Vraag

Zwanger helppp????

• 6 december 2016
  • 13 reacties
  • 576 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Heyy..
ik ben een maand geleden ongeveer ontmaagd door een jongen waarmee ik had. We hebben 1x zonder condoom seks gehad, de condoom scheurde en toen deed hij hem zegmaar af dus we hebben het zonder gedaan. Ik heb de volgende dag meteen een morning afterpil gehaald, en ben toen ook "ongesteld" geworden, het was niet normaal ongesteld zijn want het was heel weining bloedverlies (bijna niets) en had en wat rozige kleur, en ben binnen 3/4 weken 5 kilo aangekomen. Verder heb ik geen klachten maar denken jullie dat ik zwanger ben ? En hebben jullie tips wat ik nu moet doen? Mn moeder zou me echt vermoorden als ze weet dat ik al ontmaagd ben want ben namelijk 14 jaar ... (sorry voor dit beetje vieze topic)
Alsvast bedankt voor jullie reacties !

13 reacties

Schat, run naar de winkel! Zwangerschapstest halen en kijken of je zwanger bent. Aankomen kan ook van de stress komen enz. En ik snap dat je moeder het eerst vervelend vind maar dat draait wel bij want gebeurt is gebeurt. Succes!
Reputatie 7
Badge +17
Slim dat je die morning afterpil hebt gehaald, maar ik vind het wel een beetje dom van jullie dat jullie niet een nieuw condoom pakten.

Het lijkt mij niet dat je zwanger bent, maar ik zou een zwangerschapstest doen.
Ik weet niet zeker wat het aankomen zou verklaren, maar misschien at je meer doordat je zo gestest bent?

Nog een vraagje:
Heb je een geloof ( of je moeder) waarin je nog geen seks mag hebben, of vindt je moeder het gewoon niks?

En het topic is niet vies, soms zijn details best wel handig om te weten.

Doe het de volgende keer wel veilig en koop misschien condooms die dikker zijn of met extra glijmiddel. (Kijk op de site van kruidvat of zoiets dergelijks)
Ja zwangerschaps test halen ga ik doen, mijn moeder heeft geen geloof ofz maar ze vind t gewoon nog niet goed .. Bedankt voor de reacties!!
nog 1 vraag, welke test moet ik dan halen want er zijn eigen merk en van die wat duurdere (ik kijk bij kruidvat) maar weet iemand welke het best is ? En moet ik de vervroegde zwangerschaps test halen of gewoon de normale ?
Het is een maand geleden dus normale is goed en huismerken werken ook gewoon
Reputatie 7
Badge +17
Het lijkt me dat beide merken goed zijn, want als ze verkeerde uitslagen gaven dan zouden ze niet verkocht worden.
Ik zou de normale test halen aagezien ik het na een maand niet meer vervroegd zou noemen.

Waarom ben je eigenlijk hier zo "laat" mee?
Nou, dinsdag moest ik naar het ziekenhuis voor weer allerlei testjes (ik heb paar jaar geleden kanker gehad dus moet kijken hoe het met me gaat) en was ongeveer een maand geleden ook geweest, en moest allebei de keren mezelf wegen, maar tussen die paar weken was ik dus 5 kilo aangekomen, en dat heeft niks te maken met een ziekte ofzo dus toen dacht ik meteen aan dat ik zwanger kan zijn , daarom ben ik zo laat
Zeg ALSJEBLIEFT dat je je lesje hebt geleerd!
Hey mensen, ik was vergeten om het te laten weten maar ik ben dus niet zwanger! bedankt voor al jullie reacties ! xxx
Oke dat is mooi! Maar hopelijk heb je je les wel d om het veilig te doen vanaf nu?

Groetjes Derp
Reputatie 7
Badge +17
Geweldig, maar doe het vervolgens wel veilig.

Reageer