Vraag

zwanger worden zonder condoom?


Badge

Ik ben een meisje van 14 en ik wil graag seks hebben zonder condoom voor de eerste keer (dus ontmaagd worden) kan ik dan zwanger raken?


14 reacties

door een jongen of meisje? en hoe oud? jongen 15 jaar? Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6

Reputatie 3
Badge +1

Nadat ik dit las werd ik echt overvallen met vragen:

  • Seks zonder condoom is toch ook gewoon seks en telt dus toch ook mee als ontmaagd zijn?
  • Waarom wil je al seks op je 14e?
  • Heb je al een keer seks gehad met een condoom?
  • Heb je een vriendje?
  • Waarom denk je hier überhaupt over na om dit te doen? Heb gewoon een beetje geduld totdat  corona voorbij is, je “ontmaagding” kan wel ff wachten.

Maar ik doe wel mn best om je vraag te beantwoorden: Ja, als je seks hebt zonder anticonceptiemiddelen kan je zwanger worden. Neem dus de pil: die zorgt er voor dat je niet zwanger kan worden maar beschermt je niet tegen soa’s.

Nadat ik dit las werd ik echt overvallen met vragen:

  • Seks zonder condoom is toch ook gewoon seks en telt dus toch ook mee als ontmaagd zijn?
  • Waarom wil je al seks op je 14e?
  • Heb je al een keer seks gehad met een condoom?
  • Heb je een vriendje?
  • Waarom denk je hier überhaupt over na om dit te doen? Heb gewoon een beetje geduld totdat  corona voorbij is, je “ontmaagding” kan wel ff wachten.

Maar ik doe wel mn best om je vraag te beantwoorden: Ja, als je seks hebt zonder anticonceptiemiddelen kan je zwanger worden. Neem dus de pil: die zorgt er voor dat je niet zwanger kan worden maar beschermt je niet tegen soa’s.

misschien heeft ze er gewoon behoefte aan en dat jij het niet normaal vind is toch jouw probleem als zij het wilt laat gewoon dr gang gaan kan zij ook ff rijden op mn d***

Reputatie 3
Badge +1

door een jongen of meisje? en hoe oud? jongen 15 jaar? 

Wtf is dit voor een antwoord man? Als je geen seks hebt met een meisje heb je geen eens een condoom nodig en kan je niet zwanger raken.

En probeer je nou gewoon iemand te fixen over een kindertelefoon forum?? Al helemaal als mensen aan het vechten zijn voor hun leven probeer jij even seks te hebben met een meisje die je niet eens kent???

Heyy

Als je seks hebt zonder condoom en je de pil niet slikt, of enig ander conceptiemiddel gebruikt kun je inderdaad zwanger worden.

Groetjs

Kaas123

Wtf is dit voor een antwoord man? Als je geen seks hebt met een meisje heb je geen eens een condoom nodig en kan je niet zwanger raken.

En probeer je nou gewoon iemand te fixen over een kindertelefoon forum?? Al helemaal als mensen aan het vechten zijn voor hun leven probeer jij even seks te hebben met een meisje die je niet eens kent???

ik ken dr wel ze heet 123ikben4 mega leuke naam 

Reputatie 3
Badge +2

Hoi allemaal,

Houden jullie er rekening mee dat de reacties op het forum positief en respectvol zijn naar elkaar?
Zie ook forumregel 2: Ga respectvol met elkaar om.

Groetjes,
Griselle
De Kindertelefoon

is goed mevrouw. excuses! ik vind alleen dat mevrouw gerda niet zo lief doen. wat vind u daar van? 

Badge

Hey dat ligt eraan of je ongesteld bent geweest zo ja dan kan je zwanger worden

Reputatie 1
Badge

Heyy! Als je al ongesteld bent geworden, betekent het dat je vruchtbaar bent dus ook zwanger kan raken. 

Reputatie 1
Badge

Nadat ik dit las werd ik echt overvallen met vragen:

  • Seks zonder condoom is toch ook gewoon seks en telt dus toch ook mee als ontmaagd zijn?
  • Waarom wil je al seks op je 14e?
  • Heb je al een keer seks gehad met een condoom?
  • Heb je een vriendje?
  • Waarom denk je hier überhaupt over na om dit te doen? Heb gewoon een beetje geduld totdat  corona voorbij is, je “ontmaagding” kan wel ff wachten.

Maar ik doe wel mn best om je vraag te beantwoorden: Ja, als je seks hebt zonder anticonceptiemiddelen kan je zwanger worden. Neem dus de pil: die zorgt er voor dat je niet zwanger kan worden maar beschermt je niet tegen soa’s.

Als je het bericht gewoon goed leest worden je meeste vragen al beantwoordt! En ze vroeg niet wat je er van vind dat ze op haar 14de seks gaat hebben.

gebruik gewoon anticonceptiemiddelen mens.
en al heb je seks gehad met een condoom ben je ook zal ontmaagd, dus het maakt niet uit of je met of zonder doet. wees zorgvuldig en wordt gewoon niet zwanger 

Badge

als je seks hebt met een condoom ben je gwn ontmaagd toch hahahha

Reputatie 2
Badge +1

Beste123ikben4, 

Hier is even een serieus antwoord: Je kan zwanger worden als je geen andere anti-conceptie gebruikt (Pil, Spiraaltje etc.) Dus let daar echt mee op. Maar in het geval dat je nog niet ongesteld bent geworden kan je sowieso niet zwanger worden. Toch zou ik voor de zekerheid altijd een condoom gebruiken

 

M.v.g T-Town

Reageer