Vraag

zwanger van broer

  • 28 September 2022
  • 21 reacties
  • 3489 Bekeken

Badge

hallo

ik he hier een vervolg van de vorige topic: ik ben vreemdgegaan met me broer!!!!

hier het vervolg: ik heb het nog 6 keer gedaan en nu blijk ik zwanger te zijn wat moet ik nou doen?

btw ik ben 12 en hij 17


21 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Ik geloof het niet maar mocht dit waar zijn moet je maar eens met volwassenen praten 

Badge

Hey,

Als dit echt zo is dan zou ik echt met iemand gaan praten. Want dit is absoluut niet goed. Sowieso niet van je eigen familie. Het is zelfs verboden volgens mij in NL om seks met je eigen familie te hebben. Tuurlijk, experimenteren kan. Maar seks met een familielid gaat toch te ver. En als het zo is dat je zwanger bent van je eigen broer op die leeftijd, dan moet je echt met iemand boven de 18 gaan praten meid. Sterkte alvast.

Groetjes,

Damian

Reputatie 3
Badge +3

Als dit echt zo is heb je echt een groot probleem.

Badge

Ik hoop niet dat dit waar is 

Reputatie 4
Badge +2

Je zei toch dat je het veilig had gedaan? Bij je vorige topic. Met condooms is veilig. Als je condooms gebruikt kan je NIET zwanger raken. Ten slotte denk ik niet dat het waar is

Badge

Laura,

ze zei ik heb dit nog 6 (!) keer gedsan maar er staat ni bij dat ze dat wel met condooms deed

Reputatie 4
Badge +2

@Anoniempje_02 

Ik heet GEEN Laura. Ik heet Laurens_ Liefs zou ik ook zou genoemd worden 

Reputatie 7
Badge +15

Hey jongens en @Laurens_ , 

misschien klinkt het bep, maar wen moeten wel gelovern , hier moet je namelijk geern grapjes opschrijven…….. 

 

dus ik ga ver vanuit dat dit waar is……. Allereerst, met condoom Kan je zwanger raken ( hij kan scheiuren) 

 

dan nu ; seks niet met je broer meer! 
en het kan gevaarlijk zijn voor het kind dat jullie dezelfde blodbaan/ een bloedband hebben…..

 

groetjes 

@Mij_niet_gezien 

Badge

als het waar is wat je zegt, zou ik naar een vertrouwenspersoon gaan en kijken of je abortus kan plegen

want dit is echt niet goed! 

Badge

BRO IK BEN 4 MAANDEN VER EN IEDEREEN IS ER BLIJ MEE DUS NEE!!!!!

Reputatie 7
Badge +17

Tja, bij incest is er wel een grotere kans dat de baby genetische afwijkingen heeft. Maar dat zullen jullie allemaal wel laten checken denk ik. En iedereen is er blij mee en daar gaat het om.

Ik zou wel aanraden om verder geen baby’s meer te maken met je broer.

Reputatie 7
Badge +9

onnodige quote verwijderd 


Ja en je bent 12? maar het blijft jou lichaam

Reputatie 2
Badge +1

Je zei toch dat je het veilig had gedaan? Bij je vorige topic. Met condooms is veilig. Als je condooms gebruikt kan je NIET zwanger raken. Ten slotte denk ik niet dat het waar is

ja vgm is dit gwn een aandachtzoeker

Reputatie 4
Badge +3

Dit is sws een leugen voor aandacht,  als het waar is zoek hulp 

Reputatie 2
Badge +2

Ik hoop ook dat dit nep is. Maar als het echt waar is, moet je zo snel mogelijk naar je huisarts. Deze heeft een geheimhoudingsplicht en mag je ouders dus niet inlichten als jij dat niet wilt.

Overigens maken condooms de kans op zwangerschap erg klein, maar niet 0. 

Badge

Dit is sws een leugen voor aandacht,  als het waar is zoek hulp 

Oké ik ga dan hulp zoeken 

Badge

hoi hoi, het is sowieso al heel erg vroeg om zwanger te zijn op je twaalfde en dan is het helemaal niet goed om van je eigen broer zwanger te zijn. ik zou hulp zoeken bij de huisarts of bij je juf, meester of mentor 

daarnaast is het wel erg bijzonder dat je een kind krijgt dus hoe moeilijk het misschien ook is geniet ervan

als je het nodig hebt super mega veel sterkte en geluk

Groetjes van mij

Reputatie 7
Badge +7

Dit topic is al 6 maanden geleden, dus je zou nu in je laatste 3 maanden zitten? Als het echt is dan kan er niks meer gebeuren. Wang de baby is dan al zo erg gegroeid in de buik.

 

Sorry maar ik geloof dit niet. Je zei in een ander topic dat je het veilig had gedaan met je broer. Sowieso niet doen met familie. Anders heb je echt een groot probleem...

 

Dit is sws een leugen voor aandacht,  als het waar is zoek hulp 

Oké ik ga dan hulp zoeken 

Ik denk niet dat het waar is wat je zegt, want dan zoek je wel heel erg laat hulp, je zou nu dan al een hele tijd zwanger zijn en dat zouden anderen mensen dan ook al aan je hebben gezien.

Als het echt is vind ik het heel erg, maar anders is dit niet iets waar je een geintje over maakt.

En seks met familie is strafbaar.

Reputatie 1
Badge +1

Zijn er trouwens kinderen op school er achter gekomen want je krijgt toch een dikke buik

Reputatie 7
Badge +9

Als dat mentaal word verdrukt dan kan het zijn dat je buik klein blijft maar ze is 12 dus haar buik moet eigenlijk wel groeien. Ik denk zoiezo dat dit nep is want het kan haast niet anders, maar zoja dan word ze moeder op dr 13de

Reageer