageer