Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

zwanger of niet?

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

ik ben 17 jaar en ik heb 27 april (koningsnacht) sex gehad. Ik ben daarna 2x mijn pil vergeten en heb sinds 3 dagen dus vanaf 3 mei last van een hele donkere afscheiding... Verder heb ik nu last van diarree, sorry als het vies klinkt! En ben ik een beetje misselijk. Kan ik zwanger zijn en vanaf wanneer kan ik testen? Ik moet nog 7 pillen slikken.
Ik hoor het heel graag, want ik ben erg bang! 

21 reacties

Heeyy,

Donkere afscheiding en diarree hoeven niet persé iets met zwangerschap te maken te hebben. Ochtendmisselijkheid vaak wel. Als je heel erg twijfeld zou ik het gewoon testen. dan weet je het tenminste!!

Greetzz
gewoon testen denk ik dan heb je de meeste zekerheid 🙂
Jupp gewoon zon testje doen en je weet t 😉
Geen idee of dit bij jou thuis besproken kan worden, maar anders, praat er met je moeder of vader over! Zij snappen echt wel dat iemand op zo'n leeftijd af en toe seks heeft en willen je vast heel graag helpen. Ben zeker niet bang, zij zijn immers ook puber geweest 😉
Heyyy

Het beste is om gwn te gaan testen, dan hoef je niet bang te zijn en
weet je zeker of er niks aan de hand is. Maar misselijkheid is wel een 
van de symptomen van zwangerschap.

xxx Groetjesss
Hoi Iedereen,

Ik heb vandaag een test gedaan. Van het kruidvat, 2 testen voor 5 euro. 
Hij was negatief, of ik beelde me een heel vaag streepje in maar volgens mij niet? Vandaag heb ik mijn laatste pil geslikt, dus daardoor kan die ook nog negatief zijn omdat er nog niet genoeg HCG is aangemaakt, en ik in de middag heb getest. Zou ik de test aankomende maandag herhalen? 

Groetjes, 

NMBLMM
Als jij niet zeker bent doe het dan op nieuw 🙂
Jij bent niet goed in je hoofd net als al die anderen..

17 jaar en nu al sex, geldt ook voor andere jongeren..

Ga maar die test doen en nooit meer zulke dingen doen..

Begrijp ten tweede nou ff dat die jongens jullie allemaal misbruiken en dan weglopen.. 

Begrijp ten tweede nou ff dat die jongens jullie allemaal misbruiken en dan weglopen.. 

Kan jij een beetje op je taalgebruik letten ? ... 
17 jaar en sex is heel normaal, en vooral als je al anderhalf jaar een vriend hebt. 
Ik wil uitsluiten of ik zwanger ben of niet, ik vroeg niet of het kon zijn dat ik wel of niet goed bij mijn hoofd was gheghe... 
Jij bent een jongen, jij zou nooit begrijpen dat als je een of twee pilletjes vergeet om wat voor een reden dan ook het grote gevolgen kan hebben. Maar VERGETEN DAT KAN, iedereen vergeet wel eens wat. En nee, niet alle jongens misbruiken en lopen weg. Misschien ben jij er zo een, maar ik ken er genoeg met wat meer verantwoordelijkheid en levenservaring,

Groetjes
Geen idee of dit bij jou thuis besproken kan worden, maar anders, praat er met je moeder of vader over! Zij snappen echt wel dat iemand op zo'n leeftijd af en toe seks heeft en willen je vast heel graag helpen. Ben zeker niet bang, zij zijn immers ook puber geweest ;)

Ik heb dat heel graag willen doen, maar helaas is de relatie met mijn ouders niet zoals het hoort. Eerst nu maar maandag die test doen... En dan zie ik verder. Bedankt voor je steun HelpertjeBram! 
Als jij niet zeker bent doe het dan op nieuw :)

Ga ik doen, bedankt voor je reactie. Geeft toch weer die extra steun :) 
Badge +1
Hoe is het afgelopen?
Hoi ! Ik ben nu 6 maanden en 3 weken zwanger van een prachtige dochter! Helaas heeft mijn ex mij verlaten maar ik heb genoeg vriendinnen en vrienden en familie om me heen die me steunen. Mijn meisje is welkom ook al is het totaal niet gepland. Groetjes !
7 maanden *
Nmblmm,

Wat fijn dat je zo positief overkomt! Van harte gefeliciteerd. Nu nog hopen dat de bevalling mee valt en dat je dochtertje gezond is. Heel veel succes de laatste maanden!
Suc6 meid. Je ouders willen vast wel helpen met jou kind
Gefeliciteerd!!

Kan jij een beetje op je taalgebruik letten ? ... 
17 jaar en sex is heel normaal, en vooral als je al anderhalf jaar een vriend hebt. 
Ik wil uitsluiten of ik zwanger ben of niet, ik vroeg niet of het kon zijn dat ik wel of niet goed bij mijn hoofd was gheghe... 
Jij bent een jongen, jij zou nooit begrijpen dat als je een of twee pilletjes vergeet om wat voor een reden dan ook het grote gevolgen kan hebben. Maar VERGETEN DAT KAN, iedereen vergeet wel eens wat. En nee, niet alle jongens misbruiken en lopen weg. Misschien ben jij er zo een, maar ik ken er genoeg met wat meer verantwoordelijkheid en levenservaring,

Groetjes

shots fired!! :D

-PAboy

Reageer